Lekkere muziek zat er op dat filmpje.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie OP
vooral het eind filmpje was mooi, bizar technisch dat rbc
ik zat hele tijd te kijken of er een topic al was geopend toen dacht ik laat ik een dubbelen betekenis neerzettenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie OP
Mee eens.Wat je ook tegen deze mensen kunt heben ze zwengelen wel steeds de discussies aan.Zo'n Kieft val je bij in slaap.Mensen met een mening willen we, wie het ook zijn en wat de meni9ng ook is. Vuurwerk wulklen we en dat krijgen we bij de Vries en Kraaiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ze moeten Peter R. de Vries weer eens uitnodigen.
Berry is altijd okquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef DrDentz het volgende:
en Berry van Aerle
peter r de vries is kutquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mee eens.Wat je ook tegen deze mensen kunt heben ze zwengelen wel steeds de discussies aan.Zo'n Kieft val je bij in slaap.Mensen met een mening willen we, wie het ook zijn en wat de meni9ng ook is. Vuurwerk wulklen we en dat krijgen we bij de Vries en Kraai
Dan een ander met een mening. Het liefst iemand met een mening. Mag ook een Feijenoorder zoals Gerard Cox zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
peter r de vries is kut
alleen maar over ajax ajax ajax
Ik zei al je moiet er niet mee eens zijn maar willen we een discussie of de Henk Timmers van deze wereldquote:
Vond je het destijds sprankelend toen Cox een keer aan tafel zat? Was weinig discussie aan vond ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei al je moiet er niet mee eens zijn maar willen we een discussie of de Henk Timmers van deze wereld
Kan ik me niet herinneren.Maar pak me niet opéén naam ik post maar een suggestie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vond je het destijds sprankelend toen Cox een keer aan tafel zat? Was weinig discussie aan vond ik.
Ja, sorry. Ben allergisch voor die man.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar pak me niet opéén naam ik post maar een suggestie.
Huub Stevens zou momenteel een goede gast zijn. Die is laaiend op PSV, dat zou best wel eens interessante TV kunnen opleveren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |