Waarom zien we Wim Janssen, Bruins Slot of Piet Keizer eigenlijk nooit? Als gast bedoel ik ff dan. Dat zijn toch de breins achter clubs/trainers?quote:
Sachi, Lippi, Erikson, Hitzfeld, Beenhakker, de Mos erc....allemaal ongeschkt dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen zat weer flink poep te praten met z'n "Ten Cate is een troostprijs omdat hij niet bij een topclub heeft gespeeld"
Ik noem maar een par namenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef Erasmusch het volgende:
Eriksson?
Eagles is ook gewoon een topclub
Extreem veel verschil tussen Ten Cate en Blind zie ik nou ook weer niet, maar is hier een b-tje off-topic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen zat weer flink poep te praten met z'n "Ten Cate is een troostprijs omdat hij niet bij een topclub heeft gespeeld"
Dan gaat het nog steeds alleen maar over Ajax..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan een ander met een mening. Het liefst iemand met een mening. Mag ook een Feijenoorder zoals Gerard Cox zijn.
Zij begon daar niet over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, die Barbie die begon over een huwelijk met Derksen..... Klein meisje![]()
Inderdaad, laat Peter weer eens komen, dat waren ook altijd leuke uitzendingenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ze moeten Peter R. de Vries weer eens uitnodigen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan gaat het nog steeds alleen maar over Ajax..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan gaat het nog steeds alleen maar over Ajax..
Jawel, JD begon over dat 30 dagen bij elkaar zitten zo lang is en toen zei Barbie zoiets van : 'en daarna gaan we trouwen of zo'.quote:
"Henk Timmer, welkom alweer............"quote:Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Mr.Mills het volgende:
"De stelling van vanavond: Henk ten Cate is een goede trainer voor Ajax."
Ofzo
"Johan, vindt je het niet belachelijk dat Kalou niet mee mag?"quote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Henk Timmer, welkom alweer............"![]()
Leuk..quote:Op maandag 22 mei 2006 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gast van de week
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 22 mei nemen Henk ten Cate en Willem van Hanegem plaats aan de tafel.
Nou, ik denk dat ie dat niet durft te herhalen waar ie bij zit.....quote:Op maandag 22 mei 2006 11:19 schreef Stansfield het volgende:
de colum van johan derksen in de vi van vorige week gelezen waar hij ten cate behoorlijk in twijfel trekt als geschikte trainer voor ajax. Wordt een leuke uitzending denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |