abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:07:17 #1
3542 Gia
User under construction
pi_37881956
Nawijn: Ook GL-Kamerlid Karimi loog

Tja, al 9 topics over Ayaan, dan mag er toch ook wel over mevrouw Karimi een topic geopend worden.
Wat vindt men hiervan? Hetzelfde laken een pak? Vanavond nog een briefje naartoe dat ze geen Nederlandse is?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:08:27 #2
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_37881992
Nawijn. die flapdrol wil weer het nieuws halen en links zwart maken
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:09:12 #3
3542 Gia
User under construction
pi_37882017
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nawijn is een betrouwbare bron ??
Nawijn misschien niet, maar haar eigen boeken toch zeker wel...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:09:15 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37882020
quote:
Nawijn is een betrouwbare bron ??
Ja, hij was minister voor Vreemdelingenzaken in Balkenende I.

Daarnaast nog meer:
- hoofd afdeling asielzaken, afdeling Vreemdelingenzaken, ministerie van Justitie, van 1980 tot 1988
- directeur Vreemdelingenzaken/hoofddirecteur I.N.D. (Immigratie- en Naturalisatie Dienst), ministerie van Justitie, van 1988 tot 1996

Iemand die dus wel van de hoed en de rand zal weten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 16:10:58 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_37882073
Wanneer het idd waar is moet ze opbokken en al het geld wat ze gehad heeft voor haar functie terug betalen met rente...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:11:34 #6
pi_37882097
sorryjongens ik gereageerde voordat ik het stukje had gelezen, maar enfin Nawijn blijft een onbetrouwbaar onderkruipsel.
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_37882151
Goed bezig die Nawijn!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:15:25 #8
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37882204
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Goed bezig die Nawijn!

Zekers goed bezig jah, zo kennen we hem weer
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:18:42 #9
pi_37882305
Mijn god, 40 eeuwen menselijke beschaving en nog lopen er aanhangers van Nawijn rond...
[/quote]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:21:47 #10
127004 maril
Smeetsfan
pi_37882398
Dit is puur zuigen en niets anders Bah.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37882680
quote:
Nawijn. die flapdrol wil weer het nieuws halen en links zwart maken
daar hoef je over het algemeen weinig voor te doen of ze voelen zich alweer onderdrukt door de kwade rechtse partijen
pi_37882757
Zoals voorspelt...
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Timmehhh het volgende:
Ik blijf het frappant vinden dat Zembla het hele verleden en vluchtverhaal van Ayaan hebben nagetrokken. Zouden ze dit ook hebben gedaan als Ayaan nog bij de PVDA had gezeten?
Zouden ze ook de vluchtverhalen van alle asielzoekers uit de Linkse fracties hebben gecontroleerd? Ik noem een Fatah Karami....

En nou moet ze het land terwijl zowat elke asielzoeker gelogen heeft om Nederland binnen te komen...
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:33:55 #13
3542 Gia
User under construction
pi_37882809
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:32 schreef Timmehhh het volgende:
Zoals voorspelt...
[..]

En ik voorspel dat er nog meer gevallen, ook buiten de politiek aan 't licht zullen komen.
pi_37882913
Een land dient bestuurd te worden door mensen uit eigen land - een zuivere nationaliteit zonder enige tussenkomst van immigranten/buitenlanders voor x generaties lang. Geef vooral de macht aan vluchtelingen, immigranten/buitenlanders en Duitsers ja.
Life is cheap
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:39:08 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37883001
-edit- Laat maar

[ Bericht 81% gewijzigd door RedFever007 op 16-05-2006 16:46:10 ]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:45:00 #16
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37883201
Nu snap ik die reactie van Halsema beter. Ik was het eens met haar in haar debat met Dijkstal. Zoiets kan alleen als Halsema liegt dat ze barst.
pi_37883676
Karimi heeft in 1983 in Duitsland politiek asiel gekregen. Indien dat niet terecht was ben ik benieuwd hoe we dat als Nederland kunnen aanvechten. Ik ben ook wel benieuwd naar de argumenten waarom het asiel niet terecht was, daar zegt Nawijn namelijk niets over.

Karimi is in Duitsland gescheiden van haar eerste (Iraanse) echtgenoot, is vervolgens met een Duitser getrouwd, en is met haar nieuwe echtgenoot en haar kind uit het eerste huwelijk in 1989 naar Nederland verhuisd. Volkomen legaal. Ergens tussen 1989 en 1998 heeft ze de Nederlandse nationaliteit aangevraagd en gekregen (zal zo rond 1994 zijn geweest, het moment dat ze vijf jaar in NL was). Heeft ze daarbij gelogen of gefraudeerd? Volgens mij is daar geen enkele aanwijzing voor.

Een linkje erbij met haar verhaal: http://www.birnweich.de/farah/pdf/Extra%20jaren.pdf
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Hij heeft zich waarschijnlijk niet eens in de zaak verdiept...

[ Bericht 14% gewijzigd door Kozzmic op 16-05-2006 17:06:01 ]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:21:07 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37884350
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:00 schreef Kozzmic het volgende:

Ik ben ook wel benieuwd naar de argumenten waarom het asiel niet terecht was, daar zegt Nawijn namelijk niets over.
Precies, er wordt gedaan alsof liegen an sich een misdaad is waarmee je je nationaliteit kan verliezen. En veel mensen die de stappen van Wiegel, Nawijn en Verdonk niet kunnen verteren hobbelen nu hopeloos achter Nawijn aan omdat het nu om een linkse politica is. Allemaal best, maar de gelijkenis tussen de twee is nihil.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37884529
Lekker boeien. Het gaat erom dat Ayaan opsodemietert. Ayaan is immers degenen die een kapitaal heeft verdiend over de ruggen van vele onwetende en naieve autochtonen en over de rug van iemand die nu door haar toedoen dood is. Daarnaast misbruikt zij haar positie in de Kamer.

Kortom, elk vergelijk gaat mank. Maar je moet toch wat, niet waar?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:44:19 #20
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37888411
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Gia het volgende:

[..]

En ik voorspel dat er nog meer gevallen, ook buiten de politiek aan 't licht zullen komen.
Dat weet ik wel zeker. Dit gaat zeker nog veel meer gevolgen hebben
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37890217
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lekker boeien. Het gaat erom dat Ayaan opsodemietert. Ayaan is immers degenen die een kapitaal heeft verdiend over de ruggen van vele onwetende en naieve autochtonen en over de rug van iemand die nu door haar toedoen dood is. Daarnaast misbruikt zij haar positie in de Kamer.

Ow... dus het is alleen erg wanneer Ayaan Hirsi Ali liegt... bij anderen maakt het totaal niet uit?
De enige reden waarom zoveel mensen tegen Ayaan Hirsi Ali zijn is omdat ze vecht tegen moslim extremisme... en dat is natuurlijk tegen het zere been van veel islamietjes en hippies.
Aangezien jij zo'n islamietje bent lijkt me de reden wel duidelijk dat je Ayaan Hirsi Ali zo snel mogelijk wilt zien verdwijnen, vreemd genoeg zullen we jou echter niet zien wanneer er andere gevallen bekend worden van liegende asielzoekers (en dat zullen er ontzettend veel zijn)
Als we consequent waren zouden we al die asielzoeker nu ook moeten uitzetten, maar daar zul jij echter weer falikant tegen zijn

Overigens ben ik het met Kozzmic eens. Zij is nederland binnen gekomen via duitsland en is daar getrouwd. Geen reden om haar uit te zetten dus.
pi_37890347
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:18 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Mijn god, 40 eeuwen menselijke beschaving en nog lopen er aanhangers van Nawijn rond...
wat goed is verandert niet.
pi_37890740
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ow... dus het is alleen erg wanneer Ayaan Hirsi Ali liegt... bij anderen maakt het totaal niet uit?
De enige reden waarom zoveel mensen tegen Ayaan Hirsi Ali zijn is omdat ze vecht tegen moslim extremisme... en dat is natuurlijk tegen het zere been van veel islamietjes en hippies.
Impliceer je hiermee dat je elke moslim als extremist ziet? Je zegt immers dat ze streed tegen moslim extremisme, terwijl ze natuurlijk tegen de hele Islam streed, maar dat het volgens jou wel tegen het zere been van veel islamieten is?

Je laat je nu wel erg kennen.
pi_37891065
quote:

[..]

Ja, hij was minister voor Vreemdelingenzaken in Balkenende I.

Daarnaast nog meer:
- hoofd afdeling asielzaken, afdeling Vreemdelingenzaken, ministerie van Justitie, van 1980 tot 1988
- directeur Vreemdelingenzaken/hoofddirecteur I.N.D. (Immigratie- en Naturalisatie Dienst), ministerie van Justitie, van 1988 tot 1996

En goed dat ie het gedaan heeft daar, woew!
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_37891322
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Impliceer je hiermee dat je elke moslim als extremist ziet? Je zegt immers dat ze streed tegen moslim extremisme, terwijl ze natuurlijk tegen de hele Islam streed, maar dat het volgens jou wel tegen het zere been van veel islamieten is?

Nee... ze vocht tegen moslim-extremisme en voor vrouwen-emancipatie binnen de islam.
Dit staat voor ontzettend veel mensen gelijk aan het aanvallen van de gehele islam. Jij bent blijkbaar 1 van die mensen die niet tegen kritiek op de islam kan
pi_37891511
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee... ze vocht tegen moslim-extremisme en voor vrouwen-emancipatie binnen de islam.
Dat zei ze, maar dat deed ze niet. Vraag het een willekeurige moslimman of moslimvrouw zou ik zeggen. Als ze daadwerkelijk tegen extremisme zou vechten, zou je verwachten dat ze wat voorstanders uit die doelgroep had. Graag wat voorbeelden van moslims die het met haar eens zijn. Kijken of je je mijn stelling kunt ontkrachten dat je denkt dat alle moslims per definitie extremistisch zijn.
quote:
Dit staat voor ontzettend veel mensen gelijk aan het aanvallen van de gehele islam.
Ontzettend veel als in 99.999% van alle moslims? Maar het komt niet bij je op dat haar strijd wel degelijk 1 is tegen de hele Islam? En dat ze werknemer zal worden van een van de meest rechts-extremistische denktanks in de States doet bij jou ook geen belletje rinkelen?
pi_37892196
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat zei ze, maar dat deed ze niet. Vraag het een willekeurige moslimman of moslimvrouw zou ik zeggen. Als ze daadwerkelijk tegen extremisme zou vechten, zou je verwachten dat ze wat voorstanders uit die doelgroep had. Graag wat voorbeelden van moslims die het met haar eens zijn. Kijken of je je mijn stelling kunt ontkrachten dat je denkt dat alle moslims per definitie extremistisch zijn.
Ik heb nergens gezegd dat alle moslim extremisten zijn, dat maak jij ervan.
Ze zal zat voorstanders uit die hoek hebben, en dan vooral van vrouwen. Kan je alleen geen namen geven.
quote:
[..]

Ontzettend veel als in 99.999% van alle moslims? Maar het komt niet bij je op dat haar strijd wel degelijk 1 is tegen de hele Islam? En dat ze werknemer zal worden van een van de meest rechts-extremistische denktanks in de States doet bij jou ook geen belletje rinkelen?
Onzettend veel als in onzettend veel moslims en krakers/hippies/linkstuig.
Nee en Nee.
pi_37892304
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat alle moslim extremisten zijn, dat maak jij ervan.
Ze zal zat voorstanders uit die hoek hebben, en dan vooral van vrouwen. Kan je alleen geen namen geven.
"Ze zijn er wel, maar ik kan er geen noemen" Omdat die er dus niet zijn, slimpie
quote:
[..]
Nee en Nee.
Dat was wel duidelijk geworden.
pi_37892570
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

"Ze zijn er wel, maar ik kan er geen noemen" Omdat die er dus niet zijn, slimpie
Ik ken nu eenmaal niet veel moslims slimpie!!! Dat het in de blijf-van-mijn-lijf huizen stikt van de moslima's moet toch boekdelen spreken... niet?

Maar misschien zijn veel moslims dan dus toch extremistisch.
Je zegt dat namelijk indirect zelf.

Op welke manier voor Ayaan Hirsi Ali overigens een hetze tegen de HELE islam? Want dan wil ik wel eens iets zien wat jou bewering onderbouwt.
pi_37893203
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ken nu eenmaal niet veel moslims slimpie!!!
Maar je hebt er wel een duidelijke mening over? Hoe kun je een mening over mensen hebben als je er geen kent?
quote:
Dat het in de blijf-van-mijn-lijf huizen stikt van de moslima's moet toch boekdelen spreken... niet?
Het stikt er van de vrouwen die zwart haar hebben. Wat is je punt? Zitten ze daar omdat ze zwart haar hebben, omdat ze moslim zijn of omdat ze een man hebben die uit een machocultuur komt en die denkt alles te kunnen maken?
quote:
Maar misschien zijn veel moslims dan dus toch extremistisch.
Je zegt dat namelijk indirect zelf.
Ik citeer slechts jou. Voor jou zijn alle moslims blijkbaar extremistisch.
quote:
Op welke manier voor Ayaan Hirsi Ali overigens een hetze tegen de HELE islam? Want dan wil ik wel eens iets zien wat jou bewering onderbouwt.
Op welke manier niet tegen de hele Islam? Graag wil ik van jou zien wat jou bewering onderbouwt.
pi_37894603
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]

Het stikt er van de vrouwen die zwart haar hebben. Wat is je punt? Zitten ze daar omdat ze zwart haar hebben, omdat ze moslim zijn of omdat ze een man hebben die uit een machocultuur komt en die denkt alles te kunnen maken?
Denk niet dat het aan de machocultuur ligt
Denk eerder dat het aan de koran ligt die vrouwenmishandeling niet afkeurt.
quote:
[..]

Ik citeer slechts jou. Voor jou zijn alle moslims blijkbaar extremistisch.
Heb ik nergens gezegd
Leuk zo'n welles nietes spelletje waarbij je mij in de extreem-rechtse hoek probeert te duwen.
quote:
[..]

Op welke manier niet tegen de hele Islam? Graag wil ik van jou zien wat jou bewering onderbouwt.
Ik geloof de woorden van Ayaan Hirsi Ali dat ze zich inzet voor emancipatie voor de moslima en tegen moslim extremisme. Het is aan jou om met bewijs te komen dat ze een hetze voert tegen de hele islam. Want dat is iets wat jij beweert en je zelf dient te onderbouwen.
pi_37895012
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Denk niet dat het aan de machocultuur ligt
Denk eerder dat het aan de koran ligt die vrouwenmishandeling niet afkeurt.
Ah, we hebben een Korankenner met geen moslims in de kennissenkring

Het moet voor jou geen probleem zijn om de ayet aan te geven waar vrouwenmishandeling niet wordt afgekeurd en de link die mannen hiermee leggen?
quote:
[..]
Heb ik nergens gezegd
Leuk zo'n welles nietes spelletje waarbij je mij in de extreem-rechtse hoek probeert te duwen.
Daar doe ik helemaal niets voor anders. Dat gaat jou zelf heel goed af.
quote:
[..]
Ik geloof de woorden van Ayaan Hirsi Ali dat ze zich inzet voor emancipatie voor de moslima en tegen moslim extremisme. Het is aan jou om met bewijs te komen dat ze een hetze voert tegen de hele islam. Want dat is iets wat jij beweert en je zelf dient te onderbouwen.
Ze zet zich zogenaamd in, maar geen enkele moslim die haar hierin steunt. Hoe verklaar je dat vanuit je oneindige kennis, ook al heb je geen moslims in je kennissenkring?
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:41:03 #33
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_37926389

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 17-05-2006 19:43:09 (Flame.) ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:42:12 #34
60090 Akkersloot
pi_37926424
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, we hebben een Korankenner met geen moslims in de kennissenkring
Wat is het verband tussen die twee ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_37941069
quote:

Jij, en veel mensen snappen het nog steeds niet he? Ayaan heeft als ze geen nederlandse is gewoon een volledige vluchtelingenstatus. En dus mag ze in nederland blijven als ze dat wil. En wat jou betreft; die slachtofferrol die je op je hebt genomen is op z'n zacht gezegd niet echt effectief in een debat.

Karimi lijkt mij trouwens veilig te zitten zolang ze niet heeft gelogen over haar naam.. Want dat is de enige reden waarom Ayaan nu in de problemen zit. Als Ayaan de sterren van de hemel had gelogen maar haar echte naam en geboortedatum had opgegeven, dan was er nu geen debat geweest.
pi_37957877
Het zelfde voor geldt dus ook voor Farah Karimi, net als Hirsi ali, of hoe ze nou uiteindelijk mag heten.

Ik las het hier ook trouwens
http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1647&Itemid=135

de feiten over karimi
yo
pi_37958066
quote:

[..]

Onder zijn leiding is de IND een gigantische puinhoop gebleven. En ook als je zijn bijdragen in de Kamer bekijkt (zowel als minister als nu) dan betwijfel ik zijn authoriteit. Hij moet zich nu wel als een gek profileren wil hij volgend jaar nog genoeg stemmen halen om in de Kamer te blijven.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:02:05 #38
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37958116
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:52 schreef zamani het volgende:
Het zelfde voor geldt dus ook voor Farah Karimi, net als Hirsi ali, of hoe ze nou uiteindelijk mag heten.

Ik las het hier ook trouwens
http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1647&Itemid=135

de feiten over karimi
Ik zie heel weinig concrete feiten daar. Alleen maar "liegen over vluchtverhaal". Heeft ze ook een andere naam gebruikt?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:07:17 #39
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37958247
Zelfs in een Karimi-topic, gaat het nog over Hirschi Magan.
pi_37958393
Komt er iemand nog met bewijs dat Karimi loog over haar naam en geboorte jaar, daar gaat het in het geval van Ayaan om namelijk?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37958757
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelfs in een Karimi-topic, gaat het nog over Hirschi Magan.
Ze heet hoe dan ook niet Hirsi Magan. Onder Nederlands recht heeft ze de naam Magan niet, en onder Somalisch recht bestaat de familienaam niet.
pi_37958966
Ayaan Hirsi Ali bestaat nog steeds volgens mij. Want zij heeft haar vluchtelingenstatus behouden waarop haar naam en geboortedatum staan zoals die ook op het paspoort staan.

kan iemand mij uitleggen waarom de minister die identiteit niet accepteert.
pi_37959079
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef fokstra het volgende:
Ayaan Hirsi Ali bestaat nog steeds volgens mij. Want zij heeft haar vluchtelingenstatus behouden waarop haar naam en geboortedatum staan zoals die ook op het paspoort staan.

kan iemand mij uitleggen waarom de minister die identiteit niet accepteert.
Omdat die personalia niet konden dienen ter identificatie van de persoon aan wie ze werden uitgereikt.
pi_37959103
weet trouwens iemand of er nu zaken gaande zijn rond farah karimi? of er nog iets wordt gedaan, onderzoek etc. etc.?
yo
pi_37959179
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef zamani het volgende:
weet trouwens iemand of er nu zaken gaande zijn rond farah karimi? of er nog iets wordt gedaan, onderzoek etc. etc.?
Lijkt me weinig zinvol aangezien Karimi onder Duits recht asiel heeft gekregen.
pi_37959215
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ze heet hoe dan ook niet Hirsi Magan. Onder Nederlands recht heeft ze de naam Magan niet, en onder Somalisch recht bestaat de familienaam niet.
HiZ, heb je daar ergens een bronnetje van oid? Van die familienaam in het Somalische recht? Ik heb wat gegoogelt maar niks zinnigs gevonden.

Bij voorbaat dank .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_37959352
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef sigme het volgende:

[..]

HiZ, heb je daar ergens een bronnetje van oid? Van die familienaam in het Somalische recht? Ik heb wat gegoogelt maar niks zinnigs gevonden.

Bij voorbaat dank .
Geen echte bron nog, maar in Somalie werken ze met patroniemen. In het geval van Ayaan is het dus Ayaan, dochter van Hirsi, zoon van Magan.

http://www.culturalorientation.net/somali/sname.html

[ Bericht 11% gewijzigd door HiZ op 18-05-2006 19:02:03 (bron gevonden) ]
pi_37959391
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:47 schreef HiZ het volgende:

[..]

Geen echte bron nog, maar in Somalie werken ze met patroniemen. In het geval van Ayaan is het dus Ayaan, dochter van Hirsi, zoon van Magan.
Ok, dankjewel . Mocht je nog over iets naders struikelen zie ik het hopelijk wel ergens voorbijkomen.

Edit:

[ Bericht 9% gewijzigd door sigme op 18-05-2006 19:05:19 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38207573
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Doen ze toch zelf wel erg goed hun best voor om zo over te komen niet?

zweedse moslims willen eigen wetten

http://www.stepstone.nl/artikler/zweden.html

Ok het is Zweden, maar ik zou niet direct weten waarom er een groot verschil zou bestaan tussen de situatie in Zweden en Nederland. Is dus wel 28% van de moslim gelovigen daar die lid is van een organisatie die wil dat er bijzondere wetten voor hen ingevoerd worden. En in de meeste gevallen is het percentage dat achter een bepaald idee staat altijd een stuk groter dan het aantal dat ook daadwerkelijk lid wordt van de organisatie.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:23:05 #50
60090 Akkersloot
pi_39456478
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef Akkersloot het volgende:
Wat heeft Hirsi Ali met de moord op Van Gogh te maken ????????
  zondag 2 juli 2006 @ 20:25:36 #51
60090 Akkersloot
pi_39456536
quote:
Lekker boeien. Het gaat erom dat Ayaan opsodemietert. Ayaan is immers degenen die een kapitaal heeft verdiend over de ruggen van vele onwetende en naieve autochtonen en over de rug van iemand die nu door haar toedoen dood is.
Dus Theo is door toedoen van Hirsi Ali dood. Wel een kromme redenatie. Zijn alle slachtoffers van het islamofascisme vermoord door het toedoen van je geliefde zondebok.
quote:
Daarnaast misbruikt zij haar positie in de Kamer.
Islam is een ideologie en dus politiek.
pi_39456679
Lekker aan het topickicken om je geliefde stokpaardje te kunnen berijden?
pi_39456691
25 mei -> 2 juli
  zondag 2 juli 2006 @ 20:45:27 #54
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39457068
Moet voor Karimi niet hetzelfde gelden als voor Ayaan Hirsi Ali
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')