Nou, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef magnifor het volgende:
Ik volg het ook, alleen zou willen weten of het waar is of niet. Ik wil alleen een ja of nee horen.
Heb gehoord dat het bullshit is en wil hier een bevestiging.
Nogmaals alvast bedankt.
Ongeveer.. waarom lees je dit topic niet, dan kun je het gewoon lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Dus aantal mensen gaan dood en aantal overleven?
Begint het een beetje moeilijk te worden om het per week te volgen en worden die torrent-file's aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Omdat ik een NL kijker ben en dat alleen maar gehoord heb.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef truStie het volgende:
[..]
Ongeveer.. waarom lees je dit topic niet, dan kun je het gewoon lezenIk wil het ook wel voor je uittypen maar dat is niet zo leuk als er toevallig een NL kjiker perongelijk hier kijkt
(ik zit bijv. ook wel eens perongelijk in het NL topic te lezen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag ik dus als bullshit beschouwen aangezien niet iedereen dood gaat.![]()
iedereen gaat dood, jij en ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Point takenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, jij en ik ook.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Omdat ik een NL kijker ben en dat alleen maar gehoord heb.
Maar datDas bullshit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag ik dus als bullshit beschouwen aangezien niet iedereen dood gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JIj begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, jij en ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Linc_The_Sink op 19-05-2006 12:54:48 ]hi
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]volgens mij komt tweener bellick tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef truStie het volgende:
[..]das nie zo moeilijk als je ff handen gaat tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou wel eens kunnen aangezien dat al zoooo vaak gebeurd is .... (in wat kleineren situaties)... Ze zullen wel iets vinden waarmee ze weg kunnen komen... netzoals Tweener! En dat er maar 2 opgepakt worden ofso..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
het wordt wel erg onlogisch nu ja. het zal me niks verbazen als ze niet eens laten zien hoe ze ontsnapt zijn, maar dat ze gewoon ontsnapt zijn
Bestaat die ongein nog?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:16 schreef YoshiBignose het volgende:
als je types als haar wilt zien moet je maar GTST kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |