Ja nou, het zou zomaar kunnen dat je het was vergeten en op zoek ging naar een badkamer, of een keuken ofzo.quote:
rpp!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:50 schreef rompompom het volgende:
Hatsekidee, Toffifee. Denk ik.
Kapitein Capslock.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:55 schreef Chowi het volgende:
HOI.
Het is voor u wellicht enigszins moeilijk om te geloven, maar mijn vraag was echt op geen enkele wijze seksueel getint. HOE VAAK MOET IK NOU NOG GAAN VERTELLEN DAT IK SLET-AF BEN!!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
You dirty slut
Een keer of wat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is voor u wellicht enigszins moeilijk om te geloven, maar mijn vraag was echt op geen enkele wijze seksueel getint. HOE VAAK MOET IK NOU NOG GAAN VERTELLEN DAT IK SLET-AF BEN!!!!
En matroos control alt delete.quote:
Routebeschrijving naar mijn kamer kun je krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zoek een kamer.
Dat is hier tegenwoordig CTRL-F1.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
En matroos control alt delete.
ik wist niet dat ik zo'n invloed op je had!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zoek een kamer.
Dat doe ik in juli wel.quote:
En je ondertitel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
Misschien tijd om mijn sig eens aan te passen!
Och, da's Breda hè.quote:
quote:
Hoe lang ben je nog dáár?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:05 schreef rompompom het volgende:
[..]Tof!
Irritant dat ik dit soort leuke, spannende en romantische dingen allemaal moet misschen
Hans.... wil je met me trouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:05 schreef rompompom het volgende:
[..]Tof!
Irritant dat ik dit soort leuke, spannende en romantische dingen allemaal moet misschen
Je vergeet je sig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:07 schreef Mokster het volgende:
Zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |