Thermokleding eronder gaat prima.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vanwege dikke gespierde benen passen we echt niet minder dan maatje 50. De broek valt dan ook mooi lang, maar dan moet je de broek wel in een laars steken en niet zoals bergschoenen aantrekken zodat ie oprolt![]()
En omdat ik een thermosbroek aan had met het passentwijfelde ik eigenlijk voor omruilen, maar ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met iets langer doorrijden met leer? Of gaat dan meteen het textiel aan? Lijkt me wel lekker om dan nog met de koude dagen er een broekje onder te dragen.
Ken je m?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je die CBR trouwens bij Motoport Leek weg?![]()
80 Euroquote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Thermokleding eronder gaat prima.Het lijkt me trouwens ook wel relaxt om zo'n onderpak te hebben, die ook voor de zomer zijn. Dat is met name handig bij het uittrekken van het pak bij erg warm weer
maar ik vind ze alleen voor die reden wel erg duur.
Martie probeert je al over te halen ..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Thermokleding eronder gaat prima.Het lijkt me trouwens ook wel relaxt om zo'n onderpak te hebben, die ook voor de zomer zijn. Dat is met name handig bij het uittrekken van het pak bij erg warm weer
Trek jij die normaal gesproken dan niet uit dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
80 Euroen dan kan je je pakje heel gemakkelijk uittrekken
dat is het toch wel waard ?
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:52 schreef AndreB. het volgende:
Maar dusss, we gaan meeten in Groningen... en dan met z'n allen naar de TT in AssenZit op de Strubben tribune
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef AndreB. het volgende:
Krijg woensdag m'n motor
![]()
Iemand rijden als t mooi weer is?
Oh ja.quote:
Vindt het maar een chagrijnige galbak eigenlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... eens even voelen of de temperatuur boven die curbstones ook zo hoog is...
[afbeelding]
Dani Pedrosa wins!![]()
Lijkt me geen probleem, hebben hier zeer veel bochtige weggetjes waar je spontaan van begint te kwijlen, stukje friesland ook geen probleemquote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.![]()
Jaaa route door Fryslân en Grunquote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.![]()
Respect voor Pedrosaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... eens even voelen of de temperatuur boven die curbstones ook zo hoog is...
[afbeelding]
Dani Pedrosa wins!![]()
Hij heeft alleen zelfvertrouwen op de motor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Vindt het maar een chagrijnige galbak eigenlijkRijden kan die dan weer wel.
Volgens mij is rossi nog steeds de betere rijder op het moment. Maarja we zullen zien in de toekomst als rossi's bike het weer beter doet. Maarja blijf perdrosa maar een lulletje vindenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zelfvertrouwen op de motor.![]()
Op rijdersgebied hoeft hij daarentegen niets te leren.
Wellicht gaat Rossi niet eens meer de boeken in als dé beste rijder van het MotoGP tijdperk.![]()
Al staat die al jaren aan de top.. interessante ontwikkeling..hopelijk is zijn bike snel weer toppie..
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mondquote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is rossi nog steeds de betere rijder op het moment. Maarja we zullen zien in de toekomst als rossi's bike het weer beter doet. Maarja blijf perdrosa maar een lulletje vinden
Je kan ook een lange wielrenbroek (zonder zeem) onder je leren broek aandoen (zo'n overbroek weet je wel, zal wel een piccie zoeken)quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus jij vondt iedereen aardig voor je je rijbewijs had?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mond![]()
![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij vondt iedereen aardig voor je je rijbewijs had?
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Trek jij die normaal gesproken dan niet uit dan?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mond![]()
![]()
waar denk je dat de vorige TT op sloeg?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
Heb je afgelopen zaterdag nou je eerste rijles gehad? Of komt die nog
Ik let bijna nooit op de titelsquote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
waar denk je dat de vorige TT op sloeg?
Slaapt lekkerquote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik let bijna nooit op de titels![]()
Maar ok, over 2 weken dus
Ik gaat naar mijn nestje
Zaterdag naar Termaat, ff een bietje neuzuh tussen al die aanbiedingenquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag naar Termaat, ff een bietje neuzuh tussen al die aanbiedingen
en wat is ie mooi
[afbeelding]
Na de vakantie maar eens de centjes tellen
allemaal grotemensenspeelgoedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
en wat is ie mooi
[afbeelding]
VTR SP1 rond de 8000 Euries voor een 2000/2001 met ca. 20.000 Km op de teller best veul geld trouwensquote:
Zo voel ik het ookquote:
Vette bak ja, niet een aallemans vriend, ik zou ff een lange proefrit maken, van een dag of 2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
en wat is ie mooi
[afbeelding]
Vet apparaat hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
en wat is ie mooi
[afbeelding]
2 dagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
Vette bak ja, niet een aallemans vriend, ik zou ff een lange proefrit maken, van een dag of 2
die zaten vroeger ook in Amsterdam, daar kon je naar binnen lopen je maten laten nemen, en 2,5 uur later was je maatpakkie klaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iemand die dit toevallig kenthttp://www.customsuits.nl/
Er is ook een actie van http://www.samenkopen.net/action/661759
thxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die zaten vroeger ook in Amsterdam, daar kon je naar binnen lopen je maten laten nemen, en 2,5 uur later was je maatpakkie klaaren ook nog goed afgewerkt ook, voor een leuke prijs
![]()
ik weet niet of ze er nu nog zitten,![]()
lijkt op een slecht gehechte keizerssneequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar maar griezelig ...
Waaromquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar maar griezelig ...
Geld dat voor alle 2-cylindersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 dagen, weet je wel hoeveel benzine die SP verbruikt?
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijkt op een slecht gehechte keizerssnee![]()
Wat hij zei ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijkt op een slecht gehechte keizerssnee![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom![]()
Kom maar met een beterendan zet ik die erin
![]()
niet voor mij, dan ben ik met de camper op padquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Next meet = 28 mei??
klopt wel aardigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geld dat voor alle 2-cylinders![]()
Met een 4-cylinder supersport heb je een actieradius die ongeveer 45% groter is
CBR900RR gem. 1L op 16Km (Correct me if I'm wrong Mercy)
VTR SP1 gem. 1L op 11Km
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Vette bak ja, niet een aallemans vriend, ik zou ff een lange proefrit maken, van een dag of 2
@Raus: Wel heel druk, maar veel denkwerkdus dan moetje gewoon af en toe ff afleiding zoeken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn gemiddelde in Nederland ligt op ongeveer 1:14![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Next meet = 28 mei??
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
Ben te lui om te lezen, maar vanuit regio Utrecht de Betuwe in verkrijgt mijn absolute voorkeur...
bij jou kan maar een halve liter per keer in he, bij zo'n sp1 1 liter dat scheelt een factor veelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die Honda's slurpen veel te veel![]()
Heb met mijn Stoeipoezie al eens 1 op 28 gereden![]()
En 1 op 20 was mijn hoogste verbruik, dat was ook flink raggen over de snelweg. Normaal gesproken zit ik rond de 1 op 24![]()
Niks mee te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
bij jou kan maar een halve liter per keer in he, bij zo'n sp1 1 liter dat scheelt een factor veel
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zoek er lekker zelf eentje ...![]()
[afbeelding]
Kan iemand deze voor me resizen met het linkerdeel ...
Zit op 1:17 ofzo, vind ik nog redelijk aan de zuinige kant, gezien de leeftijd, rijgedrag etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
En 1 op 20 was mijn hoogste verbruik, dat was ook flink raggen over de snelweg. Normaal gesproken zit ik rond de 1 op 24![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja
Watch picture on Mediadump.be
daar staat ie. Kon zo snl geen goeie upload vinden
Deze route heb ik al meerdere malen gereden.. naja globaal dan.. richting ommen is zeker zeer geslaagd, mooie groene omgeving!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Dit wat dazzledenogwat![]()
[..]
Martie probeert je al over te halen ..
Ik vind ze ook te duur![]()
![]()
dat brommertje van jou is ook veel zuiniger dan een motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Niks mis met 2 cylinders, ouwequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat brommertje van jou is ook veel zuiniger dan een motor![]()
scheelt ook maar 2 cylinders en een bosje Peekaas![]()
Die is wel gaafquote:
Mister Oizoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is wel gaafAlleen hij is te groot? hoe kan dat, het is toch 60x60? en jpg is toch kleinst formaat
![]()
@ waarvan is die pop ook alweerdat knuffelbeest!, er was ook zo'n clip met zon raar poppetje, dat nmr kon ik me wel goed herinneren, hoe heet die ook alweer?
Die heb ik al jaren op mijn pc staanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waaa gruwlijk !!!
Die kon ik nie vinden ...
Dan gaat jouw verbruik dus ook wel omhoogquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat daar wel verandering in is gekomen![]()
Hehe inderdaad. Maarre die 1 op 24 is al gebaseerd op iets meer raggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan gaat jouw verbruik dus ook wel omhoog![]()
als ik met de mijne alleen rustig zou toeren dan zal ie ook wel veel minder verbruikenmaar daar heb ik hem niet voor gekocht
![]()
25Kw tochquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Maarre die 1 op 24 is al gebaseerd op iets meer raggen![]()
Alhoewel 1 op 22/23 ook regelmatig voorkomt
Deze is wel goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is wel gaafAlleen hij is te groot? hoe kan dat, het is toch 60x60? en jpg is toch kleinst formaat
![]()
Wanneer mag jij volledig A rijden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Geloof het wel, maar dunno. Kon de lims wel vrij goed bijhouden kwa acceleratie
ik heb wel eens een halfslachtige poging gedaan om zuinig te rijdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Maarre die 1 op 24 is al gebaseerd op iets meer raggen![]()
Alhoewel 1 op 22/23 ook regelmatig voorkomt
NEE!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef kratjuh het volgende:
Kannie niet kleiner dan 10kb gemaakt worden ...?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb wel eens een halfslachtige poging gedaan om zuinig te rijdenmaar na een paar KM kon ik het toch niet uithouden om geen toeren te maken
en dus gelijk 4 versnellingen terug geschakeld en Bwoaap gaan met dat ding
![]()
op de snelweg vergeet ik vaak door te schakelenhet geluid is zo lekker bij +/- 5000 TPM
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |