Ga je echt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Slaap zacht!
Tja, ik houd van eerlijkheid, en dus zeg ik gewoon wat ik denk. Dat is iets van de laatste maanden overigens, vroeger probeerde ik alles altijd zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar daar ben ik mee gestopt.quote:
Er is een tijd en een plaats, en wat mij betreft is TTKLPT dus niet de plaats voor politieke discussies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, ik houd van eerlijkheid, en dus zeg ik gewoon wat ik denk. Dat is iets van de laatste maanden overigens, vroeger probeerde ik alles altijd zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar daar ben ik mee gestopt.
Jij solliciteert daarmee naar 55 stokslagen, wyccie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Waar slaat de TT op, Do2?
Dat merk je toch wel?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom?
Dat laatste ben ik wel met je eens hoor. Ik ging alleen even mee in de algemene discussie die werd gestartquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een tijd en een plaats, en wat mij betreft is TTKLPT dus niet de plaats voor politieke discussies.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een tijd en een plaats, en wat mij betreft is LPTTTK dus niet de plaats voor politieke discussies.
Nu ja, dat deze reeks de 55 heeft gehaald, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
Waar zou ik in moeten geloven? En wat is het mirakel?
Ik mis vandaag een heleboel.
Ik vind het nogal ontnuchterend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je voelt je niet op je gemak, bedoel je?
Ik wil het niet over politiek hebben, daar word je nu bijna mee doodgegooid. De media smult er van. Overal is het bezig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Zien jullie hoe handig ik dat politieke gedoe negeer?
Ik heb het over tongen, TT's en snoepen. Lienekien, je hoeft niet naar bed. Waar wil jij het over hebben?
Maar ik wil zo graag naar bed. Ik ben nu alleen te opgefokt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Zien jullie hoe handig ik dat politieke gedoe negeer?
Ik heb het over tongen, TT's en snoepen. Lienekien, je hoeft niet naar bed. Waar wil jij het over hebben?
Wat vind je ontnuchterend?quote:
Ik was toch heel duidelijk hoor, ik ga het niet nog een keer uitspellen. Het gaat er al veel te lang over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat vind je ontnuchterend?
Dat DM graag zou zien dat mevrouw Ayaan eens op zou rotten?
Dat dit niet de plaats is voor een politieke discussie?
Wat?
Hou er nou over op, asjeblieft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
DM, geef jij eens uitleg.
Laat ik het dan toch maar wat genuanceerder brengen, om misverstanden te voorkomen:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat vind je ontnuchterend?
Dat DM graag zou zien dat mevrouw Ayaan eens op zou rotten?
Dat dit niet de plaats is voor een politieke discussie?
Wat?
Ga er dan niet zo op door. 't Was voor mij allang klaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maak je dan niet zo druk, asjeblieft.
C'est le ton qui fait la musique.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
En toch wil ik dan even weten, buiten de inhoud om, of men de voorkeur geeft aan de ongenuanceerde versie, of de genuanceerde...
Dan moet hij ook de consequenties nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet dat doen waar je zelf de voorkeur aan geeft, DM.
Van Dale geeft: het komt aan op de manier waarop men iets zegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dat misschien vertalen? Frans is nooit mijn sterkste kant geweest
Ja, maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben is waar men over het algemeen eerder op zou reageren. Dit staat dus helemaal los van de voorgaande discussie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ok. Je hebt dus een mening, DM. Zoals de meesten.
Prima, toch?
Ja, maar ik niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet hij ook de consequenties nemen.
Het is de toon die de muziek maakt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dat misschien vertalen? Frans is nooit mijn sterkste kant geweest
Je doet leuk je best om de bliksem af te leiden.quote:
Dan kun je dus nog wel even blijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik wil zo graag naar bed. Ik ben nu alleen te opgefokt.![]()
Daar valt geen zinnig woord over te zeggen, ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben is waar men over het algemeen eerder op zou reageren. Dit staat dus helemaal los van de voorgaande discussie.
En mijn lering trekken dat ik voortaan toch maar weer genuanceerder te werk ga. Dat wilde ik gewoon eventjes weten. In het verleden is mij wel eens verweten te politiek correct te willen zijn, maar blijkbaar is doorslaan naar de andere kant al helemaal geen succes, wil je een discussie voeren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet hij ook de consequenties nemen.
Dat ligt eraan wat voor reactie je wilt. Je 'rot op mens'-versie schoot mij onmiddellijk in het verkeerde keelgat. Da's ook een reactie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben is waar men over het algemeen eerder op zou reageren. Dit staat dus helemaal los van de voorgaande discussie.
Ja, ik wil 't weleens zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet leuk je best om de bliksem af te leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |