abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38006054
LEUK HE!

Abruzzi nu op net5 bij 8mm... Toch?
pi_38006674
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Tware het volgende:

[..]

idd.. Daar gaat mijn reden om season 2 te kijken
Is dat zo
hi
pi_38006884
shit man. ik werd zo in deze serie gesleept op tv, dat ik als een dolle ben gaan downloaden en nu heb ik in 3 avonden de hele serie gezien. nu wordt het echt een hele lange zit om eindelijk uit te vogelen wat er met de jongens gaat gebeuren.
stiekem hoop ik nog trouwens dat sarah leeft en met michael een affaire krijgt/gezinnetje sticht
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_38007321
Ik vond de laatste aflevering maar matig in elkaar gezet, aflevering 21 was veel beter gedaan hoewel ook die wat neppe dingen had (Micheal die 10 shots achter elkaar op zelfde punt aan touw hangt).

Ik weet niet het was gewoon niet goed geregisseerd, was gewoon beetje simpel 'oh shit rennen' constant. Ze hadden de spanning ook veel subtieler maar daarom juist sterker kunnen laten weergeven.

En tja het is ook zo nep, eerst rennen ze al 2 minuten over een veld met een auto achter hun aan, om vervolgens iets van 45 sec stil te staan op de landingsbaan, maar die auto die achter hun zat is ineens weg.

Dan gaan ze rennen, door een open veld, terwijl ze al veel gerend hebben dus zelfs rennend kan de politie ze nog pakken met een sprintje.. maar ja vooral dat er nog een helicopter rondvliegt die binnen 20 sec daar kan zijn en ze of dwingt om te gaan liggen of ze gewoon neer te maaien.

Ben het oneens dat als ze wel gewoon in vliegtuig waren gestapt dat dat geen mooie tv zou zijn, ik vind juist dat een succesvolle ontsnappingspoging veel meer kwalitatief is.

Ik snap trouwens niet dat velen hier niet snapten hoe het nou zat met de vice president, kijken jullie maar half of kunnen jullie geen engels of valt het dubbeltje niet zo snel bij jullie? komen aanzetten met 2 opties voor wat het geweest had kunnen zijn, terwijl allebei compleet naast zit.. ik vond het zelfs jammer dat de makers het zo overduidelijk maakten door haar te laten zeggen 'and you thought I couldnt get things done' (oid).

Maar goed mag dus nu wel duidelijk zijn hoop ik dat de company eigenlijk van de vice president af wou, en dat ze dat dus heel duidelijk aan haar hebben gemaakt. Vervolgens moest het zo lijken dat om haar ook meteen het zwijgen op te leggen door haar water te vergiftigen terwijl in werkelijkheid de secret service niet voor de company maar voor de vice president werkte en dus het water van de president vergiftigd werd en de vice president op die manier zich uit haar situatie werkt en er zelfs nog op vooruit gaat.

maar tja ik heb beetje rotgevoel bij deze aflevering... ik had het mooi gevonden als het juist wel allemaal via een strak draaiboek goed was gegaan.. kan je vreemd vinden maar het heeft iets stoers en geniaals over zich als scofield dus echt voor elkaar had gekregen om iedereen te neppen en er mooi vandoor te zijn.. lange vinger en dikke neus naar de politie... we're outta here.

Maar nee inplaats daarvan een amateuristisch kat en muis spel met heel veel ongeloofwaardige neppe momenten en vooral de laatste 2 minuten verkrachten in een klap de hele serie want is gewoon onmogelijk dat ze het einde van dat veld kunnen halen..

wel nep ook dat ze bij sarah niet meteen op dr afrennen en dr pols checken, nee gewoon lekker bij gaan staan en rustig over de radio zeggen 'likely a DOA'..

* Hertog_Martin is teleurgesteld
pi_38007812
ach, het vliegtuig induiken met de crew zou natuurlijk weinig tot geen reden geven om het nieuwe seizoen te kijken. zolang het bij 1 nieuw seizoen blijft denk ik dat het wel interessant genoeg blijft om te kijken. zoals ze er nu voor staan (door dat veld rennend) zou je zeggen dat ze weinig kans maken, maar misschien komt er nog een geniale actie (als die pa van scofield in het vliegtuig zit, zou hij misschien met het vliegtuig de crew kunnen oppikken oid)
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_38011520
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Lang verhaal...
interessante tekst. dat van die vice president dacht ik ook niet zo aan wat jij zei, maar het is idd logisch ja.
Facts don't care about your feelings
pi_38012968
quote:
*knip*

Houden zo
hi
pi_38016339
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Houden zo
Jij bent zo verliefd dat je de minpunten niet eens meer aan wil horen.
pi_38016960
pi_38021821
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38022043
Ik vond het wel briliant dat stukje van de vicepresident.
pi_38022154
quote:
[verhaal]

Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaal
pi_38022251
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef keijz het volgende:

[..]

Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaal
Daar ben ik het helemaal mee eens
pi_38023494
Ik ook.
pi_38023531
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef keijz het volgende:

[..]

Wat maakt het uit waardoor het boeit? Het is spannend, dus is het niet slecht.
pi_38023623
het was beter geweest als er een beetje bijgeschaafd werd aan de verhaallijn en wat beter acteurs voor de hoofdrolspelers ( michael en linc ) ( en dat heb ik het niet over sara en veronica )
  Redactie Frontpage zondag 21 mei 2006 @ 09:54:45 #142
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38039591
Vinden jullie t echt nog spannend= Ik vind t vooral ongelofwaardig
pi_38039656
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
het was beter geweest als er een beetje bijgeschaafd werd aan de verhaallijn en wat beter acteurs voor de hoofdrolspelers ( michael en linc ) ( en dat heb ik het niet over sara en veronica )
Ik vind Veronica juist slecht, en die geheim agent ook.
pi_38044782
Weet iemand overigens wanneer season 2 begint? Ergens in september?
#winning
pi_38044821
Seizoen 2:
'Production will most likely begin in June for a premiere in late August or early September 2006.'

Staat in de vernieuwde OP van Miguel

[ Bericht 49% gewijzigd door Linc_The_Sink op 21-05-2006 14:40:04 ]
hi
  zondag 21 mei 2006 @ 14:29:45 #146
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_38045328
Oh ik ben eindlijk ook helemaal bij. Waarom moest Dr. Tancredi nu weer dood.

Die psycho gek blijft nog het leukste
  zondag 21 mei 2006 @ 14:34:43 #147
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_38045451
nee ze zeiden:"probably DOA" (dead on arrival). niks is zeker dus
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_38045519
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:34 schreef knuppelhout het volgende:
nee ze zeiden:"probably DOA" (dead on arrival). niks is zeker dus
Eindelijk iemand die het snapt
hi
  zondag 21 mei 2006 @ 14:39:29 #149
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38045581
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:10 schreef Linc_The_Sink het volgende: