Nee, eigenlijk nog niet door alle beslommeringen eromheen.. Was net wel naar het ziekenhuis geweest met de buurvrouw (die ook hoogzwanger is) en dan heb je het er wel over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef dutchie het volgende:
O Tazz en Tamea, het klinkt wel spannend allemaal!Het gaat wel niet helemaal zoals het moet, maar je voelt gewoon dat er een bepaalde spanning opgebouwd wordt. Nog even mensen en dan houden jullie jullie kindjes vast.
Kunnen jullie je dat wel voorstellen?
Niksquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:43 schreef Neuk het volgende:
Wat kost dat? Het gezag laten regelen bij het kanton?
Wij moesten ook nog uittreksels enzow erbij doen, die moesten we wel gewoon betalen. Prijs daarvan verschilt per gemeente en uittreksel denk ik, bij ons was het om en nabij de 10 euro en dat dan keer 3.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Niks
Als het goed is krijg je bij de gemeente een formulier (wanneer je je kindje laat erkennen) deze kun je opsturen naar kantonrechter. Gaat er om of 1 van jullie in het curatele register voorkomt. Wanneer alles ok is, kun je wanneer de kleine geboren is, kopie van geboorteakte alles opsturen. Je krijgt dan vrij snel antwoord.
Dat het een heel gedoe is, ben ik intussen wel achter.... Maar dat het ook zoveel geld gaat kosten??quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:40 schreef Luchtbel het volgende:
Een kind alsnog laten erkennen is niet zo simpel (en niet goedkoop), gezamenlijk gezag is ook een optie maar daar zitten ook veel dingen aan.
Ja, heb ik ook wel eens (ook dat nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
ZIjn jullie ook wel eens buiten adem? Niet alleen bij het traplopen ofzo, maar ook bij het praten of eten? Moet ik anders gaan ademhalen of krijg ik dat ook bij zwangerschapsgym? ( Morgen is de eerste keer. )
Trouwens, wat vervelend Linda.![]()
Lang soapachtig verhaal....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Neuk het volgende:
Leg eens uit Vamp?! Tenminste als je wilt...
en dan nog moet je het regelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef coolbabe het volgende:
Het gezag hebben wij nog steeds niet geregeld. Misschien stom, misschien eigenwijs maar wij willen ooit nog eens gaan trouwen en dan is het ook geregeld.
De kinderen zijn wel erkend door Coolhunk
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
en dan nog moet je het regelen.
als je gaat trouwen word het alleen automatisch geregeld voor de kinderen die binnen het huwelijk worden geboren.
ik dacht dat eerst ook dat dat zo werkte, maar
Shit, ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:05 schreef coolbabe het volgende:
[..]meen je dat nou?
Damn! ff nazoeken..
Hmmm ik ga er maar vanuit dat bij ons alles nog is goed gekomen dan. Isis was 1 weekje oud toen we trouwden , erkenning hadden we al wel gedaan tijdens mijn zwangerschap , gezag hebben we niet geregeld. Maar Isis is wel in ons trouwboekje erbij geschreven dus zit het (hopenlijk) vast wel goed.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
en dan nog moet je het regelen.
als je gaat trouwen word het alleen automatisch geregeld voor de kinderen die binnen het huwelijk worden geboren.
ik dacht dat eerst ook dat dat zo werkte, maar
Ingewikkeld zeker....quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Neuk het volgende:
Oh, da's inderdaad een ingewikkeld en intiem verhaal... Zo bedoelde ik het niet eens met mijn vraag, sorryAnyways, lijkt wel een sprookje je verhaaltje
Het "sprookjesachtige" eraan vind ik wel dat ik pcies weet wanneer t mannetje "verwekt" is.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:31 schreef Belana het volgende:
vamp, idd een hele toestand... stiekem ook wel een beetje grappigsucces met regelen!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En voor mij was het altijd zeker dat IK de moeder was.....
11 juni ben ik uitgerekendquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:46 schreef PM-girl het volgende:
MArmar sorry misschien ben ik het vergteten, maar jij staat niet in het lijstje?
Ben trouwens klein beetje gebeten door onze hond, piepklein wondje op mijn vinger, dit kan geen kwaad toch? Hij heeft alle inentingen gehad.
Was aan het spelen met hem en hield de flos vast, hij zag mijn vinger aan voor een deel daarvan!
Verder is het een superongevaarlijke teckel hoor!!
ik denk niet dat het kwaad kan hoor, zolang je het zelf even goed uitspoelt en in de gaten houdt. Ik maakte me hier ook een beetje zorgen ivm de krassen die onze katten wel eens achter willen laten maar volgens de verloskundige moest ik er geen gewoonte van maken maar was het nou ook weer niet iets om je echt zorgen over te maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:46 schreef PM-girl het volgende:
Ben trouwens klein beetje gebeten door onze hond, piepklein wondje op mijn vinger, dit kan geen kwaad toch? Hij heeft alle inentingen gehad.
Was aan het spelen met hem en hield de flos vast, hij zag mijn vinger aan voor een deel daarvan!
Verder is het een superongevaarlijke teckel hoor!!
Update: en nu heb ik wel klachten: nadat ik gisteren en vanochtend dat ding gedragen heb, heb ik nu een doof gevoel in mijn been, alsof er wat afgeknepen is geweest. En dat zal dan wel het geval zijn. Ik draag het ding niet meer (ook omdat ik op het internet lees dat je je spieren wel hun werk moet laten doen op het moment dat je je goed voelt, wat bijna altijd is) en ik doe hem alleen om bij een lange wandeling op vakantie (vraag me af of ik die ga maken....ik ga lekker lui zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef linda856763 het volgende:
Maar vandaag maar even een checkup bij de chiropractor. Ik ben nu niet blij![]()
Mijn bekken was niet helemaal jofel, vond ie. Niet erg zorgelijk, als het echt bekkeninstabiliteit is, had ik al veel meer klachten gehad, maar voor de zekerheid heb ik een bekkenband meegekregen voor op vakantie. En die zit niet lekker!Ik zit ook aldoor te klooien, heb wel opgelet hoe ik hem om moest doen, maar ben het nu alweer een beetje vergeten
Maar even googlen dus.
En ik maak me toch een beetje zorgenSchoonzusje heeft in een rolstoel gezeten na haar eerste zwangerschap...
En ik wil mijn enkels terug!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:37 schreef MarMar het volgende:
@ Vamperotica:
Het klinkt alsof het contact met de beide pappa's en de kindjes vrij gemoedelijk gaat, lijkt me erg fijn en eigenlijk, gezien het gaat om het belang van de kids, zou dat ook niet meer dan normaal moeten zijn. Best knap dat je er zo open over bent, respect van mijn kant in elk geval!
Dat trekt vast wel weer bij, het duurt volgens mij sowieso wel een tijdje met hobbels voordat je met een ex (of diens partner) geen woorden meer hebt.. had ik met mijn ex iig welquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Het contact met de "nietpapa" staat een beetje op een laag pitje op het moment...
Beetje woorden gehad met zijn vriendin...
Maar hij is de papa van de oudste twee.... En dat loopt gelukkig allemaal goed....
Dit alles moet voor iedereeen natuurlijk een plekje krijgen... T is allemaal nog behoorlijk vers.
Toen ik 7 maanden zwanger was van de oudste zijn we ook even snel tussendoor getrouwd....
Ook omdat het makkelijker was en dat we toch nog wel een keer wilden trouwen.... Dan mar vóór t frummeltje geboren werd.....
De "aanvraag" was ook zeer romantisch moet ik zeggen....
We zaten bij de notaris omdat hij een huis ging kopen...
Notaris zag mn dikke buik en vroeg of we getrouwd waren, plannen in die richting hadden enz....
Ach ja..Ooit willen we wel trouwen....
T is "makkelijker" omdat vóór de geboorte te doen was t commentaar van de notaris......
Nou... Dat moeten we dan maar doen.... Was het commentaar van mn toenmalig vriendje!!
Ja, en voor mijn gevoel loop ik niet zo superveel. Van kantoor naar de taxi, van taxi naar de trein en dan hier en daar nog een kort stukje. En af en toe de stad eens inquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:00 schreef Belana het volgende:
linda, ik draag mijn bekkenband ook alleen als ik ga lopen, dan geeft het lekkere ondersteuning, maar thuis enzo draag ik hem niet idd. Misschien heeft de jouwe wel wat strak gezeten dan?
dat viel me ook al op.. je ziet overal dikke buiken lopen, dus ik zei al tegen vriendje, tis een koude winter geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:59 schreef MarMar het volgende:
nog even iets, valt jullie ook op dat IEDEREEN zwanger lijkt te zijn dit jaar?
volgens mij zitten we in een rasechte babyboom met zijn allen..
in de familie:
ma's kant: ik en twee nichtjes zwanger dit jaar, ik ben de laatste van die drie
pa's kant: ook nog 4 erbij dit jaar...
dan de klas van mijn kiddo, groep 3, met mij erbij ook 3 dit jaar.. wat tamelijk uniek is voor groep drie waarvan alle kinderen eigenlijk de jongste in het gezin zijn.. dus allemaal een leeftijdsverschil van een jaar of 6/7 met de nieuwe baby
verder op de school van mijn kid.. ja, VEEL gewoon.
Joepie!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb je er nog maar even bij gezet voor die paar laatste weekjes.
deze weet ik eventjes nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:31 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Hmmm ik ga er maar vanuit dat bij ons alles nog is goed gekomen dan. Isis was 1 weekje oud toen we trouwden , erkenning hadden we al wel gedaan tijdens mijn zwangerschap , gezag hebben we niet geregeld. Maar Isis is wel in ons trouwboekje erbij geschreven dus zit het (hopenlijk) vast wel goed.
ow leuk, mensen die expert menen te zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Tamea het volgende:
* Tamea meldt zich maar evennog steeds niets aan de hand hier
Volgens een kennis die m'n man gisteren tegenkwam duurde het nog wel twee weken als ik nu nog fit rondliep. We zien het wel. Straks ik ga lunchen met m'n schoonzusje in de stad. Die gaat volgende week op vakantie en hoopt al helemaal dat het dan niet geboren wordt.
Ik liep met Suus op maandag, dinsdag en woensdag nog vrolijk 2x per dag op en neer richting het ziekenhuis (3 kwartier met de bus heen en weer terug!) omdat manlief daar was opgenomen. Nacht van woensdag op donderdag begon de bevalling! (op 38w6d)quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
ow leuk, mensen die expert menen te zijnje treft ze overal he
bij de vorige liep ik drie dagen dervoor nog vrolijk rond.. het zegt allemaal geen drol.
1 antwoord: slippers!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe doen jullie 's morgens je schoenen aan, want het wordt steeds onhandiger/vermoeiender...![]()
Ja dat ja, maar dat was meer omdat ik op het laatst geen andere schoenen meer pastte door het vocht in m'n voeten. Ik kon nog steeds makkelijk bij m'n voeten komen en had dus best veters vast kunnen maken.quote:
Of gewoon door manlief laten doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef MarMar het volgende:
vroeger gingen ze je nog scheren bij de bevalling vertelde ma.. ik had zoiets van YES PLEASE, maar ben bang dat ik zelf een paar weken erna weer model moet zien te krijgen in het oerwoud
Dat gaat het volgende hoogtepunt in mijn relatie worden!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef MarMar het volgende:
erger nog..
niet meer kunnen scheren *RAMP*
okseltjes, gaat nog
onderbenen, gaat nog, maar dan zittend met de epilady
maar dan...
vroeger gingen ze je nog scheren bij de bevalling vertelde ma.. ik had zoiets van YES PLEASE, maar ben bang dat ik zelf een paar weken erna weer model moet zien te krijgen in het oerwoud
ook een optiequote:
Ja, op de tast kan ook wel een beetje, maar ik ben dan bang dat ik plukken vergeet. Staat ook zo leuk bij een inwendig onderzoek ofzo!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hihihihihi! Leuke reacties!
Snoeien doe ik trouwens vaak al op de tast, dus ik weet de weg daar benee.... maar ik moet bekennen dat ik ook een beetje nerveus wordt als ik écht niets meer zie....
lol, nah dat kan me dan weer minder schelen, maar voor mijn lieftallige echtgenoot dan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, op de tast kan ook wel een beetje, maar ik ben dan bang dat ik plukken vergeet. Staat ook zo leuk bij een inwendig onderzoek ofzo!
Ik denk dat ik, van manlief, geen verdere uitspraken mag doen hierover....quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Maarreh... kan 'manlief' dan niet helpen?
Ik bedoel, wel willen dat je de boel netjes bij houdt zodat hij... en dat jullie dan... en dat er dan een kindje van komt...
Dan kan hij daarna toch ook wel met het onderhoud helpen.
ja maar, tot op et laatst?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:35 schreef bixister het volgende:
ik kon 't op den duur ook prima op de tast.desnoods ff controleren met een spiegeltje.
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:04 schreef Sugar het volgende:
Jawel, nanalune, nu wordt je baby zaterdagmiddag om 14.37 u. geboren!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jippiiiiiiiieeeeeeeeee!
Oh nee, da's veel te vroeg zie ik nu. Dan een zaterdag over 4 weken. Jeuj!!!!!![]()
Door de erkenning en het daarop volgende huwelijk had mijn partner automatisch ook het gezag over Isis. Heb net gebeld met de gemeente en ze hebben het ook nog even in het systeem nagekeken en alles was hier gewoon in orde werd gezegd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:19 schreef poemojn het volgende:
Voor zover ik weet betekent dat trouwboekje juridisch helemaal niets. Ik zou voor alle zekerheid dus even met de gemeente bellen om 't na te vragen.
Spannend Tazz! In ieder geval fijn dat er nu iets gebeurt he .)quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:30 schreef Tazz het volgende:
leuke discussie hierboven
Maar verder is er weer nieuws. Ze hebben vanochtend een vetertje ingebracht bij mijn vrouw om zo de weeën op te wekken... Ben benieuwd...
quote:Kiezen voor een gezinsgerichte kraamafdeling
Deze website is uitgebreid met de database kraamafdelingen. Aanstaande ouders, en zij niet alleen, kunnen hierin een antwoord vinden op vragen die zij zich stellen als het uitzicht bestaat op een bevalling in het ziekenhuis. Met behulp van de nieuwe database kunnen de ziekenhuizen nu ook met elkaar worden vergeleken wat betreft de 'moeder en kind'-gerichte faciliteiten die zij bieden. Eerder kon dit in de database kinderafdelingen (annex dagverpleging) al voor de ouderparticipatie op de kinderafdelingen en in de dagverpleging.
Tot voor kort was Nederland het land van de thuisbevallingen; de Nederlandse vrouw kreeg haar baby niet in het ziekenhuis maar thuis. Dit beeld is de laatste decennia grondig gewijzigd en inmiddels worden twee van de drie baby's in het ziekenhuis geboren.
In het vooruitzicht dat zij (mogelijk) in het ziekenhuis zullen bevallen, stellen veel aanstaande ouders zich vragen over wat zij tijdens en rondom de bevalling in het ziekenhuis kunnen verwachten. Voor de meest dringende hiervan kunnen zij nu het antwoord vinden op deze website. Naast de database 'kinderafdelingen' (annex dagbehandeling) is er nu ook de database 'kraamafdelingen'.
Tussen de ziekenhuizen bestaan niet alleen aanzienlijke verschillen in de zorg en de faciliteiten die zij zieke kinderen en hun ouders bieden, maar ook in de zorg aan moeder en kind rondom de geboorte. Aanstaande ouders doen er verstandig aan zich tijdig op de hoogte te stellen van de mogelijkheden die de nabij gelegen ziekenhuizen bieden. De datebase Kraamafdelingen biedt de gelegenheid ziekenhuizen met elkaar te vergelijken.
De praktische vragen waarop in de database een antwoord kan worden verkregen, zijn onder andere: welk type kamers zijn er op de kraamafdeling (eenbeds- of meerbedskamers, kraamsuite)? Kan de baby dag en nacht bij de moeder blijven als zij dat wil? Kan de vader moeder en kind bezoeken op elk tijdstip dat het ouderpaar dat wenst en kan de vader desgewenst in het ziekenhuis blijven overnachten? Als de baby extra zorg nodig heeft, in de couveuse moet verblijven of lichttherapie nodig heeft, hoe staat het dan met de mogelijkheden voor contact tussen moeder en kind?
Een toenemend aantal vrouwen wenst meer zeggenschap rondom de geboorte en verlangt een verantwoorde vorm van pijnstilling tijdens de bevalling. In de database vinden de aanstaande ouders antwoord op de vraag of een ziekenhuis al dan niet voorziet in epidurale pijnstilling en onder welke voorwaarden dat het geval is. Ook wordt vermeld of het ziekenhuis deskundige begeleiding kan bieden bij borstvoeding.
Gezinsgericht
Samenvattend geeft de informatie in de database inzicht in de mate waarop een ziekenhuis voorziet in gezinsgerichte kraamzorg. Bij deze nieuwe verpleegkundige benadering van de kraamzorg in ziekenhuizen , die in toenemende mate in ontwikkeling is, gaat het erom dat de kraamvouw zelf de regie in handen krijgt voor wat betreft de verzorging van het kind en dat haar en de baby zorg wordt geboden waarbij ook de vader en andere dierbaren worden betrokken. Dat alles in een omgeving waarin zij zich 'als thuis' kunnen voelen.
Positieve ervaringen van beide ouders rondom de geboorte van een kind dragen bij aan het ontwikkelen van een gezonde band met het kind.
he, wat een goede link, ik ga meteen even speuren!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef poemojn het volgende:
Ik niet Owlet, maar http://www.kindenziekenhuis.nl gaat de site uitbreiden
[..]
Spannendquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:30 schreef Tazz het volgende:
Maar verder is er weer nieuws. Ze hebben vanochtend een vetertje ingebracht bij mijn vrouw om zo de weeën op te wekken... Ben benieuwd...
Ik belde net met mijn vrouw, de verloskundige had haar dienst erop zitten en had als volgende dienst morgen een nachtdienst, en dan zou ze mijn vrouw komen feliciteren...quote:
Met mij gaat het goed hoor. Lief van je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:54 schreef PM-girl het volgende:
Moonah hoe is het bij jou, druk bezig of voel je je niet zo goed?
owja, dat hikje was een paar weken geleden nog heel schattigquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:34 schreef Moonah het volgende:
Tazz, sterkte met de laatste loodjes...!
[..]
Met mij gaat het goed hoor. Lief van je.
Beetje druk op mijn werk en ik ben al half aan het verhuizen. Mijn lief woont om de hoek, ik trek bij hem in. Dat gaat dus geleidelijk aan. Moet ook want ik merk dat ik erg gevoelig ben voor harde buiken....
Hebben jullie ook al ervaren dat je kindje de hik kan hebben in je buik?
Heel ritmisch telkens een zacht 'stompje', dwalend door mijn buik....
Oh, en ik heb smakelijk gelachen om jullie scheerperikelen. Ik heb me idd ook afgevraagd hoe ik dat de laatste weken ga doen.....
'Kinderen tot 5 bij ouders in bed laten slapen'quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef poemojn het volgende:
Belana, in de Telegraaf stond vandaag toch een stukje over dat het het beste is voor de ontwikkeling van kinderen als ze iig tot hun vijfde jaar bij de ouders in bed slapen, dus dat scheelt misschien weer.
Het staat niet online maar ik kan evt de krant wel eens lenen en overtikken als jullie 't interessant vinden.
*Proest* gezellig hoor met z`n vijfjes in bedquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef Xanthe het volgende:
[..]
'Kinderen tot 5 bij ouders in bed laten slapen'
What can i say.. ik heb altijd al zo mijn mening gehad over de Telegraaf en het woord krant is dan meestal niet het eerste wat er in me op komtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef poemojn het volgende:
Belana, in de Telegraaf stond vandaag toch een stukje over dat het het beste is voor de ontwikkeling van kinderen als ze iig tot hun vijfde jaar bij de ouders in bed slapen, dus dat scheelt misschien weer.
Het staat niet online maar ik kan evt de krant wel eens lenen en overtikken als jullie 't interessant vinden.
Wel leuk excuus voor de moeders die noooooooooooit meer een bevalling mee willen maken!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
What can i say.. ik heb altijd al zo mijn mening gehad over de Telegraaf en het woord krant is dan meestal niet het eerste wat er in me op komt
Kinderen tot 5 jaar.... funest voor je seksleven, funest voor je relatie, allemaal kindjes van gescheiden ouders op zesjarige leeftijd, hey, maar 1 groot voordeel, scheidingsangst krijgen ze er niet meer van?![]()
Jaaaa!! Wat goed he! Ik viel zowat van mijn stoel toen ik het lasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
En we mogen binnenkort slaapmeisje hier verwelkomen
Mooi he! De 2e in 2007?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
Hahahaha ik bedoelde meer een bredere lachspleetquote:
quote:
is dit iets voor je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:19 schreef Syrena het volgende:(ik heb een smiley met een bredere smile nodig!)
Owlet, jij klinkt precies zoals ik 3 jaar geleden, ik wilde ook doorgaan tot 4 weken tevoren zwangerschapsverlof. Kantoorbaan, moest toch makkelijk kunnen. Totdat ik bij zw.schapgym min of meer op mijn kl... kreeg van de instructrice waar ik toch in hemelsnaam mee bezig was. Dat opende wel mijn ogen en ik ben de volgende dat nog gaan werken om alles over te dragen en af te sluiten (en janken dat ik deed die dag). Wat jij hierboven beschrijft lijkt het erop dat je lichaam gewoon stop zegt. Trillerig, moe en duizelig is niet goed.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:51 schreef owlet het volgende:
Pffff.... ik weet even niet meer wat ik het beste kan doen.
Voor het eerst ben ik zonder schuldgevoel thuisgebleven van mijn werk. De vermoeidheid, het niet goed lang achter mijn bureau kunnen zitten en de lange reistijd beginnen nu wel op te breken. Als het aan mij ligt laat ik mijn zwangerschapsverlof toch maar zes weken van te voren in gaan inplaats van vier weken en blijf ik tot die tijd thuis. Het idee nog drie weken mezelf daar naar toe te moeten slepen en de hele dag met pijn te zitten zonder een paar uurtjes tussendoor te kunnen slapen is op dit hormonale moment genoeg om in tranen uit te barsten.
Mijn bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant, maar nog niet alarmerend hoog, en daar heb ik best last van. Ben trillerig, moe en duizelig.
Maar wat nu te doen. Vandaag toch maar de verloskundige bellen (hebben geen spreekuur vandaag), of afwachten tot maandag. Misschien gaat het dan wel wat beter, dat zou mooi zijn.
He, ik denk dat ik het even kwijt moest. Ik ga nu straks eerst maar eens een paar uur slapen en dan kijk ik wel of ik bel of niet. Of is dit meer iets om bij je huisarts te leggen?
ks komt alleen in zeer kritieke fase, een kamer genoot van mijn vrouw die er pas een paar uur lag, had plotseling een bloeddruk van 200/120. Deze hebben ze ook apart gelegd en later is het kind gehaald.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef dutchie het volgende:
Tazz, zijn de mogelijkheden tot een ks met jullie doorgenomen eigenlijk? Niet dat ik dat wil promoten ofzo, maar omdat de toestand toch wat kritieker lijkt te worden. Hoe lang blijven ze wachten en gewoon proberen vraag ik me dan af. Sterkte jongen!
Heb ik ook van tijd tot tijd. Nu al een tijdje niet meer gehad. (gelukkig) Het zat dan in mijn zij, maar ook in mijn rug of juist links onder bij mijn buik. Maar vooral links dus. Volgens mijn vk is het bandenpijn en ligt het er maar net aan hoe je BB ligt. Dus waarschijnlijk ligt 'ie nu precies zo dat het bij jou bandenpijn veroorzaakt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef dutchie het volgende:
Getver, heb al sinds vanmorgen constant pijn in mijn linkerzij. Ik voel het de hele tijd. Iemand die dit herkent? Ik heb al gegoogled, maar word er niet veel wijzer van.
Wat gaat dat snel!! Lekker genieten!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:25 schreef LadyS het volgende:
Ik heb net mijn laatste werkdag achter de rug
Oooeeehhh!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef kwipsel het volgende:
Hier nog de beloofde foto van ons meisje...!
[afbeelding]
sorry... beetje groot![]()
AAAAAH NEE niet doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef kwipsel het volgende:
Wat een lekker dingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef kwipsel het volgende:
[afbeelding]
sorry... beetje groot![]()
Ah je weet al hoe je de smilies aan moet klikken zie ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:40 schreef pinkelmeisje het volgende:
hallo allemaal bedankt voor het warme welkom als het goed is ben ik nu 8 weken en 2 dagen.
ik moet op 1 juni voor de eerste keer bij de verloskundigge zijn echt gaaf hoor.
ben zo benieuwd of ik echt zolang ben of heeel misschien al wat langer![]()
ik heb namelijk echt al een buikje of er een sinaasappel in zit![]()
ik kan nu al niet wachten en het duurt nog zo lang![]()
gewoon ff samen in bad gaan kan genoeg zijn las ik ergens!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:45 schreef Brighteyes het volgende:
Kwipsel! Die foto'!![]()
Ik ga met Loena mee! Ik rammel bijna van de bank af!
En gewoon sex? Werkt dat ook?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:50 schreef bixister het volgende:
gewoon ff samen in bad gaan kan genoeg zijn las ik ergens!![]()
nee, niet met loena!
![]()
Even teruggelezen, vroeg me al af hoe ik er anders bij zou zijn gekomen.quote:
Jawel. Maar hij vindt het soms wel moeiljik om met mijn tranen om te gaan. Is geneigd dingen rationeel te bekijken. Ach, een vent he...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:59 schreef PM-girl het volgende:
Hoe vindt je vriend het, kun je het gevoel wel delen?
Nou, het is niet het állermooiste plekje dat jij ws in gedachten hebt.quote:(als ik denk dat je woont waar je ongeveer gaat wonen, dan is het wel een mooi plekje hoor!)
Nou, dát dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:05 schreef Tajno het volgende:
Moonah lastig he het is toch het afsluiten van een groot hoofdstuk van je 'oude' leventje met allemaal fijne herinneringen.
Nichtje van vriendje woonde boven een stripwinkel en schuin boven die kook winkel op de hoek, dat vond ik iig een erg mooi plekje!!(als je weet wat ik dan bedoel!)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:05 schreef Moonah het volgende:
Nou, het is niet het állermooiste plekje dat jij ws in gedachten hebt.
Maar mooi genoeg hoor.
Ah, daar heb ik 'vroeger' schuin tegenover gewoond.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nichtje van vriendje woonde boven een stripwinkel en schuin boven die kook winkel op de hoek, dat vond ik iig een erg mooi plekje!!(als je weet wat ik dan bedoel!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |