Ja dat doet ie niet zo slimquote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ten Cate jaagd nu in 2 voetbaluitzendingen iedereen al op. Hij loopt alleen maar zijn kwaliteiten te promoten, en hij heeft nergens wat fout gedaan als het aan hem ligt. Die word kapot gemaakt door de media![]()
Bij Barca liep alles op rolletjes, als het bij ajax met dit materiaal dit seizoen niet lukt krijgt hij het heel moeilijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, hij moet echt gaan presteren bij Ajax als ie zich zo blijft opstellen...
Ik denk dat Henk dacht: Ik heb de critici bij Barca doorstaan, zal bij Ajax ook wel lukken. Moet ie natuurlijk niet vergeten dat hij nu de hoofdverantwoordelijke is bij een net zo moeilijke club als Barcelona.
Humor heeft ie wel hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Het is niet echt iemand met relativering en humor die ze hebben binnengehald.
hij valt me echt tegenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Dat zou ook niet bij Ajax passen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ligt dat aan Henk of aan de topclubs? Jouw voorzittertje wilde Henk ook graag hebben.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ten Cate, kerel wat een eigendunk heb je. Je bent alleen assistent geweest bij Barca man. Voor de rest heb je bij geen enkele topclub gezeten![]()
Als trainer van Ajax kan je je mond niet houden, dat komt met de job..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Ricky_ het volgende:
Ten Cate kan beter even z'n bek houden ja, en gaan praten als de competitie is begonnen.
is het wel een wijfquote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat wijf in het publiek achter Ten Cate, wat een hippie!
In het begin liep het alles behalve dan op rolletjes..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Barca liep alles op rolletjes, als het bij ajax met dit materiaal dit seizoen niet lukt krijgt hij het heel moeilijk.
Hijs grappig johquote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
vage man is dat van tv NH
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB ten Cate hou op met je eigendunk. Hij denkt echt dat hij alles het beste weet. Als hij nog even door gaat dan zap ik door naar Talpa![]()
Past idd wel bij de ajax cultuur, die arrogantie die hij over zichzelf heen heeft hangen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef Fathom het volgende:
Hahahaha Henk is de man!! Ik mag hem nu helemaal!
Hij reageerd er goed op imo,quote:
zou de vrouw van Henkie kunnen zijn, ze zit zo instemmend te knikken als ie wat zegtquote:Op maandag 22 mei 2006 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
is het wel een wijfLijkt wel omgebouwd
![]()
Ze/Hij is trouwens wel verschikkelijk overdreven bezig.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB ten Cate hou op met je eigendunk. Hij denkt echt dat hij alles het beste weet. Als hij nog even door gaat dan zap ik door naar Talpa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |