Ergens in het najaar... maar er is ook nog de gouden kooi.... Schijnt 1 jaar te duren...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef fleur22 het volgende:
Wanneer begint het?
En..dit jaar nog special effects?
Ben nog aan het bijkomen van het verschrikkelijk presentatie duo Birdget en Ruud... Wat konden die een live-uitzending verknallen zeg!![]()
Afzonderlijk gezien mag ik ze wel, en is Ruud ook top..maar op de radio dan.![]()
Krijgen we nu in het bb-huis: De stervende mensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Blackadder2 het volgende:
Talpa maak er nou 's een instituut van! Zonder rare fratsen als de geboorte van 'n baby (), maar mèt interessante mensen. Zo moeiljik moet dat toch niet zijn!!!
![]()
Ja, denk ook wel dat of het één of het andere komt... lijkt mij sterk dat ze beide gelijk gaan uitzenden...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:13 schreef Gert het volgende:
Wel gedurfd, om tegelijkertijd met De Gouden Kooi te beginnen. Kan me voorstellen dat potientieel geïnteresseerde kijkers het te veel van het goede vinden om elke dag twee van dergelijke shows te volgen.
Het lijkt mij persoonlijk oliedom om die twee programma's tegelijk te starten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:13 schreef Gert het volgende:
Wel gedurfd, om tegelijkertijd met De Gouden Kooi te beginnen. Kan me voorstellen dat potientieel geïnteresseerde kijkers het te veel van het goede vinden om elke dag twee van dergelijke shows te volgen.
Ze mag volgende keer wel haar ondergoed wat eerder uittrekken. Je ziet de lijnen er gewoon nog zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Oja, Dido van BB5 heeft zich weer eens naakt laten fotograferen...
http://www.radio538.nl/538/programmas/ruud/dido.html![]()
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze mag volgende keer wel haar ondergoed wat eerder uittrekken. Je ziet de lijnen er gewoon nog zitten.
![]()
Nu maar hopen dat die streams geen geld gaan kostenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef Remzz het volgende:
BB is alleen leuk door Fok, daardoor was BB5 ook leukOkee en door de enorm goede streams
!
Maar van mij mag het hoor
Precies, daar gaat één van de twee onder lijden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk oliedom om die twee programma's tegelijk te starten.
Graagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef BVO het volgende:
Minder gekheid en interessantere mensen dan vorige keer graag.
Hell yeah! Die hard aanhanger hier.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef Bocaj het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=967
Big Brother 6![]()
![]()
Zijn hier nog aanhangers?
Heb heel erg genoten van BB5...
Het schijnt dat Scanman zich aangemeld heeft!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef Canisfire het volgende:
Doen er nog wat fokkers mee ?
Met of zonder z'n bank?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het schijnt dat Scanman zich aangemeld heeft!![]()
Serieus? Dé topposter van vorig seizoenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het schijnt dat Scanman zich aangemeld heeft!![]()
Whahaha dat gezeik over die bank zal hij zijn leven niet meer vergeten!quote:
Dat is al lang een keer gebeurd, stomme kut newbie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou ik wel tof vinden, een Fok!ker in BB
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is al lang een keer gebeurd, stomme kut newbie!![]()
Ja, dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
Serieus? Dé topposter van vorig seizoenZou ik wel tof vinden, een Fok!ker in BB
Toen had nog niemand 4000 posts, joh.quote:
Niet de meest bekende iig, nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
Maar dan nog! Het is geen echte Fok!ker naar mijn mening.
De streams van BB5 waren geweldig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
Kan niet wachten....al houd ik wel een behoorlijke slag om de arm dat de streams wellicht niet geheel gratis zijn
Zekerquote:
Neuh, pas tegen 't einde werd 't wat saai.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zeker
Alleen soms een beetje saai dat dan weer wel, maar dat heb je natuurlijk altijd wel op sommige momenten tijdens BB
Dan vooral jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, pas tegen 't einde werd 't wat saai.
Idd, en dat was erg jammerquote:Maar ja, zoals gewoonlijk werden alle spraakmakende types er weer uitgestemd.
bronquote:'Big Brother' wordt familiekwestie
Hummie: "We willen een stap verder gaan"
Big Brother gaat families ontvangen. John de Mol en Endemol-directeur Paul Römer hebben gisteren besloten tot het maken van een nieuwe serie van de moeder van de reallife soaps, aanstaande augustus. Johns andere veelbesproken programma De gouden kooi start dan iets later in het seizoen.
Hummie van der Tonnekreek is ook dit zesde seizoen weer hoofdredacteur van het programma. Paul Römer: "Ze heeft wrede plannen."
Hummie: "Zo zit het niet precies. Big Brother is een psycholoog die houdt van spelletjes. Maar met individuele deelnemers hebben we in zes seizoenen intussen alles gedaan wat er te doen valt. En we willen toch een stap verder gaan. Stapjes verder eigenlijk, want de natuurlijke grens is bereikt. Daardoor kwamen we op het idee om elke individuele kandidaat een metgezel in het huis te gunnen. Een geliefde, een vriendje wat dan ook. Iemand op wie hij of zij echt kan bouwen. Zodat we de opdrachten psychologisch zwaarder kunnen maken."
Paul: "Snel werd toen het idee geboren echtparen of zelfs gezinnen als bewoners toe te laten. Dan schakel je de factor eenzaamheid uit. En je kunt op sensationele situaties rekenen. Wat als een gezinslid het kind of de vader of moeder van een andere familie nomineert. In de hogedrukpan die Big Brother heet kun je dan rekenen op vuurwerk."
Hummie licht toe: "We gaan families screenen en testen op kwesties die intern spelen. Je zou kunnen denken aan stellen die worstelen met hun huwelijk, met families die zitten met de vraag of ze wel of niet zullen emigreren, of een levensvraag als willen we wel of geen kind."
De makers verwachten dat ondanks het feit dat de beproevingen zwaarder zullen zijn, de gezinnen en stelletjes in de rij zullen staan. Paul: "Het is een ervaring, die heel positief kan uitpakken. Als je bedenkt dat uit Big Brother allerlei vriendschappen voor het leven ontstaan, kun je je ook voorstellen hoe goed het voor een gezinsband kan zijn. We hebben op www.bigbrother.tv een aanmeldingsformulier staan. Ik denk dat het stormloopt."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
Mochten zowel de Golden Cage als BB6 simultaan worden uitgezonden dan verkies ik gaarne wederom voor BB
Kan niet wachten....al houd ik wel een behoorlijke slag om de arm dat de streams wellicht niet geheel gratis zijn
Voor die euthanasie-patiënt is het wel gezellig dat er een famililied mee mag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:26 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Wat een apart gedoe weer. Ik wil gewoon spraakmakende bewoners zoals in BB3.
O god, daar gáán we weer.quote:
Eigen familie eruit stemmenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:26 schreef schatje het volgende:
[Wat als een gezinslid het kind of de vader of moeder van een andere familie nomineert]
Hier baal ik wel van jah.... ik wilde me namelijk op gaan geven.... maar ik krijg mijn vriend echt niet zo ver!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:26 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Wat een apart gedoe weer. Ik wil gewoon spraakmakende bewoners zoals in BB3.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor die euthanasie-patiënt is het wel gezellig dat er een famililied mee mag.
[..]
O god, daar gáán we weer.![]()
Post dan ook gelijk het bericht.quote:
quote:
Big Brother 6 vanaf augustus bij Talpa
Talpa-baas John de Mol en Endemol-directeur Paul Römer hebben dinsdag besloten dat Talpa dit jaar de zesde serie van Big Brother uit zal gaan zender. In augustus gaat de nieuwe reeks van start. Het soortgelijke De Gouden Kooi zal later in het seizoen van start gaan op Talpa. Dat meldt De Telegraaf.
Hummie van den Tonnekreek is ook bij ‘BB6′ weer hoofdredacteur van het programma. “We willen toch een stap verder gaan. Stapjes verder eigenlijk, want de natuurlijke grens is bereikt“, aldus Van den Tonnekreek.
“Daardoor kwamen we op het idee om elke individuele kandidaat een metgezel in het huis te gunnen. Een geliefde, een vriendje wat dan ook. Iemand op wie hij of zij echt kan bouwen. Zodat we de opdrachten psychologisch zwaarder kunnen maken.” Volgens Paul Römer werd snel het idee geboren om echtparen of zelfs gezinnen als bewoners toe te laten aan het Big Brother-huis. Römer: “Dan schakel je de factor eenzaamheid uit. En je kunt op sensationele situaties rekenen. Wat als een gezinslid het kind of de vader of moeder van een andere familie nomineert. In de hogedrukpan die Big Brother heet kun je dan rekenen op vuurwerk.“
En hebben we misschien weer gratis streamsquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:02 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat hummie er weer bij isHopelijk is de regie dit jaar beter als afgelopen jaar
.
Dat is toch wel een vereiste om BB populair te houdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hebben we misschien weer gratis streams![]()
Gaan we vast wel weer servivialenquote:
quote:
I'm with youquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:38 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet handig om alvast weer een BB6 Ingang te maken op Fokforum?
Of loop ik nu weer te hard van stapel![]()
De bus en een van de BB's liepen toen toch ook tegelijk?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk oliedom om die twee programma's tegelijk te starten.
Mij staat er iets van bij dat ze bij de bus de mededeling kregen dat er een vrouw gewonnen had. Vlak voordat bij de bus de winnaar bekend werd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:00 schreef ruby het volgende:
Nee, volgens mij was De Bus na BB, als ik het goed heb.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Als de 'gouden kooi' nou ná BB6 komt kan het wel eens zijn dat we anderhalf jaar streamplezier hebben
* Telt af tot augustus
Dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Als de 'gouden kooi' nou ná BB6 komt kan het wel eens zijn dat we anderhalf jaar streamplezier hebben
* Telt af tot augustus
Die gaat meedoen aan De gouden kooi.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachtenAPK al in tha house ?
![]()
De Bus 2 liep tegelijk met BB2quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:14 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Mij staat er iets van bij dat ze bij de bus de mededeling kregen dat er een vrouw gewonnen had. Vlak voordat bij de bus de winnaar bekend werd.
Iemand die hier meer over weet?
Hé tann! Ook nog actief hier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
dat meen je niet.....
Alles goed met de kleine?
Hoi, ja nu wel weer alst over BB gaat, kdenk wel dat ik zo nu en dan es mee zal postenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé tann! Ook nog actief hier.Wel meeposten als BB6 begint hé
Gezellig hoor! Alles goed met jou en je meissie?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
Hoi, ja nu wel weer alst over BB gaat, kdenk wel dat ik zo nu en dan es mee zal posten![]()
Ook buiten BB meepostenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
Hoi, ja nu wel weer alst over BB gaat, kdenk wel dat ik zo nu en dan es mee zal posten![]()
Ik weet zo ff snel geen stat van Arcee terug te vinden... maar in de Top 5 zat ik in ieder geval wel qua postsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Serieus? Dé topposter van vorig seizoenZou ik wel tof vinden, een Fok!ker in BB
Ga je meedoen danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet zo ff snel geen stat van Arcee terug te vinden... maar in de Top 5 zat ik in ieder geval wel qua posts
Laat maar komen BB6... ik ben er klaar voor![]()
Hahaha nee joh... maar bedoel, laat maar komen... dan kan ik tenminste weer gaan cappenquote:
Ik ook kan gewoon niet wachten!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet zo ff snel geen stat van Arcee terug te vinden... maar in de Top 5 zat ik in ieder geval wel qua posts
Laat maar komen BB6... ik ben er klaar voor![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha nee joh... maar bedoel, laat maar komen...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] Feedback, here I come! [afbeelding]
Valt best wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, jullie zijn wel erg verslaafd allemaal
Je verheugt je er nu al op hè?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] Feedback, here I come! [afbeelding]
verslaafd wij??? hoe kom je daar nou bij??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, jullie zijn wel erg verslaafd allemaal
En hoezo dat? Zodat je niet meer verslaafd naar de streams zou gaan zitten kijken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:11 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt dat BB voorgoed geschiedenis zou zijn![]()
Niet echt.quote:
Het is teveel van hetzelfde. Ik heb alleen deel I gevolgdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hoezo dat? Zodat je niet meer verslaafd naar de streams zou gaan zitten kijken?
Ach dat zie je dan vanzelf toch? zijn ergere dingen hoor maak je er niet zo druk omquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Maar het zal wel weer groeien als er allerlei ergelijke newbies in de streamverslagen gaan slowchatten. [afbeelding]
APK, jij ook hierquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Maar het zal wel weer groeien als er allerlei ergelijke newbies in de streamverslagen gaan slowchatten. [afbeelding]
Het wordt hier weer gezelligquote:
jij volgt prison break dus ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Shirley het volgende:
Leuk om weer al die zelfde namen te zienDat wordt weer gezellig vaanf augustus
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het wordt hier weer gezellig![]()
maar waar hebben jullie Tann gelaten?
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Shirley het volgende:
Leuk om weer al die zelfde namen te zienDat wordt weer gezellig vaanf augustus
Verrader! Nee, ik blijf gezellig hier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektWe zullen het zien.
Hahaha... verrader nog welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verrader! Nee, ik blijf gezellig hier.
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.quote:
zo af en toe heb je nog humor ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.![]()
[afbeelding]
Oja? welk forumquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektWe zullen het zien.
Piraaatjeeeeeeequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe concept al zal het wel weer suf en saai worden![]()
Ze komen -helaas- toch allemaal weer terug naar fok.quote:
Die kans is wel groot ja... we zullen het wel gaan merkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze komen -helaas- toch allemaal weer terug naar fok.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee hèquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Helloquote:
Morwen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe concept al zal het wel weer suf en saai worden![]()
Nog niet helemaal... ik ga een maand ervoor in cap-trainingskampquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello![]()
Capvingertje al klaar voor de strijd![]()
ohja, die hebben we ook nogquote:
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai, anders hebben we niks om over te klagenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
En er moet minimaal weer een bewoner ala Tanja in, die nergens zin in heeft. Kunnen we ons daar aan ergeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai, anders hebben we niks om over te klagen![]()
Als jij er bij bent niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai
Whehehe...als er een T-bag type in het huis zou komen hebben we zeer leuke tv!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...als er een T-bag type in het huis zou komen hebben we zeer leuke tv!
Ik heb jou nog geprobeerd te stalken manquote:
En dan ga ik mij daar weer aan ergeren.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En er moet minimaal weer een bewoner ala Tanja in, die nergens zin in heeft. Kunnen we ons daar aan ergeren.![]()
Zou ook niet echt in het verlengde van BB5 + HBB liggen, hè?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Copycat het volgende:
Het is dus niet de bedoeling dat dit een pré BB slowchat topic wordt...
quote:
Domperquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Copycat het volgende:
Het is dus niet de bedoeling dat dit een pré BB slowchat topic wordt...
Ha! Er zit ruimte!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
De domper komt natuurlijk pas echt als het te hoge SC gehalte een voortijdig slotje in de hand werkt.
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
De domper komt natuurlijk pas echt als het te hoge SC gehalte een voortijdig slotje in de hand werkt.
Ik neem het even mee naar achteren. Maar aangezien mijn medemod dit weekend weg is, en ik zelf ook een groot deel van het weekend een leven ga leiden, zal het antwoord even op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.
Ach welnee, er wordt nu weer even geouweneeld n.a.v. het bericht dat er een BB6 komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.
Dankjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achteren. Maar aangezien mijn medemod dit weekend weg is, en ik zelf ook een groot deel van het weekend een leven ga leiden, zal het antwoord even op zich laten wachten.
Primaquote:Probeer iig tot die tijd het slowchatten te beperken.
Hoeft niet gelijk een doorlopend SC te zijn tot BB6 begint hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach welnee, er wordt nu weer even geouweneeld n.a.v. het bericht dat er een BB6 komt.
Je wilt toch niet serieus al die maanden gaan volkleppen totdat er weer iets te melden valt?
Trouwens: je verzoek is toch kansloos.
Bongquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk een doorlopend SC te zijn tot BB6 begint hoorGewoon even een topicje (misschien 2) en dan roest alles wel weer dicht tot een maandje of 1½ voor aanvang van het nieuwe seizoen BB.
Niet in Nederland, tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar een HIV-positieve hebben ze al wel gedaan.
SuperFlugellllllllllllll... wij missen jou ook hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef flugeltje het volgende:
O god, het al het 'tuig' heeft zich alweer verzameld...
Ik weiger te zwaaien
Maar het is nu al beter dan BBH, dat is weer het goede nieuws.quote:
Welk forumnummer, en wanneer gaat het open denk je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:24 schreef Arcee het volgende:
Zou ook niet echt in het verlengde van BB5 + HBB liggen, hè?
Wie zegt dat ik jullie mis?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperFlugellllllllllllll... wij missen jou ook hoor![]()
Hé flugelmans, kun jij die Copycat niet effe tot de orde roepen?quote:
Als het om het bankstel gaat welke ik denk gaat daar niets aan verloren...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hé flugelmans, kun jij die Copycat niet effe tot de orde roepen?
Ze zit bankstellen te deleten.![]()
Het was mijn bankstel.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
Als het om het bankstel gaat welke ik denk gaat daar niets aan verloren...![]()
Peet zit nu op sgop.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Peter6000 (oid) weer terug komen in augustus?
En hij was nog volop bezig met HBB dus ik verwacht hem in augustus dan ook gewoon weer terug. Spannender is de vraag of Scanman zichzelf weer gaat laten zien...quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
Spannender is de vraag of Scanman zichzelf weer gaat laten zien...
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit misschien te twijfelen om er zelf in te gaan samen met mn moeder, ik heb het besproken met haar en ze had nog wel twijfels maar heel misschien gaan we het toch doenUiteraard is de kans al überklein dat je geselecteerd wordt maar niet geschoten is altijd mis
![]()
Zekerquote:
Hoe ging dat ook alweer op Fok: quoten.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit misschien te twijfelen om er zelf in te gaan samen met mn moeder, ik heb het besproken met haar en ze had nog wel twijfels maar heel misschien gaan we het toch doenUiteraard is de kans al überklein dat je geselecteerd wordt maar niet geschoten is altijd mis
![]()
Misschien is het dan wel leuk om weddenschappen af te sluiten hoe lang het duurt voordat cuall 'm weer een ban heeft aangesmeerd.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hij was nog volop bezig met HBB dus ik verwacht hem in augustus dan ook gewoon weer terug.
Ben ik ook voorquote:Op maandag 22 mei 2006 20:55 schreef Sanne het volgende:
Ik stel voor dat Scanman en APK zich samen opgeven.
Ik denk zo'n beetje de laatste week van augustus?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Caesu het volgende:
wanneer begint het precies. weten we dat al?
quote:
Die laatste zinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:40 schreef Inca het volgende:
De geheimzinnigheid is voorbij: Talpa zal de zesde editie van Big Brother afnemen. Zoals het er nu naar uit ziet is het reality-programma al in september bij Talpa te zien. Dat andere reality-programma, De Gouden Kooi, wordt dan uitgesteld tot 2007. Talpa wil de twee programma's niet tegelijkertijd uitzenden, laat een woordvoerder aan persbureau ANP weten. Talpa en producent Endemol mikken voor de zesde Big Brother op dieper liggende gevoelens, aangezien het op zoek is naar bekenden van elkaar.
Ik verheug me er op!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet van m'n pc verwijderd, dus ik hoef straks alleen de nieuwe adressen maar in te vullen... Heb er ontzettend veel zin in. En dan daarna meteen door met de gouden kooi. Gaat een leuk jaar worden vanaf augustus
Was idd wel een bijzonder cluppie bij elkaar de BB-posters.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verheug me er op!
Hoewel ik het ook leuk vind om fok op een andere manier te ontdekken, vond ik de BB5 periode toch wel het leukst...soort thuishaven zeg maar, voel me nu een beetje een ontheemde.![]()
En toen nog HBBquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen het een jaar volhouden. Als ik al zie hoe de verzadiging aan het einde van BB5 toesloeg....
Jij met Scanman?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb er ook wel zin in, maar dan moeten er niet allemaal Natalie's en Dido's in komen.![]()
Kijken, tuurlijk.quote:
Volgens mij was het bij bb5 ook pas laat bekend dat de streams gratis waren.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of de streams gratis zullen zijn, je hoort nu wel iets meer over BB6 maar wat betreft de streams is het nog angstvallig stil
Kan je dat uitleggen?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:13 schreef Urquhart het volgende:
Als Talpa slim is, houden ze het gewoon gratis
Misschien omdat dat het programma veel populairder kan maken, zorgt voor hogere kijkcijfers en dus meer reclame-inkomsten? En dat deze hogere reclame-inkomsten meer geld opleveren dan een handvol gekken die betalen voor streams?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen?
Waarom zou het slim zijn voor een commercieel bedrijf om een knetterdure infrastructuur aan te leggen en te onderhouden en er vervolgens géén geld voor te vragen?
En gefilmd worden die ellenelingen toch al.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Misschien omdat dat het programma veel populairder kan maken, zorgt voor hogere kijkcijfers en dus meer reclame-inkomsten? En dat deze hogere reclame-inkomsten meer geld opleveren dan een handvol gekken die betalen voor streams?
Wat dacht je van Rinie van den Elzen? Die deed vroeger Boobytrap en nu Joling en Gordon over de Vloer, 7 Plagen en nog een aantal programma's. Is vaak erg sarcastisch en brengt het geheel met een flinke dosis humor. Ik weet alleen niet of dat wel de bedoeling van Big Brother is en of 'ie daar wel zo goed bij past, maar als het zo zou zijn denk ik dat het een stuk minder stijf zou worden dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef Kokstra het volgende:
Moeten ze ook ff een nieuwe voice-over aanschaffen. Deze vind ik namelijk helemaal niks. Statische lul![]()
Ik betwijfel dus of die paar mensen die dag en nacht de streams volgen het programma nou zoveel populairder kunnen maken. Een 'goed' programma wordt toch wel bekeken (zie Idols) en een waardeloos programma met gratis streams flopt alsnog. (zie HBB).quote:Op zondag 28 mei 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Misschien omdat dat het programma veel populairder kan maken, zorgt voor hogere kijkcijfers en dus meer reclame-inkomsten? En dat deze hogere reclame-inkomsten meer geld opleveren dan een handvol gekken die betalen voor streams?
Jij hebt daar waarschijnlijk wel kijk op. Hoeveel unique visitors had je tijdens BB5 nou zo'n beetje per dag voor die streamspagina's, heb je dat bijgehouden?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:49 schreef Sirolf het volgende:
En over de streams kan ik kort zijn: Talpa heeft kijkcijfers nodig en die kunnen ze met veel kijkers op de streams eenvoudiger halen (mensen worden ook benieuwd naar de standaard-uitzendingen en blijven misschien wel hangen). Ze hebben er dus baat bij dat zo veel mogelijk mensen in BB geïnteresseerd raken.
Dat kon best sterk verschillen, maar ik denk dat het gemiddelde zo rond de 1500 unieke bezoekers per dag lag. De topdrukte zat op donderdagavond (internet-uitzendingquote:Op zondag 28 mei 2006 18:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt daar waarschijnlijk wel kijk op. Hoeveel unique visitors had je tijdens BB5 nou zo'n beetje per dag voor die streamspagina's, heb je dat bijgehouden?
bronquote:Big Brother voert de druk verder op
Talpa komt volgend seizoen met Big Brother. Nieuw is dat je hieraan samen met een familielid of partner kan meedoen. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek vertelt waarom deze nieuwe aanpak de real life soaps nog spannender zal maken.
Het winnen van Big Brother is niet makkelijk. Je bent toch ruim honderd dagen van je leven van de buitenwereld afgesloten. Dat is een grote opgave gebleken. Omdat Big Brother altijd weer een stap verder gaat, wordt voor de komende editie de druk verder opgevoerd.
Daarbij verliest het programma niet haar menselijke gezicht. Integendeel, want Big Brother 2006 zal meer dynamiek hebben als het gaat om het groepsproces. Je hoeft Big Brother niet alleen te doorstaan, je kan het meemaken samen met je naaste familie. Daardoor sta je sterker.
De Bewoners kunnen strategisch spelen. Een broer offert zich bijvoorbeeld op, zodat de zus een grotere kans maakt voor de finale. Dan kunnen broer en zus toch samen de hoofdprijs in de wacht slepen. De winst blijft dan - zeg maar - in de familie.
Maar het kan natuurlijk ook gebeuren dat de zus toch besluit het geld voor zichzelf te houden.
In haar zoektocht naar Big Brother bewoners is Van der Tonnekreek bijzonder geïnteresseerd in naaste familieleden of partners die nog iets uit te zoeken hebben samen: Dat kan een echtpaar zijn met een kinderwens of juist scheidingsplannen maar ook een familie met een dilemma. Het hoeven niet per se grote levensvragen te zijn maar het kunnen ook gewoon zaken die je thuis aan de keukentafel bespreekt.
Bijvoorbeeld de wens om een onderlinge band te versterken of problemen uit het verleden voorgoed de wereld uit te helpen. In iedere familie of gezin speelt wel zoiets.
In Big Brother heb je alle tijd om je hierop te concentreren, je ziet nieuwe perspectieven en krijgt adviezen uit een andere hoek. Dat kan heel verhelderend werken.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Ah, een mengeling van All You Need is Love, Het Familiediner en de De Weddingplanner van de EO.
Leuk al die emoties die dan vast wel los zullen komen![]()
.
Vader en dochter met een klein incestprobleempje of zo..quote:In haar zoektocht naar Big Brother bewoners is Van der Tonnekreek bijzonder geïnteresseerd in naaste familieleden of partners die nog iets uit te zoeken hebben samen
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Vader en dochter met een klein incestprobleempje of zo..![]()
Dat heb ik dus ook. Idee is niet eens verkeerd, snap alleen niet waarom dit in BB moet.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:13 schreef bb-millie het volgende:
maar waarom gebruikt ze hier bb voor, ze hadden ook een ander programma hiervoor kunnen bedenken, zonder het bb-concept te verneuken!!!![]()
Mja... in feite is het al heel vaak gebeurd dat het BB-idee is aangepast. Denk aan BB2 t/m 4 met arm/rijk e.d. Dat kan ik ook geen Big Brother meer noemen.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Idee is niet eens verkeerd, snap alleen niet waarom dit in BB moet.
Inderdaad, verzin dan gewoon helemaal een nieuw programma.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Idee is niet eens verkeerd, snap alleen niet waarom dit in BB moet.
En meteen heeft Naat weer zo'n rotkop op die fotoquote:Op maandag 29 mei 2006 23:00 schreef Sanne het volgende:
Van de frontpage:
Wie destijds Big Brother heeft gevolgd, kan het zich wellicht nog herinneren. De makers van het Talpa-programma organiseerden een vlagevecht voor de bewoners. Bewoonster Nathalie kon echter niet meedoen vanwege een gekneusde voet. Nu, een half jaar later, duikt Nathalie alsnog de vla in. FOK! heeft de exclusieve primeur voor wat betreft de beelden.
In een interview met de website TheLoveFactory.nl liet Nathalie zich ontvallen het jammer te vinden dat ze destijds niet aan het gevecht kon deelnemen. De mensen achter The Love Factory, waaraan Nathalie onder de naam Nana Love zelf ook verbonden is als presentatrice, regelde een bad met vla én Dido, mede-Big Brother-bewoonster.
De twee vriendinnen doken samen het bad met vla in. Beelden van dit vlagevecht tussen Nathalie en Dido vind je hier. Het daadwerkelijke vlagevecht start op ongeveer tweederde deel van het filmpje.
[afbeelding]
(foto: Erwin de Leeuw)
http://www.thelovefactory.nl/03_lovetolove/nanalove_FT_dido.htmquote:Op maandag 29 mei 2006 23:00 schreef Sanne het volgende:
Beelden van dit vlagevecht tussen Nathalie en Dido vind je hier. Het daadwerkelijke vlagevecht start op ongeveer tweederde deel van het filmpje.
Arceequote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.thelovefactory.nl/03_lovetolove/nanalove_FT_dido.htmSanne
Er is niet eens meer een topic over om in te zeuren.quote:
En weer blondquote:Op maandag 29 mei 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
En meteen heeft Naat weer zo'n rotkop op die foto
Hier verder over dat onderwerp: BB Nathalie en Dido houden vlagevechtquote:Op maandag 29 mei 2006 23:00 schreef Sanne het volgende:
Van de frontpage:
Wie destijds Big Brother heeft gevolgd, kan het zich wellicht nog herinneren. De makers van het Talpa-programma organiseerden een vlagevecht voor de bewoners. Bewoonster Nathalie kon echter niet meedoen vanwege een gekneusde voet. Nu, een half jaar later, duikt Nathalie alsnog de vla in. FOK! heeft de exclusieve primeur voor wat betreft de beelden.
In een interview met de website TheLoveFactory.nl liet Nathalie zich ontvallen het jammer te vinden dat ze destijds niet aan het gevecht kon deelnemen. De mensen achter The Love Factory, waaraan Nathalie onder de naam Nana Love zelf ook verbonden is als presentatrice, regelde een bad met vla én Dido, mede-Big Brother-bewoonster.
De twee vriendinnen doken samen het bad met vla in. Beelden van dit vlagevecht tussen Nathalie en Dido vind je hier. Het daadwerkelijke vlagevecht start op ongeveer tweederde deel van het filmpje.
[afbeelding]
(foto: Erwin de Leeuw)
Echt een potentieel top-topic.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:38 schreef Duiveltja het volgende:
Hier verder over dat onderwerp: BB Nathalie en Dido houden vlagevecht
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:57 schreef APK het volgende:
Lijkt me niks.![]()
Kunnen ze niet eens oprotten met al dat real life gedoe voor paupers.![]()
quote:
Wat ben je negatief man! Is het plotseling over met de BB liefde?quote:
Al jaren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef Mike1964 het volgende:
Wat ben je negatief man! Is het plotseling over met de BB liefde?
Eerst snuffelen, dan zeggen dat het allemaal kutbewoners zijn, daarna meegesleept worden door bepaalde personen en na twee maanden zeiken dat het saai is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
En blijven kijken he? Net als een ramp/berm toerist
Meen je dat nouquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:![]()
BB'ers
De echte reden dat ik stop met modden, kan ik dan nu wel in dit topic kwijt....
golfer heeft ons opgegeven voor BB6.
Echt?
Ja echt. En we zijn al in gesprek met Hummie ook *ril* *eng*.
Golfert 3 maanden zonder voetbal op tv.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
Meen je dat nouKewl
![]()
Nog meer reden om te gaan kijken![]()
Was je alzheimer even vergeten zijn snuitje te houdenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Kunnen de laatste posts verwijderd worden.
Is niet de bedoeling dat dit nu al bekend wordt.
Er mag vast wel een voetbal op de tv geplaatst worden in BB6, anders kijk ik nietquote:
Haar snuffert.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
Was je alzheimer even vergeten zijn snuitje te houden![]()
Does niet communiceren dan ofzo, zwaar overschatquote:
Zit jij op de Tong-academie oid?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
Er mag vast wel een voetbal op de tv geplaatst worden in BB6, anders kijk ik niet![]()
Is daar een hele academie voor opgerichtquote:
Ze heeft vandaag van mij een nieuwe PC (dagje te vroeg verjaardagscadeautje) gekregen en verder negeren we elkaar niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet communiceren dan ofzo, zwaar overschatElkaar negeren en dan het BB-huis ingaan
![]()
Zeker zo'n goedkoop Delletje dat een dag te vroeg werd geleverd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:56 schreef golfer het volgende:
Ze heeft vandaag van mij een nieuwe PC (dagje te vroeg verjaardagscadeautje) gekregen en verder negeren we elkaar niet.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:![]()
BB'ers
Echt?
Stereoquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:55 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Golfer en Bluezz in gesprek met Hummie?![]()
![]()
En nogmaals![]()
![]()
Zien jullie er allebei goed uit in Bikini? Kunnen jullie goed bonen sorteren? Houden jullie van fietsen?
Golfer in bikini.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zien jullie er allebei goed uit in Bikini? Kunnen jullie goed bonen sorteren? Houden jullie van fietsen?
er vanuit gaande dat dit echt waar is, hebben jullie ook aangegeven van Fok te komen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:![]()
BB'ers
Echt?
Maar tóch tot het einde uitzitten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:12 schreef APK het volgende:
Eerst snuffelen, dan zeggen dat het allemaal kutbewoners zijn, daarna meegesleept worden door bepaalde personen en na twee maanden zeiken dat het saai is.![]()
Dat is ook alleen maar voor de rellen in het FB-topicquote:
Spannend.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:![]()
BB'ers
Echt?
Als het écht zo is ga ik nu alvast een 'golfer-fanclub' oprichtenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:![]()
BB'ers
Echt?
Dit is niet mijn forum.....quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:34 schreef Arcee het volgende:
Moeten die posts niet verwijderd worden, zoals golfer aangeeft?
Nu is het ineens niet je forum? Vroeg het me gewoon af, als wat golfer zegt echt zo is kun je vast wel een SSS-modje optrommelen. Aan de andere kant, Bluezz was er ook bij, dus 't zal wel meevallen dan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Dit is niet mijn forum.....
Als de antwoordmogelijkheden elkaar niet uitsluiten is het goed gebruik om een derde keuze aan te bieden: c) Allebei.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef Gert het volgende:
Dus Bluezz: óf je bent echt oliedom, óf je lult uit je nek over jullie deelname. Jij mag kiezen.
Ik wilde het gewoon ff kwijtquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef Gert het volgende:
Het zou wel héééél erg knullig zijn om op Fok te gaan roepen dat je in gesprek met Hummie bent. Iedereen die RLS'en volgt, weet dat dergelijke programma's niet willen dat hun kandidaten van tevoren al bekend worden. En ik neem aan dat dit bij de intake ook nog eens expliciet gemeld wordt.
Dus Bluezz: óf je bent echt oliedom, óf je lult uit je nek over jullie deelname. Jij mag kiezen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:12 schreef D.Rose het volgende:
er vanuit gaande dat dit echt waar is, hebben jullie ook aangegeven van Fok te komen?
Dom gansje!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon ff kwijt
En niemand leest dit man![]()
Uh-huh... daar gaan jullie kansen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik wilde het gewoon ff kwijt
En niemand leest dit man![]()
Zou Jeromar a.k.a FormerlyKnownAs zich alweer ingeschreven hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |