SCH.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Autodidact is moreel verantwoordelijk.
Hou de eer aan jezelf en ga niet achteraf nog steken uitdelenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:58 schreef Tafkahs het volgende:
De groeten, succes met extrawaskracht en sidedick : de commissie stiekem
Tja, ergens moet ik er wel om lachen. Het is zeker geen zuivere koffie. Maar ja zoiets valt ook moeilijk met de mantel der liefde te bedekken. Maar ach, zo politiek bedreven was ze toch al niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:14 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind het overigens erg schandelijk dat Hirshi Ali zo behandeld wordt. Het is de hypocritie ten top.
Leuk dat je er weer bent in ieder gevalquote:
Dank je. Fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent in ieder geval.
Vakantie? Die in februari? Zó lang was je toch niet weg? Of wel? Die vakantie was heerlijk, en al te lang geleden..quote:
Ik was een tijdje nogal druk buiten FOK!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie? Die in februari? Zó lang was je toch niet weg? Of wel? Die vakantie was heerlijk, en al te lang geleden..
Wat heb jij zoal gedaan afgelopen tijd?
* sigme gaat even lunchen![]()
En inmiddels is het goedemiddag!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef Sickie het volgende:
Hai. Een goedemorgen op dit tafkahsmodloze forum.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |