Ga je echt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Slaap zacht!
Tja, ik houd van eerlijkheid, en dus zeg ik gewoon wat ik denk. Dat is iets van de laatste maanden overigens, vroeger probeerde ik alles altijd zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar daar ben ik mee gestopt.quote:
Er is een tijd en een plaats, en wat mij betreft is TTKLPT dus niet de plaats voor politieke discussies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, ik houd van eerlijkheid, en dus zeg ik gewoon wat ik denk. Dat is iets van de laatste maanden overigens, vroeger probeerde ik alles altijd zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar daar ben ik mee gestopt.
Jij solliciteert daarmee naar 55 stokslagen, wyccie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Waar slaat de TT op, Do2?
Dat merk je toch wel?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom?
Dat laatste ben ik wel met je eens hoor. Ik ging alleen even mee in de algemene discussie die werd gestartquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een tijd en een plaats, en wat mij betreft is TTKLPT dus niet de plaats voor politieke discussies.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een tijd en een plaats, en wat mij betreft is LPTTTK dus niet de plaats voor politieke discussies.
Nu ja, dat deze reeks de 55 heeft gehaald, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
Waar zou ik in moeten geloven? En wat is het mirakel?
Ik mis vandaag een heleboel.
Ik vind het nogal ontnuchterend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je voelt je niet op je gemak, bedoel je?
Ik wil het niet over politiek hebben, daar word je nu bijna mee doodgegooid. De media smult er van. Overal is het bezig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Zien jullie hoe handig ik dat politieke gedoe negeer?
Ik heb het over tongen, TT's en snoepen. Lienekien, je hoeft niet naar bed. Waar wil jij het over hebben?
Maar ik wil zo graag naar bed. Ik ben nu alleen te opgefokt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Zien jullie hoe handig ik dat politieke gedoe negeer?
Ik heb het over tongen, TT's en snoepen. Lienekien, je hoeft niet naar bed. Waar wil jij het over hebben?
Wat vind je ontnuchterend?quote:
Ik was toch heel duidelijk hoor, ik ga het niet nog een keer uitspellen. Het gaat er al veel te lang over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat vind je ontnuchterend?
Dat DM graag zou zien dat mevrouw Ayaan eens op zou rotten?
Dat dit niet de plaats is voor een politieke discussie?
Wat?
Hou er nou over op, asjeblieft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
DM, geef jij eens uitleg.
Laat ik het dan toch maar wat genuanceerder brengen, om misverstanden te voorkomen:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat vind je ontnuchterend?
Dat DM graag zou zien dat mevrouw Ayaan eens op zou rotten?
Dat dit niet de plaats is voor een politieke discussie?
Wat?
Ga er dan niet zo op door. 't Was voor mij allang klaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maak je dan niet zo druk, asjeblieft.
C'est le ton qui fait la musique.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
En toch wil ik dan even weten, buiten de inhoud om, of men de voorkeur geeft aan de ongenuanceerde versie, of de genuanceerde...
Dan moet hij ook de consequenties nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet dat doen waar je zelf de voorkeur aan geeft, DM.
Van Dale geeft: het komt aan op de manier waarop men iets zegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dat misschien vertalen? Frans is nooit mijn sterkste kant geweest
Ja, maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben is waar men over het algemeen eerder op zou reageren. Dit staat dus helemaal los van de voorgaande discussie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ok. Je hebt dus een mening, DM. Zoals de meesten.
Prima, toch?
Ja, maar ik niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet hij ook de consequenties nemen.
Het is de toon die de muziek maakt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dat misschien vertalen? Frans is nooit mijn sterkste kant geweest
Je doet leuk je best om de bliksem af te leiden.quote:
Dan kun je dus nog wel even blijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik wil zo graag naar bed. Ik ben nu alleen te opgefokt.![]()
Daar valt geen zinnig woord over te zeggen, ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben is waar men over het algemeen eerder op zou reageren. Dit staat dus helemaal los van de voorgaande discussie.
En mijn lering trekken dat ik voortaan toch maar weer genuanceerder te werk ga. Dat wilde ik gewoon eventjes weten. In het verleden is mij wel eens verweten te politiek correct te willen zijn, maar blijkbaar is doorslaan naar de andere kant al helemaal geen succes, wil je een discussie voeren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet hij ook de consequenties nemen.
Dat ligt eraan wat voor reactie je wilt. Je 'rot op mens'-versie schoot mij onmiddellijk in het verkeerde keelgat. Da's ook een reactie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben is waar men over het algemeen eerder op zou reageren. Dit staat dus helemaal los van de voorgaande discussie.
Ja, ik wil 't weleens zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet leuk je best om de bliksem af te leiden.
Oké, dat was dan misschien iets te ongenuanceerd, maar ik werd ook een beetje moe van al die media aandacht die ze krijgt. Maar ik ben het, nadat ik die posts nog eens heb nagelezen, wel met je eens dat het iets te bot over kwam. Vandaar mijn genuanceerdere versie hierboven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor reactie je wilt. Je 'rot op mens'-versie schoot mij onmiddellijk in het verkeerde keelgat. Da's ook een reactie.
Nee, ik heb alleen 2 andere gezien, dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Had ik deze gisteren al laten zien?
[afbeelding]
Je hoeft je natuurlijk van mij niks aan te trekken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, dat was dan misschien iets te ongenuanceerd, maar ik werd ook een beetje moe van al die media aandacht die ze krijgt. Maar ik ben het, nadat ik die posts nog eens heb nagelezen, wel met je eens dat het iets te bot over kwam. Vandaar mijn genuanceerdere versie hierboven.
Sorry... ik dacht: 'Laat ik ook eens een serieuzere discussie aangaan'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de sfeer hier vanavond niet echt om vrolijk van te worden.
Niks mis mee, maar toch is het niet echt een vrolijke discussiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry... ik dacht: 'Laat ik ook eens een serieuzere discussie aangaan'
Nou, in dit geval wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft je natuurlijk van mij niks aan te trekken.![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Nou ga ik echt naar bed. Welterusten.
Slaap zachtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Nou ga ik echt naar bed. Welterusten.
Ik heb het nog geprobeerd leuker te maken met een flauw grapje... maar die bleek iets te flauwquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar toch is het niet echt een vrolijke discussie.
Waar niets mis mee is, in mijn opinie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
Toen ik die post plaatste was dat met de gedachte 'niet nog meer gezeik over Hirsi Ali!'... en die frustratie komt ook mijns inziens iets teveel naar boven in mijn bewoordingen.
Mijn ijsje van vanavond zag er ongeveer zo uit, alleen dan zonder waaiers en met een andere smaak ijs:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Kunnen we het niet over iets leuks hebben?
Ik vind het juist een heerlijke combinatie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ijs en slagroom een vreselijke combinatie.
quote:In Israël heeft een tandarts het gebit van een man met een hamer bewerkt na een ruzie. De smoelensmid uit Tel Aviv raakte slaags met een man die de uitslag van een onderzoek van het gebit van de zoon van zijn vriendin wilde ophalen. De tandarts wilde hem die niet geven waarna ze op de vuist gingen.
De politie heeft de 49-jarige tandarts aangehouden. Het gebit van het slachtoffer raakte door de aanval zwaar beschadigd.
Nee joh, dat is juist lekker!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind slagroom te warm voor ijs. En dan neem je een hap, half lauw, half vriezend. Verschrikkelijk gewoon.
Hagelslag is wel een lekkere toevoeging.
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist lekker!
Maar goed, smaken verschillen he!
Behalve goede smaak.quote:
Dat is ook een manier om de concurrentie in de kaart te spelen, natuurlijk!quote:
Alleen omdat jij denkt dat er niemand is, betekent het niet dat er ook daadwerkelijk niemand is, DaMart.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik iedereen weggejaagd nu
Nou, dan ga ik ook maar slapen nu. Weltetrusten, een goede nacht, en tot morgen allemaal!
Ik denk dat de kerstman niet bestaat, maar dat betekent dus niet dat hij daadwerkelijk niet bestaat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat jij denkt dat er niemand is, betekent het niet dat er ook daadwerkelijk niemand is, DaMart.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerstman niet bestaat, maar dat betekent dus niet dat hij daadwerkelijk niet bestaat?![]()
Je hebt geen geweten, jij gewetensloze rekel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen!
Jawel, maar ik heb ook een vermoeidheid, een baan, en een wekker die morgenochtend vroeg weer afloopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt geen geweten, jij gewetensloze rekel.
Dan wordt het een liefdevolle droomquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij me in mijn dromen achtervolgen dan?
Voor jou misschien, voor mij niet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan wordt het een liefdevolle droom.
Aan mij heb je dan een goeie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Het is echt leuk om al die geïrriteerde miscommunicatie terug te lezen. Dat mogen jullie wel vaker doen, wat mij betreft.
Ik vond het ook leuk. Ben blij dat ik over Ayaan begon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Het is echt leuk om al die geïrriteerde miscommunicatie terug te lezen. Dat mogen jullie wel vaker doen, wat mij betreft.
Ik probeer juist altijd alles zo politiek incorrect mogelijk te verwoorden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, ik houd van eerlijkheid, en dus zeg ik gewoon wat ik denk. Dat is iets van de laatste maanden overigens, vroeger probeerde ik alles altijd zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar daar ben ik mee gestopt.
Nee, dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:04 schreef Lienekien het volgende:
Politiek incorrect, is dat hetzelfde als grof in de bek?
Fitness is toch zo'n instelling waar je geld aan betaald om moe te worden??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie doet er hier weleens aan fitness?
Het was bij DaMart meer de manier waarop hij het bracht dan de eigenlijke mening die bij tegen de borst stiet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is iets heel anders.
Heb je mij wel eens 'grof in de bek' gehoord op dit forum?
Politiek-incorrect is tegen wat in de gangbare politieke omgang done is ingaan.
Eenschquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Klik op mijn ondertitel, klik op mijn ondertitel!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Eensch
Oja. uiteraard heb ook ik een mening over Ayaan
Van mij mag ze blijven, tis toch de perper van Den Haag he.
En daarbij, als ze blijft heeft Taida een goede reden om een rechtzaak te starten naar mijn mening
Dat heb ik dan ook gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg wat je wilt zeggen en doe dat op de manier waarop je het wilt zeggen.
Vanwege het gebrek aan handvatten voor discussie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klik op mijn ondertitel, klik op mijn ondertitel!!![]()
![]()
En waarom een slotje??![]()
Volgens mij is het ook een kwestie van hoe je het opvat. Het nadeel van internet is dat alles geschreven is, en je niet de (sarcastische) ondertonen van mensen hoort.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was bij DaMart meer de manier waarop hij het bracht dan de eigenlijke mening die bij tegen de borst stiet.
Die topics zijn er al volop.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef LXIV het volgende:
Valt er over AHA en alles eromheen dan niet te discussieren?
Precies. Oprotten is straattaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een kwestie van hoe je het opvat. Het nadeel van internet is dat alles geschreven is, en je niet de (sarcastische) ondertonen van mensen hoort.
Zo vind ik het gebruik van het woord 'oprotten' nog redelijk normaal, en niet bepaald schokkend. Ik hoor het hier vaak genoeg op straat.
En tja, 'dat mens' is niet erg tactvol, maar aan de andere kant ook niet wereldschokkend.
En volgens mij heb ik beide uitdrukkingen niet eens gezamenlijk in één post genoemd!
Alles nog eens nagelezen hebbend, vind ik het eerlijk gezegd weliswaar niet echt genuanceerd of politiek correct, maar ook weer niet superbot of beledigend of zo. En bovendien wilde ik gewoon even een discussie uitlokken, en dat is dus uiteindelijk wel gelukt
Nou?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens wat liefs laten zien?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06203/P1130410.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06203/P1130413.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
.
Straattaal mag ook online gebruikt worden hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Precies. Oprotten is straattaal.![]()
We gaan nu zo lang op het onderwerp door, dat het danig uit proportie raakt. Wat mij betreft was het met de 'koude douche' al wel bekeken.
En 't was vast niet de discussie die je je had voorgesteld.![]()
Alles mag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straattaal mag ook online gebruikt worden hoor
Nou, ik wilde gewoon eens zien hoe men zou reageren op zo'n lekker ongenuanceerde post... en ik hoopte een discussie over taalgebruik en zo... dat is dus best wel geslaagd eigenlijk!![]()
Zoals ik gisterenavond al aangaf, houd ik me eigenlijk altijd in, en probeer ik dingen te brengen op een manier waarop het zo min mogelijk mensen tegen de borst stuit. Ik wilde eens even breken met die traditie, en mezelf een keer een andere rol aanmeten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alles mag.
Maar ik vond het nogal 'out of character' voor jou. Meer beschaving, minder borreltafelpraat.
Ik vind het AHM verhaal een beetje dubbel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klik op mijn ondertitel, klik op mijn ondertitel!!![]()
![]()
En waarom een slotje??![]()
Ha, JAM, long time no see.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef JAM het volgende:
Ik ben een mirakel.
Volgende week donderdag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef JAM het volgende:
Jongens, wanneer is het hemelvaart?
Okay. Ik kreeg een nieuwe deadline for een essay en dat was hemelvaart. Ik als goddeloze hond wist weer niet wanneer dat was.quote:
Ik dnek dat dit beter is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef JAM het volgende:
Of moet ik ervan maken; 'Wij waren geweldige minnaars.' ?
Ik meld me af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
Trouwens, als iemand volgende week woensdag seks met mij wil, moet'ie even contact met mij opnemen.
Medische mysteries: het meisje met de zeemeerminbenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:28 schreef Lienekien het volgende:
Waar gaat Oprah vandaag over?
Ik wil niet tussen jou en je deadline voor de dag erna instaan, JAM.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
Trouwens, als iemand volgende week woensdag seks met mij wil, moet'ie even contact met mij opnemen.
Da's een herhalingquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Medische mysteries: het meisje met de zeemeerminbenen
Bij Oprah in de studio zijn kinderen die de medische wereld voor een raadsel plaatsen. Ze ontvangt een kleuter die geen pijn voelt en het meisje dat bekend staat als het zeemeerminmeisje. Haar beentjes zijn zo met elkaar vergroeid dat het lijkt alsof ze een zeemeerminnenstaart heeft.
Bron
Ja, gisteren was ook een herhaling, van die schrijfster die met een homo getrouwd wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's een herhaling(maar die was wel interessant)
Ik heb het 8 jaar geleden op de middelbare school voor het laatst gehad, ik kan nu alleen even weinig doen voor je op mijn werk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef JAM het volgende:
Kan iemand hier Grieks? Oud-Grieks?
Jij kijkt Oprah??quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, gisteren was ook een herhaling, van die schrijfster die met een homo getrouwd was.

Ik kijk het 's nachts als ik niet goed kan slapen en het onderwerp interessant of leuk is. Maar ik mág het kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij kijkt Oprah?? [afbeelding]
ach.., ik had het ook wel kunnen weten eigenlijk....
Via een rtl programma??quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef JAM het volgende:
Hoe openbaart de walging zich, denken jullie?
Ik dacht dat je IKEA ging zeggen.quote:
Is idd ook een goeiequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Medische mysteries: het meisje met de zeemeerminbenen
Bij Oprah in de studio zijn kinderen die de medische wereld voor een raadsel plaatsen. Ze ontvangt een kleuter die geen pijn voelt en het meisje dat bekend staat als het zeemeerminmeisje. Haar beentjes zijn zo met elkaar vergroeid dat het lijkt alsof ze een zeemeerminnenstaart heeft.
Bron
Niet zo heel grppig hoor, muhammad_ali. Bijna alle kinderen die geboren worden met de beentjes vergroeid gaan al snel dood.quote:
Ja zo bedoelde ik dat. Isa, bedankt dat jij ff schrijft wat ik bedoelquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo heel grppig hoor, muhammad_ali. Bijna alle kinderen die geboren worden met de beentjes vergroeid gaan al snel dood.
Maar je bedoelt vastOprah
![]()
Ik moest er ook wel om gniffelen dat Erik Oprah kijkt
Eurovisie songfestival wel, Grace Kelly niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat vast straks ook het Eurovisiesongfestival kijken? En je spaart plaatjes van Grace Kelly
Dàt zou nu wel verrassend zijn in dit rijtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
Volgens mij gaat Erik zo gewoon de Champion's League finale kijken!
Dat zou idd verrassend zijn maar des te mooierquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dàt zou nu wel verrassend zijn in dit rijtje
Helaas, voetbal is niet aan mij besteedquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas, voetbal is niet aan mij besteed.
Met deze herinnering probeer ik net vriendjelief mee te krijgen naar de bioscoop vanavond. Maar na eerst ja te hebben gezegd kwam hij er al vlot achter dat het een gemeen plannetje wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
Je moet morgen naar de bios Isa. Ik heb net de kaartjes opgehaald voor morgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met deze herinnering probeer ik net vriendjelief mee te krijgen naar de bioscoop vanavond. Maar na eerst ja te hebben gezegd kwam hij er al vlot achter dat het een gemeen plannetje was
Nee niet naar M:Iquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef Isabeau het volgende:
We wilden naar Mission Impossible IIIIk hou wel van een goeie actie film
En de Da Vinci Code....dat kan later ook nog wel. Ik verwacht dat het komend weekend toch te druk is.
Nu je uit de kast bent is dit normaal gedrag te noemen hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eurovisie songfestival wel, Grace Kelly niet.
Maar mijn hele televisiekijkgedrag is was ook wel wat "apart" te noemen.
Nou ja, uitstekend.., hij wordtdtddtdtdt de laatse jaren wel beter jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hallo, ik ga niet niet naar een film vanwege het privé leven van een acteur hoor. Ik vind TC een uitstekend acteur en zijn films zijn vrijwel allemaal geweldig om naar te kijken. Wat hij prive doet moet hij zelf weten (al zet ik er diverse vraagtekens bij).
De wereld is natuurlijk wel groter dan alleen je persoonlijke wereld he...quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat doen ze dan dat jij er persoonlijk last van hebt, muhammad_ali?
Hoezo de laatste jaren? Ik vond hem al goed in Born on the Fourth of July, A Few Good Man en Interview with the Vampire. Films die echt al jaren oud zijn hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou ja, uitstekend.., hij wordtdtddtdtdt de laatse jaren wel beter ja
Nee, uiteraard. Maar als je kijkt naar invloed op wereldlijke zaken dan zou ik eerder geneigd zijn te roepen dat de Mormonen zo snel mogelijk moeten worden opgeheven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
De wereld is natuurlijk wel groter dan alleen je persoonlijke wereld he...
Ik heb trouwens niet veel tegen die kerk. En wat ik wel tegen die kerk heb, heb ik tegen iedere kerk
Ik heb toevallig gisteren nog een voorlichting over (en door) mormonen gehad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. Maar als je kijkt naar invloed op wereldlijke zaken dan zou ik eerder geneigd zijn te roepen dat de Mormonen zo snel mogelijk moeten worden opgeheven.
Tja, dat kan.. Ik vond hem daar maar gewoontjes. Niet bovenmatig goed, interesant spel of wat dan ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo de laatste jaren? Ik vond hem al goed in Born on the Fourth of July, A Few Good Man en Interview with the Vampire. Films die echt al jaren oud zijn hoor.
En ze zijn zo hecht als de vrijmetselaren? Of dat niet...quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt een hoop op 't Christendom, alleen denken zij dat ze het ware geloof hebben, zoals Jezus het bedoeld heeft.
Iig 1 van de bestequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Johnny Depp is gewoon dé beste acteur.
Oeh, oeh. Daar heb ik nog een leuk verhaal over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Nee idd. maar Se7en ook. En The Usual Suspects
Ik zag beide films in de Sneak Preview, waar we dus geen idee hadden wat we voorgeschoteld zouden krijgen. We hadden pas Usual Suspects gezien en zagen vervolgens Seven. Het ging er natuurlijk om wie de seriemoordenaar was. Wij zeiden steeds tegen elkaar 'it's Keyser Soze'... WAS 'T 'M!quote:
Ik vond dat toch wel heel leuk, de Sneak Preview.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:52 schreef muhammad_ali het volgende:haha. maar het zijn wel goede films he
Wel balen als je een film ziet die je totaal niet ligt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond dat toch wel heel leuk, de Sneak Preview.
Ik wist van sommige films nog helemaal niks en dan ben je dus helemaal blanco als het begint.
Ik zou eens in mijn archiefje moeten duiken om een film te vinden die ik echt niks vond.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel balen als je een film ziet die je totaal niet ligt.
Ik mis nog '20 jaar Oprah'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb er nog wel een paar die ik helemaal niets vond hoor. Maarja ik heb ook teveel films gezien
http://dvd.eyupciftci.nl <---- heb ik zelf
Hoei boei.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Hoi Polloi
Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef wyccie het volgende:
Jij hebt ook Grieks gehad, Lienekien?
Waarom zou daaruit blijken dat ik Grieks heb gehad?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Was het dan toevallig dat je Hoei boei zei?
Ik zag Back to the Future als 16-jarige puber in de bioscoop. Ik was 'blown away'!quote:
Ja, ik zag het ook, want ik wilde het zeker weten voordat ik iets geks zou zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Maar 't is wel Grieks ergens voor, vond ik op Google.
Doet me denken aan wat je laatst zei over een volle bioscoop. We gingen met een groepje naar Back to the Future II en die zaal was echt afgeladen. Dat was wel erg leuk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:35 schreef muhammad_ali het volgende:
Kan ik me wat bij voorstellen. Ik vond het zelf ook geweldig om te zien toen ik 12 was. En nog steeds eerlijk gezegd. Heb de box ook orgineel liggen
Hoi polloi staat zelfs in Van Dale, heb ik net gezien. Misschien is er hier een gymnasiast die weet wat het schip in 't Grieks is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook, want ik wilde het zeker weten voordat ik iets geks zou zeggen.
En toch staat me er iets van bij dat dat woord (of iets wat er op lijkt) het schip of de boot moet betekenen.
Wyccie dacht te zeggen 'het schip' of 'de boot', dus 't is de vraag wat dat dan in het Grieks is. Maar ja, ze is nu weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Geen gymnasium wel een antwoord : http://en.wikipedia.org/wiki/Hoi_polloi
Ik zit morgen dus gewoon in een afgeladen zaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat je laatst zei over een volle bioscoop. We gingen met een groepje naar Back to the Future II en die zaal was echt afgeladen. Dat was wel erg leuk.
Over geweldig goeie films gewproken:quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch staat me er iets van bij dat dat woord (of iets wat er op lijkt) het schip of de boot moet betekenen.
Ik niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Heb je wel eens een Jim Jarmusch film gezien?
Ik ga even kijken wie dat isquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Heb je wel eens een Jim Jarmusch film gezien?
Die vind je gewoon een lekker dingquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Johnny Depp is gewoon dé beste acteur.
Hij de de perfecte combinatie van een goed uiterlijk (lekker mysterieuzig en niet zo stereotype hollywood-acteur) en acteerprestaties. Als ik een film zie waarin hij speelt dan zie je geen Johnny Depp, maar de persoon die hij speelt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vind je gewoon een lekker ding
(maar ben het wel met je eens, Johnny Depp is super)
ik vind te types die Brad Pitt speelt dan veel beter. Hij is meestal de casual man with the edgequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij de de perfecte combinatie van een goed uiterlijk (lekker mysterieuzig en niet zo stereotype hollywood-acteur) en acteerprestaties. Als ik een film zie waarin hij speelt dan zie je geen Johnny Depp, maar de persoon die hij speelt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens zelf dol (naast Johnny Depp) op:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef muhammad_ali het volgende:
ik vind te types die Brad Pitt speelt dan veel beter. Hij is meestal de casual man with the edge
Snatch en 12 monkey'squote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]Meet Joe Black
Maar ik vind wel dat Brad Pitt veel 'hetzelfde' speelt. Iets wat je van Johnny Depp niet snel kan zeggen.
Nou, veel hetzelfde valt toch wel mee??quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]Meet Joe Black
Maar ik vind wel dat Brad Pitt veel 'hetzelfde' speelt. Iets wat je van Johnny Depp niet snel kan zeggen.
Nah, ik heb bijna alles van Brad Pitt gezien, en hij speelt veel rollen hetzelfde. De bedachtzame man met iets extra's. En ja, Hugh Grant speelt idd ook bijna altijd dezelfde manquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, veel hetzelfde valt toch wel mee??
Hugh Grant, die speelt wel veel hetzelfde. Maar dat ene typetje wat ie kan, kan ie dan ook wel erg leuk
Een bedachtzame man met iets extra's is zo'n vage omschrijving, daar zou Hugh nog onder kunnen vallen... +/-quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, ik heb bijna alles van Brad Pitt gezien, en hij speelt veel rollen hetzelfde. De bedachtzame man met iets extra's. En ja, Hugh Grant speelt idd ook bijna altijd dezelfde man(en absoluut een leuk type
)
Ik blijf hem leuk vindenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Hugh Grant echt he-le-maal niks.
Briljante manquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh, welke gewaardeerde acteurs vinden jullie trouwens maar niets?
[afbeelding]
Ik vind bijna geen enkele film waar hij in meespeelt leuk![]()
(behalve 'As Good as it Gets' die was schitterend)
Ik kan er niet tegen, ik vind hem verschrikkelijkquote:
Zou een user moeten zijn op fok! Vrouwelijk....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
HBS? Hogere Burger School
Maar HB ken ik nie...
Hè Naus (fonetisch gesproken dan) betekent zoveel als het 'vrachtschip' of 'oorlogsschip'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi polloi staat zelfs in Van Dale, heb ik net gezien. Misschien is er hier een gymnasiast die weet wat het schip in 't Grieks is.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen, ik vind hem verschrikkelijkIk zou een film mijden omdat hij er in meedoet...
Goedenavond!quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:27 schreef Augustina het volgende:
Wie weet de vertaling van ' despatch' ?
iets als verwijderen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:27 schreef Augustina het volgende:
Wie weet de vertaling van ' despatch' ?
kan toch ook als je een stukje moet verwijderen om een pakketje te openen ofzo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..](met spoed) verzenden van kant maken goed en snel afdoen vlug opeten
* muhammad_ali praat nooit meer met jequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog zo'n overgewaardeerd iemand vind ik Keanu Reeves.
Ik wist dat ik je tegen het zere been schoptequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:30 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
* muhammad_ali praat nooit meer met je![]()
![]()
Die man is het voorbeeld van schijt aan alles. Hij acteert aardig niet geweldig. Maar dat komt omdat hij een bandje heeft en eigenlijk niet wil acteren ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je tegen het zere been schopte.
maar ik vind 'm slecht acteren en niet eens echt knap ofzo.
Bah, dat wist ik niet eens. Nu vind ik 'm nog stommer, want ik vind dat een acteren echt een passie moet zjin voor een acteur.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Die man is het voorbeeld van schijt aan alles. Hij acteert aardig niet geweldig. Maar dat komt omdat hij een bandje heeft en eigenlijk niet wil acteren ookMaarja er moet brood op tafel. Een bijbaantje dus....
He is the one.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, dat wist ik niet eens. Nu vind ik 'm nog stommer, want ik vind dat een acteren echt een passie moet zjin voor een acteur.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh, welke gewaardeerde acteurs vinden jullie trouwens maar niets?
[afbeelding]
Ik vind bijna geen enkele film waar hij in meespeelt leuk![]()
(behalve 'As Good as it Gets' die was schitterend)
En die met die matrozen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Chinatown
![]()
About Schmidt
![]()
The Shining
![]()
Maar vooral:
One Flew Over the Cuckoo's Nest
![]()
Nee, veel vroeger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
A Few Good Men?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Lienekien het volgende:
Blijkbaar heet 'ie The Last Detail. http://www.imdb.com/title/tt0070290/
Ja, die is ook wel aardig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Five Easy Pieces dan?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, ik ging voetbal kijken...Nu weet ik het weer.
Hetzelfde speelt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik kan hem gewoon niet aanzien. Dat lijzige, die geniepige blik en ik vind ook dat hij altijd wel een beetje hetzelfde speelt, maar dat komt ook omdat zijn persoontje nogal uitgesproken is en tsja...dat blijft toch elke keer zichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |