ks komt alleen in zeer kritieke fase, een kamer genoot van mijn vrouw die er pas een paar uur lag, had plotseling een bloeddruk van 200/120. Deze hebben ze ook apart gelegd en later is het kind gehaald.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef dutchie het volgende:
Tazz, zijn de mogelijkheden tot een ks met jullie doorgenomen eigenlijk? Niet dat ik dat wil promoten ofzo, maar omdat de toestand toch wat kritieker lijkt te worden. Hoe lang blijven ze wachten en gewoon proberen vraag ik me dan af. Sterkte jongen!
Heb ik ook van tijd tot tijd. Nu al een tijdje niet meer gehad. (gelukkig) Het zat dan in mijn zij, maar ook in mijn rug of juist links onder bij mijn buik. Maar vooral links dus. Volgens mijn vk is het bandenpijn en ligt het er maar net aan hoe je BB ligt. Dus waarschijnlijk ligt 'ie nu precies zo dat het bij jou bandenpijn veroorzaakt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef dutchie het volgende:
Getver, heb al sinds vanmorgen constant pijn in mijn linkerzij. Ik voel het de hele tijd. Iemand die dit herkent? Ik heb al gegoogled, maar word er niet veel wijzer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |