Verrader! Nee, ik blijf gezellig hier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektWe zullen het zien.
Hahaha... verrader nog welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verrader! Nee, ik blijf gezellig hier.
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.quote:
zo af en toe heb je nog humor ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.![]()
[afbeelding]
Oja? welk forumquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektWe zullen het zien.
Piraaatjeeeeeeequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe concept al zal het wel weer suf en saai worden![]()
Ze komen -helaas- toch allemaal weer terug naar fok.quote:
Die kans is wel groot ja... we zullen het wel gaan merkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze komen -helaas- toch allemaal weer terug naar fok.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee hèquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Helloquote:
Morwen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe concept al zal het wel weer suf en saai worden![]()
Nog niet helemaal... ik ga een maand ervoor in cap-trainingskampquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello![]()
Capvingertje al klaar voor de strijd![]()
ohja, die hebben we ook nogquote:
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai, anders hebben we niks om over te klagenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
En er moet minimaal weer een bewoner ala Tanja in, die nergens zin in heeft. Kunnen we ons daar aan ergeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai, anders hebben we niks om over te klagen![]()
Als jij er bij bent niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai
Whehehe...als er een T-bag type in het huis zou komen hebben we zeer leuke tv!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...als er een T-bag type in het huis zou komen hebben we zeer leuke tv!
Ik heb jou nog geprobeerd te stalken manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |