www.9292ov.nlquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, de site van de NS doet het weer 's niet. Net nu ik hem nodig heb.
Hier spreekt u met een NS-medewerker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
c_c, geile stoot van me.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn de vertragingen door een aanrijding tussen Almelo en Hengelo al voorbij?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier spreekt u met een NS-medewerker.
Site werkt overigens gewoon
Ik krijg de plannert niet geladen. De NS wil me gewoon tegenzitten he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier spreekt u met een NS-medewerker.
Site werkt overigens gewoon
Aanrijding Borne - Almeloquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef ehqo het volgende:
Zijn de vertragingen door een aanrijding tussen Almelo en Hengelo al voorbij?
Waar wil je heen? Ik ben beter dan die sitequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg de plannert niet geladen. De NS wil me gewoon tegenzitten he?.
Ik wil van renesse naar Groningen centraal, hoe laat moet ik waar staan als ik vanuit hoofddorp vertrek en op welk spoor?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar wil je heen? Ik ben beter dan die site![]()
.
Even met de hogedruk spuit er op en weer vrolijk verderquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Aanrijding Borne - Almelo
De beperkingen als gevolg van de aanrijding tussen Hengelo en Almelo zijn voorbij.
Het treinverkeer tussen Hengelo en Almelo wordt volledig hervat.
De "springer" is kennelijk van de rails geharkt.
Naast welk spoor bedoel ik, ik heb nog wel enigzins een vleugje levenslust in me.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil van renesse naar Groningen centraal, hoe laat moet ik waar staan als ik vanuit hoofddorp vertrek en op welk spoor?
Pittig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
Ik wil van renesse naar Groningen centraal, hoe laat moet ik waar staan als ik vanuit hoofddorp vertrek en op welk spoor?
Een varken heeft een orgasme van gemiddeld 20 minuten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
een gemiddeld mens levert 500 liter gezeik, en 35 kilo stront per jaar.
Van Hoofddorp ga je naar Leiden. Van Leiden naar Dordrecht. Van Dordrecht naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Renesse. Van Renesse naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Zwolle. Van Zwolle naar Groningen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit, net nu ik zeker wist dat daar de vrouw van mijn dromen zal zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Van Hoofddorp ga je naar Leiden. Van Leiden naar Dordrecht. Van Dordrecht naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Renesse. Van Renesse naar Vlissingen. Van Vlissingen naar Roosendaal. Van Roosendaal naar Zwolle. Van Zwolle naar Groningen.
Vanaf perron 2, om 11:54 overigens. Je mist je trein hoogstwaarschijnlijk.
Arnhem. ik moet weten hoelaat en waar en hoe de treinen ná die van 12.37 uur rijden, want die ga ik niet meer halenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar wil je heen? Ik ben beter dan die site![]()
.
Stofje, testosteronbonk van me.quote:
Geldt dit voor zowel mannetjes- als vrouwtjesvarkens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Een varken heeft een orgasme van gemiddeld 20 minuten.
Een prostaat op poten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Een varken heeft een orgasme van gemiddeld 20 minuten.
Ik beaam dat. In Groningen lopen prachtige vrouwmenschen met memmen als zijnde heuvels.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit, net nu ik zeker wist dat daar de vrouw van mijn dromen zal zijn.
Dat zijn koeien!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik beaam dat. In Groningen lopen prachtige vrouwmenschen met memmen als zijnde heuvels.
In Enschede soms ook, totdat ze gaan praten. Dan haak ik af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik beaam dat. In Groningen lopen prachtige vrouwmenschen met memmen als zijnde heuvels.
Luilakquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Arnhem. ik moet weten hoelaat en waar en hoe de treinen ná die van 12.37 uur rijden, want die ga ik niet meer halen.
U bent mijn heldquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Luilak.
12:46 Sneltrein 22047 van spoor 11 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9419.
13:07 Intercity 21747 van spoor 14b naar Utrecht, aldaar overstappen op IC naar Arnhem, overzijde perron. Volgens omloop gereden met ICM 4092+4058.
13:16 Sneltrein 22049 van spoor 13 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9426.
Ik vond dat accent wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:58 schreef ehqo het volgende:
In Enschede soms ook, totdat ze gaan praten. Dan haak ik af.
ik zie niet in waarom iemand in hemelsnaam zou willen weten in welk treinstelnummer hij/zij zit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Luilak.
12:46 Sneltrein 22047 van spoor 11 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9419.
13:07 Intercity 21747 van spoor 14b naar Utrecht, aldaar overstappen op IC naar Arnhem, overzijde perron. Volgens omloop gereden met ICM 4092+4058.
13:16 Sneltrein 22049 van spoor 13 naar Arnhem. Volgens omloop gereden met IRM 9426.
Die rijdt direct ja. Stopt te Rotterdam Alexander, Gouda, Woerden, Utrecht, Driebergen-Zeist, Ede-Wageningen en natuurlijk Arnhem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
U bent mijn held. 12.46 rijdt dus direct he? Ik ben maar een simpel meisje, jeweet.
Ik ben graag volledig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef mcDavid het volgende:
ik zie niet in waarom iemand in hemelsnaam zou willen weten in welk treinstelnummer hij/zij zit!
Grappig wél, maar als ze opwindend willen praten wil ik niet lachen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond dat accent wel grappig eigenlijk.
"Brômmers kiek'n" is toch júist een klassieker?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Grappig wél, maar als ze opwindend willen praten wil ik niet lachen.
Ik kan me voorstellen dat mensen liever niet in trein 5138 zitten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom iemand in hemelsnaam zou willen weten in welk treinstelnummer hij/zij zit!
Oh dat kunnen ze best hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
Grappig wél, maar als ze opwindend willen praten wil ik niet lachen.
Ik voel mijn zwellichamen zich al volpompen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:09 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
"Brômmers kiek'n" is toch júist een klassieker?
Let op dat je niet flauwvalt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik voel mijn zwellichamen zich al volpompen.
Problemen met de bediening van seinen en wissels Arnhemquote:
Ik kan preventief mijn penis afbinden. Maar hopen dat je niet het 'boxer-staartje'-effect krijgt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:12 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Let op dat je niet flauwvalt.
Nondeknetter, ik moet die kant straks op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Problemen met de bediening van seinen en wissels Arnhem
Van en naar Arnhem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door problemen met de bediening van seinen en wissels rijden er van en naar Arnhem geen treinen.
Geen idee hoe lang dat gaat duren, c_c.
beter had je er dan bijgezet watvoor treinen het zijnquote:
Het wordt die van 13.07quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Die rijdt direct ja. Stopt te Rotterdam Alexander, Gouda, Woerden, Utrecht, Driebergen-Zeist, Ede-Wageningen en natuurlijk Arnhem.
In Apeldoorn de bus pakken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nondeknetter, ik moet die kant straks op.
Gele.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
beter had je er dan bijgezet watvoor treinen het zijn
Die vertrekt van spoor 14b, is om 13:42 in Utrecht waar je een cross-platform overstap hebt op de Intercity richting Arnhem/Nijmegen. Je bent dan om 14:24 in Arnhem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt die van 13.07. Hoelaat en waar komtie aan?
.
laatste vraag, sorry, moeten jullie de plannert maar maken.
14:24quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het wordt die van 13.07. Hoelaat en waar komtie aan?
.
laatste vraag, sorry, moeten jullie de plannert maar maken.
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep, het is officieel. De NS werkt me gewoon tegen.
Daar hebben we er zelfs 5 van.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef mcDavid het volgende:
misschien is het wel die oranje!
de stagiars, zijn dat!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Of het grotere complot achter de NS. De groep werknemers die - God weet waarom - koste wat het kost wil voorkomen dat je op tijd komt.
Neen, de nummers van de "wortels" ken ik ondertussen wel van buiten en die staan er niet tussenquote:
Kutallochtonen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.
Over complottheorie gesproken.
misschien wás die springer wel Hirsi Ali!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Alle problemen vandaag (op die springer na) zijn veroorzaakt door kapotte infra. De infrastructuur is van de staat. Ik denk dat de regering de aandacht van Hirsi Ali wil afleiden.
Over complottheorie gesproken.
Probleem bij Arnhem is opgelost, alleen nog wat vertragingen. Maar die zijn denk ik wel weer weg tegen de tijd dat jij die kant uit gaat.quote:
doet niets af aan het feit dat allochtonen kut zijn!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Probleem bij Arnhem is opgelost, alleen nog wat vertragingen. Maar die zijn denk ik wel weer weg tegen de tijd dat jij die kant uit gaat.
Beetje ongelukkige quote inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
doet niets af aan het feit dat allochtonen kut zijn!
Dat zou mooi zijn. Dan keert hier de rust weer terug!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
misschien wás die springer wel Hirsi Ali!
ik wou net zeggen... dan krijg je weer van die stille tochten, die eindigen in rellen met spandoeken dat Rita een moordenaar is!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien: toch maar niet.
Dan wordt het slechts nóg erger!
tot vanavond!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weg. JD, bedankt voor de info. Lits, sorry voor het laten wachten. Volk, tot vanavond.
aan de andere kant, dan gebéúrt er tenminste weer eens wat!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wou net zeggen... dan krijg je weer van die stille tochten, die eindigen in rellen met spandoeken dat Rita een moordenaar is!
Het leverde gisteren in ieder geval een leuk avondvullend tv-programma op!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
aan de andere kant, dan gebéúrt er tenminste weer eens wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |