Thermokleding eronder gaat prima.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vanwege dikke gespierde benen passen we echt niet minder dan maatje 50. De broek valt dan ook mooi lang, maar dan moet je de broek wel in een laars steken en niet zoals bergschoenen aantrekken zodat ie oprolt![]()
En omdat ik een thermosbroek aan had met het passentwijfelde ik eigenlijk voor omruilen, maar ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met iets langer doorrijden met leer? Of gaat dan meteen het textiel aan? Lijkt me wel lekker om dan nog met de koude dagen er een broekje onder te dragen.
Ken je m?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je die CBR trouwens bij Motoport Leek weg?![]()
80 Euroquote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Thermokleding eronder gaat prima.Het lijkt me trouwens ook wel relaxt om zo'n onderpak te hebben, die ook voor de zomer zijn. Dat is met name handig bij het uittrekken van het pak bij erg warm weer
maar ik vind ze alleen voor die reden wel erg duur.
Martie probeert je al over te halen ..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Thermokleding eronder gaat prima.Het lijkt me trouwens ook wel relaxt om zo'n onderpak te hebben, die ook voor de zomer zijn. Dat is met name handig bij het uittrekken van het pak bij erg warm weer
Trek jij die normaal gesproken dan niet uit dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
80 Euroen dan kan je je pakje heel gemakkelijk uittrekken
dat is het toch wel waard ?
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:52 schreef AndreB. het volgende:
Maar dusss, we gaan meeten in Groningen... en dan met z'n allen naar de TT in AssenZit op de Strubben tribune
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef AndreB. het volgende:
Krijg woensdag m'n motor
![]()
Iemand rijden als t mooi weer is?
Oh ja.quote:
Vindt het maar een chagrijnige galbak eigenlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... eens even voelen of de temperatuur boven die curbstones ook zo hoog is...
[afbeelding]
Dani Pedrosa wins!![]()
Lijkt me geen probleem, hebben hier zeer veel bochtige weggetjes waar je spontaan van begint te kwijlen, stukje friesland ook geen probleemquote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.![]()
Jaaa route door Fryslân en Grunquote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.![]()
Respect voor Pedrosaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... eens even voelen of de temperatuur boven die curbstones ook zo hoog is...
[afbeelding]
Dani Pedrosa wins!![]()
Hij heeft alleen zelfvertrouwen op de motor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Vindt het maar een chagrijnige galbak eigenlijkRijden kan die dan weer wel.
Volgens mij is rossi nog steeds de betere rijder op het moment. Maarja we zullen zien in de toekomst als rossi's bike het weer beter doet. Maarja blijf perdrosa maar een lulletje vindenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zelfvertrouwen op de motor.![]()
Op rijdersgebied hoeft hij daarentegen niets te leren.
Wellicht gaat Rossi niet eens meer de boeken in als dé beste rijder van het MotoGP tijdperk.![]()
Al staat die al jaren aan de top.. interessante ontwikkeling..hopelijk is zijn bike snel weer toppie..
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mondquote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is rossi nog steeds de betere rijder op het moment. Maarja we zullen zien in de toekomst als rossi's bike het weer beter doet. Maarja blijf perdrosa maar een lulletje vinden
Je kan ook een lange wielrenbroek (zonder zeem) onder je leren broek aandoen (zo'n overbroek weet je wel, zal wel een piccie zoeken)quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus jij vondt iedereen aardig voor je je rijbewijs had?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mond![]()
![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij vondt iedereen aardig voor je je rijbewijs had?
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Trek jij die normaal gesproken dan niet uit dan?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mond![]()
![]()
waar denk je dat de vorige TT op sloeg?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
Heb je afgelopen zaterdag nou je eerste rijles gehad? Of komt die nog
Ik let bijna nooit op de titelsquote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
waar denk je dat de vorige TT op sloeg?
Slaapt lekkerquote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik let bijna nooit op de titels![]()
Maar ok, over 2 weken dus
Ik gaat naar mijn nestje
Zaterdag naar Termaat, ff een bietje neuzuh tussen al die aanbiedingenquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag naar Termaat, ff een bietje neuzuh tussen al die aanbiedingen
en wat is ie mooi
[afbeelding]
Na de vakantie maar eens de centjes tellen
allemaal grotemensenspeelgoedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
en wat is ie mooi
[afbeelding]
VTR SP1 rond de 8000 Euries voor een 2000/2001 met ca. 20.000 Km op de teller best veul geld trouwensquote:
Zo voel ik het ookquote:
Vette bak ja, niet een aallemans vriend, ik zou ff een lange proefrit maken, van een dag of 2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
en wat is ie mooi
[afbeelding]
Vet apparaat hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
en wat is ie mooi
[afbeelding]
2 dagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
Vette bak ja, niet een aallemans vriend, ik zou ff een lange proefrit maken, van een dag of 2
die zaten vroeger ook in Amsterdam, daar kon je naar binnen lopen je maten laten nemen, en 2,5 uur later was je maatpakkie klaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iemand die dit toevallig kenthttp://www.customsuits.nl/
Er is ook een actie van http://www.samenkopen.net/action/661759
thxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die zaten vroeger ook in Amsterdam, daar kon je naar binnen lopen je maten laten nemen, en 2,5 uur later was je maatpakkie klaaren ook nog goed afgewerkt ook, voor een leuke prijs
![]()
ik weet niet of ze er nu nog zitten,![]()
lijkt op een slecht gehechte keizerssneequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar maar griezelig ...
Waaromquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar maar griezelig ...
Geld dat voor alle 2-cylindersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 dagen, weet je wel hoeveel benzine die SP verbruikt?
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijkt op een slecht gehechte keizerssnee![]()
Wat hij zei ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijkt op een slecht gehechte keizerssnee![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom![]()
Kom maar met een beterendan zet ik die erin
![]()
niet voor mij, dan ben ik met de camper op padquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Next meet = 28 mei??
klopt wel aardigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geld dat voor alle 2-cylinders![]()
Met een 4-cylinder supersport heb je een actieradius die ongeveer 45% groter is
CBR900RR gem. 1L op 16Km (Correct me if I'm wrong Mercy)
VTR SP1 gem. 1L op 11Km
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Vette bak ja, niet een aallemans vriend, ik zou ff een lange proefrit maken, van een dag of 2
@Raus: Wel heel druk, maar veel denkwerkdus dan moetje gewoon af en toe ff afleiding zoeken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn gemiddelde in Nederland ligt op ongeveer 1:14![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Next meet = 28 mei??
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
Ben te lui om te lezen, maar vanuit regio Utrecht de Betuwe in verkrijgt mijn absolute voorkeur...
bij jou kan maar een halve liter per keer in he, bij zo'n sp1 1 liter dat scheelt een factor veelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die Honda's slurpen veel te veel![]()
Heb met mijn Stoeipoezie al eens 1 op 28 gereden![]()
En 1 op 20 was mijn hoogste verbruik, dat was ook flink raggen over de snelweg. Normaal gesproken zit ik rond de 1 op 24![]()
Niks mee te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
bij jou kan maar een halve liter per keer in he, bij zo'n sp1 1 liter dat scheelt een factor veel
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zoek er lekker zelf eentje ...![]()
[afbeelding]
Kan iemand deze voor me resizen met het linkerdeel ...
Zit op 1:17 ofzo, vind ik nog redelijk aan de zuinige kant, gezien de leeftijd, rijgedrag etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
En 1 op 20 was mijn hoogste verbruik, dat was ook flink raggen over de snelweg. Normaal gesproken zit ik rond de 1 op 24![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja
Watch picture on Mediadump.be
daar staat ie. Kon zo snl geen goeie upload vinden
Deze route heb ik al meerdere malen gereden.. naja globaal dan.. richting ommen is zeker zeer geslaagd, mooie groene omgeving!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Dit wat dazzledenogwat![]()
[..]
Martie probeert je al over te halen ..
Ik vind ze ook te duur![]()
![]()
dat brommertje van jou is ook veel zuiniger dan een motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Niks mis met 2 cylinders, ouwequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat brommertje van jou is ook veel zuiniger dan een motor![]()
scheelt ook maar 2 cylinders en een bosje Peekaas![]()
Die is wel gaafquote:
Mister Oizoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is wel gaafAlleen hij is te groot? hoe kan dat, het is toch 60x60? en jpg is toch kleinst formaat
![]()
@ waarvan is die pop ook alweerdat knuffelbeest!, er was ook zo'n clip met zon raar poppetje, dat nmr kon ik me wel goed herinneren, hoe heet die ook alweer?
Die heb ik al jaren op mijn pc staanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waaa gruwlijk !!!
Die kon ik nie vinden ...
Dan gaat jouw verbruik dus ook wel omhoogquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat daar wel verandering in is gekomen![]()
Hehe inderdaad. Maarre die 1 op 24 is al gebaseerd op iets meer raggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan gaat jouw verbruik dus ook wel omhoog![]()
als ik met de mijne alleen rustig zou toeren dan zal ie ook wel veel minder verbruikenmaar daar heb ik hem niet voor gekocht
![]()
25Kw tochquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Maarre die 1 op 24 is al gebaseerd op iets meer raggen![]()
Alhoewel 1 op 22/23 ook regelmatig voorkomt
Deze is wel goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is wel gaafAlleen hij is te groot? hoe kan dat, het is toch 60x60? en jpg is toch kleinst formaat
![]()
Wanneer mag jij volledig A rijden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Geloof het wel, maar dunno. Kon de lims wel vrij goed bijhouden kwa acceleratie
ik heb wel eens een halfslachtige poging gedaan om zuinig te rijdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Maarre die 1 op 24 is al gebaseerd op iets meer raggen![]()
Alhoewel 1 op 22/23 ook regelmatig voorkomt
NEE!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef kratjuh het volgende:
Kannie niet kleiner dan 10kb gemaakt worden ...?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb wel eens een halfslachtige poging gedaan om zuinig te rijdenmaar na een paar KM kon ik het toch niet uithouden om geen toeren te maken
en dus gelijk 4 versnellingen terug geschakeld en Bwoaap gaan met dat ding
![]()
op de snelweg vergeet ik vaak door te schakelenhet geluid is zo lekker bij +/- 5000 TPM
![]()
Maar die wil ik ook kleiner dan 10kb ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NEE!![]()
Ben blijkbaar al 3 minuten voor niks bezig geweest![]()
![]()
* noteertquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Next meet = 28 mei??
Wheeequote:
Waar besteld .. ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zojuist nieuwe achterband besteld![]()
Dus eind deze week heb ik een nieuwe. Deze moet ik dus van tevoren nog wel even oproken![]()
[..]
Wheee![]()
![]()
Welke heb je besteldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dus eind deze week heb ik een nieuwe. Deze moet ik dus van tevoren nog wel even oproken![]()
[..]
Wheee![]()
![]()
Damn inderdaad, best uhh... vreemdquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wheee![]()
![]()
't valt toch nog wel mee......quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:56 schreef Rib-i het volgende:
Ik had nog wat foto's genomen van mijn BT020's met 6000Km
Niet op de schaamranden lettenAlhoewel, voor lukt het me wel maar achter...
![]()
![]()
![]()
V = 2,5
A = 2,9
Er was eens ooit een motorrijder uit Friesland die tijdens een meet z'n rugzakkie meenam met voedsel en z'n vizierquote:
Wel een Ligaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bij de megameeting had ik ook geen broodtrommel meer mee![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bij de megameeting had ik ook geen broodtrommel meer mee![]()
Dit gaat veel strakker * Rib-i denkt aan MMquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Er was eens ooit een motorrijder uit Friesland die tijdens een meet z'n rugzakkie meenam met voedsel en z'n vizier....maarrrrrrr hij heeft beloofd om dat nooooiiiiit meer te doen
Ik zit ook zo rond de 1 op 13 a 14 maar dat komt omdat ik te lui ben andere naaldjes en sproeiers erin te zetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:02 schreef richardgie het volgende:
Jeetje zeg,dat jullie allemaal kans zien om zo zuinig te rijden.Een waarde van 1:18 daar droom ik van.Bij een rustige rijstijl 1:16,en bij doortrekken/"hoog" in toeren 1:13 met heel veel geluk 1:14![]()
Uw zoontjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iiev![]()
![]()
[..]
Dit gaat veel strakker * Rib-i denkt aan MM
[..]
![]()
![]()
Geen regenpak en droge sokken![]()
Jij hebt een carburateur neem ik aan.Ik zit hier met een electronische injectiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zit ook zo rond de 1 op 13 a 14 maar dat komt omdat ik te lui ben andere naaldjes en sproeiers erin te zetten.
Was hééél gaafquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Was trouwens wel een gave bocht, wanneer gaan we er weer heen?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Was hééél gaaf![]()
* pakt laptop en sluit af![]()
![]()
[..]
Was hééél gaaf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef Rib-i het volgende:
Mooi shot ook, vooral van de omgeving
Damn, ik wil meeten "ronddraaiende emoticon met handjes in de lucht"
[..]
Was hééél gaaf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier je onder 10K
[afbeelding]
wel lelijker imo
Nog ff snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu echt
*I'll do what I want, cuz I can*
Naaldjes en sproeiers is idd carbwerk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij hebt een carburateur neem ik aan.Ik zit hier met een electronische injectie.Zou zuiniger moeten zijn,maar merk er weinig van,maar heeft ook iets met de cilinderhoud,vermogen etc te maken.Pepijn heeft hier al eens een epistel aan gewijd.
Moeten we zeker doen.quote:We spreken binnenkort trouwens ook nog eens af.Heb wel zin om te komen.
Duurquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Zijn hier nog mensen die hier heen gaan zondag?
* WAARSCHUWING!!!! zet je geluid zachter of uit.
http://www.hamove.nl/wegrace.php
Kosten plusminus een volle tankquote:
Die is duur!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef Rib-i het volgende:
Iemand bekend hiermee?
http://www.2ehandsonderdelen.nl/content3.htm
Ah fok doet het weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef Rib-i het volgende:
Iemand bekend hiermee?
http://www.2ehandsonderdelen.nl/content3.htm
Probleempje op je werk?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah fok doet het weer.![]()
Ik heb wel eens ooit gekeken op die site, maar nooit iets besteld verder.
Hier deed ie het ookquote:
Ik zit thuis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Probleempje op je werk?![]()
Alles werkte hier prima
Huisvrouwquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zit thuis.Ik ben vandaag vertaalster en huisvrouw.
![]()
Dat is precies wat we zeggen, je moet je systeembeheerder een schop onder z'n hol geven ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zit thuis.Ik ben vandaag vertaalster en huisvrouw.
![]()
Gewoon dubbel klikken op te tijd (rechts onder) dan veranderd de tijds weergave.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
Check bij 49 seconden
Als ik hem met Windows Media Player afspeel telt ie af, weet iemand hoe ik dat kan veranderen?![]()
Tnxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Gewoon dubbel klikken op te tijd (rechts onder) dan veranderd de tijds weergave.
Maar nu is de vraag: bedoel je dat shot aan het begin op 49 sec, of 49 sec voor het einde?
Wel een onfalteus stel zo, op die motor
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat is precies wat we zeggen, je moet je systeembeheerder een schop onder z'n hol geven ...
ik heb de router ingesteld dat ie na een uur internetten een melding geeft dat ze als de sodemieter aan het werk moetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier deed ie het ook
Raus moet de systeembeheerder gewoon even een schop onder zijn hol geven
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b vraag]
Stel, ik bestel op www.whitelights.nl een set witte knippers voor voorop de CBR, moeten hier oranje lampjes in, werkt het met witte lampjes en een hoesje ofzo?
iemand enig idee??
[/n00b vraag]
Knipperlichten moeten volgens mij verplicht oranje zijn (als dat origineel bij de motor hoort). Normaal heb je een oranje kapje, nu een wit kapje. Als je oranje lampjes kunt kopen dan zou je die hier officieel voor moeten gebruiken volgens mij, maar ja dan kun je net zo goed oranje kapjes nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b vraag]
Stel, ik bestel op www.whitelights.nl een set witte knippers voor voorop de CBR, moeten hier oranje lampjes in, werkt het met witte lampjes en een hoesje ofzo?
iemand enig idee??
[/n00b vraag]
maar... maar... ik heb internet nodig om te werken!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb de router ingesteld dat ie na een uur internetten een melding geeft dat ze als de sodemieter aan het werk moet![]()
Ik bedoelde dus gewoon die gecombineerde waarbij de knippers vervallen, knipperen wordt dan verzorgd door wat rijen oranje leds die tussen de rode van je achterlicht gemonteerd zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef worldpimber het volgende:
Onder welke steen komen jullie net vandaan?![]()
Klopt .. Laatst zei nog iemand dat waar ik bij stond, dat hij vond dat die geintegreerde knippers niet goed zichtbaar zijn voor de rest van het verkeer ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus gewoon die gecombineerde waarbij de knippers vervallen, knipperen wordt dan verzorgd door wat rijen oranje leds die tussen de rode van je achterlicht gemonteerd zitten.
Zag er vorige week 1 rijden en ik vond het en niet mooi en niet goed zichtbaar/veilig.
Officieel moet er volgens mij zelfs een bepaalde afstand tussen de beide knippers zitten, dus echt legaal is het inderdaad niet. En de reden dat ik geen geïntegreerde knippers heb genomen is omdat het niet echt duidelijk is neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef hollander172 het volgende:
Ik bedoelde dus gewoon die gecombineerde waarbij de knippers vervallen, knipperen wordt dan verzorgd door wat rijen oranje leds die tussen de rode van je achterlicht gemonteerd zitten.
Zag er vorige week 1 rijden en ik vond het en niet mooi en niet goed zichtbaar/veilig.
Zover ik weet mag het officieel ook niet op auto's, maar wordt wel gedoogd bij bijv. amarikaanse bakken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt .. Laatst zei nog iemand dat waar ik bij stond, dat hij vond dat die geintegreerde knippers niet goed zichtbaar zijn voor de rest van het verkeer ...
Werd bijna van z'n fiets gereden ...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Zover ik weet mag het officieel ook niet op auto's, maar wordt wel gedoogd bij bijv. amarikaanse bakken.
Die rijen oranje leds tussen de rode kan ik echt niet mooi vinden.quote:Maar het is wel mooi
Ligt er aan hoe het gedaan is. Die van Martie zijn gewoon erg klein. Je kunt het daarentegen nooit zo duidelijk krijgen als die TL-balken van Roadkill en die zijn ook geïntegreerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Officieel moet er volgens mij zelfs een bepaalde afstand tussen de beide knippers zitten, dus echt legaal is het inderdaad niet. En de reden dat ik geen geïntegreerde knippers heb genomen is omdat het niet echt duidelijk is neeDus daar heb je wel gelijk in
Zoiets bedoelde ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die worden standaard zo afgeleverd en daarbij wordt de typegoedkeuring overgenomen uit het land van herkomst.
Ik doelde meer op het gebruik van witte kapjes, heeft wel iets stylisch. Maar als je het zo zegt is het niet echt mooi nee.quote:Die rijen oranje leds tussen de rode kan ik echt niet mooi vinden.
Een oplossing waarbij je afzonderlijke segmenten gebruikt wel.
bij mij is het ook niet echt goed zichtbaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt .. Laatst zei nog iemand dat waar ik bij stond, dat hij vond dat die geintegreerde knippers niet goed zichtbaar zijn voor de rest van het verkeer ...
Werd bijna van z'n fiets gereden ...
en nu zitten ze nog achter het kenteken ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij rijd al bijna een jaar rond zonder knippers achter![]()
En sinds kort ook nog eens als een dronkenmanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij rijd al bijna een jaar rond zonder knippers achter![]()
nee man, dat was je broer op zijn motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef hicham het volgende:
[..]
En sinds kort ook nog eens als een dronkenman
Dat ben ik met je eens hoewel dit ook wel weer overwaaid net als die blacklightlaag die ze midden jaren negentig op achterlichten spoten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik doelde meer op het gebruik van witte kapjes, heeft wel iets stylisch. Maar als je het zo zegt is het niet echt mooi nee.
Dunno maar het is gewoon lelijk.quote:Bedoeld je hier trouwens dat de ledjes gekleurd zijn of witte led's die gekleurd licht geven?
Aarghhquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wo sind die blinkern!!! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Next meet = 28 mei??
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb wel eens een halfslachtige poging gedaan om zuinig te rijdenmaar na een paar KM kon ik het toch niet uithouden om geen toeren te maken
en dus gelijk 4 versnellingen terug geschakeld en Bwoaap gaan met dat ding
![]()
op de snelweg vergeet ik vaak door te schakelenhet geluid is zo lekker bij +/- 5000 TPM
![]()
geinig filmpjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
Check bij 49 seconden
Als ik hem met Windows Media Player afspeel telt ie af, weet iemand hoe ik dat kan veranderen?![]()
En het past bij je motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het wel mooi hoor, alles witte glaasjes aan de achterkant ...
:^quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Zo goed had ik jouw achterkant nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Dat hoor ik vaker ..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo goed had ik jouw achterkant nog niet bekeken.![]()
Ik vind ze ook erg mooi op deze manier!!![]()
Nemo is niet blauw ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
Tssss.......Poser![]()
![]()
findingnemoblauw![]()
Maarrrrrr........izzzz mooi heur![]()
En de smurfenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nemo is niet blauw ...
Dory wel ... En de lucht en de zee ook![]()
Deze is echt van mij ... Je herkent 'm zeker niet na z'n olie-avontuur of had je 'm daar niet gezien ...?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mooi hoor Kratje.. is dat je fiets? of is die van een ander
Uh nee, ben ik niet bekend mee eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Deze is echt van mij ... Je herkent 'm zeker niet na z'n olie-avontuur of had je 'm daar niet gezien ...?
Maar Bruce welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nemo is niet blauw ...
Dory wel ... En de lucht en de zee ook![]()
Zo zag m'n fiets er van dichtbij uit op de MegaMeet ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh nee, ben ik niet bekend mee eigenlijk![]()
Name it like you want babe.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wil mijn fiets wel Bruce noemen ...
Kzie nu pas dat 't Lara Croft is in je avatar ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Name it like you want babe.....![]()
CUT![]()
Name it like you want boy:+
Ojaaa dat wist ik wel, niet meer aan gedacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zo zag m'n fiets er van dichtbij uit op de MegaMeet ...
De crossmotor die me voorging heeft het dan ook op 50 meter na niet gehaald naar Veenendaal ...
Lquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kzie nu pas dat 't Lara Croft is in je avatar ...![]()
Lara Kroft herken je toch al op KMs afstand?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die wel ... Maar je avatar zou zo op een belspelletje kunnen ..
Echte mannen welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Lara Kroft herken je toch al op KMs afstand?!![]()
![]()
Nee. jij dan.....met je adhd-duracel-konijntjebeertje als avatarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die wel ... Maar je avatar zou zo op een belspelletje kunnen ..
Laughing my ass offquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016252.php
lekker dom spelletje bedacht door de jappanners
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die is duur!
Geen ervaring mee maar die prijzen......![]()
Ik wilde er vanmiddag langsrijden, maar toen ik op de motor zat wilde ik niet meer afstappenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah fok doet het weer.![]()
Ik heb wel eens ooit gekeken op die site, maar nooit iets besteld verder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wasabiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een Wasabi Roll, is dat niet een verschrikkelijk heet gerecht ... ?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert ...![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert ...![]()
WHJHAHHAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
Die honkbalknuppelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef bwt het volgende:
Hmpfffrquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:20 schreef bwt het volgende:
en nog maar een dom filmpje
Kijk uit als je te veel gezopen hebt
http://www.break.com/index/drunkup.html
De sportieve V-twin serie van Honda staat bekend als echte drinkebroeders.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
Geld dat voor alle 2-cylinders![]()
Met een 4-cylinder supersport heb je een actieradius die ongeveer 45% groter is
CBR900RR gem. 1L op 16Km (Correct me if I'm wrong Mercy)
VTR SP1 gem. 1L op 11Km
![]()
Raus zegt al iets over witte kapjes, en oranje lampjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef worldpimber het volgende:
Onder welke steen komen jullie net vandaan?![]()
Tnx.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De sportieve V-twin serie van Honda staat bekend als echte drinkebroeders.
De VTR nog een graadje erger dan de SP.
Maar ook een viercyylinder VFR is er niet zuiniger op geworden sinds er injectie op zit.![]()
[..]
Raus zegt al iets over witte kapjes, en oranje lampjes.![]()
En ook dat je dan net zo goed gewoon oranje kapjes kan nemen of houden, maar daar ben ik het niet mee eens.![]()
Ach ja, mannen weten dat gelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Tnx.![]()
Ik ben ook van mening veranderd inmiddels. Witte kapjes kunnen veel mooier zijn.![]()
0.1478 secondsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef bwt het volgende:
of misschien nog ff je reactie snelheid testen?
http://games.flabber.nl/schaap.reactie/
Benieuwd hoelang het duurt voor ze over zijn vlieggewicht beginnen. Het is tenslotte wel een voordeel als je 10-15 kg minder weegt. hij weegt toch iets van 45 kgquote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Dani Pedrosa wins!![]()
[..]
Oh ja.![]()
![]()
Klopt, maar Casey Stoner is ook geen zwaargewicht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
Benieuwd hoelang het duurt voor ze over zijn vlieggewicht beginnen. Het is tenslotte wel een voordeel als je 10-15 kg minder weegt. hij weegt toch iets van 45 kg![]()
Ik ben ze nu aan het kijken. Wat een stel zotten toch allemaal he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef bwt het volgende:
Stoere jongen die met de Blue angels gaat vliegen
http://alt.coxnewsweb.com/ajc/swf/blueangels/blueangels.swf
Deze is wel erg goed
jaaaaaa witte zijn veel mooierquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
eej, zo rijk ben ik niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, maar Casey Stoner is ook geen zwaargewicht.
En Capirossi is eigenlijk ook een dwerg.![]()
Maar je hebt wel een punt, motor en rijder zouden allemaal gelijk moeten zijn. Enigzins.![]()
Soort miniumstartgewicht.![]()
Ga jij trouwens ook mee naar de circuitdag?![]()
Dat zal je leren om een legale film te kopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:47 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver.
Koop je eens een film origineel doet ie het maar voor de helft.![]()
Dat doen we dus echt nooit maar dan ook echt nooit meer.Fuck die filmindustrie, als kopieen zelfs beter zijn dan het origineel......
Okee argentijnse film maar je mag toch voor ¤ 20,- verwachten dat ie het gewoon doet?![]()
Maxima in een porn film of zo ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:47 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver.
Koop je eens een film origineel doet ie het maar voor de helft.![]()
Dat doen we dus echt nooit maar dan ook echt nooit meer.Fuck die filmindustrie, als kopieen zelfs beter zijn dan het origineel......
Okee argentijnse film maar je mag toch voor ¤ 20,- verwachten dat ie het gewoon doet?![]()
Wat is dat voor een voorband.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
jaaaaaa witte zijn veel mooier![]()
[afbeelding]
BT20, toen ik hem kocht zat er nagenoeg een nagelnieuwe BT10 op maar die heb ikquote:
Oh ja, dat had ik kunnen onthouden n.a.v. de opmerkingen over de dijkenrit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
edit/ ik heb dus voor en achter BT20
Hoe ver zou het rijden zijn, 1 uurtje?quote:
Ik heb de reactie van Raus maar opnieuw geanalyseerd maar ik kan er niet echt wat van maken. Mijn reactie hierop blijft dus uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
Raus zegt al iets over witte kapjes, en oranje lampjes.![]()
En ook dat je dan net zo goed gewoon oranje kapjes kan nemen of houden, maar daar ben ik het niet mee eens.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb de reactie van Raus maar opnieuw geanalyseerd maar ik kan er niet echt wat van maken. Mijn reactie hierop blijft dus uit.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef bwt het volgende:
Deze is wel erg goed
En een Aprillia? Ik ga er maar vanuit dat jij degene bent waar ik moet zijn met zulke vragenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De sportieve V-twin serie van Honda staat bekend als echte drinkebroeders.
De VTR nog een graadje erger dan de SP.
Maar ook een viercyylinder VFR is er niet zuiniger op geworden sinds er injectie op zit.![]()
Toch ook mijn droom geweest net zoals van vele jongetjesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef bwt het volgende:
Deze is wel erg goed
Net na het poetsen nog een klein stukje gereden en ik heb de indruk dat de banden erg snel op temperatuur zijn, klopt dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
BT20, toen ik hem kocht zat er nagenoeg een nagelnieuwe BT10 op maar die heb ik
in bijna in 3000 km weggeremd![]()
edit/ ik heb dus voor en achter BT20
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:56 schreef Rib-i het volgende:
Ik had nog wat foto's genomen van mijn BT020's met 6000Km
Niet op de schaamranden lettenAlhoewel, voor lukt het me wel maar achter...
![]()
![]()
![]()
V = 2,5
A = 2,9
Iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat zal je leren om een legale film te kopen![]()
Mwah.......tel maar anderhalf uur, 1e stuk A58 kun je blazen, maar daarna is't niet harder dan 100 en op de A16 is suckt 't helemaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik kunnen onthouden n.a.v. de opmerkingen over de dijkenrit.![]()
[..]
Hoe ver zou het rijden zijn, 1 uurtje?![]()
BT020 zijn iets harder en iets minder klevend dan BT010tjes en consorten. Het duurt iets langer voor ze warm zijn en op het circuit heb je zogenaamd de kans dat ze "te warm worden" en gaan smerenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Rib-i het volgende:
Met na het poetsen nog een klein stukje gereden en ik heb de indruk dat de banden erg snel op temperatuur zijn, klopt dat?
Ook BT020 zie foto's ergens![]()
Edit: gevonden
Eerste km's doe ik altijd ff rustig aan, als ik dan de dijk op ga rij ik ook nog de eerste paar km's wat rustiger. Behalve als het echt zomers weer is (20-25 graden) dan kan ik er gelijk tegenaan als ik bij de dijk ben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net na het poetsen nog een klein stukje gereden en ik heb de indruk dat de banden erg snel op temperatuur zijn, klopt dat?
Ook BT020 zie foto's ergens![]()
Edit: gevonden
[..]
:^ ik haat legale filmsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat zal je leren om een legale film te kopen![]()
eg niequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BT020 zijn iets harder en iets minder klevend dan BT010tjes en consorten. Het duurt iets langer voor ze warm zijn en op het circuit heb je zogenaamd de kans dat ze "te warm worden" en gaan smerenDe gemiddelde wegterrorist als ons zal er misschien wat minder van merken.
Maar zachte BT's slijten sowieso naar mijn idee en naar wat ik lees veel te snel. Worden snel vierkant en gaan veel te snel op vergeleken met de MPP's.
Zoals je aan de schaamranden kan zien ben ik nog druk aan het oefenen met het nemen van de bochten, maar waarom heb ik op de voorband nog een millimeter en op de achteband veel meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Eerste km's doe ik altijd ff rustig aan, als ik dan de dijk op ga rij ik ook nog de eerste paar km's wat rustiger. Behalve als het echt zomers weer is (20-25 graden) dan kan ik er gelijk tegenaan als ik bij de dijk ben.
Kan wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ ik haat legale filmsdie kan je niet lekker vooruitspoelen bij al die trailers
![]()
Bijna.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef bwt het volgende:
Deze is wel erg goed
Klopt, de rest van die gasten hier is niks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Rib-i het volgende:
En een Aprillia? Ik ga er maar vanuit dat jij degene bent waar ik moet zijn met zulke vragen![]()
Is dat inclusief terug rijden dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mwah.......tel maar anderhalf uur, 1e stuk A58 kun je blazen, maar daarna is't niet harder dan 100 en op de A16 is suckt 't helemaal![]()
Doe er dan maar 2![]()
Nou, fijn voor jouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
eg niemijn BT010 deed er best lang over voordat ie vierkant was
en 1 rondje op een onbekend industrieterrein
was ie weer rond
![]()
Wel of geen schaamranden boeien mij niet zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoals je aan de schaamranden kan zien ben ik nog druk aan het oefenen met het nemen van de bochten, maar waarom heb ik op de voorband nog een millimeter en op de achteband veel meer?
MPPquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Nou, fijn voor jou![]()
Mijn BT'tje begon binnen no-time klaverbladen te cuppen en me achterband was toen ie op was zo plat als een geplet kuikentje. En dat is ook de mening die ik vaker ben tegengekomen op MF. Mijn MPP's heb ik opper gereden dan de BT en die was nog steeds aardig rond.
Alle honden van dezelfde afkomst ras lijken op elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Bijna.Zitten 3 generaties tussen.
![]()
Hij lijkt er op de oren na verdomd veel op trouwens.![]()
Oh ja, mijn MPP ging ook retelang meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MPPactiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
![]()
Heb net een mail naar Rodamoto verstuurt voor een nieuwe voorband.![]()
Voor een leek wel ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alle honden van dezelfde afkomst ras lijken op elkaar
Komt door het verschil in breedte en hoogte, dohquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
Zoals je aan de schaamranden kan zien ben ik nog druk aan het oefenen met het nemen van de bochten, maar waarom heb ik op de voorband nog een millimeter en op de achteband veel meer?
En chinezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alle honden van dezelfde afkomst ras lijken op elkaar
Misschien dat je'm bij Harry Klooster kan laten castenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bijna.Zitten 3 generaties tussen.
![]()
Hij lijkt er op de oren na verdomd veel op trouwens.![]()
Nopequote:
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wel of geen schaamranden boeien mij niet zo.![]()
Maar misschien omdat je haaks door een bocht gaat![]()
![]()
* Rib-i denkt aan filmpje van een hoppende ZX-6Rquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt door het verschil in breedte en hoogte, doh
De remedie is je voorrem ingedrukt te houden, naast je motor te gaan staan, gas te geven en hem te kantelen.
Dat is als de banden al een keer voorverwarmd zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i denkt aan filmpje van een hoppende ZX-6R
Dunlop Qualifier.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, mijn MPP ging ook retelang mee![]()
![]()
Maar er schijnt een zogenaamde nieuwe concurrent van MPP te komen, was laatst een topic over geopend in Algemeen alleen weet ik het merk niet meer.
3 uur rijden...tjaaaah.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nopeeen enkeltje......
![]()
't is nogal een reis HeH....dus 't moet wel verdomd lekkere koffie zijn
![]()
Het kan zijn dat je er achter een hogere band op hebt liggen de mijne is achter 180/55/17quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
Een keertje meeten, kan ik het kunstje afkijken![]()
[..]
* Rib-i denkt aan filmpje van een hoppende ZX-6R
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is als de banden al een keer voorverwarmd zijn
Wat zijn je complete bandenmaten trouwens?
http://www.luiemotorfiets.nl/tips/bochten/
Gewoon de standaardmaat, zal morgen eens kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je er achter een hogere band op hebt liggen de mijne is achter 180/55/17
Kan een combinatieritje doen....m'n broer woont bij je in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Gewoon de standaardmaat, zal morgen eens kijken.
Een leek zou het misschien nog proberen ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Misschien dat je'm bij Harry Klooster kan laten casten
Eigenlijk wel ja ik ben ook speciaal 3 meter gaan lopen voor jequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan een combinatieritje doen....m'n broer woont bij je in de buurt
[..]
![]()
Eigenlijk moet je nu meteen gaan kijken![]()
![]()
Dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Rib-i het volgende:
Thnxs 2 BWT![]()
A small boy goes into the kitchen one day and walks up to his mum, "Mummy, mummy, grandma's got a prawn between her legs!"
"Pardon, darling?"
"Grandma's got a prawn between her legs!"
"Okay, show me"
They both walk into the living room where they find the grandma fast asleep and looking very pleased, her knickers are missing and her skirt has ridden up so that nothing is left to the imagination.
"See mummy? A prawn," says the little boy pointing between his gran's splayed legs.
"No, darling that's something special women have."
"But mummy," says the little boy, looking confused, "it tasted like a prawn."
![]()
Bron: Sickipedia
En dat ben jij natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een leek zou het misschien nog proberen ook.![]()
![]()
Ik wist 'tquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja ik ben ook speciaal 3 meter gaan lopen voor je![]()
moest de auto nog naar binnen rijdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dat ben jij natuurlijk niet
[..]
Ik wist 't![]()
![]()
M'n motor staat op het moment 1,5 Km verder in een garage.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan een combinatieritje doen....m'n broer woont bij je in de buurt
[..]
![]()
Eigenlijk moet je nu meteen gaan kijken![]()
![]()
Oops das wel ff een stukkie lopen. Rebbel en ik zijn verwendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
M'n motor staat op het moment 1,5 Km verder in een garage.
12 jaar geleden een fout gemaakt door een vrijstaande nieuwbouw van wel 285.000 gulden te duur te vinden.
Over een maand verhuisd een vriend van me naar den bosch, bij de maaspoort ergens komt hij te wonen. Mooie grote huizen maar wel bijna 300% duurder dan bij de 1e opleveringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oops das wel ff een stukkie lopen. Rebbel en ik zijn verwend![]()
Ja zo dacht ik in het begin ook over de huizenprijzen. Er staan hier in een straat achter mij vrijstaande huizen die 220.000 gulden nieuw waren. Dat vonden wij toen ook duur![]()
Voor mijn huidige hoekwoning heb ik 137.500 gulden betaalden die worden nu ook verkocht voor 340.000 euro
![]()
Een avondwandeling is altijd ergens goed voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
M'n motor staat op het moment 1,5 Km verder in een garage.
12 jaar geleden een fout gemaakt door een vrijstaande nieuwbouw van wel 285.000 gulden te duur te vinden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oops das wel ff een stukkie lopen. Rebbel en ik zijn verwend
Mwah.....here the same........mits, tenzij, indien........had ik nou in Dierdonk gewoond, maar in '96 vonden we fl 350.000 veuls te veul geld.quote:Ja zo dacht ik in het begin ook over de huizenprijzen. Er staan hier in een straat achter mij vrijstaande huizen die 220.000 gulden nieuw waren. Dat vonden wij toen ook duur![]()
Voor mijn huidige hoekwoning heb ik 137.500 gulden betaalden die worden nu ook verkocht voor 340.000 euro
![]()
Het beste is nog steeds om een huis nieuw te kopen, daar pak je de meeste winst op. Echter in veelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Over een maand verhuisd een vriend van me naar den bosch, bij de maaspoort ergens komt hij te wonen. Mooie grote huizen maar wel bijna 300% duurder dan bij de 1e oplevering![]()
Kan het wel gebruikenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Een avondwandeling is altijd ergens goed vooro.a. om over je fout van 12 jaar geleden na te denken
quote:[..]
Mwah.....here the same........mits, tenzij, indien........had ik nou in Dierdonk gewoond, maar in '96 vonden we fl 350.000 veuls te veul geld.
En ach.....nou wonen we lekker cheapen kan ik motorrijden
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kijk in mijn uppie naar huizen van 2 ton, in euro's.Kan je nog net iets leuks voor kopen.
![]()
Kreeg vroeger 7 jaar geleden als tweeverdiener niet eens een hypotheek voor 235.000 gulden.![]()
Ik had grond gekocht maar ik mocht er niet mijn gebouw opzetten. Ik moest kiezen uit 3 modelwoningen waar ik 10 jaar lang niets aan mocht veranderenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het beste is nog steeds om een huis nieuw te kopen, daar pak je de meeste winst op. Echter in veel
gemeenten kom je tegenwoordig niet eens meer in aanmerking voor een nieuwbouw woning als je bij een vorig nieuwbouw project een huis hebt gekocht.
Vooral door de grote steden. Ze komen bv uit utrég naar deze omgeving en dan betalen zequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Het woonbeleid in Nederland is echt top ja![]()
Zowel huur als koop zijn compleet verbaggerd.
Foto maken van de telefoon met het plaatje met de webcamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
K-u-t Samsung telefoon, probeer al een half uur op een computer hiernaast een foto te downloaden.![]()
![]()
Ik geeft het op.![]()
Weltrusten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef Gawaine het volgende:
ik ga nog ff de MotoGP van China kijken.Hij is net binnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |