Ze beweerde nooit gemaild te hebben....dan hebben we het niet meer over een detail dat niet opvaltquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het e-mailadres van iemand is meestal niet hetzelfde als de weergegeven naam. Daarnaast is het heel goed mogelijk dat het detail minister Verdonk nooit is opgevallen.

Hoe kom jij erbij dat ze een economisch vluchtelinge is? Daarnaast vertrekt zij uit Nederland om haar denkbeelden internationaal uit te dragen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik blij ben met het vetrek van de economische vluchtelinge uit Somalie/Kenia?

Alleen in Nederlandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En de grootste grap is dat niet de leugenaar wordt aangepakt... niet de leugenaar, maar de boodschapper. Hoe geweldig

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef Cupra_Inside het volgende:
Prachtige TV. Wordt de Tweede Termijn ook uitgezonden?[afbeelding]

ik hoop dat ze die vinden, en dan als partij worden aangeklaagd voor schending van het briefgeheim, want jah, dat briefgeheim geld ook voor e-mail... zo is bepaald bij wet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef gronk het volgende:
YES!!!! Groen links is op zoek naar compromiterende e-mails van verdonk!!

Nee, natuurlijk niet Hirsi Ali. Het is tenslotte Verdonk die heeft gelogen bij de naturalisatie en niet het slachtoffertje Ali. Duh, tuurlijk Hirsi Ali.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En wie bedoel je met de leugenaar? Toch niet Hirsi Ali he?

Ja, ik. Users bekijken geen email headers. Dat Halsema dat wel doet, en in het bijzonder bij verdachte allochtonen, is haar zaakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er trouwens iemand die gelooft dat Rita echt niet wist dat AHA een andere naam had eigenlijk? Ik vond die opmerking over dat e-mail adres wel sterk!

Die is al gepakt( en wel) erg genoeg voor Ayaan op deze manier.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En de grootste grap is dat niet de leugenaar wordt aangepakt... niet de leugenaar, maar de boodschapper. Hoe geweldig

tenzij Ayaan die mails vrijwillig overhandigt...............quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik hoop dat ze die vinden, en dan als partij worden aangeklaagd voor schending van het briefgeheim, want jah, dat briefgeheim geld ook voor e-mail... zo is bepaald bij wet.

Dat betekent dat er een hoofdelijke stemming zou zijn. Een schisma in de VVD wellicht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
D66 stemt mee en een deel van de VVD...

Haha ik verbaasde me eerlijk gezegd meer over je uitspraak dat zij niet aangepakt werd. Weet je waar het debat over gaat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet Hirsi Ali. Het is tenslotte Verdonk die heeft gelogen bij de naturalisatie en niet het slachtoffertje Ali. Duh, tuurlijk Hirsi Ali.

Meestal zie je behalve de naam ook het adres van de afzender.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, ik. Users bekijken geen email headers. Dat Halsema dat wel doet, en in het bijzonder bij verdachte allochtonen, is haar zaak![]()

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij Ayaan die mails vrijwillig overhandigt...............

Hoewel het nog steeds mijn partij is, hoop ik daar wel op ja... de Vries gaat tegen Rita stemmen, dat is duidelijk... van Aartsen lijkt nog steeds ernstig boos te zijn....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat betekent dat er een hoofdelijke stemming zou zijn. Een schisma in de VVD wellicht?

Nee, die is helemaal niet 'gepakt'. Het verlies van het Nederlanderschap over zes weken is een logisch gevolg van het liegen. 'Gepakt' zou betekenen dat er ook juridische gevolgen zijn, en zoals Verdonk zei, dat is inmiddels verjaard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef maril het volgende:
[..]
Die is al gepakt( en wel) erg genoeg voor Ayaan op deze manier.

Ze wister er toch al van.. en ze vonden het toch geen probleem, een aanvaardbaar risico..? Volg je het eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:

Ja, normale mensen wel. Femke Halsema gaat als een ub3r H4x0r alle email headers afspeuren naar de echte emailadressen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Meestal zie je behalve de naam ook het adres van de afzender.

Ja, maar dat is altijd het probleem wanneer iets met terugwerkende kracht word gedaan...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maar ze zegt dat ze wel Nederlandse is. Terwijl ze weet dat dat niet het geval kan zijn. Er is ook geen 'formele' bezwaartermijn als Verdonk gelijk heeft. Want er is namelijk geen beslissing te nemen zegt ze bij herhaling. Het onderzoek is afgerond, de feiten zijn bekend. En DUS is Ayaan geen Nederlandse. Die termijn van 6 weken slaat nergens op. Die hadden ze net zo goed 3 blobben kunnen noemen.
Ik zie trouwens dat ook de VVD fractieleider niet onder de indruk is van Verdonk en dat nu laat blijken

Maar ze werd dusdanig fel dat ik geneigd ben haar in deze gelijk te geven, volgens mij wist Verdonk dat inderdaad niet, haar reactie zegt mij dat op een of ander manier ,maar als ze vanavond af zou treden zou ik daar heel blij om zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze beweerde nooit gemaild te hebben....dan hebben we het niet meer over een detail dat niet opvalt

tenzij je weet dat een van de gevolgen kan zijn dat koekjesfetishisten je willen vermoordenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, die is helemaal niet 'gepakt'. Het verlies van het Nederlanderschap over zes weken is een logisch gevolg van het liegen. 'Gepakt' zou betekenen dat er ook juridische gevolgen zijn, en zoals Verdonk zei, dat is inmiddels verjaard.
Als jij een koekje steelt en het koekje terug moet geven ben je toch niet zielig omdat dat koekje terug moetZo moet je dit ook zien.

Niet onmogelijk he ? Er zijn nogal wat partij prominenten die Rita gaarne zien sneuvelen. Alleen hebben ze wel een probleempje rond het lijsttrekkers kiezen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat betekent dat er een hoofdelijke stemming zou zijn. Een schisma in de VVD wellicht?

Dat klopt en ik vond deze bewering op zich niet verstandig. Zij had beter kunnen stellen dat zij voor zover zij zich dat op het moment kan herinneren nooit had gemaild had met Hirsi Ali. Mocht later anders blijken dan kan zij alsnog stellen dat het detail haar niet is opgevallen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze beweerde nooit gemaild te hebben....dan hebben we het niet meer over een detail dat niet opvalt

Ja. Maar dat noem ik niet gepakt. Dat noem ik een logisch gevolg van je daden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha ik verbaasde me eerlijk gezegd meer over je uitspraak dat zij niet aangepakt werd. Weet je waar het debat over gaat?

over die verjaring, dat was pas toch pas na 12jr???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, die is helemaal niet 'gepakt'. Het verlies van het Nederlanderschap over zes weken is een logisch gevolg van het liegen. 'Gepakt' zou betekenen dat er ook juridische gevolgen zijn, en zoals Verdonk zei, dat is inmiddels verjaard.
Als jij een koekje steelt en het koekje terug moet geven ben je toch niet zielig omdat dat koekje terug moetZo moet je dit ook zien.

Dan is er toch nog steeds het briefgeheim van Verdonk, die mag je toch niet zomaar openbaar maken?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij Ayaan die mails vrijwillig overhandigt...............

ze hebben nog steeds 2 andere kandidaten buiten rita... dus dat lukt welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet onmogelijk he ? Er zijn nogal wat partij prominenten die Rita gaarne zien sneuvelen. Alleen hebben ze wel een probleempje rond het lijsttrekkers kiezen.

Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef gelly het volgende:
Vele leden van de VVD zullen zich wel tegen het hoofd slaan dat ze al gestemd hebben..

Groenlinks doet weer alles om zieltjes te winnen. Lukt het niet om inhoudelijk stemmen te trekken, dan maar door zo hard mogelijk tegen een ander te schoppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Femke als je die emails vindt krijg je morgen als ik je op cs zie een bos bloemen

Dat is het in het algemeen ja, maar het wordt natuurlijk helemaal kafkaesk als het met terugwerkende kracht naar vandaag wordt aangekondigd !!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is altijd het probleem wanneer iets met terugwerkende kracht word gedaan...

hmz.. lastigequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan is er toch nog steeds het briefgeheim van Verdonk, die mag je toch niet zomaar openbaar maken?

Tja, daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven. Sinds de BouwRai is wel duidelijk dat Verdonk over geen enkel talent tot acteren beschikt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ze werd dusdanig fel dat ik geneigd ben haar in deze gelijk te geven, volgens mij wist Verdonk dat inderdaad niet, haar reactie zegt mij dat op een of ander manier ,maar als ze vanavond af zou treden zou ik daar heel blij om zijn.

En die gaan dan in in 1992, toch? Dus dat zou dan kloppen. Maar dat heb ik niet nagekeken hoor, dus ik ga er maar even vanuit dat dat oké is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
over die verjaring, dat was pas toch pas na 12jr???

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef gelly het volgende:
Vele leden van de VVD zullen zich wel tegen het hoofd slaan dat ze al gestemd hebben..

De vraag is dan ook wie haar graag ziet blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet onmogelijk he ? Er zijn nogal wat partij prominenten die Rita gaarne zien sneuvelen. Alleen hebben ze wel een probleempje rond het lijsttrekkers kiezen.

Owja, want liegende ministers zijn kewl...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Groenlinks doet weer alles om zieltjes te winnen. Lukt het niet om inhoudelijk stemmen te trekken, dan maar door zo hard mogelijk tegen een ander te schoppen.![]()

Vind ik ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ze werd dusdanig fel dat ik geneigd ben haar in deze gelijk te geven, volgens mij wist Verdonk dat inderdaad niet, haar reactie zegt mij dat op een of ander manier

Maar als Rita wordt verkozen? De stemming is al een week bezig, dat kan toch niet teruggedraaid worden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze hebben nog steeds 2 andere kandidaten buiten rita... dus dat lukt wel

Daar gaat het niet over!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, normale mensen wel. Femke Halsema gaat als een ub3r H4x0r alle email headers afspeuren naar de echte emailadressen.
Gadver digibeten die over emailen proberen te praten.

Heel laat... en ik vraag me echt af of de VVD dit overleeft...quote:

in principe niet.. maar ze kan zich wel terugtrekken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar als Rita wordt verkozen? De stemming is al een week bezig, dat kan toch niet teruggedraaid worden?

Heeft ze nu ook al een dubbele persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef the_disheaver het volgende:
Rita heeft gezegd dat ze nog nooit met Verdonk heeft gemaild.

Als rita weg wordt gestuurd, neem ik aan dat ze zich ook uit de lijsttrekkersschap terugtrekt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar als Rita wordt verkozen? De stemming is al een week bezig, dat kan toch niet teruggedraaid worden?

Weisglas in ieder geval (heeft op Verdonk gestemd)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De vraag is dan ook wie haar graag ziet blijven.

quote:Art 14:Onze Minister kan de verkrijging of verlening van het Nederlanderschap intrekken, indien zij berust op een door de betrokken persoon gegeven valse verklaring of bedrog, dan wel op het verzwijgen van enig voor de verkrijging of verlening relevant feit. De intrekking werkt terug tot het tijdstip van verkrijging of verlening van het Nederlanderschap. De intrekking is niet mogelijk indien sedert de verkrijging of verlening een periode van twaalf jaar is verstreken. De derde volzin is niet van toepassing indien de betrokken persoon is veroordeeld voor misdrijven als bedoeld in de Wet Oorlogsstrafrecht, de Uitvoeringswet folteringsverdrag en de Uitvoeringswet genocideverdrag.

Er worden ook steeds dezelfde vragen gesteld in een iets andere vorm. Wat kan zij anders doen dan dezelfde antwoorden geven. Minister Verdonk heeft inhoudelijk voldoende, afdoende en duidelijk gereageerd. Wat is de Tweede Kamer toch soms een kippenhok.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef nightfall het volgende:
heb het net op de radio in de auto zitten volgen,. vind verdonk zeer zwak in de'r uitleg,. ze blijft ook steeds maar aan 1 stuk door hetzelfde stukje tekst herhalen,. kon het op een gegeven moment zelfs synchroon meeblaaten,. en als ze echt inhoudelijk moet reageren dan begint ze te dwalen.

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook al een dubbele persoonlijkheid?

Hopen dat Ayaan de mailtjes heeft bewaard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef komrad het volgende:
als verdonk gemaild heeft met dat adres hangt ze, zo dom zal ze toch niet zijn

En daarom zei ik dat Halsema een punt dat dat Verdonk het niet publiek had moeten maken. Formeel is er nu dus nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is het in het algemeen ja, maar het wordt natuurlijk helemaal kafkaesk als het met terugwerkende kracht naar vandaag wordt aangekondigd !!

Nee, gewone meerderheid is genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef the_disheaver het volgende:
Is er geen 2/3de meederheid nodig voor een MvW of MvA?

Ze heeft gezegd nooit te hebben gemail met Ayaan Hirsi Ali en dat zal wel kloppen, die bestaat namelijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over!!!
Rita zegt nooit gemaild te hebben! 1 mailtje is genoeg om haar te slachten nu

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Groenlinks doet weer alles om zieltjes te winnen. Lukt het niet om inhoudelijk stemmen te trekken, dan maar door zo hard mogelijk tegen een ander te schoppen.

Nee, helft+1 is genoeg...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef the_disheaver het volgende:
Is er geen 2/3de meederheid nodig voor een MvW of MvA?

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook al een dubbele persoonlijkheid?

dus de minister KAN over 6 weken besluiten het Nederlanderschap NIET in te trekken.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Nog even art 14 van de Rijkswet op het Nederlanderschap
[..]

Zelfs als ze blijft vind ik het nog de vraag, D66 kan de boel zo opblazen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, gewone meerderheid is genoeg.
Maar als Rita gaat, blijft het kabinet dan zitten?

dat is wel zo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd nooit te hebben gemail met Ayaan Hirsi Ali en dat zal wel kloppen, die bestaat namelijk niet![]()

je kunt mij niet wijsmaken dat ze geen cc tjes heeft gehad waar die naam in voor kwam, ne je kan mij ook niet wijs maken dat het haar nooit is opgevallen, en iedereen in haar partij wist er van, behalve zijzelf.. Schei toch uit, dat wijf staat gewoon kei en keihard te liegenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef komrad het volgende:
als verdonk gemaild heeft met dat adres hangt ze, zo dom zal ze toch niet zijn

Dat Verdonk kan liegen is natuurlijk geen nieuws.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Owja, want liegende ministers zijn kewl...

Kan in elk geval wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]

Als heel D66 tegen Rita stemt wordt het lastig voor zequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]

Volgens mij is het doel gewoon het kabinet te laten vallen. Alles wordt aangegrepen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef maril het volgende:
We kunnen een Verdonk prono doen blijft ze of blijft ze niet.

onzinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel gewoon het kabinet te laten vallen. Alles wordt aangegrepen.

als het cda of d66 het er mee gehad hebben kan ze wieberen. En vooral verhaegen was voor zijn doen nogal explicietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
je kunt mij niet wijsmaken dat ze geen cc tjes heeft gehad waar die naam in voor kwam, ne je kan mij ook niet wijs maken dat het haar nooit is opgevallen, en iedereen in haar partij wist er van, behalve zijzelf.. Schei toch uit, dat wijf staat gewoon kei en keihard te liegen

Wat zou het CDA daar aan hebben? Die er toch aardig op inhakken vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel gewoon het kabinet te laten vallen. Alles wordt aangegrepen.

Als als als... Als Bos 15 kleine kleuters heeft vermoord is dat genoegg om hem te slachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over!!!
Rita zegt nooit gemaild te hebben! 1 mailtje is genoeg om haar te slachten nu

Nee, want het is nooit verkregen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus de minister KAN over 6 weken besluiten het Nederlanderschap NIET in te trekken.....

Daarom is Maxime Verhagen ook zo kritisch, jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |