quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat is precies wat we zeggen, je moet je systeembeheerder een schop onder z'n hol geven ...
ik heb de router ingesteld dat ie na een uur internetten een melding geeft dat ze als de sodemieter aan het werk moetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier deed ie het ook
Raus moet de systeembeheerder gewoon even een schop onder zijn hol geven
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b vraag]
Stel, ik bestel op www.whitelights.nl een set witte knippers voor voorop de CBR, moeten hier oranje lampjes in, werkt het met witte lampjes en een hoesje ofzo?
iemand enig idee??
[/n00b vraag]
Knipperlichten moeten volgens mij verplicht oranje zijn (als dat origineel bij de motor hoort). Normaal heb je een oranje kapje, nu een wit kapje. Als je oranje lampjes kunt kopen dan zou je die hier officieel voor moeten gebruiken volgens mij, maar ja dan kun je net zo goed oranje kapjes nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b vraag]
Stel, ik bestel op www.whitelights.nl een set witte knippers voor voorop de CBR, moeten hier oranje lampjes in, werkt het met witte lampjes en een hoesje ofzo?
iemand enig idee??
[/n00b vraag]
maar... maar... ik heb internet nodig om te werken!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb de router ingesteld dat ie na een uur internetten een melding geeft dat ze als de sodemieter aan het werk moet![]()
Ik bedoelde dus gewoon die gecombineerde waarbij de knippers vervallen, knipperen wordt dan verzorgd door wat rijen oranje leds die tussen de rode van je achterlicht gemonteerd zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef worldpimber het volgende:
Onder welke steen komen jullie net vandaan?![]()
Klopt .. Laatst zei nog iemand dat waar ik bij stond, dat hij vond dat die geintegreerde knippers niet goed zichtbaar zijn voor de rest van het verkeer ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus gewoon die gecombineerde waarbij de knippers vervallen, knipperen wordt dan verzorgd door wat rijen oranje leds die tussen de rode van je achterlicht gemonteerd zitten.
Zag er vorige week 1 rijden en ik vond het en niet mooi en niet goed zichtbaar/veilig.
Officieel moet er volgens mij zelfs een bepaalde afstand tussen de beide knippers zitten, dus echt legaal is het inderdaad niet. En de reden dat ik geen geïntegreerde knippers heb genomen is omdat het niet echt duidelijk is neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef hollander172 het volgende:
Ik bedoelde dus gewoon die gecombineerde waarbij de knippers vervallen, knipperen wordt dan verzorgd door wat rijen oranje leds die tussen de rode van je achterlicht gemonteerd zitten.
Zag er vorige week 1 rijden en ik vond het en niet mooi en niet goed zichtbaar/veilig.
Zover ik weet mag het officieel ook niet op auto's, maar wordt wel gedoogd bij bijv. amarikaanse bakken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt .. Laatst zei nog iemand dat waar ik bij stond, dat hij vond dat die geintegreerde knippers niet goed zichtbaar zijn voor de rest van het verkeer ...
Werd bijna van z'n fiets gereden ...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Zover ik weet mag het officieel ook niet op auto's, maar wordt wel gedoogd bij bijv. amarikaanse bakken.
Die rijen oranje leds tussen de rode kan ik echt niet mooi vinden.quote:Maar het is wel mooi
Ligt er aan hoe het gedaan is. Die van Martie zijn gewoon erg klein. Je kunt het daarentegen nooit zo duidelijk krijgen als die TL-balken van Roadkill en die zijn ook geïntegreerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Officieel moet er volgens mij zelfs een bepaalde afstand tussen de beide knippers zitten, dus echt legaal is het inderdaad niet. En de reden dat ik geen geïntegreerde knippers heb genomen is omdat het niet echt duidelijk is neeDus daar heb je wel gelijk in
Zoiets bedoelde ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die worden standaard zo afgeleverd en daarbij wordt de typegoedkeuring overgenomen uit het land van herkomst.
Ik doelde meer op het gebruik van witte kapjes, heeft wel iets stylisch. Maar als je het zo zegt is het niet echt mooi nee.quote:Die rijen oranje leds tussen de rode kan ik echt niet mooi vinden.
Een oplossing waarbij je afzonderlijke segmenten gebruikt wel.
bij mij is het ook niet echt goed zichtbaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt .. Laatst zei nog iemand dat waar ik bij stond, dat hij vond dat die geintegreerde knippers niet goed zichtbaar zijn voor de rest van het verkeer ...
Werd bijna van z'n fiets gereden ...
en nu zitten ze nog achter het kenteken ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij rijd al bijna een jaar rond zonder knippers achter![]()
En sinds kort ook nog eens als een dronkenmanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij rijd al bijna een jaar rond zonder knippers achter![]()
nee man, dat was je broer op zijn motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef hicham het volgende:
[..]
En sinds kort ook nog eens als een dronkenman
Dat ben ik met je eens hoewel dit ook wel weer overwaaid net als die blacklightlaag die ze midden jaren negentig op achterlichten spoten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik doelde meer op het gebruik van witte kapjes, heeft wel iets stylisch. Maar als je het zo zegt is het niet echt mooi nee.
Dunno maar het is gewoon lelijk.quote:Bedoeld je hier trouwens dat de ledjes gekleurd zijn of witte led's die gekleurd licht geven?
Aarghhquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wo sind die blinkern!!! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Next meet = 28 mei??
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die Honda's slurpen veel te veel![]()
Heb met mijn Stoeipoezie al eens 1 op 28 gereden![]()
En 1 op 20 was mijn hoogste verbruik, dat was ook flink raggen over de snelweg. Normaal gesproken zit ik rond de 1 op 24![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb wel eens een halfslachtige poging gedaan om zuinig te rijdenmaar na een paar KM kon ik het toch niet uithouden om geen toeren te maken
en dus gelijk 4 versnellingen terug geschakeld en Bwoaap gaan met dat ding
![]()
op de snelweg vergeet ik vaak door te schakelenhet geluid is zo lekker bij +/- 5000 TPM
![]()
geinig filmpjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
Check bij 49 seconden
Als ik hem met Windows Media Player afspeel telt ie af, weet iemand hoe ik dat kan veranderen?![]()
En het past bij je motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het wel mooi hoor, alles witte glaasjes aan de achterkant ...
:^quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Zo goed had ik jouw achterkant nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Dat hoor ik vaker ..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo goed had ik jouw achterkant nog niet bekeken.![]()
Ik vind ze ook erg mooi op deze manier!!![]()
Nemo is niet blauw ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
Tssss.......Poser![]()
![]()
findingnemoblauw![]()
Maarrrrrr........izzzz mooi heur![]()
En de smurfenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nemo is niet blauw ...
Dory wel ... En de lucht en de zee ook![]()
Deze is echt van mij ... Je herkent 'm zeker niet na z'n olie-avontuur of had je 'm daar niet gezien ...?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mooi hoor Kratje.. is dat je fiets? of is die van een ander
Uh nee, ben ik niet bekend mee eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Deze is echt van mij ... Je herkent 'm zeker niet na z'n olie-avontuur of had je 'm daar niet gezien ...?
Maar Bruce welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nemo is niet blauw ...
Dory wel ... En de lucht en de zee ook![]()
Zo zag m'n fiets er van dichtbij uit op de MegaMeet ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh nee, ben ik niet bekend mee eigenlijk![]()
Name it like you want babe.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wil mijn fiets wel Bruce noemen ...
Kzie nu pas dat 't Lara Croft is in je avatar ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Name it like you want babe.....![]()
CUT![]()
Name it like you want boy:+
Ojaaa dat wist ik wel, niet meer aan gedacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zo zag m'n fiets er van dichtbij uit op de MegaMeet ...
De crossmotor die me voorging heeft het dan ook op 50 meter na niet gehaald naar Veenendaal ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |