Mwah.......tel maar anderhalf uur, 1e stuk A58 kun je blazen, maar daarna is't niet harder dan 100 en op de A16 is suckt 't helemaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik kunnen onthouden n.a.v. de opmerkingen over de dijkenrit.![]()
[..]
Hoe ver zou het rijden zijn, 1 uurtje?![]()
BT020 zijn iets harder en iets minder klevend dan BT010tjes en consorten. Het duurt iets langer voor ze warm zijn en op het circuit heb je zogenaamd de kans dat ze "te warm worden" en gaan smerenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Rib-i het volgende:
Met na het poetsen nog een klein stukje gereden en ik heb de indruk dat de banden erg snel op temperatuur zijn, klopt dat?
Ook BT020 zie foto's ergens![]()
Edit: gevonden
Eerste km's doe ik altijd ff rustig aan, als ik dan de dijk op ga rij ik ook nog de eerste paar km's wat rustiger. Behalve als het echt zomers weer is (20-25 graden) dan kan ik er gelijk tegenaan als ik bij de dijk ben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net na het poetsen nog een klein stukje gereden en ik heb de indruk dat de banden erg snel op temperatuur zijn, klopt dat?
Ook BT020 zie foto's ergens![]()
Edit: gevonden
[..]
:^ ik haat legale filmsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat zal je leren om een legale film te kopen![]()
eg niequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BT020 zijn iets harder en iets minder klevend dan BT010tjes en consorten. Het duurt iets langer voor ze warm zijn en op het circuit heb je zogenaamd de kans dat ze "te warm worden" en gaan smerenDe gemiddelde wegterrorist als ons zal er misschien wat minder van merken.
Maar zachte BT's slijten sowieso naar mijn idee en naar wat ik lees veel te snel. Worden snel vierkant en gaan veel te snel op vergeleken met de MPP's.
Zoals je aan de schaamranden kan zien ben ik nog druk aan het oefenen met het nemen van de bochten, maar waarom heb ik op de voorband nog een millimeter en op de achteband veel meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Eerste km's doe ik altijd ff rustig aan, als ik dan de dijk op ga rij ik ook nog de eerste paar km's wat rustiger. Behalve als het echt zomers weer is (20-25 graden) dan kan ik er gelijk tegenaan als ik bij de dijk ben.
Kan wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ ik haat legale filmsdie kan je niet lekker vooruitspoelen bij al die trailers
![]()
Bijna.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef bwt het volgende:
Stoere jongen die met de Blue angels gaat vliegen
http://alt.coxnewsweb.com/ajc/swf/blueangels/blueangels.swf
Deze is wel erg goed
Klopt, de rest van die gasten hier is niks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Rib-i het volgende:
En een Aprillia? Ik ga er maar vanuit dat jij degene bent waar ik moet zijn met zulke vragen![]()
Is dat inclusief terug rijden dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mwah.......tel maar anderhalf uur, 1e stuk A58 kun je blazen, maar daarna is't niet harder dan 100 en op de A16 is suckt 't helemaal![]()
Doe er dan maar 2![]()
Nou, fijn voor jouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
eg niemijn BT010 deed er best lang over voordat ie vierkant was
en 1 rondje op een onbekend industrieterrein
was ie weer rond
![]()
Wel of geen schaamranden boeien mij niet zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoals je aan de schaamranden kan zien ben ik nog druk aan het oefenen met het nemen van de bochten, maar waarom heb ik op de voorband nog een millimeter en op de achteband veel meer?
MPPquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Nou, fijn voor jou![]()
Mijn BT'tje begon binnen no-time klaverbladen te cuppen en me achterband was toen ie op was zo plat als een geplet kuikentje. En dat is ook de mening die ik vaker ben tegengekomen op MF. Mijn MPP's heb ik opper gereden dan de BT en die was nog steeds aardig rond.
Alle honden van dezelfde afkomst ras lijken op elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Bijna.Zitten 3 generaties tussen.
![]()
Hij lijkt er op de oren na verdomd veel op trouwens.![]()
Oh ja, mijn MPP ging ook retelang meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MPPactiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
MPP
actiefront
![]()
Heb net een mail naar Rodamoto verstuurt voor een nieuwe voorband.![]()
Voor een leek wel ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alle honden van dezelfde afkomst ras lijken op elkaar
Komt door het verschil in breedte en hoogte, dohquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
Zoals je aan de schaamranden kan zien ben ik nog druk aan het oefenen met het nemen van de bochten, maar waarom heb ik op de voorband nog een millimeter en op de achteband veel meer?
En chinezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alle honden van dezelfde afkomst ras lijken op elkaar
Misschien dat je'm bij Harry Klooster kan laten castenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bijna.Zitten 3 generaties tussen.
![]()
Hij lijkt er op de oren na verdomd veel op trouwens.![]()
Nopequote:
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wel of geen schaamranden boeien mij niet zo.![]()
Maar misschien omdat je haaks door een bocht gaat![]()
![]()
* Rib-i denkt aan filmpje van een hoppende ZX-6Rquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt door het verschil in breedte en hoogte, doh
De remedie is je voorrem ingedrukt te houden, naast je motor te gaan staan, gas te geven en hem te kantelen.
Dat is als de banden al een keer voorverwarmd zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i denkt aan filmpje van een hoppende ZX-6R
Dunlop Qualifier.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, mijn MPP ging ook retelang mee![]()
![]()
Maar er schijnt een zogenaamde nieuwe concurrent van MPP te komen, was laatst een topic over geopend in Algemeen alleen weet ik het merk niet meer.
3 uur rijden...tjaaaah.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nopeeen enkeltje......
![]()
't is nogal een reis HeH....dus 't moet wel verdomd lekkere koffie zijn
![]()
Het kan zijn dat je er achter een hogere band op hebt liggen de mijne is achter 180/55/17quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
Een keertje meeten, kan ik het kunstje afkijken![]()
[..]
* Rib-i denkt aan filmpje van een hoppende ZX-6R
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is als de banden al een keer voorverwarmd zijn
Wat zijn je complete bandenmaten trouwens?
http://www.luiemotorfiets.nl/tips/bochten/
Gewoon de standaardmaat, zal morgen eens kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je er achter een hogere band op hebt liggen de mijne is achter 180/55/17
Kan een combinatieritje doen....m'n broer woont bij je in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Gewoon de standaardmaat, zal morgen eens kijken.
Een leek zou het misschien nog proberen ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Misschien dat je'm bij Harry Klooster kan laten casten
Eigenlijk wel ja ik ben ook speciaal 3 meter gaan lopen voor jequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan een combinatieritje doen....m'n broer woont bij je in de buurt
[..]
![]()
Eigenlijk moet je nu meteen gaan kijken![]()
![]()
Dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Rib-i het volgende:
Thnxs 2 BWT![]()
A small boy goes into the kitchen one day and walks up to his mum, "Mummy, mummy, grandma's got a prawn between her legs!"
"Pardon, darling?"
"Grandma's got a prawn between her legs!"
"Okay, show me"
They both walk into the living room where they find the grandma fast asleep and looking very pleased, her knickers are missing and her skirt has ridden up so that nothing is left to the imagination.
"See mummy? A prawn," says the little boy pointing between his gran's splayed legs.
"No, darling that's something special women have."
"But mummy," says the little boy, looking confused, "it tasted like a prawn."
![]()
Bron: Sickipedia
En dat ben jij natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een leek zou het misschien nog proberen ook.![]()
![]()
Ik wist 'tquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja ik ben ook speciaal 3 meter gaan lopen voor je![]()
moest de auto nog naar binnen rijdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dat ben jij natuurlijk niet
[..]
Ik wist 't![]()
![]()
M'n motor staat op het moment 1,5 Km verder in een garage.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan een combinatieritje doen....m'n broer woont bij je in de buurt
[..]
![]()
Eigenlijk moet je nu meteen gaan kijken![]()
![]()
Oops das wel ff een stukkie lopen. Rebbel en ik zijn verwendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
M'n motor staat op het moment 1,5 Km verder in een garage.
12 jaar geleden een fout gemaakt door een vrijstaande nieuwbouw van wel 285.000 gulden te duur te vinden.
Over een maand verhuisd een vriend van me naar den bosch, bij de maaspoort ergens komt hij te wonen. Mooie grote huizen maar wel bijna 300% duurder dan bij de 1e opleveringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oops das wel ff een stukkie lopen. Rebbel en ik zijn verwend![]()
Ja zo dacht ik in het begin ook over de huizenprijzen. Er staan hier in een straat achter mij vrijstaande huizen die 220.000 gulden nieuw waren. Dat vonden wij toen ook duur![]()
Voor mijn huidige hoekwoning heb ik 137.500 gulden betaalden die worden nu ook verkocht voor 340.000 euro
![]()
Een avondwandeling is altijd ergens goed voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
M'n motor staat op het moment 1,5 Km verder in een garage.
12 jaar geleden een fout gemaakt door een vrijstaande nieuwbouw van wel 285.000 gulden te duur te vinden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oops das wel ff een stukkie lopen. Rebbel en ik zijn verwend
Mwah.....here the same........mits, tenzij, indien........had ik nou in Dierdonk gewoond, maar in '96 vonden we fl 350.000 veuls te veul geld.quote:Ja zo dacht ik in het begin ook over de huizenprijzen. Er staan hier in een straat achter mij vrijstaande huizen die 220.000 gulden nieuw waren. Dat vonden wij toen ook duur![]()
Voor mijn huidige hoekwoning heb ik 137.500 gulden betaalden die worden nu ook verkocht voor 340.000 euro
![]()
Het beste is nog steeds om een huis nieuw te kopen, daar pak je de meeste winst op. Echter in veelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Over een maand verhuisd een vriend van me naar den bosch, bij de maaspoort ergens komt hij te wonen. Mooie grote huizen maar wel bijna 300% duurder dan bij de 1e oplevering![]()
Kan het wel gebruikenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Een avondwandeling is altijd ergens goed vooro.a. om over je fout van 12 jaar geleden na te denken
quote:[..]
Mwah.....here the same........mits, tenzij, indien........had ik nou in Dierdonk gewoond, maar in '96 vonden we fl 350.000 veuls te veul geld.
En ach.....nou wonen we lekker cheapen kan ik motorrijden
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kijk in mijn uppie naar huizen van 2 ton, in euro's.Kan je nog net iets leuks voor kopen.
![]()
Kreeg vroeger 7 jaar geleden als tweeverdiener niet eens een hypotheek voor 235.000 gulden.![]()
Ik had grond gekocht maar ik mocht er niet mijn gebouw opzetten. Ik moest kiezen uit 3 modelwoningen waar ik 10 jaar lang niets aan mocht veranderenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het beste is nog steeds om een huis nieuw te kopen, daar pak je de meeste winst op. Echter in veel
gemeenten kom je tegenwoordig niet eens meer in aanmerking voor een nieuwbouw woning als je bij een vorig nieuwbouw project een huis hebt gekocht.
Vooral door de grote steden. Ze komen bv uit utrég naar deze omgeving en dan betalen zequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Het woonbeleid in Nederland is echt top ja![]()
Zowel huur als koop zijn compleet verbaggerd.
Foto maken van de telefoon met het plaatje met de webcamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
K-u-t Samsung telefoon, probeer al een half uur op een computer hiernaast een foto te downloaden.![]()
![]()
Ik geeft het op.![]()
Weltrusten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef Gawaine het volgende:
ik ga nog ff de MotoGP van China kijken.Hij is net binnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |