Nawijn misschien niet, maar haar eigen boeken toch zeker wel...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nawijn is een betrouwbare bron??
Ja, hij was minister voor Vreemdelingenzaken in Balkenende I.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nawijn is een betrouwbare bron??
daar hoef je over het algemeen weinig voor te doen of ze voelen zich alweer onderdrukt door de kwade rechtse partijenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nawijn. die flapdrol wil weer het nieuws halenen links zwart maken
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Timmehhh het volgende:
Ik blijf het frappant vinden dat Zembla het hele verleden en vluchtverhaal van Ayaan hebben nagetrokken. Zouden ze dit ook hebben gedaan als Ayaan nog bij de PVDA had gezeten?
Zouden ze ook de vluchtverhalen van alle asielzoekers uit de Linkse fracties hebben gecontroleerd? Ik noem een Fatah Karami....
En nou moet ze het land terwijl zowat elke asielzoeker gelogen heeft om Nederland binnen te komen...
Hij heeft zich waarschijnlijk niet eens in de zaak verdiept...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Iemand die dus wel van de hoed en de rand zal weten.
Precies, er wordt gedaan alsof liegen an sich een misdaad is waarmee je je nationaliteit kan verliezen. En veel mensen die de stappen van Wiegel, Nawijn en Verdonk niet kunnen verteren hobbelen nu hopeloos achter Nawijn aan omdat het nu om een linkse politica is. Allemaal best, maar de gelijkenis tussen de twee is nihil.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:00 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de argumenten waarom het asiel niet terecht was, daar zegt Nawijn namelijk niets over.
Dat weet ik wel zeker. Dit gaat zeker nog veel meer gevolgen hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Gia het volgende:
[..]
En ik voorspel dat er nog meer gevallen, ook buiten de politiek aan 't licht zullen komen.
Ow... dus het is alleen erg wanneer Ayaan Hirsi Ali liegt... bij anderen maakt het totaal niet uit?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lekker boeien. Het gaat erom dat Ayaan opsodemietert. Ayaan is immers degenen die een kapitaal heeft verdiend over de ruggen van vele onwetende en naieve autochtonen en over de rug van iemand die nu door haar toedoen dood is. Daarnaast misbruikt zij haar positie in de Kamer.
Kortom, elk vergelijk gaat mank. Maar je moet toch wat, niet waar?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:18 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Mijn god, 40 eeuwen menselijke beschaving en nog lopen er aanhangers van Nawijn rond...
Impliceer je hiermee dat je elke moslim als extremist ziet? Je zegt immers dat ze streed tegen moslim extremisme, terwijl ze natuurlijk tegen de hele Islam streed, maar dat het volgens jou wel tegen het zere been van veel islamieten is?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow... dus het is alleen erg wanneer Ayaan Hirsi Ali liegt... bij anderen maakt het totaal niet uit?
De enige reden waarom zoveel mensen tegen Ayaan Hirsi Ali zijn is omdat ze vecht tegen moslim extremisme... en dat is natuurlijk tegen het zere been van veel islamietjes en hippies.
En goed dat ie het gedaan heeft daar, woew!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, hij was minister voor Vreemdelingenzaken in Balkenende I.
Daarnaast nog meer:
- hoofd afdeling asielzaken, afdeling Vreemdelingenzaken, ministerie van Justitie, van 1980 tot 1988
- directeur Vreemdelingenzaken/hoofddirecteur I.N.D. (Immigratie- en Naturalisatie Dienst), ministerie van Justitie, van 1988 tot 1996
Iemand die dus wel van de hoed en de rand zal weten.
Nee... ze vocht tegen moslim-extremisme en voor vrouwen-emancipatie binnen de islam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat je elke moslim als extremist ziet? Je zegt immers dat ze streed tegen moslim extremisme, terwijl ze natuurlijk tegen de hele Islam streed, maar dat het volgens jou wel tegen het zere been van veel islamieten is?
Je laat je nu wel erg kennen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |