Oké, dat was dan misschien iets te ongenuanceerd, maar ik werd ook een beetje moe van al die media aandacht die ze krijgt. Maar ik ben het, nadat ik die posts nog eens heb nagelezen, wel met je eens dat het iets te bot over kwam. Vandaar mijn genuanceerdere versie hierboven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor reactie je wilt. Je 'rot op mens'-versie schoot mij onmiddellijk in het verkeerde keelgat. Da's ook een reactie.
Nee, ik heb alleen 2 andere gezien, dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Had ik deze gisteren al laten zien?
[afbeelding]
Je hoeft je natuurlijk van mij niks aan te trekken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, dat was dan misschien iets te ongenuanceerd, maar ik werd ook een beetje moe van al die media aandacht die ze krijgt. Maar ik ben het, nadat ik die posts nog eens heb nagelezen, wel met je eens dat het iets te bot over kwam. Vandaar mijn genuanceerdere versie hierboven.
Sorry... ik dacht: 'Laat ik ook eens een serieuzere discussie aangaan'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de sfeer hier vanavond niet echt om vrolijk van te worden.
Niks mis mee, maar toch is het niet echt een vrolijke discussiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry... ik dacht: 'Laat ik ook eens een serieuzere discussie aangaan'
Nou, in dit geval wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft je natuurlijk van mij niks aan te trekken.![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Nou ga ik echt naar bed. Welterusten.
Slaap zachtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Nou ga ik echt naar bed. Welterusten.
Ik heb het nog geprobeerd leuker te maken met een flauw grapje... maar die bleek iets te flauwquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar toch is het niet echt een vrolijke discussie.
Waar niets mis mee is, in mijn opinie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
Toen ik die post plaatste was dat met de gedachte 'niet nog meer gezeik over Hirsi Ali!'... en die frustratie komt ook mijns inziens iets teveel naar boven in mijn bewoordingen.
Mijn ijsje van vanavond zag er ongeveer zo uit, alleen dan zonder waaiers en met een andere smaak ijs:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Kunnen we het niet over iets leuks hebben?
Ik vind het juist een heerlijke combinatie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ijs en slagroom een vreselijke combinatie.
quote:In Israël heeft een tandarts het gebit van een man met een hamer bewerkt na een ruzie. De smoelensmid uit Tel Aviv raakte slaags met een man die de uitslag van een onderzoek van het gebit van de zoon van zijn vriendin wilde ophalen. De tandarts wilde hem die niet geven waarna ze op de vuist gingen.
De politie heeft de 49-jarige tandarts aangehouden. Het gebit van het slachtoffer raakte door de aanval zwaar beschadigd.
Nee joh, dat is juist lekker!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind slagroom te warm voor ijs. En dan neem je een hap, half lauw, half vriezend. Verschrikkelijk gewoon.
Hagelslag is wel een lekkere toevoeging.
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist lekker!
Maar goed, smaken verschillen he!
Behalve goede smaak.quote:
Dat is ook een manier om de concurrentie in de kaart te spelen, natuurlijk!quote:
Alleen omdat jij denkt dat er niemand is, betekent het niet dat er ook daadwerkelijk niemand is, DaMart.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik iedereen weggejaagd nu
Nou, dan ga ik ook maar slapen nu. Weltetrusten, een goede nacht, en tot morgen allemaal!
Ik denk dat de kerstman niet bestaat, maar dat betekent dus niet dat hij daadwerkelijk niet bestaat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat jij denkt dat er niemand is, betekent het niet dat er ook daadwerkelijk niemand is, DaMart.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerstman niet bestaat, maar dat betekent dus niet dat hij daadwerkelijk niet bestaat?![]()
Je hebt geen geweten, jij gewetensloze rekel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen!
Jawel, maar ik heb ook een vermoeidheid, een baan, en een wekker die morgenochtend vroeg weer afloopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt geen geweten, jij gewetensloze rekel.
Dan wordt het een liefdevolle droomquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij me in mijn dromen achtervolgen dan?
Voor jou misschien, voor mij niet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan wordt het een liefdevolle droom.
Aan mij heb je dan een goeie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Het is echt leuk om al die geïrriteerde miscommunicatie terug te lezen. Dat mogen jullie wel vaker doen, wat mij betreft.
Ik vond het ook leuk. Ben blij dat ik over Ayaan begon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Het is echt leuk om al die geïrriteerde miscommunicatie terug te lezen. Dat mogen jullie wel vaker doen, wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |