De VS gebruiken een groot deel van hun ontwikkelingshulp in de vorm van wapenleveranties dus echt bijzonder, neuhquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Arafat used foreign aid to buy weapons
[..]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1145961361493&pagename=JPost/JPArticle/ShowFull
Goh, ik nomineer deze voor het minst verrassende nieuwsbericht van het jaar.
Die tas staat er aantrekkelijk bij hè. Alsof je al kunt weten wat er gaat gebeuren: een schwalbe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeee was dit niet toen die Maassen bekende een psv-beker gejat te hebben en deze in de uitzending teruggaf?
He, die had ik al een tijd niet gehoord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VS gebruiken een groot deel van hun ontwikkelingshulp in de vorm van wapenleveranties dus echt bijzonder, neuh.
Hoorde het laatst van onze eigen Fok wapen expert Sp3cquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, die had ik al een tijd niet gehoord.
Ik zeg downloadenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef Autodidact het volgende:
De film schijnt trouwens slechter te zijn dan het boek, die ik voor mijn doen snel afkapte, ik zit te tijfelen: downloaden of niet downloaden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef Autodidact het volgende:
De film schijnt trouwens slechter te zijn dan het boek, die ik voor mijn doen snel afkapte, ik zit te tijfelen: downloaden of niet downloaden.
De Negercode?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef Autodidact het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
Rene Mioch?
bronquote:Filmcritici hebben Negercode bespot tijdens het filmfestival in Cannes. Dinsdag vond daar de eerste persvertoning van de film plaats. Ongeveer twee uur lang keken de journalisten in beleefde stilte naar de vertoning. Terwijl het personage van Tom Blank in een melodramatische scène een belangrijk geheim onthult, barstte een groot deel van het journaille echter in lachen uit. Het laatste halfuur van de film lieten de critici vervolgens hun gegiechel de vrije loop.
ja dat was idd toen, maaruh die foto stond dacht ik niet hier maar op mn weblogquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeee was dit niet toen die Maassen bekende een psv-beker gejat te hebben en deze in de uitzending teruggaf?
Zo, hebben ze de echte Arjan Erkel eindelijk gevonden (achterste man)? Die nepperd was gewoon een verkiezingsstunt van het CDA.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wat een humor joh bij Trouw.
Nee joh dat is de broer van Jac Goderie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, hebben ze de echte Arjan Erkel eindelijk gevonden (achterste man)? Die nepperd was gewoon een verkiezingsstunt van het CDA.
Begint net spannend te worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:28 schreef pberends het volgende:
Pfff, oh was er voetbal. Nou zo even 2 minuten kijken.
kijk hem onlinequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:30 schreef Autodidact het volgende:
Vertel het eens, Meki.
Compositiefoto van je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
Kijk de spits van 17 Mei 2006 op bladzijde 7
hihi
Geweldig dat je op TV was, maar je bent nog steeds een lul met vingers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
Respect Meki![]()
.
Jammer van de inhoud van je reactie.
Waar dan??quote:
nee ik heb het zelf geschrevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:34 schreef Autodidact het volgende:
Whaha, Meki staat erin.
Zeg 's eerlijk, ze hebben je brief geredacteerd hè?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
Oh serieus dat lees ik nu pas.
Respect Meki![]()
.
Jammer van de inhoud van je reactie.
kan geen kwaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar goed, Meki Abuis, fijn dat ik nu je ware naam ken.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
Maak dan een screenshot, luilak.
[afbeelding]
http://www.trouw.nl/hetni(...)uispunt+van+treinen+quote:Hauptbahnhof maakt Berlijn tot Europees kruispunt van treinen
door Eric Brassem
Op de NS-site kan het nog: je reis plannen van Amsterdam CS naar Berlijn Bahnhof Zoo, vertrekdatum 29 mei. Foutje: die trein stopt vanaf 28 mei in Berlijns nieuwe Hauptbahnhof.
„Dat heeft ook niet elke stad: dat je uit de trein stapt, en dan zó’n uitzicht krijgt”, probeert de spoorvoorlichter een stel journalisten enthousiast te maken. Inderdaad, spoor 11 van Berlijns nieuwe centraal station biedt een majesteitelijk panorama, met de Reichstag en de Potsdamer Platz. Je kunt straks de parlementariërs over de voetgangersbrug zien wandelen.
Nu maar hopen dat het op 28 mei, de eerste dag dat het station werkelijk gebruikt wordt, mooi weer is. De eerste-klassepassagiers die aan zijn gekomen met een van de supersnelle ICE-treinen stappen straks buiten de overkapping op het perron. Als het regent worden ze nat.
Dat is de schuld van de directeur van de Deutsche Bahn (DB), Hartmut Mehdorn. Het station móest klaar zijn voor de Wereldkampioenschappen voetbal. Toen in 2001 de planning krap werd, besloot Mehdorn dat het wel een onsje minder kon. De 450 meter lange overkapping werd slechts 320 meter. Daardoor hebben de eerste treinwagons de hal alweer verlaten voordat de trein stopt.
Bondskanselier Angela Merkel zal van de partij zijn, als op 26 mei het station feestelijk geopend wordt. Maar architect Meinhard von Gerkan blijft vermoedelijk thuis, zei hij onlangs tegen de Berliner Zeitung. Hij kan DB-directeur Mehdorn niet uitstaan. ,,Een afgeknaagde leverworst”, noemt hij zijn geschonden schepping.
Tussen Von Gerkan (71) en de DB loopt een slepend proces. DB-directeur Mehdorn permitteerde zich namelijk nog een ingreep. Een ander architecten-bureau prakte, zonder overleg met architect Von Gerkan, een betonnen afdak in de kelder. Dág ’filigreinen gewelfde bogen’ van glas en staal, die het daglicht ook op de onderste van de vijf etages lieten stromen.
,,Het ergste van het ergste”, vindt Von Gerkan.
Het ingekorte en aangetaste gebouw blijft ondertussen wel imposant. Ingenieurs van over de hele wereld komen het technische hoogstandje bewonderen. Wat het gekost heeft, wil DB niet zeggen. Schattingen houden het op 500 à 700 miljoen. Als de rechter Von Gerkan gelijk geeft, lopen de kosten verder op.
Per dag zullen 300.000 passagiers deze ’draaischijf’ passeren, verwacht DB. Het station wordt dan Europa’s grootste, een strategisch kruispunt op de as Parijs-Moskou en Stockholm-Wenen.
En dat terwijl Berlijn van oudsher vooral kopstations had, en nooit een centraal station. Rampen –twee wereldoorlogen, de Duitse deling– haalden plannen daartoe steeds onderuit.
Het Hauptbahnhof –bouwtijd: tien jaar– vervangt het oude Lehrter Bahnhof, in het uiterste oosten van voorheen West-Berlijn. Bahnhof Zoo is voortaan alleen nog maar voor regionale treinen.
Ik zou eerder zeggen: Respect dat je op tv was maar met je mening ben ik het niet eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Geweldig dat je op TV was, maar je bent nog steeds een lul met vingers.[/i]
In dit geval de kwalitatief hoogstaande Paul de Leeuwquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:12 schreef Autodidact het volgende:
Waarom komt dat midden in de nacht en Hotel Robinson o.i.d. primetime? Kapitalisme
Ach dat is tenminste nog wel relaxte materiequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
In dit geval de kwalitatief hoogstaande Paul de Leeuw![]()
![]()
Zo, haal dit nu nog maar 's uit je hoofd. Zit het al de hele dag te fluiten.quote:Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
Oehhhh,
lekker bellen met el-kaar
nul negen nul zes, nul ne-gen elf
nul negen nul zes, nul ne-gen elf
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
Oehhhh,
Lekker bellen met el-kaar
Dat is een lekker nummertje
Wat je relaxt noemt, het lukt mij in iedergeval niet om langer dan een minuut naar deze ellende te kijken, zo erg is het zelfs niet gesteld bij de belspelletjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat is tenminste nog wel relaxte materie.
Zag wel een aantal vieze kerels opkijken. "Hé, waar ken ik dat wijsje toch van?"quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo, haal dit nu nog maar 's uit je hoofd. Zit het al de hele dag te fluiten..
haha ach smaken verschillenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat je relaxt noemt, het lukt mij in iedergeval niet om langer dan een minuut naar deze ellende te kijken, zo erg is het zelfs niet gesteld bij de belspelletjes.
Ken het nummer niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo, haal dit nu nog maar 's uit je hoofd. Zit het al de hele dag te fluiten..
Mooi toch natuurquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef du_ke het volgende:
Jonge spreeuwen naast je kamer maken best wat herrie.
Kloptquote:
Ik zou het enkel willen slopen als er op de plaats van je huis een parkeergarage zou komen voor de rest ben ik een natuurliefhebber pur sang nieuwe stijlquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:51 schreef du_ke het volgende:
Klopt. En zolang het niet naast m'n slaapkamer is heb ik er ook niet heel veel last van. Het is eerder vrolijk gekwetter. Iets dat jij in het kader van de vooruitgang dus zou willen slopen
.
Jaja, speel maar domquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken het nummer niet.
Heb nu spontaan
nul zes negen zes zes zeees in mijn hoofd.
Uit de tijd dan nulzes nummers nog iets heel anders waren dan tegenwoordig..
He! Ik speel niksquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jaja, speel maar dom. Ik heb 'm op mp3, hebben?
Prachtig.quote:What do you feel
When you let go of the wheel
Can you take a leap of faith
Will you face the change of pace
There are worlds out there
Beyond compare
Going on a journey
Somewhere far out east
We'll find the time to show you
Wonders never cease
All that we’ve been through
Brings my soul so close to you