quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook al een dubbele persoonlijkheid?
dus de minister KAN over 6 weken besluiten het Nederlanderschap NIET in te trekken.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Nog even art 14 van de Rijkswet op het Nederlanderschap
[..]
Zelfs als ze blijft vind ik het nog de vraag, D66 kan de boel zo opblazen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, gewone meerderheid is genoeg.
Maar als Rita gaat, blijft het kabinet dan zitten?
dat is wel zo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd nooit te hebben gemail met Ayaan Hirsi Ali en dat zal wel kloppen, die bestaat namelijk niet![]()
je kunt mij niet wijsmaken dat ze geen cc tjes heeft gehad waar die naam in voor kwam, ne je kan mij ook niet wijs maken dat het haar nooit is opgevallen, en iedereen in haar partij wist er van, behalve zijzelf.. Schei toch uit, dat wijf staat gewoon kei en keihard te liegenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef komrad het volgende:
als verdonk gemaild heeft met dat adres hangt ze, zo dom zal ze toch niet zijn
Dat Verdonk kan liegen is natuurlijk geen nieuws.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Owja, want liegende ministers zijn kewl...
Kan in elk geval wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als heel D66 tegen Rita stemt wordt het lastig voor zequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel gewoon het kabinet te laten vallen. Alles wordt aangegrepen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef maril het volgende:
We kunnen een Verdonk prono doen blijft ze of blijft ze niet.
onzinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel gewoon het kabinet te laten vallen. Alles wordt aangegrepen.
als het cda of d66 het er mee gehad hebben kan ze wieberen. En vooral verhaegen was voor zijn doen nogal explicietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
je kunt mij niet wijsmaken dat ze geen cc tjes heeft gehad waar die naam in voor kwam, ne je kan mij ook niet wijs maken dat het haar nooit is opgevallen, en iedereen in haar partij wist er van, behalve zijzelf.. Schei toch uit, dat wijf staat gewoon kei en keihard te liegen
Wat zou het CDA daar aan hebben? Die er toch aardig op inhakken vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel gewoon het kabinet te laten vallen. Alles wordt aangegrepen.
Als als als... Als Bos 15 kleine kleuters heeft vermoord is dat genoegg om hem te slachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over!!!
Rita zegt nooit gemaild te hebben! 1 mailtje is genoeg om haar te slachten nu
Nee, want het is nooit verkregen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus de minister KAN over 6 weken besluiten het Nederlanderschap NIET in te trekken.....
Daarom is Maxime Verhagen ook zo kritisch, jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |