Oeh, oeh. Daar heb ik nog een leuk verhaal over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Nee idd. maar Se7en ook. En The Usual Suspects
Ik zag beide films in de Sneak Preview, waar we dus geen idee hadden wat we voorgeschoteld zouden krijgen. We hadden pas Usual Suspects gezien en zagen vervolgens Seven. Het ging er natuurlijk om wie de seriemoordenaar was. Wij zeiden steeds tegen elkaar 'it's Keyser Soze'... WAS 'T 'M!quote:
Ik vond dat toch wel heel leuk, de Sneak Preview.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:52 schreef muhammad_ali het volgende:haha. maar het zijn wel goede films he
Wel balen als je een film ziet die je totaal niet ligt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond dat toch wel heel leuk, de Sneak Preview.
Ik wist van sommige films nog helemaal niks en dan ben je dus helemaal blanco als het begint.
Ik zou eens in mijn archiefje moeten duiken om een film te vinden die ik echt niks vond.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel balen als je een film ziet die je totaal niet ligt.
Ik mis nog '20 jaar Oprah'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb er nog wel een paar die ik helemaal niets vond hoor. Maarja ik heb ook teveel films gezien
http://dvd.eyupciftci.nl <---- heb ik zelf
Hoei boei.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Hoi Polloi
Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef wyccie het volgende:
Jij hebt ook Grieks gehad, Lienekien?
Waarom zou daaruit blijken dat ik Grieks heb gehad?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Was het dan toevallig dat je Hoei boei zei?
Ik zag Back to the Future als 16-jarige puber in de bioscoop. Ik was 'blown away'!quote:
Ja, ik zag het ook, want ik wilde het zeker weten voordat ik iets geks zou zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Maar 't is wel Grieks ergens voor, vond ik op Google.
Doet me denken aan wat je laatst zei over een volle bioscoop. We gingen met een groepje naar Back to the Future II en die zaal was echt afgeladen. Dat was wel erg leuk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:35 schreef muhammad_ali het volgende:
Kan ik me wat bij voorstellen. Ik vond het zelf ook geweldig om te zien toen ik 12 was. En nog steeds eerlijk gezegd. Heb de box ook orgineel liggen
Hoi polloi staat zelfs in Van Dale, heb ik net gezien. Misschien is er hier een gymnasiast die weet wat het schip in 't Grieks is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook, want ik wilde het zeker weten voordat ik iets geks zou zeggen.
En toch staat me er iets van bij dat dat woord (of iets wat er op lijkt) het schip of de boot moet betekenen.
Wyccie dacht te zeggen 'het schip' of 'de boot', dus 't is de vraag wat dat dan in het Grieks is. Maar ja, ze is nu weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Geen gymnasium wel een antwoord : http://en.wikipedia.org/wiki/Hoi_polloi
Ik zit morgen dus gewoon in een afgeladen zaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat je laatst zei over een volle bioscoop. We gingen met een groepje naar Back to the Future II en die zaal was echt afgeladen. Dat was wel erg leuk.
Over geweldig goeie films gewproken:quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch staat me er iets van bij dat dat woord (of iets wat er op lijkt) het schip of de boot moet betekenen.
Ik niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Heb je wel eens een Jim Jarmusch film gezien?
Ik ga even kijken wie dat isquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Heb je wel eens een Jim Jarmusch film gezien?
Die vind je gewoon een lekker dingquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Johnny Depp is gewoon dé beste acteur.
Hij de de perfecte combinatie van een goed uiterlijk (lekker mysterieuzig en niet zo stereotype hollywood-acteur) en acteerprestaties. Als ik een film zie waarin hij speelt dan zie je geen Johnny Depp, maar de persoon die hij speelt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vind je gewoon een lekker ding
(maar ben het wel met je eens, Johnny Depp is super)
ik vind te types die Brad Pitt speelt dan veel beter. Hij is meestal de casual man with the edgequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij de de perfecte combinatie van een goed uiterlijk (lekker mysterieuzig en niet zo stereotype hollywood-acteur) en acteerprestaties. Als ik een film zie waarin hij speelt dan zie je geen Johnny Depp, maar de persoon die hij speelt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens zelf dol (naast Johnny Depp) op:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef muhammad_ali het volgende:
ik vind te types die Brad Pitt speelt dan veel beter. Hij is meestal de casual man with the edge
Snatch en 12 monkey'squote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]Meet Joe Black
Maar ik vind wel dat Brad Pitt veel 'hetzelfde' speelt. Iets wat je van Johnny Depp niet snel kan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |