ach, als je die gebitten ziet, is dat heul zo gek nog niet hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze daar zoenen met de neus, zou ik me van de rest ook maar niet al te veel voorstellen.
Daar heeft u een punt meneer mcDavid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
ach, als je die gebitten ziet, is dat heul zo gek nog niet hoor!
de vis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar heeft u een punt meneer mcDavid.
Echter, indien de staat van hun gebitten het gevolg is van het gebrek aan hygiëne, dan blijf ik bij mijn vorige opmerking.
Zeehondenbont is heerlijk om je kont mee af te vegen. Het alternatief is zalmengraat. Daar zou ik snel uit wezen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar heeft u een punt meneer mcDavid.
Echter, indien de staat van hun gebitten het gevolg is van het gebrek aan hygiëne, dan blijf ik bij mijn vorige opmerking.
ach, hier gebruiken we omgehakte bomen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeehondenbont is heerlijk om je kont mee af te vegen. Het alternatief is zalmengraat. Daar zou ik snel uit wezen.
Dat is inderdaad het gevalquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De trein met c_c er in is zojuist gepasseerd. Met 10 minuten vertraging helaas, dus het kan zijn dat ze d'r aansluiting mist in Utrecht.
Oeh.. Een machoquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, hier gebruiken we omgehakte bomen...
Wél altijd een geharste anus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, hier gebruiken we omgehakte bomen...
smartsmooth ass!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan heb ik per ongeluk de harsstrips van mijn zusje gepakt, denk ik.
Ik heb twee Villers Trippel en twee Floris Framboises.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
Bier!
Harstikke.quote:
Dat mogen jullie doen van haar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik stel voor dat we haar allen een SMSje sturen om het wachten ietwat te verzachten!
Lekker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik heb twee Villers Trippel en twee Floris Framboises.
Doe die van mij ook maar, als je ze toch aan het doen bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Anders doe jij gewoon even de groeten van mij!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb twee Villers Trippel en twee Floris Framboises.
Ik heb de sleutel, zodirect, die ga ik nu even halen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:25 schreef Mokster het volgende:
M., heeft u de sleutel of heeft u een bepaalde tijd afgesproken?
In dat geval schort het mij ook aan een gevoel voor humor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Is dit nou gewoon niet grappig, of schort het mij aan een gevoel voor humor?
niet mijn soort humorquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Smaken verschillen. Vind het zelf ook niet echt schuddebuikend lachen maar sommige weer wel. Sommige mensen vinden Andre van duin ook nog steeds grappig, dus tja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Let the date begin!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
ik vernam zojuist dat het veilig in arnhem is aangekomen, zij het met 1 uur vertraging!
Niet slecht, eerder 'apart' of 'anders'quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef ehqo het volgende:
We kunnen dus stellen dat Litso een slecht gevoel voor humor heeft?
het schort bij mij ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |