Neen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:20 schreef Jay-Z het volgende:
Moet je lid zijn van de federatie hiervoor?
We kunnen zeker hulp gebruiken bij het updaten van de stand op de site.quote:
reken mij inquote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef jde_kok het volgende:
Count me in!
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef jde_kok het volgende:
Count me in!
Wat zijn jullie teamnamen en id's?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef Gstyles het volgende:
[..]
reken mij inanyway Ik wil graag mee doen!!!!
Ja, en wel wat verstandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
We kunnen zeker hulp gebruiken bij het updaten van de stand op de site.
Niet dat we het niet kunnen, maar met meerdere gaat het NOG sneller.
Interesse? En verstand van HTML?
Ik ben blind, sorryquote:
quote:Je kan je inschrijven tot woensdag 17 mei 23.59 uur Hou er maar rekening mee dat de eerste wedstrijden dan gespeeld worden op de woensdag na speelronde 5. Dat is dus 31 mei 2006
Gelieve u teamnaam en teamid te vermelden BVD
ik heb zo'n moeite me ergens te bindenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Nico Mart
Welkom terug!
Voor jou is altijd plek
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb het topic eens doorgelezen en zie dat niemand het opgevallen is nog. Gelukkig dat ik er zelf op tijd bij was...
Laat me raden Frits Fluitketel met FC Feyenoord (144639) VI.568quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb het topic eens doorgelezen en zie dat niemand het opgevallen is nog. Gelukkig dat ik er zelf op tijd bij was...
Dan trek ik me terug uit de federatie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Laat me raden Frits Fluitketel met FC Feyenoord (144639) VI.568
En terugtrekken kan niet of je word uit de fed gehaald
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dan trek ik me terug uit de federatie.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:42 schreef neilpad het volgende:
Nielzsche's Fußball Mannschaft (209755)... tot EN met woensdag?
wat was dan datgene waar je het niet mee eens was? Misschien is het wel een foutje ergens....quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen toen ik elke teamnaam langs ging om te kijken in welke divisie iedereen zitquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Sportiefquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen toen ik elke teamnaam langs ging om te kijken in welke divisie iedereen zitNiks van gezegd
Tsss.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef -J-D- het volgende:
Cart_man met een team dat ik nog niet ken.
JD heeft wel een hele hoge pet op van mij, zie al die caps.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef -J-D- het volgende:
KAHEEMSAID Easthim : 818550
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Dieptriest het volgende:
We beginnen 31 mei toch pas?
quote:
quote:05-05-2005 Trappers drogen bulls af...
De Trappers hebben de winnaar van de fok!cup (Lycky Bullballs red.), met 2-1 afgedroogd. Ondanks dat de Bulls meer in balbezit waren hadden de Trappers het beste van het spel. "Eigenlijk blijkt uit deze wedstrijd dat de Lycky Bullballs de Fok!cup onterecht hebben gewonnen. Wij zijn gewoon beter en de uitslag van de fok!cup dient gerectificeerd te worden." Aldus een verbolgen manager Weber (Zandpol Trappers werd uitgeschakeld in de fokcup door zo'n hufter die zijn A-team opstelde!! red.)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Dieptriest het volgende:
We beginnen 31 mei!
Officieel niet.. je inschrijving komt te laat en we zitten met precies 36 teams... ik zet je voorlopig als reserve op de lijst.quote:
Misschien een idee om de TT te laten veranderenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Officieel niet.. je inschrijving komt te laat en we zitten met precies 36 teams... ik zet je voorlopig als reserve op de lijst.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:54 schreef terryvorst het volgende:
Enig idee wanneer de indelingen bekend zijn
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:26 schreef maniack28 het volgende:
Ja, 31 mei is de eerste wedstrijd. JD en ik brainstormen van het weekend wat, maandag en dinsdag gaan we beslissen voor welke opzet we kiezen.
quote:
Denk het niet, aangezien de uitkomst al vantevoren duidelijk is, maar ik ga er niet over.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef Wackyduck het volgende:
Wordt er nog een FOK!SuperCup gespeeld tussen de winnaar van beide cups?![]()
Dat mag, als beide dat willenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef Wackyduck het volgende:
Wordt er nog een FOK!SuperCup gespeeld tussen de winnaar van beide cups?![]()
Ik heb nog tot 21/6 om van m'n laatste meevaller een compleet elftal gemene personen die opvliegend en berucht zijn met rampzalig ervaring te kopenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:54 schreef foetre het volgende:
He word wel leuk die 1e ronde aangezien ik woensdag deze wedstrijd heb
Uitdagingen: 1
Krayn's eleven
Aanvangstijd: 24-05-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
en de week erna de return voor de cup dus
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 21/6 om van m'n laatste meevaller een compleet elftal gemene personen die opvliegend en berucht zijn met rampzalig ervaring te kopen![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:54 schreef foetre het volgende:
He word wel leuk die 1e ronde aangezien ik woensdag deze wedstrijd heb
Uitdagingen: 1
Krayn's eleven
Aanvangstijd: 24-05-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
en de week erna de return voor de cup dus
Dat lukt me niet. Ik zal al in de eerste ronde eruit gekicked worden. Ben net Feyenoord wat dat betreftquote:Op maandag 22 mei 2006 21:25 schreef Cart_man het volgende:
Mooi gedaan.
Is ook fair zo. Is natuurlijk onmogelijk om als lager team te winnen van die giganten.
Ik wil in de finale tegen Twi.
qyn, madkow en neilpadquote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef Grumpey het volgende:
edit: domme opmerking van mezelf
edit 2: laat ik er dan een slimme opmerking van maken --> wie zijn de bekerhelden naast mezelf?
Je doet je best maar.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. Ik zal al in de eerste ronde eruit gekicked worden. Ben net Feyenoord wat dat betreft
juist niet dan héquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef macondo het volgende:
Waarom ben ik niet groepshoofd geworden? Ik EIS een herloting, dit is duidelijk doorgestoken kaart.
Lort, ga jij nog dam tot damlopen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:57 schreef Lortnoc het volgende:
Ik wil revanche halen voor mijn belachelijke uitschakeling in de beker
Alleen jammer dat Grumpey later instroomd
quote:
Jij was gewoon te laat oelewapper...quote:
Zelfs die schoppen je kont nogquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef MrMoon het volgende:
waarom zit ik als VII-er in de mietjescup met allemaal VIII-ers en lager?
mja daar vrees ik ook voor.. Het gaat dit seizoen echt dramatisch, niet normaal...quote:
Alive and kicking!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef komrad het volgende:
madkow: he's alive, alive
dat is lang geleden koei
nog steeds wow addict of heb je weer een levenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Alive and kicking!![]()
Op de competitie na dan, daar sta ik nog op 0 punten
nogsteeds full-time wow addict.... 40 uur werken, 40 uur wowquote:Op maandag 22 mei 2006 23:49 schreef komrad het volgende:
[..]
nog steeds wow addict of heb je weer een leven![]()
je werkt iig nog wel, volgens mij komt sirda helemaal niet meer uit zijn wow-dungeonquote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
nogsteeds full-time wow addict.... 40 uur werken, 40 uur wow
ik speel tegenwoordig minder dan qyn en madkowquote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef komrad het volgende:
[..]
je werkt iig nog wel, volgens mij komt sirda helemaal niet meer uit zijn wow-dungeon
verkeerde topicquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:42 schreef Mokkaboon het volgende:
ik speel heel sporadish en ook op een andere server laatste tijd... half op vash en half op burning blade...
ben alleen verslaafd aan de lage lvl battlegrounds
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij was gewoon te laat oelewapper...![]()
Nee, jij was gewoon TE LAAT!!!! Dus stop met whinen en ga bij de Gefokte OSMbezems vragen of je mee mag doen.. altijd gezellig met die peuter van een Backhanderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:53 schreef Chen het volgende:
[..]
kan ik dan geen wedstrijd tegen bonobo11 doen en de gene die dat wint mag naar de poule van 7
is er van het weekend weer een meeting bij sirdalord dan? ik ben veel bezig met m'n afstuderen, m'n sociale leven heeft eronder te leiden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkeerde topic![]()
Maar Suriman, nog op de meet met SD mee?
[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic #3quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:42 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
is er van het weekend weer een meeting bij sirdalord dan? ik ben veel bezig met m'n afstuderen, m'n sociale leven heeft eronder te leiden...![]()
Dankjewel,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:36 schreef -J-D- het volgende:
Bonobo: Mijn excuses. Ik beloof dat je dat we vanavond een oplossing bedenken.
leecher!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik speel tegenwoordig minder dan qyn en madkow
Ik praat er nog steeds net zoveel over, ik ga alleen niet elke avond meer online![]()
Dat zei ik ook meteenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Het zal ook niet, ik zit bij Kristiansund in
Hovenierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:54 schreef maniack28 het volgende:
Omdat DeHovenier 3 weken naar Italië gaat en niet weet of hij friendly's kan regelen heb ik hem gevraagd of hij zijn plekje wil afstaan aan bonobo11. En hij heeft toegestemd![]()
![]()
We zijn je eeuwig dankbaar!!!! Want anders hadden we iets anders moeten verzinnen! Een applaus voor DeHovenier.. *applaus*
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:58 schreef maniack28 het volgende:
Ok.. omdat dehovenier een VII team is en Bonobo een VIII team heeft, wisselen we Wurdsje FC om met Bonobo, zodat Wurdsje FC gewoon met de grote jongens meedoet en Bonobo in de Jupilercup. JD past later vanavond zn posting aan en ik zorg voor de site
idem hier... terwijl er toch echt random geloot wordt... sommige teams schijnen gewoon aantrekkingkracht op elkaar te hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:26 schreef Mokkaboon het volgende:
hmmm wel vreemd... ik ken de teams fc kielp, fc logtclub en de paralympic tricycle van de laatste 2 fok!cup's... ik geloof jullie best dat het gewoon looting is... maar deze teams kom ik dus iedere keer tegen lijkt het
scheelt voor mij dat ik wat sterker als ze ben kwa A elftal (althans, kheb ze nu nog niet bekeken, dus kan anders zijn)
hmm dat worden 0 punten deze editie...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:02 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dus de definitieve indeling
Zie ook www.fokhattrick.nl
Post is aangepastquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:47 schreef -J-D- het volgende:
Ik had het goed
-edit-
Tis aangepast op de site. Op het forum had ik het al goed.
Joralf z'n post kan ik alleen niet editten
is panters niet nederlands en panthers engels?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef -J-D- het volgende:
Mokka: de andere panter is wel met een h, zoals je hierboven ziet
heb je ook op de link geklikt van DeHovenier?quote:
quote:
Dat we maar weer mogen winnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef foetre het volgende:
Krayn's eleven - United Black Panthers
Datum: 31-05-2006 om 17:30
MatchID: 81343437
Stadion: Tribute to Krayn Arena
Jaja praatjes dit was een oefenpartij volgende week is het THE REAL THING!!!!!!quote:
Ach ik hield je ook al makkelijk op 0-0 je overschat je team gewoonquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Jaja praatjes dit was een oefenpartij volgende week is het THE REAL THING!!!!!!
Je gaat eraan hoor je me ERAAAN!!!!
zoniet dan heb je de scheids omgekocht
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach ik hield je ook al makkelijk op 0-0 je overschat je team gewoon![]()
iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef Mokkaboon het volgende:
Nou ja... t zou fijn zijn als m'n team es goed gespeld word
Je zou toch de Fok!cup winnen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:01 schreef foetre het volgende:
[..]
WTF Silvio overschat niks niemand en al helemaal niet z'n eigen team
![]()
Er is gewoon een of andere samenzwering aan de gang![]()
NIET GOED GENOEGquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Jezus moet ik het spellen!!!![]()
S A M E N Z W E R I N G
quote:Hoolieganzen - lycky bullballs
Bekijk wedstrijd: HT Live
MatchID: 81373302
Stadion: Hoolieganzen Arena
quote:Einsteins Elf
Aanvangstijd: 31-05-2006 om 17:30
Speelterrein: Sportpark Oud Wulven, Normaal. Intrekken!
het is zeker amusant en educatief.. maar ik zou inderdaad even kijken op www.hattrick.org en je inschrijven. Kijk dan natuurlijk ook even in het algemene topic hier, deeltje 153 inmiddelsquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:10 schreef Ipho het volgende:
Hoe kan ik aan dat Hattrick gebeuren mee doen? Lijkt me erg amusant en educatief. Maar vooral ook boeiend.![]()
quote:FC de Twietjes - Destron Elsloo FC
MatchID: 81352631
Stadion: Het Malle Gat
Hebben we over gedacht, maar het probleem is dat er ook teams zijn die in de echte competitie naar VI of VII promoveren en dus beter worden, terwijl anderen blijven hangen. Dan moet je die ook weer gaan switchen en alles en het geeft teveel werk.. zeker als er volgend seizoen weer andere teams meedoen/niet meedoen..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kan je er geen sub competitie van maken? Gewoon een woensdag competitie... Is misschien ook wel interessant. 8 per competitie en dan tegen een ieder uit en thuis.... Winnaar is kampioen, en verliezer degradeert naar de Jupiler competitie.
quote:Uitdagingen: 1
BVO Mossel United
Speelterrein: BVO Mossel United Arena, Normaal. Intrekken!
Nope, die worden netjes opgezochtquote:Op zondag 28 mei 2006 13:58 schreef terryvorst het volgende:
moet je uitslagen ergens melden
Omdat we een Deense deelnemer hebben die op het Fok!-forum postquote:
quote:
Genietend van afwezigheid.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:12 schreef maniack28 het volgende:
(die dit jaar overigens niet meedoet... waar is ie eigenlijk? )
Gedaan, was een lang weekend wegquote:Op zondag 28 mei 2006 10:01 schreef Wackyduck het volgende:
Nicker100 wil je mijn uitdaging even accepteren?![]()
quote:nicker100 - Wacky Wild Whammers
Bekijk wedstrijd: HT Live
MatchID: 81511665
Stadion: nicker100 Arena
Jij bent niet liefquote:
vind ik wel heel kort dag dan voor me friendly...zit nu ook in m'n examens.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef maniack28 het volgende:
Ja zie het al.. over het algemeen accepteerd hij altidj, ik heb hem een berichtje gestuurd, als het morgenavond 9 uur niet geregeld is win je met 5-0 en mag je een andere regelen. Is dat ok?
JD is VK aan het bellen, die is bevriend met pvrens... de reden dat ik maandagavond zeg, is omdat ik er vanuit ga dat pvrens die friendly wel accepteerd, hij is een actief hattricker (en was net nog online). In princiepe is een friendly zo geregeld maandagavond na 9 uur.. 1 bericht op het advertentieforum van hattrick en dan heb je zo 5 aanbiedingen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:01 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
vind ik wel heel kort dag dan voor me friendly...zit nu ook in m'n examens.
Deadline was toch altijd zondagavond
er moeten wel ff duidelijk deadlines komen op de site of in de OPquote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
JD is VK aan het bellen, die is bevriend met pvrens... de reden dat ik maandagavond zeg, is omdat ik er vanuit ga dat pvrens die friendly wel accepteerd, hij is een actief hattricker (en was net nog online). In princiepe is een friendly zo geregeld maandagavond na 9 uur.. 1 bericht op het advertentieforum van hattrick en dan heb je zo 5 aanbiedingen.
Veel succes!quote:
Geregeld!quote:Uitdagingen: 1
BVO Mossel United
Speelterrein: BVO Mossel United Arena, Normaal. Intrekken!
Daartoe heb ik geen reden, ik doe niet mee.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef maniack28 het volgende:
nu heeft Refused weer een reden om me af te zeikenwant ik doe het weer fout
Goedzo Joralf!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:13 schreef -J-D- het volgende:
refused heeft geen reden.
Je geeft aan wat de regel is.
Je vraag of DJqbl5 bereid is 1 dag langer te wachten, ondanks dat ie dat niet hoeft.
Het antwoord is nee, en dat is zijn volste recht.
Dus vanavond deadline 0.00 uur.
Je hebt goed gehandeld.
quote:Op maandag 29 mei 2006 02:41 schreef fabianf het volgende:
[..]
Daartoe heb ik geen reden, ik doe niet mee.
Heerlijk.
thnx...ga nu naar schoolquote:Op maandag 29 mei 2006 10:54 schreef maniack28 het volgende:
Ok... WO voor FC Kielp
Zonde, ik snap ook niet waarom hij het doet, maar wij hebben er alles aan gedaan om iedereen op de hoogte te stellen. De wedstrijden staan in het topic, op fokhattrick.nl en ik heb ze verstuurd via de nieuwsbrief. Verder heeft hij ook nog een htmail gehad
Gefeliciteerd met je overwinning (en bedankt voor het wachten). Suc6 met je examens btw
oeps dat hadden jullie ookquote:Op zondag 28 mei 2006 21:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
JD is VK aan het bellen, die is bevriend met pvrens... de reden dat ik maandagavond zeg, is omdat ik er vanuit ga dat pvrens die friendly wel accepteerd, hij is een actief hattricker (en was net nog online). In princiepe is een friendly zo geregeld maandagavond na 9 uur.. 1 bericht op het advertentieforum van hattrick en dan heb je zo 5 aanbiedingen.
dat je maar ff weet dat met zo'n reacties sommige mensen misschien er alles aan gaan doen om je uit de cup te knikkeren...quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:11 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
dat je maar ff weet dat met zo'n reacties sommige mensen misschien er alles aan gaan doen om je uit de cup te knikkeren...
je stond volledig in je recht om een nieuwe friendly te regelen, daar spreek ik je ook niet op aan... maar je reacties hier vind ik toch niet echt sportief van je hoor! als je bij mij in de poule zat zou je m'n A elftal tegenkomen...
Oude ratingsquote:Op maandag 29 mei 2006 15:42 schreef Mokkaboon het volgende:
zal ervoor zorgen!
nou ja, m'n trainees moeten wel spelen natuurlijk heh... maar die kan ik ook op zondag opstellen als ik tegen een tegenstander moet zonder goede verdediging...
gisteren haalde ik een uitmuntende hoog centrale aanval (goddelijk voor de mensen die het niet meer weten)![]()
Jammer dat je zo reageert. Een beetje meer fatsoen zou je sieren.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef maniack28 het volgende:
omg JD, wat een #%@#%@#%@#%@ avatar heb je nu.. wie is die vieze nicht![]()
Bijna grappig.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:39 schreef fabianf het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat de inschrijvingen al begonnen waren. Kan ik nog meedoen?
Tuurlijk, de inschrijvingen zijn nog tot woensdagquote:Op maandag 29 mei 2006 23:39 schreef fabianf het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat de inschrijvingen al begonnen waren. Kan ik nog meedoen?
Is een bekende foto. Staat op heel veel plekken op het internet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:16 schreef Mokkaboon het volgende:
heb je die zelf gemaakt die foto of heb je die op internet gevonden?
die heeft zeker haast gehad in de morgen...
ik heb geeneens een B-team, heb alle overbodige spelers eruit geknikkerd en alleen degene waarmee ik iets kan gehouden, echter nu alleen 3 geblesserde speler die normal basiswardig zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:36 schreef jde_kok het volgende:
Ik ben benieuwd naar mijn prestaties van mijn pruts b-team in Cup.
Geen B team is voor de FOK!Cup beter dan wel een B team. Ik ga dus morgen ingemaakt worden door jequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb geeneens een B-team, heb alle overbodige spelers eruit geknikkerd en alleen degene waarmee ik iets kan gehouden, echter nu alleen 3 geblesserde speler die normal basiswardig zijn.
Leuk idee, denk alleen dat er niet veel teams zijn die dat kunnen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef Mokkaboon het volgende:
ja het maakt mij nu niet uit hoe er gespeeld word... er zijn geen regels over toch? dus kan je er niet op aanspreken
maar ik zou volgend seizoen wel in een klasse willen spelen die deze regel dus heeft... tactisch word het dan wat ingewikkelder maar van de andere kant ook weer makkelijker... want je weet dat 11 spelers alvast niet spelen van je tegenstander...
je zou die eventueel wel op de bank kunnen zetten... dat zou een uitzondering kunnen zijn... maar de basis 11 mogen zondag niet gespeeld hebben...
wat vinden jullie daarvan?
Ik wacht nog steeds op het moment dat ik jou keihard uit de Fok!cup kan trappenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:39 schreef pekel het volgende:
Als er zo'n regel komt doe ik niet meer mee.. Dan ga ik liever flagchasen.
.
hee lummel succes vanavond he? en dat de beste maar mag winnen (jij waarschijnlijk)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat ik jou keihard uit de Fok!cup kan trappen
Gefeliciteerd met je overwinning van vanavond alvast dan.. ik heb geen a-spelers opgesteldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:39 schreef pekel het volgende:
.
Jij ook...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hee lummel succes vanavond he? en dat de beste maar mag winnen (jij waarschijnlijk)
ik heb nog niet eens naar jouw waailappen gekeken. Ik ga uit van eigen kracht....en tja die is er niet dus ga ik maar nergens vanuit..quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij ook...
Als ik jou was zou ik mijn waailappen idd niet onderschatten
Daar heeft iedereen dan ook zijn eigen keuze toe... Ik wil niet suggereren dat het een nieuwe vorm van de fok!cup zal worden heh!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:39 schreef pekel het volgende:
.
sorry mensen zo bedoelde ik het nou ook weer niet...had miss anders moeten reageren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:46 schreef Mokkaboon het volgende:
zelfde hier... maar beide op volle kracht verlies ik denk ik...
ach ik zie wel... zolang ik logtclub maar een dreun geef voor pvrens![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:52 schreef maniack28 het volgende:
Ach.. hij is Ajaxfan en daar gaat het al mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |