Die vertrekt van spoor 14b, is om 13:42 in Utrecht waar je een cross-platform overstap hebt op de Intercity richting Arnhem/Nijmegen. Je bent dan om 14:24 in Arnhem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt die van 13.07. Hoelaat en waar komtie aan?
.
laatste vraag, sorry, moeten jullie de plannert maar maken.
14:24quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het wordt die van 13.07. Hoelaat en waar komtie aan?
.
laatste vraag, sorry, moeten jullie de plannert maar maken.
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep, het is officieel. De NS werkt me gewoon tegen.
Daar hebben we er zelfs 5 van.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef mcDavid het volgende:
misschien is het wel die oranje!
de stagiars, zijn dat!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.
Neen, de nummers van de "wortels" ken ik ondertussen wel van buiten en die staan er niet tussenquote:
Kutallochtonen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.
Over complottheorie gesproken.
misschien wás die springer wel Hirsi Ali!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.
Over complottheorie gesproken.
Probleem bij Arnhem is opgelost, alleen nog wat vertragingen. Maar die zijn denk ik wel weer weg tegen de tijd dat jij die kant uit gaat.quote:
doet niets af aan het feit dat allochtonen kut zijn!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Probleem bij Arnhem is opgelost, alleen nog wat vertragingen. Maar die zijn denk ik wel weer weg tegen de tijd dat jij die kant uit gaat.
Beetje ongelukkige quote inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
doet niets af aan het feit dat allochtonen kut zijn!
Dat zou mooi zijn. Dan keert hier de rust weer terug!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
misschien wás die springer wel Hirsi Ali!
ik wou net zeggen... dan krijg je weer van die stille tochten, die eindigen in rellen met spandoeken dat Rita een moordenaar is!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien: toch maar niet.
Dan wordt het slechts nóg erger!
tot vanavond!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weg. JD, bedankt voor de info. Lits, sorry voor het laten wachten. Volk, tot vanavond.
aan de andere kant, dan gebéúrt er tenminste weer eens wat!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wou net zeggen... dan krijg je weer van die stille tochten, die eindigen in rellen met spandoeken dat Rita een moordenaar is!
Het leverde gisteren in ieder geval een leuk avondvullend tv-programma op!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
aan de andere kant, dan gebéúrt er tenminste weer eens wat!
Onderbroek bedekt bilspleet bouwvakkers ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:12 schreef Litso het volgende:
Ah, ik heb zojuist voor het eerst in tijden vrijwillig de FP bezocht en er een nieuwbericht gelezen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Onderbroek bedekt bilspleet bouwvakkers ?
De trein met c_c er in is zojuist gepasseerd. Met 10 minuten vertraging helaas, dus het kan zijn dat ze d'r aansluiting mist in Utrecht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weg. JD, bedankt voor de info. Lits, sorry voor het laten wachten. Volk, tot vanavond.
Ik voorzie veel koppen koffie, daar in mijn eentje op het station.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De trein met c_c er in is zojuist gepasseerd. Met 10 minuten vertraging helaas, dus het kan zijn dat ze d'r aansluiting mist in Utrecht.
wachten die niet op elkaar dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De trein met c_c er in is zojuist gepasseerd. Met 10 minuten vertraging helaas, dus het kan zijn dat ze d'r aansluiting mist in Utrecht.
Doen ze nooit, ik sta altijd 25 minuten in Amersfoort te koekeloeren omdat de Intercity van Amsterdam naar Leeuwarden bij Hilversum áltijd stil moet staan. En daardoor dus onvermijdelijk 5 minuten vertraging oploopt.quote:
Dat is, zeker in Utrecht, niet altijd mogelijk omdat je anders een sneeuwbaleffect van vertragingen door het hele land creëert.quote:
En vertraging, dat kán natuurlijk niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef JDude het volgende:
Dat is, zeker in Utrecht, niet altijd mogelijk omdat je anders een sneeuwbaleffect van vertragingen door het hele land creëert.
lucky you!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doen ze nooit, ik sta altijd 25 minuten in Amersfoort te koekeloeren omdat de Intercity van Amsterdam naar Leeuwarden bij Hilversum áltijd stil moet staan. En daardoor dus onvermijdelijk 5 minuten vertraging oploopt.
Vorige week 3 dagen achter elkaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lucky you!Ik heb in amersfoort nog nóóit meegemaakt dat ze niet op elkaar wachten, tenzij de vertraging echt 20 minuten is ofzo...
Het schijnt dat de mannen de vrouwen daar stimuleren met enkel hun kin.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die zoenen met hun neus, echt dom man. Ik wil ze wel eens zien pijpen.
Om het nog maar niet te hebben over de "snottebellen" van de ontvangende partij...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef ehqo het volgende:
Woest met je toompje over haar neusvleugel, "Ik voel je neusbrug!".
Aan de andere kant, iedere vrouw kan er squirten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Om het nog maar niet te hebben over de "snottebellen" van de ontvangende partij...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die zoenen met hun neus, echt dom man. Ik wil ze wel eens zien pijpen.
het schijnt ook, dat als je als man bij een eskimo gezin op bezoek komt, je geacht wordt de nacht door te brengen met de vrouw des huizes, anders komen ze in de knoop met de genetische uiwisselingquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Aan de andere kant, iedere vrouw kan er squirten.
Nu verwar je jouw dorp wéér met de noordpool.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het schijnt ook, dat als je als man bij een eskimo gezin op bezoek komt, je geacht wordt de nacht door te brengen met de vrouw des huizes, anders komen ze in de knoop met de genetische uiwisseling
Gezien het feit dat ze daar zoenen met de neus, zou ik me van de rest ook maar niet al te veel voorstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
het schijnt ook, dat als je als man bij een eskimo gezin op bezoek komt, je geacht wordt de nacht door te brengen met de vrouw des huizes, anders komen ze in de knoop met de genetische uiwisseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |