Nawijn misschien niet, maar haar eigen boeken toch zeker wel...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nawijn is een betrouwbare bron??
Ja, hij was minister voor Vreemdelingenzaken in Balkenende I.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nawijn is een betrouwbare bron??
daar hoef je over het algemeen weinig voor te doen of ze voelen zich alweer onderdrukt door de kwade rechtse partijenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nawijn. die flapdrol wil weer het nieuws halenen links zwart maken
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Timmehhh het volgende:
Ik blijf het frappant vinden dat Zembla het hele verleden en vluchtverhaal van Ayaan hebben nagetrokken. Zouden ze dit ook hebben gedaan als Ayaan nog bij de PVDA had gezeten?
Zouden ze ook de vluchtverhalen van alle asielzoekers uit de Linkse fracties hebben gecontroleerd? Ik noem een Fatah Karami....
En nou moet ze het land terwijl zowat elke asielzoeker gelogen heeft om Nederland binnen te komen...
Hij heeft zich waarschijnlijk niet eens in de zaak verdiept...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Iemand die dus wel van de hoed en de rand zal weten.
Precies, er wordt gedaan alsof liegen an sich een misdaad is waarmee je je nationaliteit kan verliezen. En veel mensen die de stappen van Wiegel, Nawijn en Verdonk niet kunnen verteren hobbelen nu hopeloos achter Nawijn aan omdat het nu om een linkse politica is. Allemaal best, maar de gelijkenis tussen de twee is nihil.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:00 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de argumenten waarom het asiel niet terecht was, daar zegt Nawijn namelijk niets over.
Dat weet ik wel zeker. Dit gaat zeker nog veel meer gevolgen hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Gia het volgende:
[..]
En ik voorspel dat er nog meer gevallen, ook buiten de politiek aan 't licht zullen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |