Ben ik ook voorquote:Op maandag 22 mei 2006 20:55 schreef Sanne het volgende:
Ik stel voor dat Scanman en APK zich samen opgeven.
Ik denk zo'n beetje de laatste week van augustus?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef Caesu het volgende:
wanneer begint het precies. weten we dat al?
quote:
Die laatste zinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:40 schreef Inca het volgende:
De geheimzinnigheid is voorbij: Talpa zal de zesde editie van Big Brother afnemen. Zoals het er nu naar uit ziet is het reality-programma al in september bij Talpa te zien. Dat andere reality-programma, De Gouden Kooi, wordt dan uitgesteld tot 2007. Talpa wil de twee programma's niet tegelijkertijd uitzenden, laat een woordvoerder aan persbureau ANP weten. Talpa en producent Endemol mikken voor de zesde Big Brother op dieper liggende gevoelens, aangezien het op zoek is naar bekenden van elkaar.
Ik verheug me er op!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet van m'n pc verwijderd, dus ik hoef straks alleen de nieuwe adressen maar in te vullen... Heb er ontzettend veel zin in. En dan daarna meteen door met de gouden kooi. Gaat een leuk jaar worden vanaf augustus
Was idd wel een bijzonder cluppie bij elkaar de BB-posters.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verheug me er op!
Hoewel ik het ook leuk vind om fok op een andere manier te ontdekken, vond ik de BB5 periode toch wel het leukst...soort thuishaven zeg maar, voel me nu een beetje een ontheemde.![]()
En toen nog HBBquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen het een jaar volhouden. Als ik al zie hoe de verzadiging aan het einde van BB5 toesloeg....
Jij met Scanman?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb er ook wel zin in, maar dan moeten er niet allemaal Natalie's en Dido's in komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |