Ik ook kan gewoon niet wachten!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet zo ff snel geen stat van Arcee terug te vinden... maar in de Top 5 zat ik in ieder geval wel qua posts
Laat maar komen BB6... ik ben er klaar voor![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha nee joh... maar bedoel, laat maar komen...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] Feedback, here I come! [afbeelding]
Valt best wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, jullie zijn wel erg verslaafd allemaal
Je verheugt je er nu al op hè?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] Feedback, here I come! [afbeelding]
verslaafd wij??? hoe kom je daar nou bij??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, jullie zijn wel erg verslaafd allemaal
En hoezo dat? Zodat je niet meer verslaafd naar de streams zou gaan zitten kijken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:11 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt dat BB voorgoed geschiedenis zou zijn![]()
Niet echt.quote:
Het is teveel van hetzelfde. Ik heb alleen deel I gevolgdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hoezo dat? Zodat je niet meer verslaafd naar de streams zou gaan zitten kijken?
Ach dat zie je dan vanzelf toch? zijn ergere dingen hoor maak je er niet zo druk omquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Maar het zal wel weer groeien als er allerlei ergelijke newbies in de streamverslagen gaan slowchatten. [afbeelding]
APK, jij ook hierquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Maar het zal wel weer groeien als er allerlei ergelijke newbies in de streamverslagen gaan slowchatten. [afbeelding]
Het wordt hier weer gezelligquote:
jij volgt prison break dus ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Shirley het volgende:
Leuk om weer al die zelfde namen te zienDat wordt weer gezellig vaanf augustus
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het wordt hier weer gezellig![]()
maar waar hebben jullie Tann gelaten?
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Shirley het volgende:
Leuk om weer al die zelfde namen te zienDat wordt weer gezellig vaanf augustus
Verrader! Nee, ik blijf gezellig hier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektWe zullen het zien.
Hahaha... verrader nog welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verrader! Nee, ik blijf gezellig hier.
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.quote:
zo af en toe heb je nog humor ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.![]()
[afbeelding]
Oja? welk forumquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zekers... poos geleden. Maar of ik het hier ga volgen weet ik nog niet. Heb namelijk ook een ander forum ontdektWe zullen het zien.
Piraaatjeeeeeeequote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe concept al zal het wel weer suf en saai worden![]()
Ze komen -helaas- toch allemaal weer terug naar fok.quote:
Die kans is wel groot ja... we zullen het wel gaan merkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze komen -helaas- toch allemaal weer terug naar fok.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee hèquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Helloquote:
Morwen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe concept al zal het wel weer suf en saai worden![]()
Nog niet helemaal... ik ga een maand ervoor in cap-trainingskampquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello![]()
Capvingertje al klaar voor de strijd![]()
ohja, die hebben we ook nogquote:
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai, anders hebben we niks om over te klagenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
BB6![]()
En er moet minimaal weer een bewoner ala Tanja in, die nergens zin in heeft. Kunnen we ons daar aan ergeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai, anders hebben we niks om over te klagen![]()
Als jij er bij bent niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wordt het weer suf en saai
Whehehe...als er een T-bag type in het huis zou komen hebben we zeer leuke tv!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Manu moet het BB-huis in om een broekzakje vast te houden.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...als er een T-bag type in het huis zou komen hebben we zeer leuke tv!
Ik heb jou nog geprobeerd te stalken manquote:
En dan ga ik mij daar weer aan ergeren.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En er moet minimaal weer een bewoner ala Tanja in, die nergens zin in heeft. Kunnen we ons daar aan ergeren.![]()
Zou ook niet echt in het verlengde van BB5 + HBB liggen, hè?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Copycat het volgende:
Het is dus niet de bedoeling dat dit een pré BB slowchat topic wordt...
quote:
Domperquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Copycat het volgende:
Het is dus niet de bedoeling dat dit een pré BB slowchat topic wordt...
Ha! Er zit ruimte!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
De domper komt natuurlijk pas echt als het te hoge SC gehalte een voortijdig slotje in de hand werkt.
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
De domper komt natuurlijk pas echt als het te hoge SC gehalte een voortijdig slotje in de hand werkt.
Ik neem het even mee naar achteren. Maar aangezien mijn medemod dit weekend weg is, en ik zelf ook een groot deel van het weekend een leven ga leiden, zal het antwoord even op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.
Ach welnee, er wordt nu weer even geouweneeld n.a.v. het bericht dat er een BB6 komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.
Dankjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achteren. Maar aangezien mijn medemod dit weekend weg is, en ik zelf ook een groot deel van het weekend een leven ga leiden, zal het antwoord even op zich laten wachten.
Primaquote:Probeer iig tot die tijd het slowchatten te beperken.
Hoeft niet gelijk een doorlopend SC te zijn tot BB6 begint hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach welnee, er wordt nu weer even geouweneeld n.a.v. het bericht dat er een BB6 komt.
Je wilt toch niet serieus al die maanden gaan volkleppen totdat er weer iets te melden valt?
Trouwens: je verzoek is toch kansloos.
Bongquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk een doorlopend SC te zijn tot BB6 begint hoorGewoon even een topicje (misschien 2) en dan roest alles wel weer dicht tot een maandje of 1½ voor aanvang van het nieuwe seizoen BB.
Niet in Nederland, tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar een HIV-positieve hebben ze al wel gedaan.
SuperFlugellllllllllllll... wij missen jou ook hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef flugeltje het volgende:
O god, het al het 'tuig' heeft zich alweer verzameld...
Ik weiger te zwaaien
Maar het is nu al beter dan BBH, dat is weer het goede nieuws.quote:
Welk forumnummer, en wanneer gaat het open denk je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:24 schreef Arcee het volgende:
Zou ook niet echt in het verlengde van BB5 + HBB liggen, hè?
Wie zegt dat ik jullie mis?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperFlugellllllllllllll... wij missen jou ook hoor![]()
Hé flugelmans, kun jij die Copycat niet effe tot de orde roepen?quote:
Als het om het bankstel gaat welke ik denk gaat daar niets aan verloren...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hé flugelmans, kun jij die Copycat niet effe tot de orde roepen?
Ze zit bankstellen te deleten.![]()
Het was mijn bankstel.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
Als het om het bankstel gaat welke ik denk gaat daar niets aan verloren...![]()
Peet zit nu op sgop.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Peter6000 (oid) weer terug komen in augustus?
En hij was nog volop bezig met HBB dus ik verwacht hem in augustus dan ook gewoon weer terug. Spannender is de vraag of Scanman zichzelf weer gaat laten zien...quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
Spannender is de vraag of Scanman zichzelf weer gaat laten zien...
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit misschien te twijfelen om er zelf in te gaan samen met mn moeder, ik heb het besproken met haar en ze had nog wel twijfels maar heel misschien gaan we het toch doenUiteraard is de kans al überklein dat je geselecteerd wordt maar niet geschoten is altijd mis
![]()
Zekerquote:
Hoe ging dat ook alweer op Fok: quoten.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit misschien te twijfelen om er zelf in te gaan samen met mn moeder, ik heb het besproken met haar en ze had nog wel twijfels maar heel misschien gaan we het toch doenUiteraard is de kans al überklein dat je geselecteerd wordt maar niet geschoten is altijd mis
![]()
Misschien is het dan wel leuk om weddenschappen af te sluiten hoe lang het duurt voordat cuall 'm weer een ban heeft aangesmeerd.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hij was nog volop bezig met HBB dus ik verwacht hem in augustus dan ook gewoon weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |