De VS gebruiken een groot deel van hun ontwikkelingshulp in de vorm van wapenleveranties dus echt bijzonder, neuhquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Arafat used foreign aid to buy weapons
[..]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1145961361493&pagename=JPost/JPArticle/ShowFull
Goh, ik nomineer deze voor het minst verrassende nieuwsbericht van het jaar.
Die tas staat er aantrekkelijk bij hè. Alsof je al kunt weten wat er gaat gebeuren: een schwalbe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeee was dit niet toen die Maassen bekende een psv-beker gejat te hebben en deze in de uitzending teruggaf?
He, die had ik al een tijd niet gehoord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VS gebruiken een groot deel van hun ontwikkelingshulp in de vorm van wapenleveranties dus echt bijzonder, neuh.
Hoorde het laatst van onze eigen Fok wapen expert Sp3cquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, die had ik al een tijd niet gehoord.
Ik zeg downloadenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef Autodidact het volgende:
De film schijnt trouwens slechter te zijn dan het boek, die ik voor mijn doen snel afkapte, ik zit te tijfelen: downloaden of niet downloaden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef Autodidact het volgende:
De film schijnt trouwens slechter te zijn dan het boek, die ik voor mijn doen snel afkapte, ik zit te tijfelen: downloaden of niet downloaden.
De Negercode?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef Autodidact het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
Rene Mioch?
bronquote:Filmcritici hebben Negercode bespot tijdens het filmfestival in Cannes. Dinsdag vond daar de eerste persvertoning van de film plaats. Ongeveer twee uur lang keken de journalisten in beleefde stilte naar de vertoning. Terwijl het personage van Tom Blank in een melodramatische scène een belangrijk geheim onthult, barstte een groot deel van het journaille echter in lachen uit. Het laatste halfuur van de film lieten de critici vervolgens hun gegiechel de vrije loop.
ja dat was idd toen, maaruh die foto stond dacht ik niet hier maar op mn weblogquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeee was dit niet toen die Maassen bekende een psv-beker gejat te hebben en deze in de uitzending teruggaf?
Zo, hebben ze de echte Arjan Erkel eindelijk gevonden (achterste man)? Die nepperd was gewoon een verkiezingsstunt van het CDA.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wat een humor joh bij Trouw.
Nee joh dat is de broer van Jac Goderie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, hebben ze de echte Arjan Erkel eindelijk gevonden (achterste man)? Die nepperd was gewoon een verkiezingsstunt van het CDA.
Begint net spannend te worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:28 schreef pberends het volgende:
Pfff, oh was er voetbal. Nou zo even 2 minuten kijken.
kijk hem onlinequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:30 schreef Autodidact het volgende:
Vertel het eens, Meki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |