grrrrrrquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Guit!! Lekker dier!!!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Guit!! Lekker dier!!!
ik moet beter op het aantal posts lettenquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
Mooie tvp brian.
Neuh.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik moet beter op het aantal posts letten
Hihi.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:32 schreef Litso het volgende:
Yeah, I know it's kind of strange
But every time I'm near you
I just run out of things to say
I know you'd understand
'Cause every time I tried to tell you
The words just came out wrong
So I'll have to say I love you in a song
Buitenlanderquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Lytse folken sûnder steat falle wei yn ‘de fâlden fan de skiednis’. Dat is ek it gefal mei de Friezen. Har ferline liket grutter as har takomst. Dat ferklearret wêrom’t hja sa gau en sa'n soad weromsjogge, en harren identiteit leafst út it ferline helje. De FNP docht dat perfoarst net. De FNP wol de Fryske identiteit yn ’e takomst stal jaan. Net bewarje, mar aktyf stal jaan yn in oare maatskippij as dy fan ús foarâlden. Mar wy ûntstride net dat de woartels fan dy Fryske identiteit yn it ferline lizze. En dat it ferline ús noch altyd wat leare kin. Dêrom moatte wy ús ferline kenne, ear’t wy de takomst yngean kinne.
Hou je van bier en frituur?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:58 schreef BGS het volgende:
Hoi! Dat deze post meer dan 3 letters bevat zegt niks over de inhoud.
Ik ben nieuw hier!
Ik bin fan'e moarn noch west!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vikingsfamke mat gewoan om har fjouwerentweintich oeren tinke!
Ach, doe sliep ik fansels. Of ik siet yn e auto mei myn ynstruktrise.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik bin fan'e moarn noch west!!!
Nee, dan jou notes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:05 schreef Litso het volgende:
Wat een kuttopic.
Kinst it noch sjen oan it fugeltsje...quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, doe sliep ik fansels. Of ik siet yn e auto mei myn ynstruktrise.
quote:
(ik quote dat te vaak)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef Litso het volgende:
Kan iedereen even kappen op mijn notes te geilen
Ach vergemiequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kinst it noch sjen oan it fugeltsje...
Nee, dan dyn nûtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat Fries, of ben je een w vergeten?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat Fries, of ben je een w vergeten?
Sounds like a mouth full of cock!quote:
mhmhmhmhhhhhhmhhhhmmhmhmhmmmhhhh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sounds like a mouth full of cock!
Wat zeg je? Soixante-neuf?quote:
Ik ben 18 ja! verdullequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat zeg je? Soixante-neuf?
Dat is wel een hele mond vol voor zo'n kleine meid als jij.
* Vikingsmeisje ziet Bizz met 'the thumbs up' en de volle mondquote:
Hihihihihihi.quote:
Nu krijg ik ook beeldenquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje ziet Bizz met 'the thumbs up' en de volle mond
Geinig plaatje, meid!
Het topic draait om meerdere figuren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:18 schreef DaMook het volgende:
Zo dood ineensTerwijl ik een bierbrouwer ben die ook regelmatig frituurd
Emo!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:32 schreef Litso het volgende:
Yeah, I know it's kind of strange
But every time I'm near you
I just run out of things to say
I know you'd understand
'Cause every time I tried to tell you
The words just came out wrong
So I'll have to say I love you in a song
Hallo mevrouw.quote:
Ja. 29 juni kan ik erin.quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:33 schreef Chowi het volgende:
Heb je al een huis gekocht?
Tôf. Ik wil ook in staat zijn een huis te kopen.quote:
Hihi. Wat een warm welkom.quote:
Zo ben ik.quote:
Ik kom de jouwe wel een keer bezichtigen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, 't is idd puik!
Zo blijkens het is.quote:
Granaatscherf.quote:
Nieuwbouw?quote:
Morning engaged womanquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Onwennig klinkt dat nog. Na komend weekend voelt het pas echt denk ik.quote:
Vrouwe Dago.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Wordt u dan geringd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:18 schreef Misstique het volgende:
Onwennig klinkt dat nog. Na komend weekend voelt het pas echt denk ik..
Nee, dat doen we pas ergens in 2008.quote:
You dirty slutquote:
Waarvoor?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zoek een kamer.
Ah, dat zou dan je slaapkamer zijn. degene met dat bed en kussens.quote:
Dohquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, dat zou dan je slaapkamer zijn. degene met dat bed en kussens.
Ja nou, het zou zomaar kunnen dat je het was vergeten en op zoek ging naar een badkamer, of een keuken ofzo.quote:
rpp!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:50 schreef rompompom het volgende:
Hatsekidee, Toffifee. Denk ik.
Kapitein Capslock.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:55 schreef Chowi het volgende:
HOI.
Het is voor u wellicht enigszins moeilijk om te geloven, maar mijn vraag was echt op geen enkele wijze seksueel getint. HOE VAAK MOET IK NOU NOG GAAN VERTELLEN DAT IK SLET-AF BEN!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
You dirty slut
Een keer of wat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is voor u wellicht enigszins moeilijk om te geloven, maar mijn vraag was echt op geen enkele wijze seksueel getint. HOE VAAK MOET IK NOU NOG GAAN VERTELLEN DAT IK SLET-AF BEN!!!!
En matroos control alt delete.quote:
Routebeschrijving naar mijn kamer kun je krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zoek een kamer.
Dat is hier tegenwoordig CTRL-F1.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
En matroos control alt delete.
ik wist niet dat ik zo'n invloed op je had!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zoek een kamer.
Dat doe ik in juli wel.quote:
En je ondertitel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
Misschien tijd om mijn sig eens aan te passen!
Och, da's Breda hè.quote:
quote:
Rottûhdam!quote:
Hoe lang ben je nog dáár?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:05 schreef rompompom het volgende:
[..]Tof!
Irritant dat ik dit soort leuke, spannende en romantische dingen allemaal moet misschen
Hans.... wil je met me trouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:05 schreef rompompom het volgende:
[..]Tof!
Irritant dat ik dit soort leuke, spannende en romantische dingen allemaal moet misschen
Je vergeet je sig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:07 schreef Mokster het volgende:
Zo!
Huuuuuquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:08 schreef ehqo het volgende:
Dit kan je op meerdere manieren interpreteren.
Luister jij Actionradio?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:08 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/60Z2160MS63C/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Damn you!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:08 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/60Z2160MS63C/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
~s en Heren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:08 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Dáme!
Economie is een kutvak.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Rottûhdam!
Thuis heb ik nog gewoon CTRL-ALT-DEL..
Te langquote:
Damn! Ik wist niet dat ik zoo vruchtbaar benquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hans.... wil je met me trouwen! ik ben zwanger van je kind
....
is het bier al op dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Te. Laat. Opgestaan.
Ik?!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:08 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Dáme!
Ik weet het. Ik heb vorige week slechts een schamele 5 bij elkaar weten te studeren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
Economie is een kutvak.
Verrassend.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Te. Laat. Opgestaan.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:09 schreef helikopter-streichq... het volgende:
[..]
Luister jij Actionradio?.
NOG ANDERHALVE WEEK GEKquote:
hihiquote:Damn! Ik wist niet dat ik zoo vruchtbaar ben
Maar...
Ja, natuurlijk
Toch meer moeten sletten bij de docent in kwestiequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb vorige week slechts een schamele 5 bij elkaar weten te studeren.
Ik wil vanavond niet thuis zijn, omdat dan [die ene vrouw] komt, waar ik over vertelde. Kom je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Lijkt me vanwelzeker van zeker van wel ja.
Ik ben het spoor volkomen bijster.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil vanavond niet thuis zijn, omdat dan [die ene vrouw] komt, waar ik over vertelde. Kom je?
mijn laatste raportcijfer economie was een 7quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb vorige week slechts een schamele 5 bij elkaar weten te studeren.
Oh. Nou ja, ik vertel het nog wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:15 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ik ben het spoor volkomen bijster.
M.a.w., je doet alsof je luistert naar wat er gezegd wordt door een vrouw maar eigenlijk gaat het je andere oor weer uit. Zoals een echte man betaamt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:15 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ik ben het spoor volkomen bijster.
Ehh... Ik vrees van niet. Door al dat gekloot hiero, zijn de crewchanges behoorlijk in de war geschoptquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
NOG ANDERHALVE WEEK GEK!
[..]
hihi!
wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet echt. Nu moet ik opschieten.
Ik ben op school en ik moet nú naar huis.quote:
Your friends like a certain you, that's who you've got to be.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
M.a.w., je doet alsof je luistert naar wat er gezegd wordt door een vrouw maar eigenlijk gaat het je andere oor weer uit. Zoals een echte man betaamt.
Dáág.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben op school en ik moet nú naar huis..
Groetjes aan je huis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben op school en ik moet nú naar huis..
Hij is niet zoals de rest. Hij heeft in ieder geval nog niet opvallend naar mijn tieten gekeken. BS isquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
M.a.w., je doet alsof je luistert naar wat er gezegd wordt door een vrouw maar eigenlijk gaat het je andere oor weer uit. Zoals een echte man betaamt.
Alvast de groeten terug.quote:
Jouw huis kan praten!quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
Hij is niet zoals de rest. Hij heeft in ieder geval nog niet opvallend naar mijn tieten gekeken.
heb ik dat wel gedaan dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is niet zoals de rest. Hij heeft in ieder geval nog niet opvallend naar mijn tieten gekeken. BS is.
BS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:34 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Dag Miss Miss.
www.9292ov.nlquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, de site van de NS doet het weer 's niet. Net nu ik hem nodig heb.
Hier spreekt u met een NS-medewerker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
c_c, geile stoot van me.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn de vertragingen door een aanrijding tussen Almelo en Hengelo al voorbij?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier spreekt u met een NS-medewerker.
Site werkt overigens gewoon
Ik krijg de plannert niet geladen. De NS wil me gewoon tegenzitten he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier spreekt u met een NS-medewerker.
Site werkt overigens gewoon
Aanrijding Borne - Almeloquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef ehqo het volgende:
Zijn de vertragingen door een aanrijding tussen Almelo en Hengelo al voorbij?
Waar wil je heen? Ik ben beter dan die sitequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg de plannert niet geladen. De NS wil me gewoon tegenzitten he?.
Ik wil van renesse naar Groningen centraal, hoe laat moet ik waar staan als ik vanuit hoofddorp vertrek en op welk spoor?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar wil je heen? Ik ben beter dan die site![]()
.
Even met de hogedruk spuit er op en weer vrolijk verderquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Aanrijding Borne - Almelo
De beperkingen als gevolg van de aanrijding tussen Hengelo en Almelo zijn voorbij.
Het treinverkeer tussen Hengelo en Almelo wordt volledig hervat.
De "springer" is kennelijk van de rails geharkt.
Naast welk spoor bedoel ik, ik heb nog wel enigzins een vleugje levenslust in me.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil van renesse naar Groningen centraal, hoe laat moet ik waar staan als ik vanuit hoofddorp vertrek en op welk spoor?
Pittig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
Ik wil van renesse naar Groningen centraal, hoe laat moet ik waar staan als ik vanuit hoofddorp vertrek en op welk spoor?
Een varken heeft een orgasme van gemiddeld 20 minuten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
een gemiddeld mens levert 500 liter gezeik, en 35 kilo stront per jaar.
Van Hoofddorp ga je naar Leiden. Van Leiden naar Dordrecht. Van Dordrecht naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Renesse. Van Renesse naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Zwolle. Van Zwolle naar Groningen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit, net nu ik zeker wist dat daar de vrouw van mijn dromen zal zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Van Hoofddorp ga je naar Leiden. Van Leiden naar Dordrecht. Van Dordrecht naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Renesse. Van Renesse naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Zwolle. Van Zwolle naar Groningen.
Vanaf perron 2, om 11:54 overigens. Je mist je trein hoogstwaarschijnlijk.
Arnhem. ik moet weten hoelaat en waar en hoe de treinen ná die van 12.37 uur rijden, want die ga ik niet meer halenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar wil je heen? Ik ben beter dan die site![]()
.
Stofje, testosteronbonk van me.quote:
Geldt dit voor zowel mannetjes- als vrouwtjesvarkens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Een varken heeft een orgasme van gemiddeld 20 minuten.
Een prostaat op poten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Een varken heeft een orgasme van gemiddeld 20 minuten.
Ik beaam dat. In Groningen lopen prachtige vrouwmenschen met memmen als zijnde heuvels.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit, net nu ik zeker wist dat daar de vrouw van mijn dromen zal zijn.
Dat zijn koeien!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik beaam dat. In Groningen lopen prachtige vrouwmenschen met memmen als zijnde heuvels.
In Enschede soms ook, totdat ze gaan praten. Dan haak ik af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik beaam dat. In Groningen lopen prachtige vrouwmenschen met memmen als zijnde heuvels.
Luilakquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Arnhem. ik moet weten hoelaat en waar en hoe de treinen ná die van 12.37 uur rijden, want die ga ik niet meer halen.
U bent mijn heldquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Luilak.
12:46 Sneltrein 22047 van spoor 11 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9419.
13:07 Intercity 21747 van spoor 14b naar Utrecht, aldaar overstappen op IC naar Arnhem, overzijde perron. Volgens omloop gereden met ICM 4092+4058.
13:16 Sneltrein 22049 van spoor 13 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9426.
Ik vond dat accent wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:58 schreef ehqo het volgende:
In Enschede soms ook, totdat ze gaan praten. Dan haak ik af.
ik zie niet in waarom iemand in hemelsnaam zou willen weten in welk treinstelnummer hij/zij zit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Luilak.
12:46 Sneltrein 22047 van spoor 11 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9419.
13:07 Intercity 21747 van spoor 14b naar Utrecht, aldaar overstappen op IC naar Arnhem, overzijde perron. Volgens omloop gereden met ICM 4092+4058.
13:16 Sneltrein 22049 van spoor 13 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9426.
Die rijdt direct ja. Stopt te Rotterdam Alexander, Gouda, Woerden, Utrecht, Driebergen-Zeist, Ede-Wageningen en natuurlijk Arnhem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
U bent mijn held. 12.46 rijdt dus direct he? Ik ben maar een simpel meisje, jeweet.
Ik ben graag volledig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef mcDavid het volgende:
ik zie niet in waarom iemand in hemelsnaam zou willen weten in welk treinstelnummer hij/zij zit!
Grappig wél, maar als ze opwindend willen praten wil ik niet lachen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond dat accent wel grappig eigenlijk.
"Brômmers kiek'n" is toch júist een klassieker?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Grappig wél, maar als ze opwindend willen praten wil ik niet lachen.
Ik kan me voorstellen dat mensen liever niet in trein 5138 zitten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom iemand in hemelsnaam zou willen weten in welk treinstelnummer hij/zij zit!
Oh dat kunnen ze best hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
Grappig wél, maar als ze opwindend willen praten wil ik niet lachen.
Ik voel mijn zwellichamen zich al volpompen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:09 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
"Brômmers kiek'n" is toch júist een klassieker?
Let op dat je niet flauwvalt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik voel mijn zwellichamen zich al volpompen.
Problemen met de bediening van seinen en wissels Arnhemquote:
Ik kan preventief mijn penis afbinden. Maar hopen dat je niet het 'boxer-staartje'-effect krijgt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:12 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Let op dat je niet flauwvalt.
Nondeknetter, ik moet die kant straks op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Problemen met de bediening van seinen en wissels Arnhem
Van en naar Arnhem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door problemen met de bediening van seinen en wissels rijden er van en naar Arnhem geen treinen.
Geen idee hoe lang dat gaat duren, c_c.
beter had je er dan bijgezet watvoor treinen het zijnquote:
Het wordt die van 13.07quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Die rijdt direct ja. Stopt te Rotterdam Alexander, Gouda, Woerden, Utrecht, Driebergen-Zeist, Ede-Wageningen en natuurlijk Arnhem.
In Apeldoorn de bus pakken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nondeknetter, ik moet die kant straks op.
Gele.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
beter had je er dan bijgezet watvoor treinen het zijn
Die vertrekt van spoor 14b, is om 13:42 in Utrecht waar je een cross-platform overstap hebt op de Intercity richting Arnhem/Nijmegen. Je bent dan om 14:24 in Arnhem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt die van 13.07. Hoelaat en waar komtie aan?
.
laatste vraag, sorry, moeten jullie de plannert maar maken.
14:24quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het wordt die van 13.07. Hoelaat en waar komtie aan?
.
laatste vraag, sorry, moeten jullie de plannert maar maken.
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep, het is officieel. De NS werkt me gewoon tegen.
Daar hebben we er zelfs 5 van.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef mcDavid het volgende:
misschien is het wel die oranje!
de stagiars, zijn dat!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.
Neen, de nummers van de "wortels" ken ik ondertussen wel van buiten en die staan er niet tussenquote:
Kutallochtonen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.
Over complottheorie gesproken.
misschien wás die springer wel Hirsi Ali!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.
Over complottheorie gesproken.
Probleem bij Arnhem is opgelost, alleen nog wat vertragingen. Maar die zijn denk ik wel weer weg tegen de tijd dat jij die kant uit gaat.quote:
doet niets af aan het feit dat allochtonen kut zijn!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Probleem bij Arnhem is opgelost, alleen nog wat vertragingen. Maar die zijn denk ik wel weer weg tegen de tijd dat jij die kant uit gaat.
Beetje ongelukkige quote inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
doet niets af aan het feit dat allochtonen kut zijn!
Dat zou mooi zijn. Dan keert hier de rust weer terug!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
misschien wás die springer wel Hirsi Ali!
ik wou net zeggen... dan krijg je weer van die stille tochten, die eindigen in rellen met spandoeken dat Rita een moordenaar is!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien: toch maar niet.
Dan wordt het slechts nóg erger!
tot vanavond!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weg. JD, bedankt voor de info. Lits, sorry voor het laten wachten. Volk, tot vanavond.
aan de andere kant, dan gebéúrt er tenminste weer eens wat!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wou net zeggen... dan krijg je weer van die stille tochten, die eindigen in rellen met spandoeken dat Rita een moordenaar is!
Het leverde gisteren in ieder geval een leuk avondvullend tv-programma op!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
aan de andere kant, dan gebéúrt er tenminste weer eens wat!
Onderbroek bedekt bilspleet bouwvakkers ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:12 schreef Litso het volgende:
Ah, ik heb zojuist voor het eerst in tijden vrijwillig de FP bezocht en er een nieuwbericht gelezen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Onderbroek bedekt bilspleet bouwvakkers ?
De trein met c_c er in is zojuist gepasseerd. Met 10 minuten vertraging helaas, dus het kan zijn dat ze d'r aansluiting mist in Utrecht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weg. JD, bedankt voor de info. Lits, sorry voor het laten wachten. Volk, tot vanavond.
Ik voorzie veel koppen koffie, daar in mijn eentje op het station.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De trein met c_c er in is zojuist gepasseerd. Met 10 minuten vertraging helaas, dus het kan zijn dat ze d'r aansluiting mist in Utrecht.
wachten die niet op elkaar dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De trein met c_c er in is zojuist gepasseerd. Met 10 minuten vertraging helaas, dus het kan zijn dat ze d'r aansluiting mist in Utrecht.
Doen ze nooit, ik sta altijd 25 minuten in Amersfoort te koekeloeren omdat de Intercity van Amsterdam naar Leeuwarden bij Hilversum áltijd stil moet staan. En daardoor dus onvermijdelijk 5 minuten vertraging oploopt.quote:
Dat is, zeker in Utrecht, niet altijd mogelijk omdat je anders een sneeuwbaleffect van vertragingen door het hele land creëert.quote:
En vertraging, dat kán natuurlijk niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef JDude het volgende:
Dat is, zeker in Utrecht, niet altijd mogelijk omdat je anders een sneeuwbaleffect van vertragingen door het hele land creëert.
lucky you!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doen ze nooit, ik sta altijd 25 minuten in Amersfoort te koekeloeren omdat de Intercity van Amsterdam naar Leeuwarden bij Hilversum áltijd stil moet staan. En daardoor dus onvermijdelijk 5 minuten vertraging oploopt.
Vorige week 3 dagen achter elkaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lucky you!Ik heb in amersfoort nog nóóit meegemaakt dat ze niet op elkaar wachten, tenzij de vertraging echt 20 minuten is ofzo...
Het schijnt dat de mannen de vrouwen daar stimuleren met enkel hun kin.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die zoenen met hun neus, echt dom man. Ik wil ze wel eens zien pijpen.
Om het nog maar niet te hebben over de "snottebellen" van de ontvangende partij...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef ehqo het volgende:
Woest met je toompje over haar neusvleugel, "Ik voel je neusbrug!".
Aan de andere kant, iedere vrouw kan er squirten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Om het nog maar niet te hebben over de "snottebellen" van de ontvangende partij...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die zoenen met hun neus, echt dom man. Ik wil ze wel eens zien pijpen.
het schijnt ook, dat als je als man bij een eskimo gezin op bezoek komt, je geacht wordt de nacht door te brengen met de vrouw des huizes, anders komen ze in de knoop met de genetische uiwisselingquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Aan de andere kant, iedere vrouw kan er squirten.
Nu verwar je jouw dorp wéér met de noordpool.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het schijnt ook, dat als je als man bij een eskimo gezin op bezoek komt, je geacht wordt de nacht door te brengen met de vrouw des huizes, anders komen ze in de knoop met de genetische uiwisseling
Gezien het feit dat ze daar zoenen met de neus, zou ik me van de rest ook maar niet al te veel voorstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
het schijnt ook, dat als je als man bij een eskimo gezin op bezoek komt, je geacht wordt de nacht door te brengen met de vrouw des huizes, anders komen ze in de knoop met de genetische uiwisseling
ach, als je die gebitten ziet, is dat heul zo gek nog niet hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze daar zoenen met de neus, zou ik me van de rest ook maar niet al te veel voorstellen.
Daar heeft u een punt meneer mcDavid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
ach, als je die gebitten ziet, is dat heul zo gek nog niet hoor!
de vis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar heeft u een punt meneer mcDavid.
Echter, indien de staat van hun gebitten het gevolg is van het gebrek aan hygiëne, dan blijf ik bij mijn vorige opmerking.
Zeehondenbont is heerlijk om je kont mee af te vegen. Het alternatief is zalmengraat. Daar zou ik snel uit wezen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar heeft u een punt meneer mcDavid.
Echter, indien de staat van hun gebitten het gevolg is van het gebrek aan hygiëne, dan blijf ik bij mijn vorige opmerking.
ach, hier gebruiken we omgehakte bomen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeehondenbont is heerlijk om je kont mee af te vegen. Het alternatief is zalmengraat. Daar zou ik snel uit wezen.
Dat is inderdaad het gevalquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh.. Een machoquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, hier gebruiken we omgehakte bomen...
Wél altijd een geharste anus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, hier gebruiken we omgehakte bomen...
smartsmooth ass!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan heb ik per ongeluk de harsstrips van mijn zusje gepakt, denk ik.
Ik heb twee Villers Trippel en twee Floris Framboises.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
Bier!
Harstikke.quote:
Dat mogen jullie doen van haar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik stel voor dat we haar allen een SMSje sturen om het wachten ietwat te verzachten!
Lekker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik heb twee Villers Trippel en twee Floris Framboises.
Doe die van mij ook maar, als je ze toch aan het doen bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Anders doe jij gewoon even de groeten van mij!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb twee Villers Trippel en twee Floris Framboises.
Ik heb de sleutel, zodirect, die ga ik nu even halen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:25 schreef Mokster het volgende:
M., heeft u de sleutel of heeft u een bepaalde tijd afgesproken?
In dat geval schort het mij ook aan een gevoel voor humor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Is dit nou gewoon niet grappig, of schort het mij aan een gevoel voor humor?
niet mijn soort humorquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Smaken verschillen. Vind het zelf ook niet echt schuddebuikend lachen maar sommige weer wel. Sommige mensen vinden Andre van duin ook nog steeds grappig, dus tja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Let the date begin!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
ik vernam zojuist dat het veilig in arnhem is aangekomen, zij het met 1 uur vertraging!
Niet slecht, eerder 'apart' of 'anders'quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef ehqo het volgende:
We kunnen dus stellen dat Litso een slecht gevoel voor humor heeft?
het schort bij mij ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |