Ze beweerde nooit gemaild te hebben....dan hebben we het niet meer over een detail dat niet opvaltquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het e-mailadres van iemand is meestal niet hetzelfde als de weergegeven naam. Daarnaast is het heel goed mogelijk dat het detail minister Verdonk nooit is opgevallen.

Hoe kom jij erbij dat ze een economisch vluchtelinge is? Daarnaast vertrekt zij uit Nederland om haar denkbeelden internationaal uit te dragen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik blij ben met het vetrek van de economische vluchtelinge uit Somalie/Kenia?

Alleen in Nederlandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En de grootste grap is dat niet de leugenaar wordt aangepakt... niet de leugenaar, maar de boodschapper. Hoe geweldig

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef Cupra_Inside het volgende:
Prachtige TV. Wordt de Tweede Termijn ook uitgezonden?[afbeelding]

ik hoop dat ze die vinden, en dan als partij worden aangeklaagd voor schending van het briefgeheim, want jah, dat briefgeheim geld ook voor e-mail... zo is bepaald bij wet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef gronk het volgende:
YES!!!! Groen links is op zoek naar compromiterende e-mails van verdonk!!

Nee, natuurlijk niet Hirsi Ali. Het is tenslotte Verdonk die heeft gelogen bij de naturalisatie en niet het slachtoffertje Ali. Duh, tuurlijk Hirsi Ali.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En wie bedoel je met de leugenaar? Toch niet Hirsi Ali he?

Ja, ik. Users bekijken geen email headers. Dat Halsema dat wel doet, en in het bijzonder bij verdachte allochtonen, is haar zaakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er trouwens iemand die gelooft dat Rita echt niet wist dat AHA een andere naam had eigenlijk? Ik vond die opmerking over dat e-mail adres wel sterk!

Die is al gepakt( en wel) erg genoeg voor Ayaan op deze manier.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En de grootste grap is dat niet de leugenaar wordt aangepakt... niet de leugenaar, maar de boodschapper. Hoe geweldig

tenzij Ayaan die mails vrijwillig overhandigt...............quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik hoop dat ze die vinden, en dan als partij worden aangeklaagd voor schending van het briefgeheim, want jah, dat briefgeheim geld ook voor e-mail... zo is bepaald bij wet.

Dat betekent dat er een hoofdelijke stemming zou zijn. Een schisma in de VVD wellicht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
D66 stemt mee en een deel van de VVD...

Haha ik verbaasde me eerlijk gezegd meer over je uitspraak dat zij niet aangepakt werd. Weet je waar het debat over gaat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet Hirsi Ali. Het is tenslotte Verdonk die heeft gelogen bij de naturalisatie en niet het slachtoffertje Ali. Duh, tuurlijk Hirsi Ali.

Meestal zie je behalve de naam ook het adres van de afzender.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, ik. Users bekijken geen email headers. Dat Halsema dat wel doet, en in het bijzonder bij verdachte allochtonen, is haar zaak![]()

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij Ayaan die mails vrijwillig overhandigt...............

Hoewel het nog steeds mijn partij is, hoop ik daar wel op ja... de Vries gaat tegen Rita stemmen, dat is duidelijk... van Aartsen lijkt nog steeds ernstig boos te zijn....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat betekent dat er een hoofdelijke stemming zou zijn. Een schisma in de VVD wellicht?

Nee, die is helemaal niet 'gepakt'. Het verlies van het Nederlanderschap over zes weken is een logisch gevolg van het liegen. 'Gepakt' zou betekenen dat er ook juridische gevolgen zijn, en zoals Verdonk zei, dat is inmiddels verjaard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef maril het volgende:
[..]
Die is al gepakt( en wel) erg genoeg voor Ayaan op deze manier.

Ze wister er toch al van.. en ze vonden het toch geen probleem, een aanvaardbaar risico..? Volg je het eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |