ow leuk, mensen die expert menen te zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Tamea het volgende:
* Tamea meldt zich maar evennog steeds niets aan de hand hier
Volgens een kennis die m'n man gisteren tegenkwam duurde het nog wel twee weken als ik nu nog fit rondliep. We zien het wel. Straks ik ga lunchen met m'n schoonzusje in de stad. Die gaat volgende week op vakantie en hoopt al helemaal dat het dan niet geboren wordt.
Ik liep met Suus op maandag, dinsdag en woensdag nog vrolijk 2x per dag op en neer richting het ziekenhuis (3 kwartier met de bus heen en weer terug!) omdat manlief daar was opgenomen. Nacht van woensdag op donderdag begon de bevalling! (op 38w6d)quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
ow leuk, mensen die expert menen te zijnje treft ze overal he
bij de vorige liep ik drie dagen dervoor nog vrolijk rond.. het zegt allemaal geen drol.
1 antwoord: slippers!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe doen jullie 's morgens je schoenen aan, want het wordt steeds onhandiger/vermoeiender...![]()
Ja dat ja, maar dat was meer omdat ik op het laatst geen andere schoenen meer pastte door het vocht in m'n voeten. Ik kon nog steeds makkelijk bij m'n voeten komen en had dus best veters vast kunnen maken.quote:
Of gewoon door manlief laten doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef MarMar het volgende:
vroeger gingen ze je nog scheren bij de bevalling vertelde ma.. ik had zoiets van YES PLEASE, maar ben bang dat ik zelf een paar weken erna weer model moet zien te krijgen in het oerwoud
Dat gaat het volgende hoogtepunt in mijn relatie worden!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef MarMar het volgende:
erger nog..
niet meer kunnen scheren *RAMP*
okseltjes, gaat nog
onderbenen, gaat nog, maar dan zittend met de epilady
maar dan...
vroeger gingen ze je nog scheren bij de bevalling vertelde ma.. ik had zoiets van YES PLEASE, maar ben bang dat ik zelf een paar weken erna weer model moet zien te krijgen in het oerwoud
ook een optiequote:
Ja, op de tast kan ook wel een beetje, maar ik ben dan bang dat ik plukken vergeet. Staat ook zo leuk bij een inwendig onderzoek ofzo!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hihihihihi! Leuke reacties!
Snoeien doe ik trouwens vaak al op de tast, dus ik weet de weg daar benee.... maar ik moet bekennen dat ik ook een beetje nerveus wordt als ik écht niets meer zie....
lol, nah dat kan me dan weer minder schelen, maar voor mijn lieftallige echtgenoot dan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, op de tast kan ook wel een beetje, maar ik ben dan bang dat ik plukken vergeet. Staat ook zo leuk bij een inwendig onderzoek ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |