Ik had het meer over mijn eigen situatie, jou topic is gesloten door Flugel en ze heeft ook allang aangegeven waarom. Had even niet zo snel door dat het om dat topic ging, sorry dat ik niet alles kan onthouden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik zie niet in wat ik in dit topique aan de OP had moeten veranderen, knaap.
Peper het er maar in!
Dat valt me erg van je tegen, evenals deze reactie van je.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
sorry dat ik niet alles kan onthouden.
stop eens mijn berichten te verwijderen, kutmodquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heropen nooit bagger, tenzij de TS de OP zo aanpast dat het wel KLB waardig is. Had jij ook kunnen doen, dan was hij misschien wel weer heropend.
Als je in je OP al begint met baggeren kun je de rest van je topic wel afschrijven.quote:
Werd helemaal niet in gebaggerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je in je OP al begint met baggeren kun je de rest van je topic wel afschrijven.
Het rijtje met de kotssmilie als toevoeging is gewoon baggeren, zeker omdat een aantal van de toevoegingen helemaal niets met het onderwerp van doen hadden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Werd helemaal niet in gebaggerdSinds wanneer moet alles serieus zijn geschreven in KLB??
Was maar één kotssmilie die er niks mee te maken had, 1.5 maximaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het rijtje met de kotssmilie als toevoeging is gewoon baggeren, zeker omdat een aantal van de toevoegingen helemaal niets met het onderwerp van doen hadden.
Mja, klopt wel. Alleen schrok ik een beetje van die "updates" zeg maar. Ah, weetde wat? Ik gooi hem weer open.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Basketbal NU op TV (NL2)
De OP was idd nogal summier, maar met de TT gaf ik toch duidelijk aan dat het topique bedoeld was voor mensen die op dat moment NL2 keken?
Hij zit dicht. Zie de sluitpost voor uitlegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:56 schreef felic. het volgende:
Geschorst wegens Fok! :( mag deze dicht... ik vind het wel genoeg geweest.
Thnxquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij zit dicht. Zie de sluitpost voor uitleg![]()
Wie A zegt moet ook B zeggen.!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:56 schreef felic. het volgende:
Geschorst wegens Fok! :( mag deze dicht... ik vind het wel genoeg geweest.
O ja, gooi er ook nog een schepje bovenopquote:
true truequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, gooi er ook nog een schepje bovenop
Maar laat dit een wijze les zijn, klaag nooit over je school of baas.. Je weet nooit waar ze rondsurfen...![]()
Noem er eens éénquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
true true
daarom zeg ik hier nooit iets over school want ik weet dat sommige docenten van mij ook hier actief zijn
Klaar alweerquote:Op zondag 21 mei 2006 17:59 schreef gelly het volgende:
BMW verboden voor Islamitische leute?
staan wat racistische opmerkingen in o.a. van goed_gek die op de rest van het forum ook niet al te fris bezig is.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb dus echt een teringhekel aan dit soort topics: er kan ronduit worden gescholden op negers en negerinnen maar als je dan een plaatje post van een nazi ben je ineens de 'jankerd', 'huilie' en de randdebiel.
Ik vind het kansloos dat jullie in een groot forum als dit al die 'klaagtopics' over buitenlanders laten staan en mensen lekker laten schelden op buitenlanders. Kritisch mag je zijn, en commentaar mag je best hebben, maar kritiek van het niveau 'negers zijn dom en stinken' vind ik echt asociaal.
moet je ff naar de apotheker gaan anti-allergie pilletjes halenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef McCarthy het volgende:
invoervelden: voornaam, acthernaam, tussenvoegsel???
ik ben allergisch voor dit soort reacties
Ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef McCarthy het volgende:
invoervelden: voornaam, acthernaam, tussenvoegsel???
ik ben allergisch voor dit soort reacties
Vast wel. Ik kijk er even naarquote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef Vivi het volgende:
Kunnen de offtopicreacties en het MILF gezeik verwijderd worden in mijn topic?
Merci.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Tha_T het volgende:
Heb jij je studiefinanciering al? Deel 16
Alstu
En nog gefeliciteerd.
Ach Boe, beebies zijn best leukquote:
Omdat je er bij een lemming meteen al vannuit kun gaan dat het een onzin verhaal is. Mocht een lemming echt heel erg goed zijn dan schop ik hem ook wel naar ONZ toe. Overigens is dat ook de betere plek om een lemming te openen imo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:51 schreef Camplo het volgende:
Waarom zijn lemmings verboden?
Sommige lemmings zijn echt vet.
Zonde dat ze die sluiten
Als men niet weet waar de lemming vandaan staat er compleet onzin voor de leek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat je er bij een lemming meteen al vannuit kun gaan dat het een onzin verhaal is. Mocht een lemming echt heel erg goed zijn dan schop ik hem ook wel naar ONZ toe. Overigens is dat ook de betere plek om een lemming te openen imo.
Dan was het waarschijnlijk een reactie op een post die te ver ging.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef dwerg het volgende:
Zeg, ik vind het best dat je dat zeil-topic hebt opgeruimd, maar ik kan me niet herinneren dat ik de afgelopen twee maanden iets op Fok heb gezegd wat 'te ver' zou gaan.
Ik denk dat als je de OP op een wat nettere manier geschreven had, de reacties ook wel beter waren geweest. Ik had al erg veel flames verwijderd en ik zie er van komen dat het na een tijdje weer precies hetzelfde is. Kan mij best voorstellen dat mensen zo gaan reageren op die OP. Jammer voor de mensen die wel gewoon normaal reageerden, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef Camplo het volgende:
Gezeik om die zeiler.
Bah de kritiekloze kudde schaapjes valt erover en het topic moet het ontgelden. Maarja, Terminators redenen zijn wel kloppend, dus hij hoeft niet meer open.
Ik zit hier te gloeien van opwinding...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:23 schreef immortalsean het volgende:
hé, feliciteer me maar dat ik geunband ben, oftewel: jullie mogen het spinrag van je modpaneel afraggen, want er is weer werk aan de winkel!
Het is niet alleen de OP hoor, het is ook het verdedigen van de OPquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de OP op een wat nettere manier geschreven had, de reacties ook wel beter waren geweest. Ik had al erg veel flames verwijderd en ik zie er van komen dat het na een tijdje weer precies hetzelfde is. Kan mij best voorstellen dat mensen zo gaan reageren op die OP. Jammer voor de mensen die wel gewoon normaal reageerden, maar het is niet anders.
Blufquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier te gloeien van opwinding...
echt..
You just made my dayquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:23 schreef immortalsean het volgende:
hé, feliciteer me maar dat ik geunband ben, oftewel: jullie mogen het spinrag van je modpaneel afraggen, want er is weer werk aan de winkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |