abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37943312
Al nieuws over die CMVbesmetting, PM?
pi_37943362
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Tamea het volgende:
* Tamea meldt zich maar even nog steeds niets aan de hand hier

Volgens een kennis die m'n man gisteren tegenkwam duurde het nog wel twee weken als ik nu nog fit rondliep. We zien het wel. Straks ik ga lunchen met m'n schoonzusje in de stad. Die gaat volgende week op vakantie en hoopt al helemaal dat het dan niet geboren wordt.
ow leuk, mensen die expert menen te zijn je treft ze overal he

bij de vorige liep ik drie dagen dervoor nog vrolijk rond.. het zegt allemaal geen drol.
pi_37943602
Ach al die mensen, iedereen zegt wat anders. Zolang ik er nog hard om kan lachen, mogen ze roepen wat ze willen.

Ik denk wel dat ze gelijk krijgt trouwens, maar dan puur om de reden dat m'n moeder ook twee keer ingeleid is omdat het vanzelf gewoon niet op gang kwam. Ik heb gewoon het idee dat dat bij mij ook zo gaat zijn. En gebeurt het wel vanzelf, helemaal prima, maar voorlopig zorgt dat gevoel er wel voor dat ik niet onwijs op hete kolen zit en dat vind ik eigenlijk wel prettig.
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:58:00 #54
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37943810
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

ow leuk, mensen die expert menen te zijn je treft ze overal he

bij de vorige liep ik drie dagen dervoor nog vrolijk rond.. het zegt allemaal geen drol.
Ik liep met Suus op maandag, dinsdag en woensdag nog vrolijk 2x per dag op en neer richting het ziekenhuis (3 kwartier met de bus heen en weer terug!) omdat manlief daar was opgenomen. Nacht van woensdag op donderdag begon de bevalling! (op 38w6d)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:10:29 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37944243
Hoe doen jullie 's morgens je schoenen aan, want het wordt steeds onhandiger/vermoeiender...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_37944343
Ik leg mijn enkel over m'n knie en dan gaat het net. De meeste keren dan, want soms wil het echt niet.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:18:54 #57
108648 cattie
lieve moeder
pi_37944543
Hier ook enkel op knie of soms voet op hoge stoel, maar dat gaat ook niet zo makkelijk.
Mijn man heeft gisteren mijn teennagels geknipt, ik kan er echt niet meer bij.. Een nieuw hoogtepunt in onze relatie.
pi_37944596
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe doen jullie 's morgens je schoenen aan, want het wordt steeds onhandiger/vermoeiender...
1 antwoord: slippers!
pi_37944654
erger nog..

niet meer kunnen scheren *RAMP*

okseltjes, gaat nog
onderbenen, gaat nog, maar dan zittend met de epilady
maar dan...

vroeger gingen ze je nog scheren bij de bevalling vertelde ma.. ik had zoiets van YES PLEASE, maar ben bang dat ik zelf een paar weken erna weer model moet zien te krijgen in het oerwoud
pi_37944731
Phff scheren!! Praat me er niet van. Kan er ook niet meer bij. Dus beetje lopen klooien met ontharingscreme dan maar.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37944740
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja dat ja, maar dat was meer omdat ik op het laatst geen andere schoenen meer pastte door het vocht in m'n voeten. Ik kon nog steeds makkelijk bij m'n voeten komen en had dus best veters vast kunnen maken.

M'n dochtertje is nu bijna 10 maanden en ik ben eigenlijk alweer vergeten hoe zat ik het op het laatst was.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_37944767
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef MarMar het volgende:

vroeger gingen ze je nog scheren bij de bevalling vertelde ma.. ik had zoiets van YES PLEASE, maar ben bang dat ik zelf een paar weken erna weer model moet zien te krijgen in het oerwoud
Of gewoon door manlief laten doen
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:27:17 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_37944842
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef MarMar het volgende:
erger nog..

niet meer kunnen scheren *RAMP*

okseltjes, gaat nog
onderbenen, gaat nog, maar dan zittend met de epilady
maar dan...

Dat gaat het volgende hoogtepunt in mijn relatie worden!
pi_37944910
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37944984
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:25 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Of gewoon door manlief laten doen
ook een optie

maar op et laatst, als je dan ff ontspannen gaat liggen.. en de buik bobbelt van de voetjes en de elleboogjes enzo.. gaat het erotische er ook wel een beetje af
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:34:27 #66
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37945098
Hihihihihi! Leuke reacties!

Snoeien doe ik trouwens vaak al op de tast, dus ik weet de weg daar benee.... maar ik moet bekennen dat ik ook een beetje nerveus wordt als ik écht niets meer zie....
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:38:56 #67
108648 cattie
lieve moeder
pi_37945262
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hihihihihi! Leuke reacties!

Snoeien doe ik trouwens vaak al op de tast, dus ik weet de weg daar benee.... maar ik moet bekennen dat ik ook een beetje nerveus wordt als ik écht niets meer zie....
Ja, op de tast kan ook wel een beetje, maar ik ben dan bang dat ik plukken vergeet. Staat ook zo leuk bij een inwendig onderzoek ofzo!
pi_37945329
Ik kan er ook nog net wel bij, maar doe het ook volledig op de tast. Ik troost me maar met de gedachte dat het er straks toch sowieso niet flatteus bij ligt allemaal en dat het daar op dat moment ook absoluut niet om gaat. En hoe erg het voor je gevoel ook is, ze hebben het vast allemaal al eens erger gezien
pi_37945335
Ik heb wel eens aan ontharingscreme gedacht... Maar durf eik nie
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37945358
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:38 schreef cattie het volgende:

[..]

Ja, op de tast kan ook wel een beetje, maar ik ben dan bang dat ik plukken vergeet. Staat ook zo leuk bij een inwendig onderzoek ofzo!
lol, nah dat kan me dan weer minder schelen, maar voor mijn lieftallige echtgenoot dan...

btw, ik kan er gewoon niet meer bij inmiddels, of ja, kan der wel bij, maar ik hou het gewoon niet vol de laatste keer dat ik het bijgewerkt heb, nu een paar weekjes geleden, duurde het DRIE KWARTIER

maar jah, ben nu bijna 37 weken, nou mag ik het wel ff opgeven toch?
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:45:37 #71
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37945499
Ze hebben het idd vast al eens erger gezien. En misschien hebben ze wel een snoeischaar achter de hand!
't kan mij sowieso weinig bommen of er daar benee bedreigde diersoorten een schuilplaats kunnen vinden, maar ja.... voor manlief dan hé?
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:52:18 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_37945742
ik scheer me blind
stormy waters...
sailin'
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:01:25 #73
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37946055
'k heb gister bij de vk een rhesusprik gehad.
Ik heb nooit wat van prikken, maar zij zei dat het een nare prik is. Bij de prik riep ik uit: 'oh was dat alles!'
Erna kwam het gevoel van tegen een tafel te zijn gelopen en nu iedere keer als ik de trap op en af loop of opsta van mijn stoel, voel ik de beurse plek en een steekje.
Zo zie je maar weer: niet te vroeg juichen! Hahahaha
pi_37946168
Whahaha, het oerwoud achter de bergen idd
Ik weet alleen nog dat het me geen ruk meer kon schelen op het laatst. Ze zijn opgeleid om baby's op de wereld te helpen, niet om je braziliaantje te keuren
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:11:06 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37946393
Maarreh... kan 'manlief' dan niet helpen?
Ik bedoel, wel willen dat je de boel netjes bij houdt zodat hij... en dat jullie dan... en dat er dan een kindje van komt...
Dan kan hij daarna toch ook wel met het onderhoud helpen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:14:15 #76
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37946499
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Maarreh... kan 'manlief' dan niet helpen?
Ik bedoel, wel willen dat je de boel netjes bij houdt zodat hij... en dat jullie dan... en dat er dan een kindje van komt...
Dan kan hij daarna toch ook wel met het onderhoud helpen.
Ik denk dat ik, van manlief, geen verdere uitspraken mag doen hierover....
pi_37946804
Manlief hier is niet zo handig met scheren, dus eerlijk gezegd durf ik dat gewoon niet aan. Hij scheert zelf ook niet nat, dus heeft er ook geen ervaring mee.
pi_37947197
ik kon 't op den duur ook prima op de tast. desnoods ff controleren met een spiegeltje.
pi_37947700
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:35 schreef bixister het volgende:
ik kon 't op den duur ook prima op de tast. desnoods ff controleren met een spiegeltje.
ja maar, tot op et laatst?
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:59:25 #80
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37947998
Hier ook op de tast. En maak je je maar geen illussies wat dat scheren voor de bevalling betreft hoor. Ben voor de ks desnoods ook geschoren door de verpleegkundige, maar dat was echt zo'n wegwerpmesje waarbij er nog zeker een paar dikke stoppels achterbleven.

Had vannacht een beetje de schrik erin, dacht even dat het nu al begonnen was. Ik wilde naar de w.c. maar ik had een harde buik. Vlak voor de w.c. schoot me er toch een kramp door mijn schaambot niet normaal! Nog niet eerder gehad en het duurde best lang (rond die befaamde minuut zelfs). Wat pijnlijk zeg! Daarna weer naar bed gegaan en toch nog een paar keer wakker geweest vanwege een misselijk gevoel. Uiteindelijk is het opgehouden. Ik schrok er wel van, moet nog een paar dingen doen nl voor het kan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:01:05 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37948053
Voor jou wel gek, he Dutchie, je hebt nooit weeën gehad, maar wel al een kindje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:02:37 #82
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37948102
Ben bij de VK geweest: beebie is ingedaald! jééééééh!!!!. Ik vind het hartstikke leuk , want ik dacht al zoiets, en ik ben blij dat het nu goed ligt!
zegt trouwens toch nog niets over bevallingsdatum toch?
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:04:41 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37948178
Jawel, nanalune, nu wordt je baby zaterdagmiddag om 14.37 u. geboren!!!
Jippiiiiiiiieeeeeeeeee!

Oh nee, da's veel te vroeg zie ik nu. Dan een zaterdag over 4 weken. Jeuj!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:10:19 #84
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37948386
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:04 schreef Sugar het volgende:
Jawel, nanalune, nu wordt je baby zaterdagmiddag om 14.37 u. geboren!!!
Jippiiiiiiiieeeeeeeeee!

Oh nee, da's veel te vroeg zie ik nu. Dan een zaterdag over 4 weken. Jeuj!!!!!
O, o, ik kan zaterdag helemaal niet , terugduwen dan maar

Het maakt dus niet uit? Is dus gewoon zo dat beebie rustig een paar weken ingedaald kan liggen??
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:12:13 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37948453
Ja, da's heel normaal. Eerste kindjes dalen gemiddeld vanaf ongeveer week 32 in ofzo. Dus helemaal goed wat jouw kindje doet.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:15:18 #86
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37948586
Sugar, ja inderdaad. Vanaf hier is alles nieuw voor mij, erg leuk moet ik zeggen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:16:58 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37948649
Grappig ja!
Weeën zijn naar, dutchie! Echt naar!
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:21:42 #88
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37948824
Nou Sugar, dat van vannacht was ook echt niet fijn.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:23:55 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_37948913
Kraamzorg belde net voor een intake gesprek. Hier dus geen gegluur in de kinderkamer!
Alles is wel oke, alleen ik kom niet onder het verhogen van mijn bed uit ben ik bang.. (ik hou niet van een hoge bedinstap, voel ik me net een ziekenhuispatient). Dat ze het bed niet verschonen als het laag is maakt mij niet uit (dat doet mijn man toch altijd al), maar de controles worden ook op een verhoogd bed uitgevoerd en dat kan bij mij thuis niet echt ergens anders. Toch maar eens klossen/kratjes gaan halen dus.
pi_37949105
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:19 schreef poemojn het volgende:
Voor zover ik weet betekent dat trouwboekje juridisch helemaal niets. Ik zou voor alle zekerheid dus even met de gemeente bellen om 't na te vragen.
Door de erkenning en het daarop volgende huwelijk had mijn partner automatisch ook het gezag over Isis. Heb net gebeld met de gemeente en ze hebben het ook nog even in het systeem nagekeken en alles was hier gewoon in orde werd gezegd.

Huwelijks aanzoek ging hier ook "super romantisch" . Yoopy zat achter de pc ik keek tv en ineens draait hij zich om en zegt dat het gezag aanvragen nog wel een boel extra rompslomp met zich meebracht en we misschien beter konden gaan trouwen. Dit was op donderdag avond. Vrijdags contact met het gemeentehuis , maandags in ondertrouw en 2 weken later getrouwd

Uk is wel drukker dan Isis was , Isis voelde ik met name s'avonds rond een uur of 10 een uurtje en lag op de echo's ook altijd stil. Maar Uk is altijd druk op de echo's en gedurende de dag voel ik ook veel vaker een plopje (schopje) in mijn buik. Isis was na de geboorte een drukte makertje dus iedereen verwacht dat dit kindje heel rustig zal zijn straks , ben benieuwd.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:30:34 #91
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37949162
leuke discussie hierboven

Maar verder is er weer nieuws. Ze hebben vanochtend een vetertje ingebracht bij mijn vrouw om zo de weeën op te wekken... Ben benieuwd...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:35:02 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37949313
Hey! Dat is beter nieuws. Er gebeurd iets! Betekent dat dat er toch ook al iets aan het verweken is van binnen?
pi_37949381
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:30 schreef Tazz het volgende:
leuke discussie hierboven

Maar verder is er weer nieuws. Ze hebben vanochtend een vetertje ingebracht bij mijn vrouw om zo de weeën op te wekken... Ben benieuwd...
Spannend Tazz! In ieder geval fijn dat er nu iets gebeurt he .)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37951236
Gister was in het groene hart ziekenhuis hier de open dag van de kraamafdeling. Hoewel ik bij voorkeur thuis wil bevallen en ik de verloskamers beroepsmatig wel ken, was ik toch wel benieuwd naar wat ze te vertellen hadden.

Wat een tijdverspilling, en wat zonde voor die mensen die écht door dit soort avonden een beslissing willen nemen over thuis of in het ziekenhuis bevallen.
De avond werd begonnen met een praatje over de onterechte verhalen dat een ziekenhuisbevalling koud, klinisch en onpersoonlijk is. Dat zou niet waar zijn en om het te bewijzen zouden ze een film laten zien van een normale bevalling in een ziekenhuis.

Ammehoela, de vacuümextractie waar ik bij was waarbij mevrouw met de benen hoog in de beugels lag, omringd door vijf artsen was nog gezelliger dan de gefilmde bevalling.

De gehoorzaam puffende moeder werd meteen bij binnenkomst vastgestrapt aan de CTG, terwijl wij "gezellige" beelden zagen van de centrale controlekamer vanwaar uit alles in de gaten gehouden kon worden.

Persen gebeurde plat op de rug met het voltallige personeel er om heen en baby werd meteen stevig in de Zwitsal gezet.
Oh joy.
Zo jammer, want zo hoeft het helemaal niet te gaan. Terwijl er nu toch aardig wat mensen waren die ontevreden weg liepen.

Na afloop was er een kraammarkt waarbij vragen gesteld konden worden. Ik was erg benieuwd of het borstvoedingsbeleid inmiddels verbeterd was. Toen ik twee jaar geleden in de kraam werkte heb ik te vaak babies weer met moeite aan de borst gekregen omdat er in het GHZ zonder overleg met de ouders flesjes kunstvoeding werden bijgegeven.

Helaas, de verpleegkundige kon geen duidelijk antwoord geven over het bijvoeden.
Verder dan "Tsja, mevrouw, soms is het gewoon nodig hè..." kwam ze niet en ze deed er iets te lang over om na te denken of dat wel altijd in overleg met de ouders ging.
En op mijn vraag of er dan niet in eerste instantie gekeken kon worden of meer aanleggen voldoende zou werken kwam het antwoord "Mevrouw, dat is toch bijna nooit genoeg".

Mijn beslissing om thuis te bevallen is alleen maar versterkt en mocht het nodig zijn om bij voorbaat al naar het ziekenhuis te gaan i.v.m. bijvoorbeeld een stuit of het inleiden van de bevalling dan zal ik alles op alles zetten om naar een ander ziekenhuis te gaan. Nu nog even rondshoppen om te kijken waar er wél een beetje normaal borstvoedingsbeleid is.
Mochten er complicaties optreden waardoor het wel het GHZ moet worden, dan is dat maar zo. natuurlijk. Maar als er enigzins keus is...

Iemand ervaring met de verloskamers/kraamafdelingen van de Haagse ziekenhuizen?
pi_37951248
Misschien nog voor dit weekend dus Tazz
pi_37951447
Ik niet Owlet, maar http://www.kindenziekenhuis.nl gaat de site uitbreiden
quote:
Kiezen voor een gezinsgerichte kraamafdeling

Deze website is uitgebreid met de database kraamafdelingen. Aanstaande ouders, en zij niet alleen, kunnen hierin een antwoord vinden op vragen die zij zich stellen als het uitzicht bestaat op een bevalling in het ziekenhuis. Met behulp van de nieuwe database kunnen de ziekenhuizen nu ook met elkaar worden vergeleken wat betreft de 'moeder en kind'-gerichte faciliteiten die zij bieden. Eerder kon dit in de database kinderafdelingen (annex dagverpleging) al voor de ouderparticipatie op de kinderafdelingen en in de dagverpleging.

Tot voor kort was Nederland het land van de thuisbevallingen; de Nederlandse vrouw kreeg haar baby niet in het ziekenhuis maar thuis. Dit beeld is de laatste decennia grondig gewijzigd en inmiddels worden twee van de drie baby's in het ziekenhuis geboren.
In het vooruitzicht dat zij (mogelijk) in het ziekenhuis zullen bevallen, stellen veel aanstaande ouders zich vragen over wat zij tijdens en rondom de bevalling in het ziekenhuis kunnen verwachten. Voor de meest dringende hiervan kunnen zij nu het antwoord vinden op deze website. Naast de database 'kinderafdelingen' (annex dagbehandeling) is er nu ook de database 'kraamafdelingen'.
Tussen de ziekenhuizen bestaan niet alleen aanzienlijke verschillen in de zorg en de faciliteiten die zij zieke kinderen en hun ouders bieden, maar ook in de zorg aan moeder en kind rondom de geboorte. Aanstaande ouders doen er verstandig aan zich tijdig op de hoogte te stellen van de mogelijkheden die de nabij gelegen ziekenhuizen bieden. De datebase Kraamafdelingen biedt de gelegenheid ziekenhuizen met elkaar te vergelijken.
De praktische vragen waarop in de database een antwoord kan worden verkregen, zijn onder andere: welk type kamers zijn er op de kraamafdeling (eenbeds- of meerbedskamers, kraamsuite)? Kan de baby dag en nacht bij de moeder blijven als zij dat wil? Kan de vader moeder en kind bezoeken op elk tijdstip dat het ouderpaar dat wenst en kan de vader desgewenst in het ziekenhuis blijven overnachten? Als de baby extra zorg nodig heeft, in de couveuse moet verblijven of lichttherapie nodig heeft, hoe staat het dan met de mogelijkheden voor contact tussen moeder en kind?
Een toenemend aantal vrouwen wenst meer zeggenschap rondom de geboorte en verlangt een verantwoorde vorm van pijnstilling tijdens de bevalling. In de database vinden de aanstaande ouders antwoord op de vraag of een ziekenhuis al dan niet voorziet in epidurale pijnstilling en onder welke voorwaarden dat het geval is. Ook wordt vermeld of het ziekenhuis deskundige begeleiding kan bieden bij borstvoeding.

Gezinsgericht
Samenvattend geeft de informatie in de database inzicht in de mate waarop een ziekenhuis voorziet in gezinsgerichte kraamzorg. Bij deze nieuwe verpleegkundige benadering van de kraamzorg in ziekenhuizen , die in toenemende mate in ontwikkeling is, gaat het erom dat de kraamvouw zelf de regie in handen krijgt voor wat betreft de verzorging van het kind en dat haar en de baby zorg wordt geboden waarbij ook de vader en andere dierbaren worden betrokken. Dat alles in een omgeving waarin zij zich 'als thuis' kunnen voelen.

Positieve ervaringen van beide ouders rondom de geboorte van een kind dragen bij aan het ontwikkelen van een gezonde band met het kind.
pi_37951644
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef poemojn het volgende:
Ik niet Owlet, maar http://www.kindenziekenhuis.nl gaat de site uitbreiden
[..]
he, wat een goede link, ik ga meteen even speuren!
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 14:53:54 #98
43556 miss_dynastie
pi_37952156
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:30 schreef Tazz het volgende:
Spannend
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:33:40 #99
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37953307
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef poemojn het volgende:
Misschien nog voor dit weekend dus Tazz
Ik belde net met mijn vrouw, de verloskundige had haar dienst erop zitten en had als volgende dienst morgen een nachtdienst, en dan zou ze mijn vrouw komen feliciteren...
Maar goed, ik ben nog niet super positief, (dat dacht ik vorige week ook), maar het lijkt dit weekend te komen!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:39:30 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37953521
Tazz, ik vind dat een nu wel op zijn plaats is hoor.
Succes!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')