M.a.w., je doet alsof je luistert naar wat er gezegd wordt door een vrouw maar eigenlijk gaat het je andere oor weer uit. Zoals een echte man betaamt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:15 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ik ben het spoor volkomen bijster.
Ehh... Ik vrees van niet. Door al dat gekloot hiero, zijn de crewchanges behoorlijk in de war geschoptquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
NOG ANDERHALVE WEEK GEK!
[..]
hihi!
wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet echt. Nu moet ik opschieten.
Ik ben op school en ik moet nú naar huis.quote:
Your friends like a certain you, that's who you've got to be.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
M.a.w., je doet alsof je luistert naar wat er gezegd wordt door een vrouw maar eigenlijk gaat het je andere oor weer uit. Zoals een echte man betaamt.
Dáág.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben op school en ik moet nú naar huis..
Groetjes aan je huis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben op school en ik moet nú naar huis..
Hij is niet zoals de rest. Hij heeft in ieder geval nog niet opvallend naar mijn tieten gekeken. BS isquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
M.a.w., je doet alsof je luistert naar wat er gezegd wordt door een vrouw maar eigenlijk gaat het je andere oor weer uit. Zoals een echte man betaamt.
Alvast de groeten terug.quote:
Jouw huis kan praten!quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
Hij is niet zoals de rest. Hij heeft in ieder geval nog niet opvallend naar mijn tieten gekeken.
heb ik dat wel gedaan dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is niet zoals de rest. Hij heeft in ieder geval nog niet opvallend naar mijn tieten gekeken. BS is.
BS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:34 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Dag Miss Miss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |