Lekkere muziek zat er op dat filmpje.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie OP
vooral het eind filmpje was mooi, bizar technisch dat rbc
ik zat hele tijd te kijken of er een topic al was geopend toen dacht ik laat ik een dubbelen betekenis neerzettenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie OP
Mee eens.Wat je ook tegen deze mensen kunt heben ze zwengelen wel steeds de discussies aan.Zo'n Kieft val je bij in slaap.Mensen met een mening willen we, wie het ook zijn en wat de meni9ng ook is. Vuurwerk wulklen we en dat krijgen we bij de Vries en Kraaiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ze moeten Peter R. de Vries weer eens uitnodigen.
Berry is altijd okquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef DrDentz het volgende:
en Berry van Aerle
peter r de vries is kutquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mee eens.Wat je ook tegen deze mensen kunt heben ze zwengelen wel steeds de discussies aan.Zo'n Kieft val je bij in slaap.Mensen met een mening willen we, wie het ook zijn en wat de meni9ng ook is. Vuurwerk wulklen we en dat krijgen we bij de Vries en Kraai
Dan een ander met een mening. Het liefst iemand met een mening. Mag ook een Feijenoorder zoals Gerard Cox zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
peter r de vries is kut
alleen maar over ajax ajax ajax
Ik zei al je moiet er niet mee eens zijn maar willen we een discussie of de Henk Timmers van deze wereldquote:
Vond je het destijds sprankelend toen Cox een keer aan tafel zat? Was weinig discussie aan vond ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei al je moiet er niet mee eens zijn maar willen we een discussie of de Henk Timmers van deze wereld
Kan ik me niet herinneren.Maar pak me niet opéén naam ik post maar een suggestie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vond je het destijds sprankelend toen Cox een keer aan tafel zat? Was weinig discussie aan vond ik.
Ja, sorry. Ben allergisch voor die man.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar pak me niet opéén naam ik post maar een suggestie.
Huub Stevens zou momenteel een goede gast zijn. Die is laaiend op PSV, dat zou best wel eens interessante TV kunnen opleveren.quote:
Waarom zien we Wim Janssen, Bruins Slot of Piet Keizer eigenlijk nooit? Als gast bedoel ik ff dan. Dat zijn toch de breins achter clubs/trainers?quote:
Sachi, Lippi, Erikson, Hitzfeld, Beenhakker, de Mos erc....allemaal ongeschkt dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen zat weer flink poep te praten met z'n "Ten Cate is een troostprijs omdat hij niet bij een topclub heeft gespeeld"
Ik noem maar een par namenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Erasmusch het volgende:
Eriksson?
Eagles is ook gewoon een topclub
Extreem veel verschil tussen Ten Cate en Blind zie ik nou ook weer niet, maar is hier een b-tje off-topic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen zat weer flink poep te praten met z'n "Ten Cate is een troostprijs omdat hij niet bij een topclub heeft gespeeld"
Dan gaat het nog steeds alleen maar over Ajax..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan een ander met een mening. Het liefst iemand met een mening. Mag ook een Feijenoorder zoals Gerard Cox zijn.
Zij begon daar niet over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, die Barbie die begon over een huwelijk met Derksen..... Klein meisje![]()
Inderdaad, laat Peter weer eens komen, dat waren ook altijd leuke uitzendingenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ze moeten Peter R. de Vries weer eens uitnodigen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan gaat het nog steeds alleen maar over Ajax..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan gaat het nog steeds alleen maar over Ajax..
Jawel, JD begon over dat 30 dagen bij elkaar zitten zo lang is en toen zei Barbie zoiets van : 'en daarna gaan we trouwen of zo'.quote:
"Henk Timmer, welkom alweer............"quote:Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Mr.Mills het volgende:
"De stelling van vanavond: Henk ten Cate is een goede trainer voor Ajax."
Ofzo
"Johan, vindt je het niet belachelijk dat Kalou niet mee mag?"quote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Henk Timmer, welkom alweer............"![]()
Leuk..quote:Op maandag 22 mei 2006 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gast van de week
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 22 mei nemen Henk ten Cate en Willem van Hanegem plaats aan de tafel.
Nou, ik denk dat ie dat niet durft te herhalen waar ie bij zit.....quote:Op maandag 22 mei 2006 11:19 schreef Stansfield het volgende:
de colum van johan derksen in de vi van vorige week gelezen waar hij ten cate behoorlijk in twijfel trekt als geschikte trainer voor ajax. Wordt een leuke uitzending denk ik.
Dat doet JD vrijwel nooit nee , laffe schijthondquote:Op maandag 22 mei 2006 14:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ie dat niet durft te herhalen waar ie bij zit.....
ik denk dat het bij onderwatersteekjes blijftquote:Op maandag 22 mei 2006 14:26 schreef tong80 het volgende:
Kijken of Derksen zijn kritiek in het gezicht van ten Cate durft te plaatsen.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:26 schreef tong80 het volgende:
nu is verdonk ervoorquote:Op maandag 22 mei 2006 14:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ten Cate wordt op RTL7 live gepresenteerd zometeen.....
Iddquote:Op maandag 22 mei 2006 14:26 schreef tong80 het volgende:
Dan is het toch niet meer over een uurtje dat het begint?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef DrDentz het volgende:
het is nu tien over tien
Ik denk de meest briljante post op Fok sinds tijden.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef DrDentz het volgende:
het is nu tien over tien
Ah, gezellig. Een uurtje calimero erbijquote:Op maandag 22 mei 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
geheel onverwacht begint het alweer "pro" ajax.
wat zei die?quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het logo uitblokken, maar wel groot in beeld "beelden van Eurosport"
Lang geleden he?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ja mooi was met de EC1 van Feyenoord, Henk
"Omkopingszaak Nederland: topje van de ijsberg".quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Wat is de stelling?
Jammer dat ze nooit Engels mag sprekenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het bleef ook echt 5 seconden héél stil in de studio.. ze heeft de humor van haar vader iig.![]()
Ja dat doet ie niet zo slimquote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ten Cate jaagd nu in 2 voetbaluitzendingen iedereen al op. Hij loopt alleen maar zijn kwaliteiten te promoten, en hij heeft nergens wat fout gedaan als het aan hem ligt. Die word kapot gemaakt door de media![]()
Bij Barca liep alles op rolletjes, als het bij ajax met dit materiaal dit seizoen niet lukt krijgt hij het heel moeilijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, hij moet echt gaan presteren bij Ajax als ie zich zo blijft opstellen...
Ik denk dat Henk dacht: Ik heb de critici bij Barca doorstaan, zal bij Ajax ook wel lukken. Moet ie natuurlijk niet vergeten dat hij nu de hoofdverantwoordelijke is bij een net zo moeilijke club als Barcelona.
Humor heeft ie wel hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Het is niet echt iemand met relativering en humor die ze hebben binnengehald.
hij valt me echt tegenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Dat zou ook niet bij Ajax passen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ligt dat aan Henk of aan de topclubs? Jouw voorzittertje wilde Henk ook graag hebben.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ten Cate, kerel wat een eigendunk heb je. Je bent alleen assistent geweest bij Barca man. Voor de rest heb je bij geen enkele topclub gezeten![]()
Als trainer van Ajax kan je je mond niet houden, dat komt met de job..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Ricky_ het volgende:
Ten Cate kan beter even z'n bek houden ja, en gaan praten als de competitie is begonnen.
is het wel een wijfquote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat wijf in het publiek achter Ten Cate, wat een hippie!
In het begin liep het alles behalve dan op rolletjes..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Barca liep alles op rolletjes, als het bij ajax met dit materiaal dit seizoen niet lukt krijgt hij het heel moeilijk.
Hijs grappig johquote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
vage man is dat van tv NH
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB ten Cate hou op met je eigendunk. Hij denkt echt dat hij alles het beste weet. Als hij nog even door gaat dan zap ik door naar Talpa![]()
Past idd wel bij de ajax cultuur, die arrogantie die hij over zichzelf heen heeft hangen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef Fathom het volgende:
Hahahaha Henk is de man!! Ik mag hem nu helemaal!
Hij reageerd er goed op imo,quote:
zou de vrouw van Henkie kunnen zijn, ze zit zo instemmend te knikken als ie wat zegtquote:Op maandag 22 mei 2006 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
is het wel een wijfLijkt wel omgebouwd
![]()
Ze/Hij is trouwens wel verschikkelijk overdreven bezig.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB ten Cate hou op met je eigendunk. Hij denkt echt dat hij alles het beste weet. Als hij nog even door gaat dan zap ik door naar Talpa![]()
Euhm tegen de Snor moet je er juist vol ingaan, gaat ie zweten enzo is leukquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
dat ben ik wel een beetje met je eens ja... hij maakt het zichzelf onnodig moeilijkquote:Op maandag 22 mei 2006 22:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Ten Cate moet echt beter met de pers omgaan en dat gedrocht in het publiek moeten ze er uit zetten..
Hou toch op met je AJAX is arrogant. Ik heb je het hele seizoen al arrogant horen doen tot en met de play-offs. Iedere club heeft dit. Arrogant is prima zolang je dit maar met resultaten doet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Past idd wel bij de ajax cultuur, die arrogantie die hij over zichzelf heen heeft hangen.
Gister bij studio voetbal was hij even zelf ingenomen als nuquote:Op maandag 22 mei 2006 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euhm tegen de Snor moet je er juist vol ingaan, gaat ie zweten enzo is leuk
Verschrikkelijk irritant als je er op gaat letten (en dat gaat vanzelf als het je eenmaal is opgevallenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:58 schreef kollie het volgende:
[..]
zou de vrouw van Henkie kunnen zijn, ze zit zo instemmend te knikken als ie wat zegt![]()
Jochie, ga alsjeblieft talpa kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gister bij studio voetbal was hij even zelf ingenomen als nu![]()
Tja, je mag het ook zijn als je trainer van Ajax bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee nog niet, het is tot nu toe nog zeer vermakenlijk. De vuurbereiding is nog niet begonnen, en hij ligt nu al onder vuurquote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jochie, ga alsjeblieft talpa kijken
Daar ga ik dus zometeen op lettenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant als je er op gaat letten (en dat gaat vanzelf als het je eenmaal is opgevallen)
We weten het nu wel Dirk.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De frustratie druipt er bij elke post vanaf Dirkiequote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat Johan en Ton hem bekritiseren ligt ie onder vuurquote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee nog niet, het is tot nu toe nog zeer vermakenlijk. De vuurbereiding is nog niet begonnen, en hij ligt nu al onder vuur![]()
Oja, omdat je iemand iritand vind ben je gefrustreerdquote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
De frustratie druipt er bij elke post vanaf Dirkie![]()
![]()
Hij verteld gewoon zijn visie, dat is niet arrogantquote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Irritant, vindtquote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja, omdat je iemand iritand vind ben je gefrustreerd![]()
Maar hij heeft op elk commentaar wel een weerwoord. Hij heeft volgens hem zelf niks verkeerds gedaan in zijn loopbaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij verteld gewoon zijn visie, dat is niet arrogant
Hij heeft nog niks gezegd wat niet waar is, en ik zou ook best pissig worden als de snor zit te zeuren over zogenaamde gerenommeerde namen die hem voorgingen bij Ajax, terwijl die bij elkaar ongeveer net zoveel ervaring als Henk hebben als trainer.
Maak er een topic over aan...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Jay-Z het volgende:
DAT WIJF?!?! STERF!
Ik moet erom lachenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Jay-Z het volgende:
DAT WIJF?!?! STERF!
Is wel iets voor jou, met haar haarband/muts en paupershirt. Echt zo'n hiphop geval.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Jay-Z het volgende:
DAT WIJF?!?! STERF!
En ook kappen met mierenneuken over spelling graag.quote:
heb je het nu over v/d Herik?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar hij heeft op elk commentaar wel een weerwoord. Hij heeft volgens hem zelf niks verkeerds gedaan in zijn loopbaan.
Dat is niet waar, hij weet zelf dondersgoed dat hij soms emotioneel kan reageren en geeft dat ook toe.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar hij heeft op elk commentaar wel een weerwoord. Hij heeft volgens hem zelf niks verkeerds gedaan in zijn loopbaan.
of www.babsmoetblijven.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef michiel_merk het volgende:
wie opent een topic met 'bb moet ontslagen worden deel 1 ?'
Is dat niet Henk z'n dochter?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat wijf in het publiek achter Ten Cate, wat een hippie!
Bingo.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef BB-King het volgende:
Is dat niet Henk z'n dochter?
Euhm als je iets kan weerleggen dan moet je dat doen, en hij heeft toch al duidelijk toegegeven fouten te hebben gemaakt, maar dat je daar van leertquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het grote Barbara Barend Fantopic.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef michiel_merk het volgende:
wie opent een topic met 'bb moet ontslagen worden deel 1 ?'
oh achter ten Catequote:Op maandag 22 mei 2006 22:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Ten Cate moet echt beter met de pers omgaan en dat gedrocht in het publiek moeten ze er uit zetten..
Decor + klapveequote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk mensen in zo'n studio ?
Lachen als Derksen iets zegt.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Doezelhaar het volgende:
zometeen raakt ze in een slechte tripquote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Pakte ze nou net een crackpijp?
Zal Johan niet leuk vinden... hij mag geen sigaar opsteken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Pakte ze nou net een crackpijp?
Dat bedoelt Henk dan ook met mensen die een mening geven zonder dat ze er verstand van hebben.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er valt me iets op aan Johan,
Hij lult altijd van:
"De wedstrijd was goed"
"De wedtsrijd was slecht, drama etc"
Maar nooit over waarom ie mooi of slecht was, en zodra iemand over tacktiek gaat lullen zoals Willem vaak doet dan is ie muis stil...
Ja dat vind ik idd ook. Had daar eignelijk ook beelden hiervan verwacht.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan we nog wat over het NL elftal praten ?
Idd nu weer, hij maakt een standaard opmerking van ik zou hem wisselen omdat ie tegen rood aanzat, maar bij het gelul over bijv looplijnen is ie echt muis en muis stil.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat bedoelt Henk dan ook met mensen die een mening geven zonder dat ze er verstand van hebben.
laatste 5 minuten gok ik dat ze ff snel over NL elftal pratenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja dat vind ik idd ook. Had daar eignelijk ook beelden hiervan verwacht.
Alsof we daar de komende maanden niet mee worden doodgegooid...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
laatste 5 minuten gok ik dat ze ff snel over NL elftal praten
Ik wil er elke dag wat over horenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof we daar de komende maanden niet mee worden doodgegooid...
Daar is een studio voor. Anders hadden ze het wel een vuilnisbelt genoemd.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Doezelhaar het volgende:
Die maakt meer kapot dan Philips better kan makenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
PSV heeft ook een nieuwe trainer.
Daar is werkelijk geen woord over gewisseld nog zeker.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is een studio voor. Anders hadden ze het wel een vuilnisbelt genoemd.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:20 schreef mcyodogg het volgende:
Nou Stam naar Ajax, Davids naar PSV
Eerlijk verdelen de routiniers.quote:
Logisch toch, Ajax heeft al een nieuwe rechtsbackquote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef BB-King het volgende:
Geen Kromkamp naar Ajax dus.
maakt de weg vrij voor Heerenveen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef BB-King het volgende:
Geen Kromkamp naar Ajax dus.
Doet ie ooit anders danquote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
God wat is Johan aan het slijmen ineens
Maar daar is Johan natuurlijk weer niet van op de hoogtequote:Op maandag 22 mei 2006 23:23 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Logisch toch, Ajax heeft al een nieuwe rechtsback
Barbara heeft het antwoordquote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, dalijk toch het langverwachte antwoord of er in Nederland nog meer omgekocht wordt. Ik denk dat de politie met spanning zit te kijken.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:27 schreef DrDentz het volgende:
zometeen komen we te weten of het pas het topje van de ijsberg is, spannend
Gebeurt inderdaad wel vaak ja, dan laat ze die gasten gewoon doorlullen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef twi het volgende:
Tenenkrommend:"Oh, hehe, we hebben twee gesprekken door elkaar heen". En niet ingrijpen
Waarvoor zit je daar dan, domme doos?!
Ben benieuwd hoelang hij serieus wordt genomen door de spelers met zn piepstem. Volgens mij lopen ze hem na 2 weken al na te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef LuukBes het volgende:
Vanenburg, toptrainer in wording.
Barbara is over het algemeen goed geinformeerd over de zaken binnen Ajax hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ja. Barbara weet 't weer.
"hij wil het wel..."
Tuurlijk, sommigen vrouwen worden ervoor betaald, zij doet 't voor inside infoquote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Barbara is over het algemeen goed geinformeerd over de zaken binnen Ajax hoor.
Oh ongetwijfeld. Ik hoop dat ze haar een keer ritueel verbranden in dat stadion.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Barbara is over het algemeen goed geinformeerd over de zaken binnen Ajax hoor.
En dan zo'n stom giecheltjequote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef twi het volgende:
Tenenkrommend:"Oh, hehe, we hebben twee gesprekken door elkaar heen". En niet ingrijpen
Waarvoor zit je daar dan, domme doos?!
Da's toch geen piepstem. Is gewoon een iets hogere stem.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang hij serieus wordt genomen door de spelers met zn piepstem. Volgens mij lopen ze hem na 2 weken al na te doen.
Prima, die hebben we toch niet nodig.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef F4iTH het volgende:
Ok streep alle AZ spelers maar door
Precies. DS stikt er maar lekker in.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Prima, die hebben we toch niet nodig.
Willem in bloedvorm ? vond ik ook wel weer meevallenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb dat hele wijf niet gezien maar er ook niet opgelet![]()
Vond Willem trouwens in bloedvorm gisteren, lang niet gezien![]()
![]()
Voor zijn doen dan...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Willem in bloedvorm ? vond ik ook wel weer meevallen
Oh dat was zijn dochterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:55 schreef PLAE@ het volgende:
Die dochter van ten Cate die achter m zat was strontirritant.
Was Willem, ik lag onder de bank van het lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef A.Petacchi het volgende:
Ik vond die grap over dat overboord gooien bij het zeilen niet echt kunnen trouwens.![]()
Was dat trouwens Van Hanegem of Derksen die die grap maakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |