En dan ga ik mij daar weer aan ergeren.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En er moet minimaal weer een bewoner ala Tanja in, die nergens zin in heeft. Kunnen we ons daar aan ergeren.![]()
Zou ook niet echt in het verlengde van BB5 + HBB liggen, hè?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Copycat het volgende:
Het is dus niet de bedoeling dat dit een pré BB slowchat topic wordt...
quote:
Domperquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Copycat het volgende:
Het is dus niet de bedoeling dat dit een pré BB slowchat topic wordt...
Ha! Er zit ruimte!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
De domper komt natuurlijk pas echt als het te hoge SC gehalte een voortijdig slotje in de hand werkt.
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
De domper komt natuurlijk pas echt als het te hoge SC gehalte een voortijdig slotje in de hand werkt.
Ik neem het even mee naar achteren. Maar aangezien mijn medemod dit weekend weg is, en ik zelf ook een groot deel van het weekend een leven ga leiden, zal het antwoord even op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.
Ach welnee, er wordt nu weer even geouweneeld n.a.v. het bericht dat er een BB6 komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om te kijken of er een apart SC topic kan worden geopend voor BB6? Er is kennelijk wel behoefte aan, zeker omdat veel users elkaar een tijdje (sinds BB5/HBB) niet meer hebben gezien en we even bij kunnen praten en natuurlijk discussiëren over BB6.
Dankjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achteren. Maar aangezien mijn medemod dit weekend weg is, en ik zelf ook een groot deel van het weekend een leven ga leiden, zal het antwoord even op zich laten wachten.
Primaquote:Probeer iig tot die tijd het slowchatten te beperken.
Hoeft niet gelijk een doorlopend SC te zijn tot BB6 begint hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach welnee, er wordt nu weer even geouweneeld n.a.v. het bericht dat er een BB6 komt.
Je wilt toch niet serieus al die maanden gaan volkleppen totdat er weer iets te melden valt?
Trouwens: je verzoek is toch kansloos.
Bongquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk een doorlopend SC te zijn tot BB6 begint hoorGewoon even een topicje (misschien 2) en dan roest alles wel weer dicht tot een maandje of 1½ voor aanvang van het nieuwe seizoen BB.
Niet in Nederland, tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar een HIV-positieve hebben ze al wel gedaan.
SuperFlugellllllllllllll... wij missen jou ook hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef flugeltje het volgende:
O god, het al het 'tuig' heeft zich alweer verzameld...
Ik weiger te zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |