Ik heb sowieso vaak kritiek op leraren op school.. misschien was dit de druppel. Maar het is mijn mening, wat hebben zij daar mee te makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:45 schreef MissHobje het volgende:
bedoel je dit topic ? KUT Leraren!
Valt toch wel mee ??
Lame actie wel dan![]()
Lol mits jij geen onwaarheden verteld over je school/leraar kunnen ze je niets maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:40 schreef felic. het volgende:
Omdat ik een tijdje geleden een topic met - schijnbaar - beledigende uitspraken heb gedaan over een bepaalde leraar en/of houding van de school, ben ik nu geschorst voor een week. Geschorst van school dus. Omdat ik mijn mening uitte. Ze hadden me al aangesproken over dat het niet kon. Vanavond belde ze dat ik geschorst ben.
Er is waarschijnlijk een klasgenoot achter gekomen dat ik op fok zat...OF de desbetreffende leraar is gewoon zelf een Fok!ker. Maar het ken me niks meer schelen dat ze het lezen, ik vind de beslissing onterecht en zeer overdreven. En dat mogen ze best weten.
Ik ga alvast opzoek naar een nieuwe school, want dit is echt te be-lach-e-lijk voor woorden.
Ik uit slechts mijn mening stelletje ambtenaren! Kunnen jullie niet tegen kritiek?
Spui hier je gal over het Deltion College.
Het is een combinatie van...klagen bij een groot publiek was blijkbaar de druppelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lol mits jij geen onwaarheden verteld over je school/leraar kunnen ze je niets maken.
Aangifte doen tegen de school en een schadevergoeding eisen van ¤300 per gemiste dag. (dat betaal je ook als je ongeoorloofd van school blijft)
Ja iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:45 schreef Thetallguy het volgende:
Zo'n topic zal zeker helpen om weer vriendelijk bij ze over te komen ja
Jij hebt een artikel in de Metro gelezen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef Syytön het volgende:
Klopt!![]()
Leraren van het Deltion College gebruiken vaak Fok om verdachte leerlingen op te sporen. Fok heeft duizenden leden en vormt daarom voor de leerkrachten een interessante informatiebron.![]()
Ik moet de eerste school nog zien die fellatio kan doen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Geweldig!
FOK roeleeerd! je school zuigt!
ok scholen zuigen int algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |