Volgens mij zit de PvdA in dubio.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Bos vind ik wat minder.
"Relletje? Waawaawaaraar??!!!! Floep weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:11 schreef Type-R het volgende:
Jan marijnissen is als de sodemieter uit Oss gegaan om mee te rellen
Weet je waarom niet? Omdat de conclusie van die adviseurs ook voor meerdere uitleg vatbaar is. En omdat verdonk als enige een andere uitleg heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De TK kan daar niet zo snel antwoord op geven. Er moeten juridische kenners aan te pas komen, adviseurs die de wet gaan uitleggen. Dat is echt de enige oplossing hiervoor.
Geluid wordt er straks weer opgegooid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef Carpento het volgende:
Waar volgen jullie de stream ? ik heb nu die van http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jsp maar die lijkt (nog ?) zonder geluid en ik heb het idee dat ie achterloopt.
Anyone ?
Die drinkt veel had ik begrepen hè.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Bibi de Vries gaat flippen. Ik voel het aan m'n water.
Loopt idd wat achter, maar geluid komt er zo aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef Carpento het volgende:
Waar volgen jullie de stream ? ik heb nu die van http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jsp maar die lijkt (nog ?) zonder geluid en ik heb het idee dat ie achterloopt.
Anyone ?
I concur, een klein expansievat met een dure coupe...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat?
Het is gewoon een vat vol frustraties volgens mij![]()
Marijnissen is de SCH van de Kamerquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Relletje? Waawaawaaraar??!!!! Floep weg.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef Type-R het volgende:
Als dit uitgezonden was op de comercielen hadden we nu een belspel gezien op TV:
"Gaat Verdonk aftreden? SMS JA of NEE naar 6363 en maak kans op schitterende prijzen"
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef the_disheaver het volgende:
Poll: Valt verdonk?ja nee
Tussenstand:
Ja maar die gaan CDA, VVD en LPF niet steunen. Dus wat heb je eraan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Denk dat een motie van wantrouwen nu ingevoerd gaat worden, lijkt me onvermijdelijk.
Denk dat ie alleen maar z'n hand gaat opsteken hoor, vanavond...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef Steijn het volgende:
Gut, Marijnissen, in dat geval ga ik slapen. In grappen en grollen heb ik geen zin om kwart over 2.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef harrie1 het volgende:
de sp gaat met alle leden de motie stemmen
verdonk eruit
sp heeft dat al vaker gedaan
in eens alle leden aanwezig
terwijl de rest zijn mensen thuis heeft zitten
Spoiler ajbquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Zo, m'n stokbroodje is klaar, ze mogen weer verder!
o, daar blijf ik wel een termijn voor zittenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:10 schreef venomsnake het volgende:
Hele SP komt aankakken..
tijd voor actie!!![]()
Zonder bril is ze leuker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar lijkt het nogal op ja.Jammer, het is zo'n leuke griet.
![]()
Stemmen is hoofdelijk, door trucjes zoals bijvoorbeeld de SP uithaalt liggen de verhoudingen nu mogelijk anders dan je op basis van de zetelaantallen zou verwachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja maar die gaan CDA, VVD en LPF niet steunen. Dus wat heb je eraan.
Ze valt, nu harder dan eigenlijk nodig was.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:14 schreef PLAE@ het volgende:
De vraag in de Poll is of Verdonk valt mensen, niet of je wilt dat Verdonk valt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |