Niet helemaal. Tis een aap. Een superaap om precies te zijn. Niet bepaald een eierstok toch, blauwbil?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef sigme het volgende:
[..]
En inmiddels is het goedemiddag!
Zeg Sickie - heb jij nou een stel eierstokken als icoon?
Ghe.. Om strikt persoonlijke redenen vind ik de combinatie 'superaap' en 'blauwbil' leuk..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Sickie het volgende:
[..]
Niet helemaal. Tis een aap. Een superaap om precies te zijn. Niet bepaald een eierstok toch, blauwbil?![]()
Tafkahs bedankt!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
Waar slaat die titel op?
Heb ik iets met het ontslag van Taf te maken?
Ah - sorry dan. Ik vroeg het me over de opmerking daar ook af, maar het zei me niks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar staat hetzelfde, SCHiet ik niks mee op
Jij weet helemaal niet wat er is gebeurd maar trekt maar gezellig wat conclusiesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:38 schreef Autodidact het volgende:
Joa, zoiets. SCHijnheilig.
Even serieus... met de titel en deze opmerking kan ik snappen dat SCH denkt dat je suggereert dat hij iets te maken heeft met de Tafkahsaffaire en wel dat hij T verraden heeft ofzo..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:38 schreef Autodidact het volgende:
Joa, zoiets. SCHijnheilig.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat er is gebeurd maar trekt maar gezellig wat conclusies![]()
Superaap kan nog wel een sidekick gebruiken. Wat zijn je speciale krachten/gaven Blauwbil? En zit je op korte termijn te denken aan gezinsuitbreiding, nu je overal eierstokken ziet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe.. Om strikt persoonlijke redenen vind ik de combinatie 'superaap' en 'blauwbil' leuk..
Maar ik had de aap niet herkend. Ik zie er rammelende eierstokken of een vreemd soort sleutel in. Eigenlijk. Sorry.
Wel degelijk weet ik het.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat er is gebeurd maar trekt maar gezellig wat conclusies![]()
Yep, zie Tafkahs' bedanktopic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Even serieus... met de titel en deze opmerking kan ik snappen dat SCH denkt dat je suggereert dat hij iets te maken heeft met de Tafkahsaffaire en wel dat hij T verraden heeft ofzo..
Speciaal anti-zuur. Levenslange training. Alle scherp familiezuur geneutraliseerd. Wie dat overleeft wordt nooit meer zuur.. En dan glijdt er een hoop van de veren. Alsmede een oneindige mensvriendelijke groenlinksige wereldvreemheid natuurlijk, en mijn onverwoestbare oogkleppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:05 schreef Sickie het volgende:
[..]
Superaap kan nog wel een sidekick gebruiken. Wat zijn je speciale krachten/gaven Blauwbil?
quote:En zit je op korte termijn te denken aan gezinsuitbreiding, nu je overal eierstokken ziet?![]()
Zie bedanktopic, ik ga me niet herhalen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
U is helderziend? Maar vertel, wat is er gebeurd?
Wat een minkukel ben jij zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zie bedanktopic, ik ga me niet herhalen.
Okeee.. ik had dat topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zie bedanktopic, ik ga me niet herhalen.
http://www.latimes.com/te(...)ll=la-home-headlinesquote:Bored with your pastor's ramblings? Select a peppier sermon from among hundreds of "godcasts" online. Just pick a topic: Christian dating? Old Testament prophets? Then download it to your MP3 player.
Dat is toch alleen een wapenboycot?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef Yildiz het volgende:
Chavez werkt niet genoeg mee in de strijd tegen het terrorisme, dat lijkt mij genoeg redenen om zijn landje economische boycotten op te leggen.
Hij is een beetje losgeslagen inderdaad, maar ach, die doos is toch van GroenLinks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:12 schreef pberends het volgende:
Nawijn: Ook GL-Kamerlid Karimi loog
Vreemde vent, gaat ie nou elk allochtoon kamerlid checken of ie wel echt Nederlander is? Hij's zeker de reincarnatie van een Gestapo-member.
Ik heb geen idee, het was maar het RTL-nieuws in de ochtend.quote:
quote:Dertien jonge eendjes zijn zondagavond door de politie en de brandweer uit een afvoerpijp gered. De beestjes waren in Zoetermeer door een rooster gevallen, maar ze bleven ongedeerd. Moedereend vloog wild in het rond bij het rooster, waaruit het angstgepiep van haar kroost opsteeg. De politie verwijderde het rooster, maar de eendjes waren in een afvoerbuis en in een put beland. Uiteindelijk heeft de brandweer de beestjes met een schepnet uit het water gevist.
Hoi.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:48 schreef Monidique het volgende:
Het ging om "Wat Luister je nu?"?
Ja, dat begon mij ook al een beetje te vervelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
"The Department of Defense will today release a videotape showing American Flight 77 striking the Pentagon on September 11, 2001, RAW STORY has learned. (...) The video is due for release by the Pentagon at 1:00 PM EST today. A copy of it will be made available on Judicial Watch’s Internet site, [url=http://www.judicialwatch.org]www.judicialwatch.org."[/url]
Mooi, hebben we dat ook gehad.
Naar aanleiding van jouw thread toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:49 schreef Autodidact het volgende:
Het ging om een topic achter de schermen.
Maar dat topic ging over WLJN? Iemand luisterde naar tubgirl, ofzo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:49 schreef Autodidact het volgende:
Het ging om een topic achter de schermen.
Ja, hij is er niet, wat en hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:49 schreef MrX1982 het volgende:
We werkt er dan ook zondag bij de AIVD.
Toch is het allemaal wel smerig gegaan rond Tafkahs. Ik hoop dat hij nog terug komt.
Ik had geen problemen met hem ondanks dat hij links is.
spannend videotje... pfff.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, dat begon mij ook al een beetje te vervelen.
Ik kan niet voor je achter de schermen kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar dat topic ging over WLJN? Iemand luisterde naar tubgirl, ofzo...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:31 schreef Monidique het volgende:
Dus Tafkahs is geen moderator meer omdat SCH een email waarin een topic met favoriete nummers stond openbaarde. Ahha...
Het begon volgens mij allemaal vrij onschuldig met een thread van autodidact waarom wljn oude stijl was gesloten. Tafkahs heeft daar ook gepost blijkbaar niet altijd even netjes of buiten de crew policy om en is hij toen achter de schermen door gegaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Yildiz het volgende:
Ja, hij is er niet, wat en hoe is het gegaan?
Mail het anders ik zwijg als SCHquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef Autodidact het volgende:
Als ik dat zou zeggen, zou het lekken zijn.Toch?
"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het begon volgens mij allemaal vrij onschuldig met een thread van autodidact waarom wljn oude stijl was gesloten. Tafkahs heeft daar ook gepost blijkbaar niet altijd even netjes of buiten de crew policy om en is hij toen achter de schermen door gegaan.
Vervolgens meldde SCH dat hij een mailtje had gehad met de discussie achter de schermen wat shmoopy wel graag wilde zien.
Niet lang daarna is Tafkahs zijn blauwe kleur kwijt geraakt.
Waarom is 'Wat luister je nu' dicht, deel #4
De rol van EWK en Sidekick in het geheel is me nog niet geheel duidelijk.
Geen Grace Kelly.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef zakjapannertje het volgende:
Nederland 3!
Ze is wel erg stilletjes voor haar doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
Verdonk moet wel diep door het stof.
Voor mij heeft Verdonk enigszins afgedaan.
Dit is wel politiek op zijn mooistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Monidique het volgende:
Ze is wel erg stilletjes voor haar doen.
Met "de leugens waren pas erg toen ze in Zembla kwamen"?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Reya het volgende:
Verdonk is nu - met alle respect - compleet de weg kwijt.
Stottert en herhaalt ze normaal wel meer zo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Reya het volgende:
Verdonk is nu - met alle respect - compleet de weg kwijt.
Ik vraag me af wat de coalitiepartners gaan doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit is wel politiek op zijn mooist.
Ranzig doch vermakelijk.
Hij ruikt bloedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:36 schreef Monidique het volgende:
Oe, Bos, jammer dat het over die Kosovaarse gaat, maar je hebt Verdonk, als het waar is wat je zegt, wel bij de ballen.
Uhuh, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Met "de leugens waren pas erg toen ze in Zembla kwamen"?
Ze zit wel in een lastig parket. Binnen de VVD schijnt men ook niet tevreden te zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vraag me af wat de coalitiepartners gaan doen.
Ah, de serie waar men tegelijkertijd CIA, FBI, forensisch onderzoeker, agent, aanklager én rechter in 1 karakter is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef Monidique het volgende:
Ik luister nu via internet, dus met een vertraging. Men moet hier CSI:Miami kijken.
Ik ga scháterlachen als er straks copyright op zit, waardoor je met die digitale recorders die wedstrijden niet kan opnemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef Monidique het volgende:
Heb je nog geen geurtelevisie gekocht? Het WK is al over enkele weken!
http://film.guardian.co.u(...)s/0,,1485810,00.htmlquote:You just had to take the train anywhere. And I asked for asylum under another name - my name is Ayaan Hirsi Magan, and I told them that my name is Ayaan Hirsi Ali."
De commotie is er om de actie van Verdonk nadat het zo in de publiciteit is gekomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://film.guardian.co.u(...)s/0,,1485810,00.html
Wat ik niet begrijp waarom is er over die Zembla docu nu ineens zoveel commotie. Ze brachten niet echt nieuwe feiten aan het licht.
Verdonk graaft gewoon haar eigen graf zeker doordat ze zo rigide is om gegaan met Taïda.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef Autodidact het volgende:
De commotie is er om de actie van Verdonk nadat het zo in de publiciteit is gekomen.
http://www.volkskrant.nl/(...)iever_over_Hirsi_Aliquote:Nederlanders positiever over Hirsi Ali
ANP
HILVERSUM - De Nederlandse bevolking is iets positiever gestemd over Ayaan Hirsi Ali na de persconferentie waarin ze haar aftreden als VVD-Tweede Kamerlid bekendmaakte. Maandag vond 52 procent het kwalijk dat ze bij haar asielaanvraag gelogen heeft over haar naam en geboortedatum, dinsdag was dat percentage gedaald tot 42
at blijkt uit een peiling van Maurice de Hond in opdracht van de NOS. Het percentage Nederlanders dat haar leugens begrijpelijk vindt, is gestegen van 44 tot 53. Van de ruim achthonderd ondervraagden ziet 35 procent haar vertrek naar de Verenigde Staten als een verlies voor de Nederlandse politiek. Maandag was dat nog een kwart.
Bijna de helft had het beter gevonden als minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) gewacht had met haar brief over het Nederlanderschap van Hirsi Ali. Ook bijna de helft (47 procent) denkt dat de strijd om het lijsttrekkerschap van de VVD het optreden van Verdonk heeft beïnvloed.
49 Procent vindt het terecht als Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit kwijtraakt. Eenzelfde percentage is van mening dat Hirsi Ali wegens haar verdiensten in de afgelopen jaren toch het Nederlanderschap verdient. Eveneens 49 procent schaamt zich over de manier waarop Nederland de afgelopen tijd met het Kamerlid is omgesprongen.
De aanhang van Verdonk in de strijd om het VVD-lijsttrekkerschap is in één dag flink geslonken, blijkt uit een peiling van het TweeVandaag Opinie Panel onder 250 VVD-leden. Maandag was ze met 49 procent nog de meest populaire kandidaat, dinsdag koos nog 40 procent voor haar. Haar belangrijkste rivaal Mark Rutte, die maandag 4 procent op Verdonk achter lag, kreeg dinsdag de steun van 51 procent en is haar dus voorbijgestreefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |