Wat ik dus bedoelde, is dat de reclamebreaks een uitleg voor het plotseling in bed liggen van Michael kunnen zijn. Tijdens de reclame is hij blijkbaar teruggekomen in z'n cel, en na de reclame wordt het voor de kijker even heel spannend gemaakt of hij nou wordt betrapt of niet. Niet dus. Maar ok..quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Stienn het volgende:
Preview van S2E01
http://www.youtube.com/watch?v=8MPjBJvKJ_k&search=prison%20break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Stienn het volgende:
Preview van S2E01
http://www.youtube.com/watch?v=8MPjBJvKJ_k&search=prison%20break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:30 schreef Jaytonism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies... die 'flits' van Sucre is ook uit aflevering 16..toen werd hij opgepakt bij de supermarket.....quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
Jongens, het zijn allemaal beelden uit seizoen 1. Zit niks nieuws tussen.
niet cool, hij liep half te jankenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het trouwens ook cool hoe Bellick zei van: "They just signed their death warrant. Every single one of them."
Ik vind T-Bag ook super goed neergezet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Gelderland het volgende:
Bellick vind ik écht goed gespeeldvooral op 't laatst ja, datie vernederd is door die gevangen en dan weer 'vrijkomt'...
Kloptquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef Gelderland het volgende:
jep idd.... de meeste zijn goed gecastdat maakt de serie ook zo goed
Van The Pope tot Abruzzi de maffiabaas
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef Miguel het volgende:
Leuk gemonteerde preview Stienn, jammer alleen dat er geen nieuwe beelden in zitten.
Die spoilers gaan over ep 23. Niets bijzonders hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Bergie88 het volgende:
Oeh, al die spoilers hier wil ik niet lezen, k ben weer weg
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:30 schreef Jaytonism het volgende:
[..]ja dat is al eens geweest, dat was in die terugblik aflevering.. Er zitten geen nieuwe beelden tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:10 schreef glannie het volgende:ooeehh spannig, blijft ze, gaat ze kopje onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Er mist iets héquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:52 schreef crossover het volgende:
De goede oude dinsdagmorgenMaar nu zonder PB
Sopranos, The Shield al gezien?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:36 schreef Cure het volgende:
Damn nog tot september wachtenZeker geen goede midseason-series om te volgen
Waarom? Mijn The Shield wat doe je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
Ipv The Shield zou ik trouwens The Wire kijken.
Jij bent gek..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
quote:
Helemaal mee eens, fantastische seriequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk hetquote:
Nee, moet er idd nog eens aan zien te komen. Staat al een tijdje op m'n listje maar die dvd boxen zijn redelijk aan de prijzige kant van die serie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk het![]()
Doe maar eerst voordat jedingen roept.....
![]()
Right, als er iets geen neppe bagger is is het The Shield wel, op bepaalde momenten kan het weleens gebeuren dat je denkt dat je naar een documentaire zit te kijken. Werkelijk meesterlijke serie. Vic Mackey wordt erg sterk neergezet door Micheal Chicklis.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb het 1x gezien en dat is echt neppe bagger. vooral die hoofdrolspeler van the shield...![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig en een corrupte politieagent in LA is neppe bagger?![]()
Dat is Dr. Zoidbergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |