Marijnissen is de SCH van de Kamerquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Relletje? Waawaawaaraar??!!!! Floep weg.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef Type-R het volgende:
Als dit uitgezonden was op de comercielen hadden we nu een belspel gezien op TV:
"Gaat Verdonk aftreden? SMS JA of NEE naar 6363 en maak kans op schitterende prijzen"
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef the_disheaver het volgende:
Poll: Valt verdonk?ja nee
Tussenstand:
Ja maar die gaan CDA, VVD en LPF niet steunen. Dus wat heb je eraan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Denk dat een motie van wantrouwen nu ingevoerd gaat worden, lijkt me onvermijdelijk.
Denk dat ie alleen maar z'n hand gaat opsteken hoor, vanavond...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef Steijn het volgende:
Gut, Marijnissen, in dat geval ga ik slapen. In grappen en grollen heb ik geen zin om kwart over 2.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef harrie1 het volgende:
de sp gaat met alle leden de motie stemmen
verdonk eruit
sp heeft dat al vaker gedaan
in eens alle leden aanwezig
terwijl de rest zijn mensen thuis heeft zitten
Spoiler ajbquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Zo, m'n stokbroodje is klaar, ze mogen weer verder!
o, daar blijf ik wel een termijn voor zittenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:10 schreef venomsnake het volgende:
Hele SP komt aankakken..
tijd voor actie!!![]()
Zonder bril is ze leuker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar lijkt het nogal op ja.Jammer, het is zo'n leuke griet.
![]()
Stemmen is hoofdelijk, door trucjes zoals bijvoorbeeld de SP uithaalt liggen de verhoudingen nu mogelijk anders dan je op basis van de zetelaantallen zou verwachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja maar die gaan CDA, VVD en LPF niet steunen. Dus wat heb je eraan.
Ze valt, nu harder dan eigenlijk nodig was.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:14 schreef PLAE@ het volgende:
De vraag in de Poll is of Verdonk valt mensen, niet of je wilt dat Verdonk valt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |