Gaan we vast wel weer servivialenquote:
quote:
I'm with youquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:38 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet handig om alvast weer een BB6 Ingang te maken op Fokforum?
Of loop ik nu weer te hard van stapel![]()
De bus en een van de BB's liepen toen toch ook tegelijk?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk oliedom om die twee programma's tegelijk te starten.
Mij staat er iets van bij dat ze bij de bus de mededeling kregen dat er een vrouw gewonnen had. Vlak voordat bij de bus de winnaar bekend werd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:00 schreef ruby het volgende:
Nee, volgens mij was De Bus na BB, als ik het goed heb.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Als de 'gouden kooi' nou ná BB6 komt kan het wel eens zijn dat we anderhalf jaar streamplezier hebben
* Telt af tot augustus
Dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Als de 'gouden kooi' nou ná BB6 komt kan het wel eens zijn dat we anderhalf jaar streamplezier hebben
* Telt af tot augustus
Die gaat meedoen aan De gouden kooi.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachtenAPK al in tha house ?
![]()
De Bus 2 liep tegelijk met BB2quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:14 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Mij staat er iets van bij dat ze bij de bus de mededeling kregen dat er een vrouw gewonnen had. Vlak voordat bij de bus de winnaar bekend werd.
Iemand die hier meer over weet?
Hé tann! Ook nog actief hier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
dat meen je niet.....
Alles goed met de kleine?
Hoi, ja nu wel weer alst over BB gaat, kdenk wel dat ik zo nu en dan es mee zal postenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hé tann! Ook nog actief hier.Wel meeposten als BB6 begint hé
Gezellig hoor! Alles goed met jou en je meissie?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
Hoi, ja nu wel weer alst over BB gaat, kdenk wel dat ik zo nu en dan es mee zal posten![]()
Ook buiten BB meepostenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef tann het volgende:
[..]
Hoi, ja nu wel weer alst over BB gaat, kdenk wel dat ik zo nu en dan es mee zal posten![]()
Ik weet zo ff snel geen stat van Arcee terug te vinden... maar in de Top 5 zat ik in ieder geval wel qua postsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Serieus? Dé topposter van vorig seizoenZou ik wel tof vinden, een Fok!ker in BB
Ga je meedoen danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet zo ff snel geen stat van Arcee terug te vinden... maar in de Top 5 zat ik in ieder geval wel qua posts
Laat maar komen BB6... ik ben er klaar voor![]()
Hahaha nee joh... maar bedoel, laat maar komen... dan kan ik tenminste weer gaan cappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |