Ik probeer juist altijd alles zo politiek incorrect mogelijk te verwoorden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, ik houd van eerlijkheid, en dus zeg ik gewoon wat ik denk. Dat is iets van de laatste maanden overigens, vroeger probeerde ik alles altijd zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar daar ben ik mee gestopt.
Nee, dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:04 schreef Lienekien het volgende:
Politiek incorrect, is dat hetzelfde als grof in de bek?
Fitness is toch zo'n instelling waar je geld aan betaald om moe te worden??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie doet er hier weleens aan fitness?
Het was bij DaMart meer de manier waarop hij het bracht dan de eigenlijke mening die bij tegen de borst stiet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is iets heel anders.
Heb je mij wel eens 'grof in de bek' gehoord op dit forum?
Politiek-incorrect is tegen wat in de gangbare politieke omgang done is ingaan.
Eenschquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Het is echt leuk om al die geïrriteerde miscommunicatie terug te lezen. Dat mogen jullie wel vaker doen, wat mij betreft.
Klik op mijn ondertitel, klik op mijn ondertitel!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Eensch
Oja. uiteraard heb ook ik een mening over Ayaan
Van mij mag ze blijven, tis toch de perper van Den Haag he.
En daarbij, als ze blijft heeft Taida een goede reden om een rechtzaak te starten naar mijn mening
Dat heb ik dan ook gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg wat je wilt zeggen en doe dat op de manier waarop je het wilt zeggen.
Vanwege het gebrek aan handvatten voor discussie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klik op mijn ondertitel, klik op mijn ondertitel!!![]()
![]()
En waarom een slotje??![]()
Volgens mij is het ook een kwestie van hoe je het opvat. Het nadeel van internet is dat alles geschreven is, en je niet de (sarcastische) ondertonen van mensen hoort.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was bij DaMart meer de manier waarop hij het bracht dan de eigenlijke mening die bij tegen de borst stiet.
Die topics zijn er al volop.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef LXIV het volgende:
Valt er over AHA en alles eromheen dan niet te discussieren?
Precies. Oprotten is straattaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een kwestie van hoe je het opvat. Het nadeel van internet is dat alles geschreven is, en je niet de (sarcastische) ondertonen van mensen hoort.
Zo vind ik het gebruik van het woord 'oprotten' nog redelijk normaal, en niet bepaald schokkend. Ik hoor het hier vaak genoeg op straat.
En tja, 'dat mens' is niet erg tactvol, maar aan de andere kant ook niet wereldschokkend.
En volgens mij heb ik beide uitdrukkingen niet eens gezamenlijk in één post genoemd!
Alles nog eens nagelezen hebbend, vind ik het eerlijk gezegd weliswaar niet echt genuanceerd of politiek correct, maar ook weer niet superbot of beledigend of zo. En bovendien wilde ik gewoon even een discussie uitlokken, en dat is dus uiteindelijk wel gelukt
Nou?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens wat liefs laten zien?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06203/P1130410.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06203/P1130413.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
.
Straattaal mag ook online gebruikt worden hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Precies. Oprotten is straattaal.![]()
We gaan nu zo lang op het onderwerp door, dat het danig uit proportie raakt. Wat mij betreft was het met de 'koude douche' al wel bekeken.
En 't was vast niet de discussie die je je had voorgesteld.![]()
Alles mag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straattaal mag ook online gebruikt worden hoor
Nou, ik wilde gewoon eens zien hoe men zou reageren op zo'n lekker ongenuanceerde post... en ik hoopte een discussie over taalgebruik en zo... dat is dus best wel geslaagd eigenlijk!![]()
Zoals ik gisterenavond al aangaf, houd ik me eigenlijk altijd in, en probeer ik dingen te brengen op een manier waarop het zo min mogelijk mensen tegen de borst stuit. Ik wilde eens even breken met die traditie, en mezelf een keer een andere rol aanmeten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alles mag.
Maar ik vond het nogal 'out of character' voor jou. Meer beschaving, minder borreltafelpraat.
Ik vind het AHM verhaal een beetje dubbel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klik op mijn ondertitel, klik op mijn ondertitel!!![]()
![]()
En waarom een slotje??![]()
Ha, JAM, long time no see.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef JAM het volgende:
Ik ben een mirakel.
Volgende week donderdag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef JAM het volgende:
Jongens, wanneer is het hemelvaart?
Okay. Ik kreeg een nieuwe deadline for een essay en dat was hemelvaart. Ik als goddeloze hond wist weer niet wanneer dat was.quote:
Ik dnek dat dit beter is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef JAM het volgende:
Of moet ik ervan maken; 'Wij waren geweldige minnaars.' ?
Ik meld me af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
Trouwens, als iemand volgende week woensdag seks met mij wil, moet'ie even contact met mij opnemen.
Medische mysteries: het meisje met de zeemeerminbenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:28 schreef Lienekien het volgende:
Waar gaat Oprah vandaag over?
Ik wil niet tussen jou en je deadline voor de dag erna instaan, JAM.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
Trouwens, als iemand volgende week woensdag seks met mij wil, moet'ie even contact met mij opnemen.
Da's een herhalingquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Medische mysteries: het meisje met de zeemeerminbenen
Bij Oprah in de studio zijn kinderen die de medische wereld voor een raadsel plaatsen. Ze ontvangt een kleuter die geen pijn voelt en het meisje dat bekend staat als het zeemeerminmeisje. Haar beentjes zijn zo met elkaar vergroeid dat het lijkt alsof ze een zeemeerminnenstaart heeft.
Bron
Ja, gisteren was ook een herhaling, van die schrijfster die met een homo getrouwd wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's een herhaling(maar die was wel interessant)
Ik heb het 8 jaar geleden op de middelbare school voor het laatst gehad, ik kan nu alleen even weinig doen voor je op mijn werk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef JAM het volgende:
Kan iemand hier Grieks? Oud-Grieks?
Jij kijkt Oprah??quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, gisteren was ook een herhaling, van die schrijfster die met een homo getrouwd was.

Ik kijk het 's nachts als ik niet goed kan slapen en het onderwerp interessant of leuk is. Maar ik mág het kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij kijkt Oprah?? [afbeelding]
ach.., ik had het ook wel kunnen weten eigenlijk....
Via een rtl programma??quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef JAM het volgende:
Hoe openbaart de walging zich, denken jullie?
Ik dacht dat je IKEA ging zeggen.quote:
Is idd ook een goeiequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Medische mysteries: het meisje met de zeemeerminbenen
Bij Oprah in de studio zijn kinderen die de medische wereld voor een raadsel plaatsen. Ze ontvangt een kleuter die geen pijn voelt en het meisje dat bekend staat als het zeemeerminmeisje. Haar beentjes zijn zo met elkaar vergroeid dat het lijkt alsof ze een zeemeerminnenstaart heeft.
Bron
Niet zo heel grppig hoor, muhammad_ali. Bijna alle kinderen die geboren worden met de beentjes vergroeid gaan al snel dood.quote:
Ja zo bedoelde ik dat. Isa, bedankt dat jij ff schrijft wat ik bedoelquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo heel grppig hoor, muhammad_ali. Bijna alle kinderen die geboren worden met de beentjes vergroeid gaan al snel dood.
Maar je bedoelt vastOprah
![]()
Ik moest er ook wel om gniffelen dat Erik Oprah kijkt
Eurovisie songfestival wel, Grace Kelly niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat vast straks ook het Eurovisiesongfestival kijken? En je spaart plaatjes van Grace Kelly
Dàt zou nu wel verrassend zijn in dit rijtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
Volgens mij gaat Erik zo gewoon de Champion's League finale kijken!
Dat zou idd verrassend zijn maar des te mooierquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dàt zou nu wel verrassend zijn in dit rijtje
Helaas, voetbal is niet aan mij besteedquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas, voetbal is niet aan mij besteed.
Met deze herinnering probeer ik net vriendjelief mee te krijgen naar de bioscoop vanavond. Maar na eerst ja te hebben gezegd kwam hij er al vlot achter dat het een gemeen plannetje wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef muhammad_ali het volgende:
Je moet morgen naar de bios Isa. Ik heb net de kaartjes opgehaald voor morgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met deze herinnering probeer ik net vriendjelief mee te krijgen naar de bioscoop vanavond. Maar na eerst ja te hebben gezegd kwam hij er al vlot achter dat het een gemeen plannetje was
Nee niet naar M:Iquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef Isabeau het volgende:
We wilden naar Mission Impossible IIIIk hou wel van een goeie actie film
En de Da Vinci Code....dat kan later ook nog wel. Ik verwacht dat het komend weekend toch te druk is.
Nu je uit de kast bent is dit normaal gedrag te noemen hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eurovisie songfestival wel, Grace Kelly niet.
Maar mijn hele televisiekijkgedrag is was ook wel wat "apart" te noemen.
Nou ja, uitstekend.., hij wordtdtddtdtdt de laatse jaren wel beter jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hallo, ik ga niet niet naar een film vanwege het privé leven van een acteur hoor. Ik vind TC een uitstekend acteur en zijn films zijn vrijwel allemaal geweldig om naar te kijken. Wat hij prive doet moet hij zelf weten (al zet ik er diverse vraagtekens bij).
De wereld is natuurlijk wel groter dan alleen je persoonlijke wereld he...quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat doen ze dan dat jij er persoonlijk last van hebt, muhammad_ali?
Hoezo de laatste jaren? Ik vond hem al goed in Born on the Fourth of July, A Few Good Man en Interview with the Vampire. Films die echt al jaren oud zijn hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou ja, uitstekend.., hij wordtdtddtdtdt de laatse jaren wel beter ja
Nee, uiteraard. Maar als je kijkt naar invloed op wereldlijke zaken dan zou ik eerder geneigd zijn te roepen dat de Mormonen zo snel mogelijk moeten worden opgeheven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
De wereld is natuurlijk wel groter dan alleen je persoonlijke wereld he...
Ik heb trouwens niet veel tegen die kerk. En wat ik wel tegen die kerk heb, heb ik tegen iedere kerk
Ik heb toevallig gisteren nog een voorlichting over (en door) mormonen gehad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. Maar als je kijkt naar invloed op wereldlijke zaken dan zou ik eerder geneigd zijn te roepen dat de Mormonen zo snel mogelijk moeten worden opgeheven.
Tja, dat kan.. Ik vond hem daar maar gewoontjes. Niet bovenmatig goed, interesant spel of wat dan ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo de laatste jaren? Ik vond hem al goed in Born on the Fourth of July, A Few Good Man en Interview with the Vampire. Films die echt al jaren oud zijn hoor.
En ze zijn zo hecht als de vrijmetselaren? Of dat niet...quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt een hoop op 't Christendom, alleen denken zij dat ze het ware geloof hebben, zoals Jezus het bedoeld heeft.
Iig 1 van de bestequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Johnny Depp is gewoon dé beste acteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |