De vraag is dan ook wie haar graag ziet blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet onmogelijk he ? Er zijn nogal wat partij prominenten die Rita gaarne zien sneuvelen. Alleen hebben ze wel een probleempje rond het lijsttrekkers kiezen.
Owja, want liegende ministers zijn kewl...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Groenlinks doet weer alles om zieltjes te winnen. Lukt het niet om inhoudelijk stemmen te trekken, dan maar door zo hard mogelijk tegen een ander te schoppen.![]()
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ze werd dusdanig fel dat ik geneigd ben haar in deze gelijk te geven, volgens mij wist Verdonk dat inderdaad niet, haar reactie zegt mij dat op een of ander manier
Maar als Rita wordt verkozen? De stemming is al een week bezig, dat kan toch niet teruggedraaid worden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze hebben nog steeds 2 andere kandidaten buiten rita... dus dat lukt wel
Daar gaat het niet over!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, normale mensen wel. Femke Halsema gaat als een ub3r H4x0r alle email headers afspeuren naar de echte emailadressen.
Gadver digibeten die over emailen proberen te praten.
Heel laat... en ik vraag me echt af of de VVD dit overleeft...quote:
in principe niet.. maar ze kan zich wel terugtrekken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar als Rita wordt verkozen? De stemming is al een week bezig, dat kan toch niet teruggedraaid worden?
Heeft ze nu ook al een dubbele persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef the_disheaver het volgende:
Rita heeft gezegd dat ze nog nooit met Verdonk heeft gemaild.
Als rita weg wordt gestuurd, neem ik aan dat ze zich ook uit de lijsttrekkersschap terugtrekt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar als Rita wordt verkozen? De stemming is al een week bezig, dat kan toch niet teruggedraaid worden?
Weisglas in ieder geval (heeft op Verdonk gestemd)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De vraag is dan ook wie haar graag ziet blijven.
quote:Art 14:Onze Minister kan de verkrijging of verlening van het Nederlanderschap intrekken, indien zij berust op een door de betrokken persoon gegeven valse verklaring of bedrog, dan wel op het verzwijgen van enig voor de verkrijging of verlening relevant feit. De intrekking werkt terug tot het tijdstip van verkrijging of verlening van het Nederlanderschap. De intrekking is niet mogelijk indien sedert de verkrijging of verlening een periode van twaalf jaar is verstreken. De derde volzin is niet van toepassing indien de betrokken persoon is veroordeeld voor misdrijven als bedoeld in de Wet Oorlogsstrafrecht, de Uitvoeringswet folteringsverdrag en de Uitvoeringswet genocideverdrag.
Er worden ook steeds dezelfde vragen gesteld in een iets andere vorm. Wat kan zij anders doen dan dezelfde antwoorden geven. Minister Verdonk heeft inhoudelijk voldoende, afdoende en duidelijk gereageerd. Wat is de Tweede Kamer toch soms een kippenhok.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef nightfall het volgende:
heb het net op de radio in de auto zitten volgen,. vind verdonk zeer zwak in de'r uitleg,. ze blijft ook steeds maar aan 1 stuk door hetzelfde stukje tekst herhalen,. kon het op een gegeven moment zelfs synchroon meeblaaten,. en als ze echt inhoudelijk moet reageren dan begint ze te dwalen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook al een dubbele persoonlijkheid?
Hopen dat Ayaan de mailtjes heeft bewaard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef komrad het volgende:
als verdonk gemaild heeft met dat adres hangt ze, zo dom zal ze toch niet zijn
En daarom zei ik dat Halsema een punt dat dat Verdonk het niet publiek had moeten maken. Formeel is er nu dus nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is het in het algemeen ja, maar het wordt natuurlijk helemaal kafkaesk als het met terugwerkende kracht naar vandaag wordt aangekondigd !!
Nee, gewone meerderheid is genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef the_disheaver het volgende:
Is er geen 2/3de meederheid nodig voor een MvW of MvA?
Ze heeft gezegd nooit te hebben gemail met Ayaan Hirsi Ali en dat zal wel kloppen, die bestaat namelijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over!!!
Rita zegt nooit gemaild te hebben! 1 mailtje is genoeg om haar te slachten nu
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Groenlinks doet weer alles om zieltjes te winnen. Lukt het niet om inhoudelijk stemmen te trekken, dan maar door zo hard mogelijk tegen een ander te schoppen.
Nee, helft+1 is genoeg...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef the_disheaver het volgende:
Is er geen 2/3de meederheid nodig voor een MvW of MvA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |