Dit is niet zomaar "alles".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel gewoon het kabinet te laten vallen. Alles wordt aangegrepen.
Die uitspraak schoot mij ook te binnen op dat moment.quote:
Dat moet nog blijken he! Stel GL vindt die mailtjes niet, geven jullie Rita dan wel wat credit? Of hebben jullie je oordeel al lang klaar liggen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Owja, want liegende ministers zijn kewl...
En waarom denk je dat Halsema dat zei?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Feit is dat Halsema beter weet dan Verdonk met wie ze wel en niet mailt. Wat een beterweterige vrouw is dat tochEn daar reageer ik op.
Die zitten na de verkiezingen dan weer gezellig met de PVDA in de regeringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat zou het CDA daar aan hebben? Die er toch aardig op inhakken vandaag.
(cda als voorbeeld)
hetzelfde als in de 1e periodequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe het gaat in zo een tweede periode?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:een medewerker van Ayaan zoekt naar de vernietigende email
Ik zou bijna op d'r gaan stemmenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
Halsema is een goede vriendin van Ayaan, dus zo gek is dat niet.
ze staat gewoon glashard te liegen en spreekt zichzelf voortdurend tegenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Die uitspraak schoot mij ook te binnen op dat moment.
Nee, Verdonk zit in een netelige situatie. Dag dag Verdonk als premier in de politiek![]()
Goh... Het is ook zo'n heerlijk zinnetje om in een debat te gebruiken he. Gewoon vergelijkingen maken met de nazis, want dan moet je wel tegen Verdonk zijn anders keur je WO2 ook goed...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Die uitspraak schoot mij ook te binnen op dat moment.
Nee, Verdonk zit in een netelige situatie. Dag dag Verdonk als premier![]()
Ayaan is al die tijd gewoon een links conservatieve spion geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
Halsema is een goede vriendin van Ayaan, dus zo gek is dat niet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Hey, het zal vast al langsgekomen zijn in eerdere topics, maar die uitspraak van Halsema bij dat mailadres-argument vond ik zo opvallen. "En ik heb toestemming om dit mail-adres te noemen".
Toestemming van wie? AHA?
dat ook, dat zijn er geloof ik best wel watquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vaak worden er dan ook nog moties ingediend.
Ik begrijp dat dus ook niet. Tenzij Verdonk doelt op een situatie na die 6 weken?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef HiZ het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe Verdonk aan de ene kant kan zeggen dat Ayaan nog gewoon Nederlandse is (tenzij ze het niet is), maar tegelijk zegt dat Ayaan kan reizen op een vreemdelingenpaspoort (dat zij niet kan hebben als ze Nederlands is).
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef oheng het volgende:
Als als als... Als Bos 15 kleine kleuters heeft vermoord is dat genoegg om hem te slachten.
Feit is dat Halsema beter weet dan Verdonk met wie ze wel en niet mailt. Wat een beterweterige vrouw is dat tochEn daar reageer ik op.
Beam me up, Scottyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef the_disheaver het volgende:
he? Nawijn in nova??? Nawijn zit toch in Den Haag? En de studio van nova toch niet?
Dat hangt er vooral vanaf hoe de VVD-fractie gaat stemmen denk ik...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens. Bij de laatste motie van wantrouwen zei één van die christelijke partijen dat dit 'toch echt de laatste keer moest zijn.' Ik denk niet dat Verdonk deze nacht (politiek) overleefd, maar wat voor gevolgen gaat dat hebben voor de rest van het kabinet? Nee, ik ben niet uit op een val van het kabinet, maar hoe zal de VVD reageren als hun kandidaat-lijsttrekker wordt afgeschoten, en vooral door onder andere één van de coalitiepartners?
ze zat niets voor niets eerst bij de PVDAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ayaan is al die tijd gewoon een links conservatieve spion geweest![]()
Dat emailadres zal vast geen spam generenen nu. Strakke move van de digibeet Halsema weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Hey, het zal vast al langsgekomen zijn in eerdere topics, maar die uitspraak van Halsema bij dat mailadres-argument vond ik zo opvallen. "En ik heb toestemming om dit mail-adres te noemen".
Toestemming van wie? AHA?
Komt ze eerst alle mailtjes van Fokkers tegen die haar mail adres zonet hebben gehoordquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef gronk het volgende:
Kun je je eigen medewerkers ook al niet vertrouwen
ik hoopndat ze hem voor het einde van de tweede termijn inlevert bij Weisglasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:een medewerker van Ayaan zoekt naar de vernietigende email
Zij heeft volgens gezegd 'Ik heb nooit gemaild met Hirsi Ali'. Mocht later overigens blijken dat minister Verdonk zelf wel ooit eens heeft gemaild met Hirsi Ali, dan zou het inderdaad lullig zijn als zij daardoor zou moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
De medewerkster van Verdonk KAN mailtjes hebben gestuurd naar Ayaan Hirsi Ali en dat kan het einde betekenen van Verdonk. Wat zou DAT lullig zijn zeg.![]()
Dat zou Nederland op zijn kleinst zijn. Maar het zou kunnen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Zou lullig zijn als Rita zelf geen mailtjes naar Ayaan heeft gestuurd maar dat een persoonlijke medewerker van Rita dat namens haar heeft gedaan en dat kan haar de nek kosten.
iddquote:
Ach, voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat emailadres zal vast geen spam generenen nu. Strakke move van de digibeet Halsema weer.
Om 1 minister die sneuvelt? Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik zal echt balen als dit kabinet door dit geintje gaat vallen.
Verdonk doet helemaal niets. Ze constateert alleen maar dat AHA nooit Nederlandse is geworden. Dat is alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef klez het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar "alles".
Verdonk is campagne aan het voeren over de rug van iemand die met de dood bedreigd wordt door een sekte.
Nou. Van Beek, De Vries, Zalm en vele anderen binnen de VVD zijn dan ook mede-verantwoordelijk voor die afschieting omdat ze allen hun vertrouwen in Verdonk min of meer hebben opgezegd door felle kritiek te leveren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, ik ben niet uit op een val van het kabinet, maar hoe zal de VVD reageren als hun kandidaat-lijsttrekker wordt afgeschoten, en vooral door onder andere één van de coalitiepartners?
Als er iemand is die het voor Ayan het opneemt is het Femke wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem nog vaak zal gebruikenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat emailadres zal vast geen spam generenen nu. Strakke move van de digibeet Halsema weer.
en de timing vind je niet een heel klein ieniemini beetje verdacht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef oheng het volgende:
[..]
Verdonk doet helemaal niets. Ze constateert alleen maar dat AHA nooit Nederlandse is geworden. Dat is alles.
Zeg dat tegen die Verdonkquote:
ja onwijs, want ze zijn zooooo goed..... NOT!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Zwansen het volgende:
Dat doet ze wel verrekte snel dan. Maar ik ga de discussie hier niet opnieuw voeren, daar heb ik als echte rechts-liberaal Femke Halsema en Ed Nijpels voor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef oheng het volgende:
[..]
Verdonk doet helemaal niets. Ze constateert alleen maar dat AHA nooit Nederlandse is geworden. Dat is alles.
Ik heb op Rutte gestemd al. En daar heb ik geen spijt van (ik kan me wel vinden in de mening van Ed Raket over 'brokkenpiloot')quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef gelly het volgende:
Vele leden van de VVD zullen zich wel tegen het hoofd slaan dat ze al gestemd hebben..
Juist.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef oheng het volgende:
[..]
wat voegt dat uitgeregeerde zooitje nog toe dan ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Zwansen het volgende:
Welke dolkstoot? Verdonk heeft alleen gezegd hoe het zit. Geen besluit maar gewoon een constatering.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef teamlead het volgende:
[..]Ayaan neemt wraak voor de dolkstoot van Rita
Ja, maar het is Zembla die deze hele discussie aanzwengelde, dus wat wil je nou teamled?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
en de timing vind je niet een heel klein ieniemini beetje verdacht?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Als er iemand is die het voor Ayan het opneemt is het Femke wel.
Kijk jij nou maar die club die haar ordinair heeft gebruikt als een speeltje en die heks van een Verdonk die zo nodig moet laten zien hoe rechtlijning ze wel niet is![]()
![]()
.
Economische groei!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja onwijs, want ze zijn zooooo goed..... NOT!
Als Verdonk weg zou moeten als minister, terwijl zij toch duidelijk correct heeft gehandeld, en daardoor van het lijsttrekkerschap zou afzien, wat niet noodzakelijk het geval hoeft te zijn, dan is dat een verlies voor de VVD. De VVD kan kiezen: of een groei van het aantal kamerzetels met mevrouw Verdonk of een mindere groei of zelfs verlies met Rutte als lijsttrekker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdonk weg als minister, kansloos als nieuwe lijsttrekker. Toch een zure afgang voor Rita.
dit was al in 2002 bekend bij barend en van dorp in 2003 werd ze lid bij de VVD ze wisten dit al, dit is gewoon eigenlijk oud nieuwsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar het is Zembla die deze hele discussie aanzwengelde, dus wat wil je nou teamled?
Met zulke vrienden heb je...quote:
http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jspquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef popolon het volgende:
Daar gaat Verdonk
Ik lees me rot op teletekst man.
En daar is de volksvertegenwoordiging tenslotte voor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
De vraag is dus, staan er mensen binnen de VVD nog achter Verdonk, en vinden die het belangrijk genoeg om de partij te laten vallen erom? Om eerlijk te zijn vind ik de VVD nu wat ongeloofwaardig overkomen, Verdonk moest al twee moties doorstaan..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou. Van Beek, De Vries, Zalm en vele anderen binnen de VVD zijn dan ook mede-verantwoordelijk voor die afschieting omdat ze allen hun vertrouwen in Verdonk min of meer hebben opgezegd door felle kritiek te leveren.
Het heeft geen zin om bepaalde zaken te herhalen als het toch niet begrepen wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef klez het volgende:
[..]
Dat doet ze wel verrekte snel dan. Maar ik ga de discussie hier niet opnieuw voeren, daar heb ik als echte rechts-liberaal Femke Halsema en Ed Nijpels voor...![]()
quote:
Volgens Verdonk zelf is die duidelijkheid er pas over 6 weken. Rita probeert stemmen te winnen om zo lijsttrekker te worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Welke dolkstoot? Verdonk heeft alleen gezegd hoe het zit. Geen besluit maar gewoon een constatering.
Het hypcriete is dat als Verdonk niets doet iedereen schreeuwt dat ze niet consequent is met haar beleid en als ze er dan wel naar kijkt, is het nog niet goed![]()
![]()
![]()
![]()
Of je kiest voor het principe dat je iemand die je opneemt wetend dat ze heeft moeten liegen omdat ze anders vanalles kon verwachten, niet als een baksteen laat vallen. Kan ook. Principes enzo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als Verdonk weg zou moeten als minister, terwijl zij toch duidelijk correct heeft gehandeld, en daardoor van het lijsttrekkerschap zou afzien, wat niet noodzakelijk het geval hoeft te zijn, dan is dat een verlies voor de VVD. De VVD kan kiezen: of een groei van het aantal kamerzetels met mevrouw Verdonk of een mindere groei of zelfs verlies met Rutte als lijsttrekker.
Ja, en als ze niet naar Hirsi had gekeken had je gezeken dat ze niet consequent was...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar die club die haar ordinair heeft gebruikt als een speeltje en die heks van een Verdonk die zo nodig moet laten zien hoe rechtlijning ze wel niet is![]()
![]()
.
Ik dacht dat het de vragen van Nawijn waren die de politieke discussie hebben aangezwengeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar het is Zembla die deze hele discussie aanzwengelde, dus wat wil je nou teamled?
Ach ze is een heks? Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Je wilt dat studenten betaald krijgen voor naar school gaan ofzo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
welke economische groei....
ik ben er als student door deze regering er alleen maar op achteruit gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |