Met mij gaat het goed hoor. Lief van je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:54 schreef PM-girl het volgende:
Moonah hoe is het bij jou, druk bezig of voel je je niet zo goed?
owja, dat hikje was een paar weken geleden nog heel schattigquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:34 schreef Moonah het volgende:
Tazz, sterkte met de laatste loodjes...!
[..]
Met mij gaat het goed hoor. Lief van je.
Beetje druk op mijn werk en ik ben al half aan het verhuizen. Mijn lief woont om de hoek, ik trek bij hem in. Dat gaat dus geleidelijk aan. Moet ook want ik merk dat ik erg gevoelig ben voor harde buiken....
Hebben jullie ook al ervaren dat je kindje de hik kan hebben in je buik?
Heel ritmisch telkens een zacht 'stompje', dwalend door mijn buik....
Oh, en ik heb smakelijk gelachen om jullie scheerperikelen. Ik heb me idd ook afgevraagd hoe ik dat de laatste weken ga doen.....
'Kinderen tot 5 bij ouders in bed laten slapen'quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef poemojn het volgende:
Belana, in de Telegraaf stond vandaag toch een stukje over dat het het beste is voor de ontwikkeling van kinderen als ze iig tot hun vijfde jaar bij de ouders in bed slapen, dus dat scheelt misschien weer.
Het staat niet online maar ik kan evt de krant wel eens lenen en overtikken als jullie 't interessant vinden.
*Proest* gezellig hoor met z`n vijfjes in bedquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef Xanthe het volgende:
[..]
'Kinderen tot 5 bij ouders in bed laten slapen'
What can i say.. ik heb altijd al zo mijn mening gehad over de Telegraaf en het woord krant is dan meestal niet het eerste wat er in me op komtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef poemojn het volgende:
Belana, in de Telegraaf stond vandaag toch een stukje over dat het het beste is voor de ontwikkeling van kinderen als ze iig tot hun vijfde jaar bij de ouders in bed slapen, dus dat scheelt misschien weer.
Het staat niet online maar ik kan evt de krant wel eens lenen en overtikken als jullie 't interessant vinden.
Wel leuk excuus voor de moeders die noooooooooooit meer een bevalling mee willen maken!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
What can i say.. ik heb altijd al zo mijn mening gehad over de Telegraaf en het woord krant is dan meestal niet het eerste wat er in me op komt
Kinderen tot 5 jaar.... funest voor je seksleven, funest voor je relatie, allemaal kindjes van gescheiden ouders op zesjarige leeftijd, hey, maar 1 groot voordeel, scheidingsangst krijgen ze er niet meer van?![]()
Jaaaa!! Wat goed he! Ik viel zowat van mijn stoel toen ik het lasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
En we mogen binnenkort slaapmeisje hier verwelkomen
Mooi he! De 2e in 2007?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
En we mogen binnenkort slaapmeisje hier verwelkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |